1 van de beste comedy series op TV idd samen met It's always sunnyquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Modern Family > iedere andere comedyserie, wat mij betreft.
ja, is wat korter dan 0wnedquote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Gaat iedereen nou telkens series noemen er haakjes tussen zetten?
Los Angeles of één van die steden in de buurt, lijkt me.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Waar speelt het zich eigenlijk af? Ik wil eigenlijk ook wel ergens wonen waar het 30 graden is in december...
Uiteraard, maar ik vond het een beetje afleidend. Ze hebben het over kerst enzo terwijl de tegels blijkbaar te heet zijn om te lopenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Los Angeles of één van die steden in de buurt, lijkt me.
Dat gebeurd redelijk vaak in LA en omgeving, het is daar nooit koud. Volgens mij is het in december nog 20 graden met soms een uitschieter naar 30 graden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond het een beetje afleidend. Ze hebben het over kerst enzo terwijl de tegels blijkbaar te heet zijn om te lopen.
Ik was er in september en op het strand was het 15 gradenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat gebeurd redelijk vaak in LA en omgeving, het is daar nooit koud.
Ja, dat kan helaas ook gebeuren. Ik wou dat het hier 30 graden was in december, is beter dan deze kou!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was er in december en op het strand was het 15 graden.
Ja, is me ook opgevallen. Ze ziet er echt heel mager en ongezond uit in de laatste afleveringenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er meer mensen die vonden dat Claire (Julie Bowen) er ontzettend mager uitzag in de laatste aflevering? Alsof ze anorexia heeft.
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er meer mensen die vonden dat Claire (Julie Bowen) er ontzettend mager uitzag in de laatste aflevering? Alsof ze anorexia heeft.
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
Wilde ik ook al zeggen ja! Ze is altijd aan de dunne kant, maar nu was het ongezond skinny. En dat te bedenken dat iedereen er op tv dikker uitziet dan normaal..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |