Ach ja idd. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef Igen het volgende:
De afgelopen twee weken was op vrijdag een herhaling en op zaterdag een nieuwe aflevering.
Inderdaadquote:
Ik snap ook nooit dat mensen hun familie, vrienden en collega's zo makkelijk achterlaten voor een avontuur met onbekende uitkomst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:46 schreef zoem het volgende:
Onnodig claxonneren, 340 euro! Alvast in de stemming komen voor Blik op de weg
Ik zou zoiets echt niet kunnen. Ik zou mijn familie, de omgeving en het gemak te veel missen. Maar ik ben dan ook van het type huismus
[..]
Inderdaad
En nog steeds met dat houtkacheltje en twee gaskacheltjes. Brr.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Die kou 's winters, verschrikkelijk lijkt me dat zeg.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Die kou 's winters, verschrikkelijk lijkt me dat zeg.
Koukleumenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog steeds met dat houtkacheltje en twee gaskacheltjes. Brr.
Klopt, ik kan het weer zoals het nu in Nederland is nog net aan, maar kouder vind ik echt verschrikkelijk. Geef mij maar hitte.quote:
20 tot 23 graden is warm genoeg. Heb helemaal niets met hittequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, ik kan het weer zoals het nu in Nederland is nog net aan, maar kouder vind ik echt verschrikkelijk. Geef mij maar hitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |