Mappen best via het config file bewerken. Via BF33CC is het traag en werkt maar half.quote:Op maandag 28 november 2011 15:40 schreef Civilian het volgende:
Ik zie dat BF3CC de maps wel wegschrijft, maar de server instellingen niet. Kloteprogramma
Die gaan juist goed, gameservers pikt het prima opquote:Op maandag 28 november 2011 15:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mappen best via het config file bewerken. Via BF33CC is het traag en werkt maar half.
Van plek 3, painten, en dan naar plek 1 lukt volgens mij niet. Heb het wel eens geprobeerd, maar dan vervalt meteen de laserstraal. Moet je toch met 2 man doen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yep idd ik rij per default met guided shells, afhankelijk van de map wil ik ook nog wel eens als sniper in een tank springen. Dan is het een gevalletje even eruit springen SOFLAM neerzetten en schieten maar. Die SOFLAM target wel minder goed maar hij doet het wel automatisch
Het is me nog niet gelukt om ergens stil te gaan staan met een tank op de derde spot te gaan zitten een chopper te painten en dan met een guided shell dat ding uit de lucht te schieten. In theorie zou dat een hoop punten moeten opleveren.
Harriersquote:
Zie die harriers dan hoveren boven die infantryquote:
Lees ik op 't eind nou ook dat Back to Karkand op de PS3 een week eerder komt?quote:
Yup, maar dat was al een tijdje bekend. Blijkt maar weer eens waar de prioriteiten liggenquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Lees ik op 't eind nou ook dat Back to Karkand op de PS3 een week eerder komt?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, maar dat was al een tijdje bekend. Blijkt maar weer eens waar de prioriteiten knaken liggen
Ik ben zeker van de partij op de HC mixed server. Minimum om te spelen is 4 spelers dus dat moet wel goed komen. Zodra er wat mensen opzitten vult zo'n server zich vanzelf wel.quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat kan best eens goed uitpakken denk ik.
en die kunnen we ook met een paar man aanslingeren
Als je een beetje door de regels door las, komt het daar op neer iddquote:
Heb de wiki (en OP gelijk) een beetje aangepast aangezien de 2 anderste servere links niet werkte.quote:
Vanavond maar eens uitproberenquote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Idanue het volgende:
Volgens mij is 2 HC servers niet nodig dus heb ik de #4 maar weer iets anders gemaakt.![]()
24/7 Metro met 1050 tickets.
http://battlelog.battlefi(...)k-kers-24-7-Metro-4/
quote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vanavond maar eens uitproberen.
Moet je in die missie met die chopper net de gunner zijn, terwijl de ander nog nooit gevlogen heeft. Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef Jeff89 het volgende:
Coop op hardmode met public matchmake is echt FUCKING tergend.. ALTIJD besluiten je medespelers op het laatste moment uit cover te gaan terwijl je alleen maar op de helicopters hoeft te wachten (exfiltration)..
Echt EXTREEM irritant dat er ook geen chat is, anders kon je nog tips geven (of ze verrot schelden)..
ik zou er wel de tickets in de titel bij vermelden en generiek houden. Mensen filteren op de map of tekst 'metro' +' 1000' oid..quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Idanue het volgende:
Link naar de #4 al aangepast in de wiki btw.
Leuk, is nu leeg jammergenoeg.. Maar kom het later wel even checken, in geen tijden meer metro gedaan. Gisteren voor het eerst weer geprobeerd en de map heeft me nu (tijdelijk) even te pakkenquote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Idanue het volgende:
Volgens mij is 2 HC servers niet nodig dus heb ik de #4 maar weer iets anders gemaakt.![]()
24/7 Metro met 1050 tickets.
http://battlelog.battlefi(...)k-kers-24-7-Metro-4/
Dan gebeurt 't teminste gelijk, en kan je daarna met iemand die NIET zuigt gaan spelen.. Exfiltration falen die falers altijd pas op het LAATSTE moment, als de choppers al inbound zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je in die missie met die chopper net de gunner zijn, terwijl de ander nog nooit gevlogen heeft. Succes gegarandeerd!![]()
Dat is om de agressie niet geheel uit te bannen..quote:Waarom er geen chat zit in die coop is mij een raadsel, dat had er toch echt in moeten zitten. Maar goed, ik heb bijna alle wapens unlockt, dus daarna ben ik er van af
Als jullie dat nou fixen dan gooi ik straks/morgen ochtend de OP er opnieuw inquote:Op maandag 28 november 2011 17:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik zou er wel de tickets in de titel bij vermelden en generiek houden. Mensen filteren op de map of tekst 'metro' +' 1000' oid..
Zou je de naam/link van de Rush Much server dan ook aan willen passen?quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als jullie dat nou fixen dan gooi ik straks/morgen ochtend de OP er opnieuw in.
Tuurlijk maar eerst: nomz!quote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zou je de naam/link van de Rush Much server dan ook aan willen passen?
http://battlelog.battlefi(...)nked-Mixed-Hardcore/
Done maar volgens mij de rest een beetje verneukt, zal het proberen te fixen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Meh... hardcore... mehquote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan in een scheur liggen wat je wil, RPG op infantry is gewoon sneu. Vooral als diegene 't niet kan winnen in een normaal vuurgevecht en dan maar met RPG gaat gooien zodra de ander aan het reloaden is
In een echte oorlog doe je ook alles om te overleven. Name of the game enzo....quote:Op maandag 28 november 2011 08:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan in een scheur liggen wat je wil, RPG op infantry is gewoon sneu. Vooral als diegene 't niet kan winnen in een normaal vuurgevecht en dan maar met RPG gaat gooien zodra de ander aan het reloaden is
Ben je echt zo stom?quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef Longslar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag zeker ook niet met een granaat gooien als je aan het reloaden bent?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT MAG NATUURLIJK NIETquote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net potje metro, leek wel oudjaar met alle vuurwerk..
Alleen maar rocket en grenade launchers werden gebruikt leek
BF3 wapens zijn zo slecht als het maar kan. Niets mis met RPG, die werkt iets vaker. Alhoewel ik al echt duizend keer gehad heb dat een RPG op de voeten van iemand maar 40% hp of zo eraf kreeg.quote:Op maandag 28 november 2011 08:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Alleen in Metro speel ik als medicquote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Och ik zat er niet zo mee, had een berg punten als medic..
Gouden tijden
RPG is mijn top 3 wapenquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
BF3 wapens zijn zo slecht als het maar kan. Niets mis met RPG, die werkt iets vaker. Alhoewel ik al echt duizend keer gehad heb dat een RPG op de voeten van iemand maar 40% hp of zo eraf kreeg.
Sorry dat ik het vraag, maar wat in godsnaam is een nootuber?quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Je moet er van houden, ik kan de humor er wel van inzien,een beetje noobtuben
Maar nu ligt de focus meer op de upgrades voor de usas te unlocken
Met vquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoe switch je trouwens van burst mode naar auto?
Mn wapen schiet alleen nog maar bursts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |