SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Dit meisje onlangs gezien? Bel de lokale politieeee.
MEISJE DEZE HOMOFIEL IS BOOOOOOOOOOOOOOOOS!quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wie het er niet mee eens is zal ik eens laten zien hoe wij moeders het in Suriname doen met rebelse kinderen.
Helaas.quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF... die gast is 14.. kan dezen SC niet 18+ worden?
Dit vind ik dus echt sigwaardigquote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
MEISJE DEZE HOMOFIEL IS BOOOOOOOOOOOOOOOOS!
ALS EEN NEGEROIDE VRIJGEVOCHTEN ALLEENSTAANDE VROUW!
Hahahahaquote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii topic 480 dat is een speciale voor mij
480 : 2 = 240
240
24-07-1989
[ afbeelding ]
Meisje laat me niet naar je toe komen, ik laat je zien waar deze handen hebben gezeten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
MEISJE DEZE HOMOFIEL IS BOOOOOOOOOOOOOOOOS!
ALS EEN NEGEROIDE VRIJGEVOCHTEN ALLEENSTAANDE VROUW!
quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje laat me niet naar je toe komen, ik laat je zien waar deze handen hebben gezeten.
Is niks anders aan toch?quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt sigwaardig
En willen jullie even naar de OP kijken?
[..]
Hahahaha
Mafkees!
Je weet maar nooitquote:Op zondag 27 november 2011 13:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alsof de mensen uit Groningen weten wie dat vermiste meisje uit Purmerend is.
Bij die brug ben ik nog geweest dit jaarquote:Op zondag 27 november 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.ondertussen.nl/nieuws/fatale-vakantiefoto
lol
De AIVD leest mee.quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Die meisje zit in mijn SM-kelder NOHHHHH
de brug leeft nog hoorquote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij die brug ben ik nog geweest dit jaar!!!
Even een kaarsje aansteken.
Dankjewel.. net nodigquote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef JanPiraat het volgende:
et is niet alleen lekker om met jezelf te vrijen, het is ook handig. Je leert je eigen lichaam beter kennen. Je ontdekt hoe je penis of vagina eruit ziet, voelt, ruikt en werkt. En als jij weet hoe jij opgewonden raakt en klaarkomt, kun je dat duidelijk maken als je met een ander vrijt. Hier lees je hoe je kan masturberen.
Joran zal het vast wel weer gedaan hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Die meisje zit in mijn SM-kelder NOHHHHH
Hé.quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF... die gast is 14.. kan dezen SC niet 18+ worden?
hier moet je echt op antwoorden anders weet ik niet wat doen hoelang moet ik aftrekken om er sperma uit te krijgen ? hier moet ik echt een antwoord op hebben!quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus gevraagd aan mijn geschiedenisleraar in de tweede klas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:
Meisje toch.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wilde het niet uit te leggen.
tsssk wat een lul alsof er in de geschiedenis geen sperma wasquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wilde het niet uit te leggen.
Omg.die.spelfouten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://liefde.leerlingen.com/liefdesvragen/wat-is-sperma/
Wat is sperma?
Een zaadlozing bestaat uit het het volgende: miljoenen zaadcelletjes en voorvocht. De ene heeft wat meer voorvocht als de andere. Dat is niet iets om je zorgen over te maken. Het witte heet sperma. Bij de ene is het sperma dikker als bij de andere.
Hoe kun je sperma krijgen?
Wanneer de man klaarkomt zal er sperma vrijkomen. Normaal gesproken wanneer je met een meisje sex hebt zal de sperma in haar vagina komen, waardoor zij bijvoorbeeld zwanger kan raken door jou sperma.
Nu snap ik het.
Ja tochquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tsssk wat een lul alsof er in de geschiedenis geen sperma was
Omnomnomnomquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ongeveer 2/3 weken mijn vriend afgetrokken, hij heeft mij gevingerd nadat hij klaargekomen was, heb ik mijn handen en hij zijn piemel aan een zakdoek afgeveegd. Daarna hebben we niet meer onze handen gewassen, want daar was geen mogelijkheid voor. Een uur later ongeveer heeft hij mij weer gevingerd. De vraag is kan ik nu toch zwanger zijn? Alvast Bedankt.
Vroeger waren het duiveltjes of engeltjes in je buik die voor kinderen zorgden toch?quote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tsssk wat een lul alsof er in de geschiedenis geen sperma was
quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, hoe weet je of je al sperma hebt?
bedankt
Hou je testikels boven een bunsenbrander en na 3 minuten weet je genoegquote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, hoe weet je of je al sperma hebt?
bedankt
HE?quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
Hé Klinks, krijg je nu ook een tagje?
Geen idee, weet jij het?quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
HE WAT?!quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
Dat vind ik Onzin hoor!quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK BEN TOCH MRS. ONZ DIT DAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |