1 van de beste comedy series op TV idd samen met It's always sunnyquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Modern Family > iedere andere comedyserie, wat mij betreft.
ja, is wat korter dan 0wnedquote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Gaat iedereen nou telkens series noemen er haakjes tussen zetten?
Los Angeles of één van die steden in de buurt, lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Waar speelt het zich eigenlijk af? Ik wil eigenlijk ook wel ergens wonen waar het 30 graden is in december...
Uiteraard, maar ik vond het een beetje afleidend. Ze hebben het over kerst enzo terwijl de tegels blijkbaar te heet zijn om te lopenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Los Angeles of één van die steden in de buurt, lijkt me.
Dat gebeurd redelijk vaak in LA en omgeving, het is daar nooit koud. Volgens mij is het in december nog 20 graden met soms een uitschieter naar 30 graden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond het een beetje afleidend. Ze hebben het over kerst enzo terwijl de tegels blijkbaar te heet zijn om te lopen.
Ik was er in september en op het strand was het 15 gradenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat gebeurd redelijk vaak in LA en omgeving, het is daar nooit koud.
Ja, dat kan helaas ook gebeuren. Ik wou dat het hier 30 graden was in december, is beter dan deze kou!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was er in december en op het strand was het 15 graden.
Ja, is me ook opgevallen. Ze ziet er echt heel mager en ongezond uit in de laatste afleveringenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er meer mensen die vonden dat Claire (Julie Bowen) er ontzettend mager uitzag in de laatste aflevering? Alsof ze anorexia heeft.
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er meer mensen die vonden dat Claire (Julie Bowen) er ontzettend mager uitzag in de laatste aflevering? Alsof ze anorexia heeft.
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
Wilde ik ook al zeggen ja! Ze is altijd aan de dunne kant, maar nu was het ongezond skinny. En dat te bedenken dat iedereen er op tv dikker uitziet dan normaal..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
ik zat vandeweek een bloopers filmpje te kijken, en julie bowen is echt een beetje raar. Ook al met die award die ze toen in ontvangst mocht nemen (volgens mij emmy), deed ze ook heel vreemd en nu in die bloopers vond ik haar ook weer zo idioot. En skinny ja, maar goed, dat is ze sowieso altijd al.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wilde ik ook al zeggen ja! Ze is altijd aan de dunne kant, maar nu was het ongezond skinny. En dat te bedenken dat iedereen er op tv dikker uitziet dan normaal..
Leuke aflevering, al vind ik het flauw dat er bijna élke aflevering iets gebeurt met een auto-ongeluk of iets anders auto-gerelateerd (aanrijdingen, die truck met Cam, Phil die ertegen knalt en nu weer met die boom en engel).
Ik moest juist wel erg lachen om Phil die getaserd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er ècht niet gezond uit... het lijkt wel een lichaam van een oma...“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
mij op in een scène dat ze naast Gloria stond, en Gloria die toch een prachtig, slank figuur heeft, minstens twee keer zo groot was. Toen viel ineens echt op hoe mager ze is. (alhoewel het me van begin af aan heeft gestoord - ze lijkt nu inderdaad nog dunner)quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef psychedelicate het volgende:
Vandaag eindelijk weer een nieuwe aflevering.
Dat. Nog steeds een paar keer gelachen. maar het is gewoon lang niet meer zo sterk als vroeger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Jivis het volgende:
Wat leuke momenten, maar overall niet zo. .
ik wil het nog niet helemaal a fschrijven, maar deze aflevering was wel een van de mindere ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat. Nog steeds een paar keer gelachen. maar het is gewoon lang niet meer zo sterk als vroeger.
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat. Nog steeds een paar keer gelachen. maar het is gewoon lang niet meer zo sterk als vroeger.
Ik vond dat trofeeën gedoe heel erg herkenbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het niet zo'n heel sterke aflevering. Vooral dat gezeur met die trofeeën vond ik flauw.
Gloria is idd topquote:Op zondag 8 januari 2012 14:25 schreef Nickske1912 het volgende:
Sterke aflevering inderdaad! Phil en Gloria waren weer top.
dacht dat dat wel algemeen bekend was, dat hij bij Mensa zat en hoogbegaafd was?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:52 schreef Marie30 het volgende:
Luke![]()
Ik stond in dit filmpje van verschillende dingen versteld.
Luke is 13 jaardacht dat hij jonger was
Luke is irl ook heel grappig![]()
![]()
Maar het gene waar ik van achterover viel: hij heeft een IQ van 150 en is bij Mensa![]()
![]()
![]()
DO-YO-OUUU-UNNN-DEEER-STAAAAND-MEEE![]()
![]()
![]()
Luke
Oh dat kan natuurlijk, ikzelf wist het wel niet. Cool mannekequote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht dat dat wel algemeen bekend was, dat hij bij Mensa zat en hoogbegaafd was?![]()
edit - wel erg leuk filmpje idd!
quote:If you leave me now, you'll take away the biggest part of me
Ooh, Ooh, Ooh, no, baby, please, don't go
Die waren in het begin van de aflevering inderdaad nogal bouncyquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:21 schreef Dos37 het volgende:
Die tieten van Gloria blijven echt episch
Don't go breaking my heart!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef sbientje het volgende:
Hahhahahah deze was hilarisch. Dat nummer van Mitchell en Cam, die shots van de zijkant. Ik kwam niet meer bij! En Phil idd..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:21 schreef Dos37 het volgende:
Die tieten van Gloria blijven echt episch
dat ook ja! en die kop van hem erbij ook..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:02 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Don't go breaking my heart!
Dat die vrouw zei dat Cam out of pitch was, en dat hij ging mokken op het keyboard
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:47 schreef Marie30 het volgende:
Gloria, ze is zo sportief (en laat zich gewoon bekladden) en zo grappig
Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het eerste seizoen (zwaar verslavend trouwensquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
daarom hebben ze ook sofia vergara bij de cast zodat het zich balanceerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag viel het me ook weer op er zit geen vorm meer aan dat lichaam
En hoé ze dat balanceren, zag die scenes van vandaag bij het zwembad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
daarom hebben ze ook sofia vergara bij de cast zodat het zich balanceerd.
Leuke afl. trouwens
ik zag zequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
En hoé ze dat balanceren, zag die scenes van vandaag bij het zwembad.
Lol had niet verwacht dat het echt op youtube zou komenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef sbientje het volgende:
Te grappige aflevering
even voor de volledigheid
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef sbientje het volgende:
Te grappige aflevering
Kijk ook wie hem heeft geüploadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef sbientje het volgende:
Te grappige aflevering
Die Mr. Hatch heeft duidelijk geen leven. Serieus waarom hou je je bezig met zo'n club, wat een trieste bedoelingquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Modern Family onder vuur om grof taalgebruik.
http://www.volkskrant.nl/(...)of-taalgebruik.dhtml
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
Eensquote:Sofia Vergara is de meest begeerlijke vrouw
Laatste update: 31 januari 2012 20:26 info
LOS ANGELES - Modern Family-ster Sofia Vergara is uitgeroepen tot meest begeerde vrouw van 2012. Dat schrijft US Weekly.
Meest begeerlijke vrouw
Het is misschien geen verrassing dat Sofia de eerste plek heeft binnengehaald. Toch bleef de 39-jarige actrice in 2010 nog steken op de derde plek in de lijst.
Dit jaar versloeg de Colombiaanse schone model Kate Upton, actrice Rooney Mara en Victoria's Secret model Miranda Kerr.
De verkiezing is een wedstrijd van AskMen.com, waarin gestemd kan worden op de 99 meest begeerde vrouwen van 2012.
Niet mager, gewoon teveel gesport icm met streng eiwitrijkdieet. Aardig wat spiermassa, maar veel te weinig vetmassa wat het geheel niet mooi maakt.quote:
En die tweeling die ze uitgepoept heeft in 2009 zal ook z'n sporen nagelaten hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet mager, gewoon teveel gesport icm met streng eiwitrijkdieet. Aardig wat spiermassa, maar veel te weinig vetmassa wat het geheel niet mooi maakt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik geniet altijd van Gloria en Haley.
Modern Family is week in week uit kleine verhaallijnen... Die uiteindelijk nergens heengaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Symer het volgende:
Vond het maar een warrige aflevering, met die DJ en die little sister en die homo's als logé en uitbarsting van Luke. Allemaal van die kleine verhaallijntjes die niet echt ergens heengingen.
Oh god, begint het gezeik hier nu ook...quote:Op maandag 13 februari 2012 01:58 schreef Quisho het volgende:
Weer matig. Jammer dat deze show de laatste tijd wat minder is geworden.
Dat is altijd toch? Bijna onmogelijk om seizoenen lang dezelfde kwaliteit vast te houden. Buiten Breaking Bad ken ik geen enkele serie die over een langere periode consistent is gebleven qua kwaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Oh god, begint het gezeik hier nu ook...
Maar we zitten pas in het derde seizoen...quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is altijd toch? Bijna onmogelijk om seizoenen lang dezelfde kwaliteit vast te houden. Buiten Breaking Bad ken ik geen enkele serie die over een langere periode consistent is gebleven qua kwaliteit.
Wat dus wil zeggen dat de kwaliteit nu al achteruit gaat. Ik vind het vergeleken met de eerste twee seizoenen ook stukken minder. Nog leuk genoeg om naar te kijken, maar kan er aanzienlijk minder om lachen dan eerst.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Maar we zitten pas in het derde seizoen...
Ik vind series als GTST ook wel consistent qua kwaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is altijd toch? Bijna onmogelijk om seizoenen lang dezelfde kwaliteit vast te houden. Buiten Breaking Bad ken ik geen enkele serie die over een langere periode consistent is gebleven qua kwaliteit.
GTST is geen serie maar een soap...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik vind series als GTST ook wel consistent qua kwaliteit.
Yep.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat dus wil zeggen dat de kwaliteit nu al achteruit gaat. Ik vind het vergeleken met de eerste twee seizoenen ook stukken minder. Nog leuk genoeg om naar te kijken, maar kan er aanzienlijk minder om lachen dan eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze serie is kwalitatief ook hetzelfde gebleven.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Arrested Development heeft 3 seizoenen lang een erg hoog niveau weten aan te houden. Het niveau was te hoog voor de gemiddelde kijker en dus heeft Fox de show gecanceld.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Breaking Bad inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gegil was echt hilarischquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh ok dan snap ik hem nu wat beter
Beste scene uit de hele ep. Ik moest echt zo hard lachen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Adelante het volgende:
Luke en Manny in die auto... backwards![]()
![]()
Die muziek er ook bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Adelante het volgende:
Luke en Manny in die auto... backwards![]()
![]()
Dat in haar dorp een vork met een appel erop als pop dient, om aan te geven dat ze het belachelijk vond dat mensen honderden dollars aan iets onnozels als een pop uitgeven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Beste scene uit de hele ep. Ik moest echt zo hard lachen...
Wat zei Gloria nou van die vork en die appel? Heb dat stukje wel drie keer teruggespoeld maar ze sprak echt onverstaanbaar voor me...
Aaaaaahquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat in haar dorp een vork met een appel erop als pop dient, om aan te geven dat ze het belachelijk vond dat mensen honderden dollars aan iets onnozels als een pop uitgeven.
Dan moet je de Engelse ondertitels downloaden, dan hoef je bij lastige accenten niet steeds te gaan nadenken over wat er gezegd werd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
AaaaaahDank je... Ik vind haar accent heerlijk... maar hier struikelde ik even over
Doe ik soms wel... maar had een hele drukke dag, zo vlug vlug tussendoor gekeken...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan moet je de Engelse ondertitels downloaden, dan hoef je bij lastige accenten niet steeds te gaan nadenken over wat er gezegd werd.
Ja, echt een geniale scene.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geniaal.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:06 schreef TornadoDK het volgende:
Nobody calls him grandpa
en dan Luke: I do
Lukequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:06 schreef TornadoDK het volgende:
Hele leuke aflevering deze week.
Nobody calls him grandpa
en dan Luke: I do
Dat Nederlandse accent was idd heel slecht, alsof er daar geen Nederlanders wonen die even dat regeltje kunnen zeggen. En Nederland gelijkspel tegen Colombia is ook erg ongeloofwaardig![]()
Inderdaad, gewoon op deze manier:quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ugh, dat accent van die Nederlander ja. Waarom is dat toch altijd? Doe wat research, bekijk YouTube-filmpjes van Nederlanders en probeer het accent desnoods na te bootsen. Nederland en Duitsland is niet hetzelfde
Maargoed, leuke aflevering verder. Moest erg lachen om de scene dat Cam in de auto zat en al die figuren op de achtergrond rondliepen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
En met z'n alle in de auto na afloop.quote:
Ik zat er de hele tijd op te wachten verdomme.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:50 schreef fanneke het volgende:
Gloria: "Jay, we use this to get tables at restaurants, why can't we use it to get Manny a friend?"
[ afbeelding ]
Kom ik aan met mijn honger loontjequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Schijnt dat de cast een hoger salaris wil volgend seizoen $200.000,- per aflevering i.p.v. $65.000 nu. Dat zullen dus weer onderhandelingen worden. Maar aangezien het nog steeds één van de best lopende komedies is zal de netwerk wel inschikken waarschijnlijk.
Maar de meeste acteurs zijn ook afgeserveerd op hun 50ste...quote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn honger loontjeIk snap niet dat die acteurs altijd maar meer willen, ze zijn al hartstikke rijk en dan willen ze als maar meer. Moeten ze niet blij zijn dat ze uberhaupt werk hebben?
Bovendien heb je nooit de zekerheid van werk als acteur, en verdient de zender nog jaren en jaren aan een succesvolle serie. Mogen dus best wat meer vragen, ik vind 200.000 duizend dollar nog wel normaal voor een serie van dit succes. Als je vergelijkt met het miljoen dat Charlie Sheen bijvoorbeeld kreeg..quote:Op zondag 1 april 2012 18:59 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Maar de meeste acteurs zijn ook afgeserveerd op hun 50ste...
Communist
Het zal ook niet om de hele cast gaan, Ed O'Neill verdient al ruim een ton in Dollars per aflevering en heeft (zover ik weet) als enige een andere hele lucratieve clausule in zijn contract:quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het schijnt dat het evenveel is als de cast van The Big Bang Theory krijgt. Maar die zijn maar met z'n drieën en Modern Family met z'n vele. Dus dat wordt een duur grapje. Geld dat mijn inziens beter kan besteed worden aan het inhuren van betere schrijver.
Het gaat idd alleen om de volwassenen minus O'Neill, die al meer verdient dan de rest nu.quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zal ook niet om de hele cast gaan, Ed O'Neill verdient al ruim een ton in Dollars per aflevering en heeft (zover ik weet) als enige een andere hele lucratieve clausule in zijn contract:
"O'Neill, who's apparently a financial genius, will also roll in the dough in the long run. He negotiated a series back-end deal on top of his salary in Season 1, meaning he could literally sleep on piles of cash when Modern Family goes into syndication in 2013."
Sofía Vergara, Julie Bowen, Ty Burrell, Jesse Tyler Ferguson en Eric Stonestreet zouden de onderhandelingen gezamenlijk in kunnen gaan zoals de cast van Friends in het verleden al succesvol deed.
Zo stel ik me meestal voor hequote:
Maar dat vind jij van alles na het tweede seizoen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Jivis het volgende:
Dit is toch wel het minste seizoen hoor. Er valt weinig te lachen vind ik.
Weinig series die na twee seizoenen had niveau vast weten te houden ja. Al zijn bijvoorbeeld Mad Men en Breaking Bad nog steeds briljant.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat vind jij van alles na het tweede seizoen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:28 schreef Marie30 het volgende:
Ben benieuwd naar deze aflevering @ Disney
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:
quote:
Mensen die een andere ras zien en daar uit onzekerheid of racistisch ondergevoel denigrerend over moeten doen...quote:
Jammer idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mensen die een andere ras zien en daar uit onzekerheid of racistisch ondergevoel denigrerend over moeten doen...
Volgens mij wel is er wel een Disney ep want er zijn meerdere foto's van met de hele cast. Ze hebben Lilly zelfs aan zo'n kiddies leiband.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Er is btw geen Disney ep volgens mij. Die foto is gewoon van een uitje.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mensen die een andere ras zien en daar uit onzekerheid of racistisch ondergevoel denigrerend over moeten doen...
quote:Op maandag 7 mei 2012 03:02 schreef Catkiller het volgende:
Ja de aankomende EP heeft de naam Disneyland dus ik denk dat dat in Disneyland gaat zijn. Maar ik beloof niks.
@ jou dus. Of snap je niet dat je gewoon triest gedrag vertoont met een dergelijke opmerking?quote:
Alsof FOK! niet overloopt van dit soort minderwaardige figuren. De verdediging met een 'quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
@ jou dus. Of snap je niet dat je gewoon triest gedrag vertoont met een dergelijke opmerking?
Iek, de beentjes van Claire daarquote:Op maandag 7 mei 2012 02:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij wel is er wel een Disney ep want er zijn meerdere foto's van met de hele cast. Ze hebben Lilly zelfs aan zo'n kiddies leiband.Weet alleen niet of het de aankomende ep is.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Iek, de beentjes van Claire daarBijna even dun als die van Lily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in
Are you fokking to me?
Ik heb eerder moeite met mensen die bij het lezen van het woord 'neger' meteen associaties leggen met woorden als racisme, onzekerheid en denigrerend ondergevoel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er wordt bij de introductie van die neger zelfs een grap overgemaakt dus stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind Mitchell altijd zo heerlijk sarcastisch: "They don't catch up, that's called a collision...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |