Ai dat is minder... Hoe is je vriendin er aan toe?quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik wist nergens vanHeb er ook een tijdje uit gelegen vanwege overbelaste vinger, afgelopen week pas weer langzaam aan begonnen. Daarbij had ik ook gewoon een tof feestje in de Vasim vannacht
Kon je een beetje meekomen met de grote jongens?
In het winkelcentrum?quote:Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat lekker, is de friettent zo goed als leeg, maar zodra je je bestelling hebt gedaan staat ie stampvol. Het zijn de kleine dingen in het leven die t m doen
Deze week gaat toch lastig worden, heb je volgende week tijd? En kan je alleen 's avonds?quote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ai dat is minder... Hoe is je vriendin er aan toe?![]()
Was je naar Drift? Ik heb besloten om toch niet mee te gaan, was nog brak van vrijdag. Dus ook niet zelf geboulderd, alleen foto's gemaakt
Wat overigens nog best pittig was aangezien de hoofdverlichting uit was en er spotlicht was.
Maar heeft toch wel een aantal leuke pics opgeleverd, zie ook de fb van klimcentrum voor een voorbeeld![]()
MC en Swarma, evt morgen klimmen? entree na 17:00 is dan maar 5.5 euroAnders heb ik alleen woensdag of vrijdag nog vrij...
Speciaal speciaal?? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frietje kapsalon. Dat is gewoon goor!
Supertje frikandel speciaal speciaal, maar dat kennen ze hier niet?
Volgens mij doen ze het bij de Burcht ookquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
das gewoon een frikandel speciaal met een friet super eroverheen
Iets Ossisch![]()
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
das gewoon een frikandel speciaal met een friet super eroverheen
Iets Ossisch![]()
Is dat op de hoek bij C&A....Nu maar hopen dat DK dit niet leestquote:Op maandag 28 november 2011 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het bij de Burcht ook
Frietententvreten is niet koken...das me echt een stap te ver hoorquote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.
[ afbeelding ]
We put bacon inside a duck inside a chickenquote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.
[ afbeelding ]
Next level frying maneuvre dan?quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Frietententvreten is niet koken...das me echt een stap te ver hoor
Ha, dat is zuur!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, kom er net achter dat met het verhuizen naar hier mijn autopremie 16% gestegen is. En dat terwijl we alleen maar van Lent naar Heyendaal verhuist zijn
Los daarvan heb ik nu een premievoorstel voor het nieuwe jaar. Een schadevrij jaar meer betekent dat ik 2,5% meer korting krijg op de premie. Maar wat hebben die fuckers gedaan, ze rekenen gewoon een hoger brutopremie waardoor de netto premie exact hetzelfde is als de premie met de lagere korting
Zo kan ik klanten ook schadevrije jaren geven
Kleine procentjes, rijke ventjesquote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, de premie blijkt toevallig 2,5% toegenomen te zijn. Dat verklaart wel, maar nog steeds zuur
Volgende week neem ik vrijdag vrij, dus dan kan ik overdag wel (savonds dan weer niet, mag weer testrijden@ tunnels a73quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Deze week gaat toch lastig worden, heb je volgende week tijd? En kan je alleen 's avonds?
Volgens mij mis je ook nog de ik-verhuis-naar-een-dronken-studenten-buurt-factor.quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta niet bepaald bekend als het rekenwonder hier maar premie X min 2,5 procent wordt y en y plus 2,5 procent wordt geen X meer
Als ik 2,5% meer korting krijg en de premie 2,5% toegenomen is, dan houd je uiteindelijk hetzelfde over. Je krijgt namelijk 2,5% meer korting over het eindbedrag (dus premie+2,5%) wat uiteindelijk resulteert in geen verschilquote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta niet bepaald bekend als het rekenwonder hier maar premie X min 2,5 procent wordt y en y plus 2,5 procent wordt geen X meer
Tja... andere regio he... Op werk krijgen krijgen die jaar weer een premieverhoging van 8-12%... Jippie-a-jeequote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
En de verzekeringsmaatschappij gaat het even uitzoeken 'ja, het lijkt wel toevallig zo te zijn dat het bij u nou net op hetzelfde maandbedrag uit komt'
Toevallig my assAls je bruto jaarpremie op de cent nauwkeurig aansluit zodat mijn uiteindelijke netto maandbedrag exact hetzelfde blijft, lijkt het mij een beetje op doorgestoken kaart
Trouwens, heb je het met een maatkan weggeschept ofzo? Dat je weet dat het drie liter isquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeeeeejwas verbaasd dat ik geen warm water kreeg, storing ging niet weg met resetten.... Stekker eruit, erin, en uhm ja toen niks meer
Zie ik ineens water druppelen, deksel eraf geschroefd, staat er gewoon ff 3 liter water in je besturing
![]()
gelukkig morgenvroeg al een monteur
Ook mooi ja, dat had ik vorig jaar. Kregen we een brief dat de premie ging toenemen. Op dat moment kreeg ik ook een andere (duurdere) auto. Boem! Dat kostte me ineens bijna 400 euro per jaar meer. Hopelijk stijgt de premie komend jaar niet te ergquote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, de premie blijkt toevallig 2,5% toegenomen te zijn. Dat verklaart wel, maar nog steeds zuur
Dude, ik ben dalijk ingenieur, geen politicusquote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Trouwens, heb je het met een maatkan weggeschept ofzo? Dat je weet dat het drie liter is
Ligt aan je verzekering, maar ik heb WA+. De diefstal- en ruitschadecijfers in Nijmegen zullen wel hoger zijn dan in Lent. Dat scheelt. Is al jaren zo, dat risicobuurten duurder zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat hele verzekeringsverhaal vooral apart dat je 7 euro per maand meer betaald omdat je in Nijmegen woont en niet in Lent
Nu lekker slapen want morgen overdag werken ipv savondsTeamleider was er mee aan en zei je gaat gewoon overdag werken, boembatsklaar
Dit....quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering, maar ik heb WA+. De diefstal- en ruitschadecijfers in Nijmegen zullen wel hoger zijn dan in Lent. Dat scheelt. Is al jaren zo, dat risicobuurten duurder zijn.
Quequote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Mikkie het volgende:
Yashi proficiat trouwens!En Mikkie ook!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef Mikkie het volgende:
'We' hebben vandaag het driejarig jubileum van haar sig
Ik zag 't toevallig. Nogal een inkoppertje als de datum erin staat hèquote:
quote:
Succes, dudequote:
Jij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Mikkie het volgende:
Yashi proficiat trouwens!En Mikkie ook!
Dan kriebelt altijd dat gevoel van hadden we er meer voor kunnen krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
Serieus hè, zo hoor je twee weken niets over die pannenset, zo wordt er zowel op Fok als op MP keiveel op geboden
Via MP nu iemand die hem voor 100 euro ex wil laten verzenden en het als het goed is overmaakt vanmiddag. Zet ik op Fok een 'onder voorbehoud verkocht' krijg je alsnog een PM met 'anders wil ik hem wel overnemen!'
Lekker ironisch
Onder voorbehoud! Je kan nog overbieden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah shit... hij is dus al verkocht?
Leuk!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef Dupje het volgende:
vanuit Haarlem, morgen laatste Provinciaal Jeugddebat en dan ben ik in 6 weken in alle provincies geweest.
Zaterdag nog 1 keer appartementje kijken en als we het nog leuk vinden nemen we het! De papieren zijn iig al goed gekeurd
Hier ook scriptietijd, net een afspraak met m'n begeleidster gehad en ik heb eindelijk een beetje structuurquote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom word ik toch altijd zo raar wakker als IB gaat werken en ik daarna nog ff doorslaap.. Echt net alsof ik in een andere wereld zit
Naja vanavond nog 1 avondje werken en dan weer weekendscriptietijd
![]()
Daar ga je, terwijl ze al aangeeft een disciplineprobleem te hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom dan geen dag rust? Je loopt toch met Evy? Zeker in 't begin is rust wel aan te raden...
Vandaag is mijn rustdagjequote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom dan geen dag rust? Je loopt toch met Evy? Zeker in 't begin is rust wel aan te raden...
Nee. Je loopt er maar gewoon heenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb echt de neiging om werk te bellen om te vragen hoe druk het is en of het wel nodig is dat ik kom.. Aangezien ze de laatste dagen massaal aan het afschalen zijn
Ah, goed betaalbare en betrouwbare doorsnee bakquote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en we gaan zaterdag als het meezit een oto kopen!
Een Focus 1.6 Zetec uit 2001
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_enginequote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, goed betaalbare en betrouwbare doorsnee bak
Zetec is kennelijk specifiek voor de UK markt?
Juh, en ik moet tot 10, dan wordt je meestal niet afgeschaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee. Je loopt er maar gewoon heenHet is 400 meter
Welquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
Nope!
En het was een van de goedkoopste auto's om te verzekeren hierZaten ook wel naar Polo's etc. te kijken, maar die staan helaas bekend als asobakken blijkbaar, en zijn dus duurder in de verzekering...
Waar wordt de verzekering daar eigenlijk op gebaseerd dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
Nope!
En het was een van de goedkoopste auto's om te verzekeren hierZaten ook wel naar Polo's etc. te kijken, maar die staan helaas bekend als asobakken blijkbaar, en zijn dus duurder in de verzekering...
Nah, de grote-mensen-burger-bak is meer de Toyota Avensis of de Mondeoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben we straks wel echt een grote-mensen-burger-bakMaar ik vind 't wel fijn! Vond het toen we die auto hadden gehuurd paar weken geleden zó heerlijk, in een échte auto zitten ipv in een rammelbak die bij 120 al het geluid maakt van een opstijgende straaljager
Je weet dat een bepaald type auto altijd veel meer voorkomt op het moment dat je er op gaat letten? Lijkt altijd met een factor 100 toe te nemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar mijn ouders hebben de sedan-versie en de zus van René deze en 't bevalt prima in zo'n bak rijden. De sedan van m'n ouders is zelfs nog een jaar ouder dan deze, maar hij zit nog wel in dezelfde styling-groep. Het is alleen niet de ghia, maargoed, die steun op de achterbank in het midden is ook de luxe niet die we per se willen
Wij hadden een polo gehuurd, en daarom zijn we ook eens naar die auto's gaan kijken, in eerste instantie, maar toen het zo duur bleek om te verzekeren zijn we eens naar de hier veel voorkomende Focus 1.6-en gaan kijken. En ze komen écht heel veel voor![]()
Gisteren op het kleine stukje naar de sportschool alleen al 8 geteld, hatchbacksde sedans en stations hebben we dan nog genegeerd
Mwoah. Over het algemeen wordt meer gekeken naar woonomgeving, nieuwwaarde en aantal pk's in verhouding tot de leeftijd van de bestuurder. Een polo met 60pk kost je geen drol, terwijl je een Golf GTI met 150+pk inderdaad amper verzekerd krijgt onder je 24e. Duurdere auto's zijn ook duurder in de verzekering. Je wil niet weten wat mijn BMW doet in verhouding tot m'n vorige Nissan. Da's een factor twee in de verzekering.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Californium het volgende:
In nederland betaal je als jong persoon ook meer in een golf of polo omdat het hier ook redelijk bekend staat als asobak...is niet alleen daar :p...
Gezellig toch!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou vanuit de dromaai zowel te facebooken als te FOK!'en?
Gewicht boeit niets, da's vooral belangrijk voor de motorrijtuigenbelasting. Voor de verzekering gaat het om het type auto, de uitrusting en de motorisering. Of het ding nou 50 kilo lichter of zwaarder is, maakt niet uitquote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef Californium het volgende:
Je bent trouwens het gewicht vergeten
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
Mikkie's smulrol weegt rond de 130 kilo
We hadden het niet over wegenbelasting tochquote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef Californium het volgende:
Je bent trouwens het gewicht vergeten
Is in theorie ook logisch toch? Is vaak groter en langere remwegquote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf, klaarblijkelijk verwachten ze dat een zwaardere auto meer schade veroorzaakt
Ja maar het gaat dan vooral om de wa premie... dus als je tegen een andere auto botst... Dus dat je op een manier meer schade aanricht bij iemand andersquote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Zwaardere auto's hebben ook betere remmen. Het enige waar ik me wat bij kan inbeelden is dat de isolatie e.d. wat beter is, en dat er dus meer kapot kan gaan. Maar dan is aan de andere kant de stevigheid van een zwaardere auto ook weer hoger...
Wat een onzinredenatiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dan vooral om de wa premie... dus als je tegen een andere auto botst... Dus dat je op een manier meer schade aanricht bij iemand anders
Klopt ja. Mijn verzekering doet alleen nog maar WA als je je voertuig gaat verzekeren als hij tien jaar of ouder is. Gelukkig had ik 'm ruim een half jaar voordat 'ie tien werd in de verzekering, en zit ie daar nu nog inquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij mist leeftijd wel, trouwens. Het telt in ieder geval bij de mogelijkheid om volledig of beperkt casco te verzekeren
wat doe jij hier man deserteurquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou vanuit de dromaai zowel te facebooken als te FOK!'en?
Succes...ik toevallig ook...en nog meer van datquote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef IrishBastard het volgende:
Aloha
Zo eens voor controle naar de poli
mogguhquote:
Ik ben al weer klaar, kon zo doorlopenquote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Succes...ik toevallig ook...en nog meer van dat
Ja, en nee, het is hier echt abnormaal veel hoe vaak ze voorkomen..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je weet dat een bepaald type auto altijd veel meer voorkomt op het moment dat je er op gaat letten? Lijkt altijd met een factor 100 toe te nemen.
Gefeliciteerd Morganequote:Op donderdag 1 december 2011 10:26 schreef morgane het volgende:
Aangenomen bij Bakker Bart!! Kan volgende week beginnen
Ik weet niet of ik m'n tv makkelijk op die Z-5500 kan aansluiten. Nu heb ik 't via de pc lopen, omdat ik alles toch afspeel via de pc. Binnenkort komt de pc echter wat verder van de tv te staan, dus heb ik geen directe kabel meer. Met zo'n mediacenter kun je dat oplossen toch? Draadloze verbinding tussen pc een mediacenter, en dat ding speelt dan af over de tv. Maar werkt dat met geluid dan ookquote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
PC, op tv, Mediaplayer op tv, UPC box op tv, geluid van tv naar versterker. Niet zo moeilijk toch?
Mediaspeler die streamt (als het goed is) je media bestanden vanaf de pc. Dus mp3, avi allemaal die troep wordt dan afgespeeld via de tv, geluid kun je dan via tv laten lopen naar je versterker of direct vanuit de mediaspeler naar de versterker. Alles kanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik m'n tv makkelijk op die Z-5500 kan aansluiten. Nu heb ik 't via de pc lopen, omdat ik alles toch afspeel via de pc. Binnenkort komt de pc echter wat verder van de tv te staan, dus heb ik geen directe kabel meer. Met zo'n mediacenter kun je dat oplossen toch? Draadloze verbinding tussen pc een mediacenter, en dat ding speelt dan af over de tv. Maar werkt dat met geluid dan ook
Ik leef op dat gebied echt nog in de steentijd. Vind 't al heel wat dat ik m'n pc op de tv kan laten afspelen
Gewone avi's niet, 720p en 1080p/i dan wordt het meestal lastig bij ouderwetse wifi (a/b/g) maar als je n hebt is de doorvoersnelheid hoog genoeg. Kun je in principe uitrekenen, maar dat is theoretisch. En dan heb je nog de chipset van de mediaspeler die belangrijk is, of deze uberhaupt krachtig genoeg is om HD content streamend af te spelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar voor draadloos streamen moet er ook best wel wat snelheid zijn anders blijft hij de hele tijd hangen?
Ik wilde die ipod dinges hebben, daarvoorquote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm, was net op Ibood een quickset iets om je pc draadloos aan je tv te koppelen
Echt he, veel te donker, nu alquote:Op donderdag 1 december 2011 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe altijd alleen maar kijken kijken niet kopen, heb niet eens een account
Wat een sombere dag zo met dat weer
Dat dus. Zorg wel dat je een fatsoenlijke mediacenter hebt. Daarnaast is N draadloos nog niet alles zeggend: draadloos heeft nou eenmaal veel meer lag. Wij zitten praktisch naast een prima draadloos N router, en nog loopt 720p niet super (soms een hapering).quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewone avi's niet, 720p en 1080p/i dan wordt het meestal lastig bij ouderwetse wifi (a/b/g) maar als je n hebt is de doorvoersnelheid hoog genoeg. Kun je in principe uitrekenen, maar dat is theoretisch. En dan heb je nog de chipset van de mediaspeler die belangrijk is, of deze uberhaupt krachtig genoeg is om HD content streamend af te spelen.
Daarom gewoon gangsta ass 30 meter lange UTP kabelquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus. Zorg wel dat je een fatsoenlijke mediacenter hebt. Daarnaast is N draadloos nog niet alles zeggend: draadloos heeft nou eenmaal veel meer lag. Wij zitten praktisch naast een prima draadloos N router, en nog loopt 720p niet super (soms een hapering).
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik zit ook echt zo te kijken van moet ik nu wel of niet een lamp aan doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:26 schreef morgane het volgende:
Aangenomen bij Bakker Bart!! Kan volgende week beginnen
Voor je het weet wordt die ster een barst.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef IrishBastard het volgende:
Aloha
Zo eens voor controle naar de poli
Daarom, ze konden het nu nog herstellen met de unieke HPX2 harsquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt die ster een barst.
De X2? Daar plakken ze tegenwoordig post-its mee tegen het raam!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom, ze konden het nu nog herstellen met de unieke HPX2 hars
De X3 moet je hebben!quote:De nieuwe HPX3® hars is ontwikkeld voor exclusief gebruik door Carglass®. Door technologische ontwikkelingen zijn autoruiten de laatste 10 jaar niet alleen complexer, maar ook dunner geworden. Steenslag heeft op de dunnere autoruiten een andere impact, sterretjes zijn groter, hebben langere uitlopers en talloze dunne haarscheurtjes. Met HPX3® hars heeft Carglass® een verbeterd antwoord gevonden op deze veranderingen.
http://www.carglass.nl/HPX3-R.5490.0.html
Maakt het wat uit dan? Gewoon ene halen van netgear of linksys, kun je je geen deuk mee vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef BGTes het volgende:
Welke routers gebruiken jullie in sshn complexen?
Ik moet er vanmiddag toch een halen voor mijn ps3, en dan ben ik echt klaar met extra geld uit geven voor dat ding
Wij hebben een D-Link DIR-655. Best goed betaalbaar, en in zijn klasse een van de beter geteste apparaten (vooral geselecteerd op doorvoersnelheden van WAN naar LAN, van LAN naar Wifi en van Wifi naar LAN).quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef BGTes het volgende:
Welke routers gebruiken jullie in sshn complexen?
Ik moet er vanmiddag toch een halen voor mijn ps3, en dan ben ik echt klaar met extra geld uit geven voor dat ding
Nou het is zo'n gedoe geweest met dat ding, en als ik dan straks thuiskom met een flutding ontplof ik echtquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dan? Gewoon ene halen van netgear of linksys, kun je je geen deuk mee vallen.
Je kan altijd nog porten doorsturen of DMZ gebruiken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef IrishBastard het volgende:
Een 'splitter'?
Als je in een SSHN pand zit zul je inderdaad een router moeten aansluiten, want je zit op een vast IP. Of je moet gewoon aan het eind van de reeks kijken of er nog IP adressen zijn die niet gebruikt worden. Was hier wel het geval
Da's irritant. Wat voor abo heb je genomen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Difficult het volgende:
Bla nog geen internethoop het maandag toch wel te hebben
In de eerste week voor de router er tussen hing gebruikte ik gewoon het adres dat eindigde op .253 ofzo. De reeks loopt tot 255, en 254 was de DNS meen ik me te herinneren. In ieder geval kreeg ik daar geen IP conflict opquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan altijd nog porten doorsturen of DMZ gebruiken.
Je steelt ip-adressen van de buren? Dat kan namelijk prima.
Upc, maandag ff bellen en dan zien we welquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's irritant. Wat voor abo heb je genomen?
Dekbed van 2.20 bij 2.40 is sowieso een aanrader, zou niks anders willen in mijn 1.40 bij 2.00 bed. Laat staan bij een bredere.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen over een bed van 1.80×200, en daarbij dus een dekbed van 2.40×2.20. Misschien inderdaad wel die iBood, al twijfel ik 'n beetje omdat ie synthetisch is. Heb nu katoen, geen idee of ik verschil ga merken.
Wat zijn matrassen fucking kloteduur trouwens. Maar dat even terzijde.
Matrassen zijn inderdaad echt te fucking duurquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen over een bed van 1.80×200, en daarbij dus een dekbed van 2.40×2.20. Misschien inderdaad wel die iBood, al twijfel ik 'n beetje omdat ie synthetisch is. Heb nu katoen, geen idee of ik verschil ga merken.
Wat zijn matrassen fucking kloteduur trouwens. Maar dat even terzijde.
en daarom wil ik ''later'' gewoon 2 dekbeddenquote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het opzich prima dat dekbed. In het begin was het altijd vechten omdat we ons allebei in de deken rolde, ik heb dat nu afgeleerd en lig er vaak half onderuit
Je kunt er ook gewoon even aan wennenquote:Op zondag 4 december 2011 17:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daarom wil ik ''later'' gewoon 2 dekbedden
erg leuk en gezellig om samen te liggen en dat kan nog steeds, maar als je gewoon fatsoenlijk wil slapen is t fijn allebei n eigen helft te hebben
daar is iedereen het over eens lijkt me dus geen idee waarom je dit nu zegt?quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samen liggen met allebei een éénpersoonsdekbed is kut, dan liggen of die dekbedden altijd in de weg of je ligt precies in het midden en hebt dus geen dekbed over je heen.
tuurlijk kan je overal aan wennen, maar n goede avond slaap is op den duur ook wel lekker ipv telkens rekening houdenquote:Op zondag 4 december 2011 17:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon even aan wennen
Mja, ik heb jaren terug zo'n eenpersoonsding gekocht voor 250 euro ofzo. Eerste jaren prima, maar die begint nu ook al minder goed te liggen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Matrassen zijn inderdaad echt te fucking duurHebben nu zo'n Ikea ding, maar toch bevalt dat niet écht goed. Ben je wel klaar voor 300 euro, maar als ik opsta moet ik toch altijd even de rug weer 'zetten'. Toch niet helemaal de bedoeling
Daar heb je op zich een goed punt. Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
mijn matras was ook 600 euro, maarja je brengt er wel om en nabij 30% van je dag op door
een bank is even duur, en daar breng je minder tijd op door
of een auto
Ik zie het al, een echte romanticus!quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tuurlijk kan je overal aan wennen, maar n goede avond slaap is op den duur ook wel lekker ipv telkens rekening houden
Moet je je in Amsterdam eens als voetganger begeven.quote:Op zondag 4 december 2011 18:15 schreef Ruder het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Nijmegenaren:
Waarom houden die fietsers op de Heyendaalseweg (Route Station Heyendaal - Erasmusgebouw) nooit rekening met voetgangers. Vooral die halve zolen die bij de Kapitelweg rechts afslaan en niet opletten en ook boos zijn als je daar loopt zijn verschrikkelijk!
Ik denk dat het persoonlijk is. Mogelijk weten mensen van het feit dat je moeder een homoseksuele relatie had met een opblaaspop, waar jij weer uit geboren bent.quote:Op zondag 4 december 2011 18:15 schreef Ruder het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Nijmegenaren:
Waarom houden die fietsers op de Heyendaalseweg (Route Station Heyendaal - Erasmusgebouw) nooit rekening met voetgangers. Vooral die halve zolen die bij de Kapitelweg rechts afslaan en niet opletten en ook boos zijn als je daar loopt zijn verschrikkelijk!
Gevalletje Nijmeegse humor?quote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het persoonlijk is. Mogelijk weten mensen van het feit dat je moeder een homoseksuele relatie had met een opblaaspop, waar jij weer uit geboren bent.
Hoe dan ook, ik heb er niet zo'n last van eigenlijk, kan altijd gewoon doorlopen.
quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mweh, pas om kwart over 1 ofzo in slaap gevallen en voel me nu nog niet top
Vergeet het demoniseren van de automobilist niet, als zijdelings bijgevolgquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gevalletje Nijmeegse humor?
Noujah ik denk dat het deels ook mentaliteit is.
In geen enkele andere stad maak het zo mee.
Nijmegen als links fort en de fiets staat boven alles
hoe laat zijn we welkomquote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Mikkie het volgende:
Lucky you! Vanavond even bijkomen dus.
Ik ga zo maar weer eens saté maken, is alweer een tijd geleden. Vanavond een flinke berg nasi erbij en bunkeren maar.
Nou, blijf er dan maar wegquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gevalletje Nijmeegse humor?
Noujah ik denk dat het deels ook mentaliteit is.
In geen enkele andere stad maak het zo mee.
Nijmegen als links fort en de fiets staat boven alles
Wedgwood? Dat servies-spul?quote:
porcelein ja, dan moet je niet voorbij walsen meestalquote:
Porselein bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
porcelein ja, dan moet je niet voorbij walsen meestal
Kan niet bij ons omdat ik geen ING hebquote:Op maandag 5 december 2011 18:02 schreef Californium het volgende:
Wij gaan ook gezamelijke rekening openen bij ing....wij hebben het gewoon via internet aangevraagd
quote:
Zou swarmi niet nog een winterbarbecue organiseren? Wie weet, misschien danquote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik krijg ook spontaan in saté alla Mikkie
Wij hebben geen van beiden ing?quote:Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan niet bij ons omdat ik geen ING heb
Ik zie swarma nog wel in staat dat ie inderdaad binnen gaat bbq-enquote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zou swarmi niet nog een winterbarbecue organiseren? Wie weet, misschien dan.
Eckte bazen hebben een bbq in hun huis gebouwd zitten!quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie swarma nog wel in staat dat ie inderdaad binnen gaat bbq-en
Echte bazen zetten de vrouw achter het fornuis zegt IB.quote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een bbq in hun huis gebouwd zitten!
Dat was ik een paar nachten/avonden geleden aan het bedenken.. Had het zelfs nog tegen IB gezegdquote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zou swarmi niet nog een winterbarbecue organiseren? Wie weet, misschien dan.
Nicequote:Op maandag 5 december 2011 18:58 schreef Dupje het volgende:
Het is zover, ik heb mijn kamer in de villa opgezegd!
Naja IB ging het via zijn ING gedoe aanvragen en toen stond er dat we langs moeten komen.. Hebben jullie legitimatie ingescand dan ofzo? Want dat zullen ze altijd moeten zienquote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hebben geen van beiden ing?
Je weet dat IB degene is die altijd kookt hequote:Op maandag 5 december 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte bazen zetten de vrouw achter het fornuis zegt IB.
Dat zou ie willen. Dan kookt ze toch alleen voor zichzelfquote:Op maandag 5 december 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte bazen zetten de vrouw achter het fornuis zegt IB.
ja dat was toen ook de conclusie toch, en dan icm jullie nieuwe housewarmingquote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was ik een paar nachten/avonden geleden aan het bedenken.. Had het zelfs nog tegen IB gezegdZou an sich prima hier kunnen want:
- overdekt balkon
- gemeenschappelijke ruimte die aan balkon vast zit (dan kan er dus buiten gebbqed worden en binnen gegeten
- tafels en stoelen in gemeenschappelijke ruimte
Ik weet toch dat jij stiekem de man in huis bent.quote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je weet dat IB degene is die altijd kookt he
Fijn dat jij die conclusie ooit getrokken hebt zonder het dan verder te delen..quote:Op maandag 5 december 2011 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat was toen ook de conclusie toch, en dan icm jullie nieuwe housewarming
Nog kouderquote:Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Fijn dat jij die conclusie ooit getrokken hebt zonder het dan verder te delen..
Misschien doen we wel bij Swine bbqen ipv op de 4e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |