Huppel ookquote:
Ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gokje Zonder te Googlen! Van Wiki is het nie?
Haha. Daar is ze dan eindelijk hequote:
Bah bah bahquote:
Ik ben vrouw kan dingen dus sowieso niet beter dan een manquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Adelante het volgende:
maikuuuul heeft dit topic al eens gemaakt, en beter nog!
Fok mobiel, ziek vanuit bed. Lastige manoeuvres nog. Schrijf je dat zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha. Daar is ze dan eindelijk he
Dit ja.quote:
Maar TS is een vrouw en die maken sowieso betere en lekkerderere tosti's!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Adelante het volgende:
maikuuuul heeft dit topic al eens gemaakt, en beter nog!
Helemaal goed. Slaap lekker, ziek maar goed uit. Niet roken en veel tosti's dan ben je zo weer beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Fok mobiel, ziek vanuit bed. Lastige manoeuvres nog. Schrijf je dat zo?
sorry, ging om een omeletquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw kan dingen dus sowieso niet beter dan een man![]()
Ik heb mn best gedaan hoor
Dat lijkt in de verste verte niet op een tostiquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
sorry, ging om een omelet
*Handleiding* How to bak a omelet !
Hier!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik al 5 jaar geen tosti-ijzer meer in huis heb.
Dat is natuurlijk geen reden om er geen een in de koekepan te gooienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik al 5 jaar geen tosti-ijzer meer in huis heb.
Wordt het dan hetzelfde als een echte tosti?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen reden om er geen een in de koekepan te gooien
Dat heb ik dus elke keer als ik Sharr zie alquote:
Da's niet eens zo duur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier!
Al is ie bij de Blokker geloof ik te krijgen voor 10 euro
Niet direct, het word iets vetter vind ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Wordt het dan hetzelfde als een echte tosti?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |