Aliexpress, allbuy.com (is van DX), alibaba.quote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef revpolen het volgende:
weet niet of de vraag hier al eens was gekomen..
ik wil een grotere hoeveelheid tshirts/truien laten bedrukken
in china uiteraard![]()
iemand een idee?
die maten staan voor je lengte en taile volgens mij, dus ff opmetenquote:Op zondag 27 november 2011 16:55 schreef mathijz18 het volgende:
Ik wil graag een trui bestellen van taobao en heb gelezen dat maten verschillend kunnen zijn.
Er staat bij 170/90 M , 175/95 L , 180/100 XL, 185/105 XXL
Ik heb in Nederland maat M, welke maat moet ik dan pakken?
Alles boven de 40 euro moet je aangeven bij de douane. Kijk maar op douane.nl voor alles rond internet aankopen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:54 schreef snellehenk het volgende:
Misschien een domme vraag,
maar als je kleren koopt bij taobao, kom je al snel boven de 22 (douane-kosten vrije) euro's uit.
Maar als je bijvoorbeeld voor 40 euro iets koopt, moet je dan meteen die douane en belasting kosten betalen?
Of moet dit alleen als je pakje wordt gecontroleerd?
Ik kon het zosnel niet in de OP en op google vinden.
quote:Op zondag 27 november 2011 17:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat moet je aangeven bij de douane. Kijk maar op douane.nl voor alles rond internet aankopen.
quote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef snellehenk het volgende:
[..]
die maten staan voor je lengte en taile volgens mij, dus ff opmeten
ik neem aan dat je hetzelfde belasting moet betalen voor vesten als voor broeken, dus 12% douanerechten enquote:
Je betaald de belasting idd pas wanneer ze daadwerkelijk jou pakje eruit vissen, dan krijg je een brief waarbij ze vaak de waarde van het pakket niet kunnen schatten..quote:Op zondag 27 november 2011 17:24 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hetzelfde belasting moet betalen voor vesten als voor broeken, dus 12% douanerechten en
19% omzetbelasting over de waarde van de goederen
daarop nog 12.50 inklaringskosten.
maar hoe geef je dit dan aan ? :$ of betaal je dit pas als je pakje gecontroleerd wordt?
oke dankjewel, nu is het een heel stuk duidelijker,quote:Op zondag 27 november 2011 17:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je betaald de belasting idd pas wanneer ze daadwerkelijk jou pakje eruit vissen, dan krijg je een brief waarbij ze vaak de waarde van het pakket niet kunnen schatten..
Dan moet je dus gewoon je factuur van paypal sturen, en dan krijg je vanzelf weer bericht terug dat je moet betalen
50%, ja of neequote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef snellehenk het volgende:
[..]
oke dankjewel, nu is het een heel stuk duidelijker,
is die kans groot dat je pakketje eruit wordt gehaald?
iemand ervaring ermee?
wat valt onder grotere pakjes?quote:Op zondag 27 november 2011 18:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
50%, ja of nee![]()
Valt op zich wel mee als de pakjes maar klein en licht zijn.
Grotere pakjes vallen op en trekken ze als eerste uit de rekken.
Alles ter grootte van een schoenendoos en groter zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:39 schreef snellehenk het volgende:
[..]
wat valt onder grotere pakjes?
een pakje met 4 vesten?
! Verleidelijk, maar let op want ze kunnen er niet mee lachen als je er zonder speciaal certificaat en toestemming mee gaat rijdenquote:Op zondag 27 november 2011 16:02 schreef JortK het volgende:
Zo verleidelijk om te kopen: Safety Blue Flashing Warning Light for Motorcycle/Vehicle (12V)
oke, dat formaat heb je al snel met een paar vestenquote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alles ter grootte van een schoenendoos en groter zou ik zeggen.
En dan in welk opzicht? Batterij duur, trilling of responsiveness van de toetsen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:20 schreef thethoryd het volgende:
Ik heb een controller.van DX, werkt wel maar is veel minder dan mijn originele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |