Ai dat is minder... Hoe is je vriendin er aan toe?quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik wist nergens vanHeb er ook een tijdje uit gelegen vanwege overbelaste vinger, afgelopen week pas weer langzaam aan begonnen. Daarbij had ik ook gewoon een tof feestje in de Vasim vannacht
Kon je een beetje meekomen met de grote jongens?
In het winkelcentrum?quote:Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat lekker, is de friettent zo goed als leeg, maar zodra je je bestelling hebt gedaan staat ie stampvol. Het zijn de kleine dingen in het leven die t m doen
Deze week gaat toch lastig worden, heb je volgende week tijd? En kan je alleen 's avonds?quote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ai dat is minder... Hoe is je vriendin er aan toe?![]()
Was je naar Drift? Ik heb besloten om toch niet mee te gaan, was nog brak van vrijdag. Dus ook niet zelf geboulderd, alleen foto's gemaakt
Wat overigens nog best pittig was aangezien de hoofdverlichting uit was en er spotlicht was.
Maar heeft toch wel een aantal leuke pics opgeleverd, zie ook de fb van klimcentrum voor een voorbeeld![]()
MC en Swarma, evt morgen klimmen? entree na 17:00 is dan maar 5.5 euroAnders heb ik alleen woensdag of vrijdag nog vrij...
Speciaal speciaal?? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frietje kapsalon. Dat is gewoon goor!
Supertje frikandel speciaal speciaal, maar dat kennen ze hier niet?
Volgens mij doen ze het bij de Burcht ookquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
das gewoon een frikandel speciaal met een friet super eroverheen
Iets Ossisch![]()
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
das gewoon een frikandel speciaal met een friet super eroverheen
Iets Ossisch![]()
Is dat op de hoek bij C&A....Nu maar hopen dat DK dit niet leestquote:Op maandag 28 november 2011 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het bij de Burcht ook
Frietententvreten is niet koken...das me echt een stap te ver hoorquote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.
[ afbeelding ]
We put bacon inside a duck inside a chickenquote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, inception achtige concepten op iets simpels als friet. Dat is een next-level-cooking-maneuvre.
[ afbeelding ]
Next level frying maneuvre dan?quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Frietententvreten is niet koken...das me echt een stap te ver hoor
Ha, dat is zuur!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, kom er net achter dat met het verhuizen naar hier mijn autopremie 16% gestegen is. En dat terwijl we alleen maar van Lent naar Heyendaal verhuist zijn
Los daarvan heb ik nu een premievoorstel voor het nieuwe jaar. Een schadevrij jaar meer betekent dat ik 2,5% meer korting krijg op de premie. Maar wat hebben die fuckers gedaan, ze rekenen gewoon een hoger brutopremie waardoor de netto premie exact hetzelfde is als de premie met de lagere korting
Zo kan ik klanten ook schadevrije jaren geven
Kleine procentjes, rijke ventjesquote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, de premie blijkt toevallig 2,5% toegenomen te zijn. Dat verklaart wel, maar nog steeds zuur
Volgende week neem ik vrijdag vrij, dus dan kan ik overdag wel (savonds dan weer niet, mag weer testrijden@ tunnels a73quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Deze week gaat toch lastig worden, heb je volgende week tijd? En kan je alleen 's avonds?
Volgens mij mis je ook nog de ik-verhuis-naar-een-dronken-studenten-buurt-factor.quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta niet bepaald bekend als het rekenwonder hier maar premie X min 2,5 procent wordt y en y plus 2,5 procent wordt geen X meer
Als ik 2,5% meer korting krijg en de premie 2,5% toegenomen is, dan houd je uiteindelijk hetzelfde over. Je krijgt namelijk 2,5% meer korting over het eindbedrag (dus premie+2,5%) wat uiteindelijk resulteert in geen verschilquote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta niet bepaald bekend als het rekenwonder hier maar premie X min 2,5 procent wordt y en y plus 2,5 procent wordt geen X meer
Tja... andere regio he... Op werk krijgen krijgen die jaar weer een premieverhoging van 8-12%... Jippie-a-jeequote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
En de verzekeringsmaatschappij gaat het even uitzoeken 'ja, het lijkt wel toevallig zo te zijn dat het bij u nou net op hetzelfde maandbedrag uit komt'
Toevallig my assAls je bruto jaarpremie op de cent nauwkeurig aansluit zodat mijn uiteindelijke netto maandbedrag exact hetzelfde blijft, lijkt het mij een beetje op doorgestoken kaart
Trouwens, heb je het met een maatkan weggeschept ofzo? Dat je weet dat het drie liter isquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeeeeejwas verbaasd dat ik geen warm water kreeg, storing ging niet weg met resetten.... Stekker eruit, erin, en uhm ja toen niks meer
Zie ik ineens water druppelen, deksel eraf geschroefd, staat er gewoon ff 3 liter water in je besturing
![]()
gelukkig morgenvroeg al een monteur
Ook mooi ja, dat had ik vorig jaar. Kregen we een brief dat de premie ging toenemen. Op dat moment kreeg ik ook een andere (duurdere) auto. Boem! Dat kostte me ineens bijna 400 euro per jaar meer. Hopelijk stijgt de premie komend jaar niet te ergquote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, de premie blijkt toevallig 2,5% toegenomen te zijn. Dat verklaart wel, maar nog steeds zuur
Dude, ik ben dalijk ingenieur, geen politicusquote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Trouwens, heb je het met een maatkan weggeschept ofzo? Dat je weet dat het drie liter is
Ligt aan je verzekering, maar ik heb WA+. De diefstal- en ruitschadecijfers in Nijmegen zullen wel hoger zijn dan in Lent. Dat scheelt. Is al jaren zo, dat risicobuurten duurder zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat hele verzekeringsverhaal vooral apart dat je 7 euro per maand meer betaald omdat je in Nijmegen woont en niet in Lent
Nu lekker slapen want morgen overdag werken ipv savondsTeamleider was er mee aan en zei je gaat gewoon overdag werken, boembatsklaar
Dit....quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering, maar ik heb WA+. De diefstal- en ruitschadecijfers in Nijmegen zullen wel hoger zijn dan in Lent. Dat scheelt. Is al jaren zo, dat risicobuurten duurder zijn.
Quequote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Mikkie het volgende:
Yashi proficiat trouwens!En Mikkie ook!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef Mikkie het volgende:
'We' hebben vandaag het driejarig jubileum van haar sig
Ik zag 't toevallig. Nogal een inkoppertje als de datum erin staat hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |