SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 01-12-2011 22:29:50 ]Starbucks, waar blijf je![]()
Staat gewoon boven het reactievenster hoor. Als iemand vraagt waarom een item zo goedkoop is, geef ik daarmee de informatie ook dat het dus om een nep item gaat. Dus ik reguleer als user het topic en geef ook nog behulpzame informatie, dus de enige die huillie spelen doet is Buschetta1 hier.quote:Mja, ik wil wel de zwarte, niet de witte, niet de rode, en ook niet die met blauwe of rode accenten. Die op Amazon is met blauwe accenten. Ik zal eens rondkijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik ze gekocht bij mymemory voor 23 euro totaal, echt goede sound met flinke bass. Het design is wat vreemd maar wel leuk.
Wel apart, ik zat gisteren te lezen dat heel Zweden die dingen op hun hoofd heeft... kom jij met dit verhaal
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien een stomme vraag en kijk ik er overheen ofzo maar ik wil een paar dingen bij DX bestellen, heb een account aangemaakt maar kan nergens vinden waar ik mijn adres moet opgeven. Of wordt dit via Paypal overgenomen?
En klopt het dat als ik express checkout gebruik dat ik geld moet toevoegen via mijn rekeningnummer wat 4-6 dagen duurt? (heb mijn bankrekeningnummer gekoppeld aan PayPal)![]()
Wat is dat nou weer voor TTPaypal inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien een stomme vraag en kijk ik er overheen ofzo maar ik wil een paar dingen bij DX bestellen, heb een account aangemaakt maar kan nergens vinden waar ik mijn adres moet opgeven. Of wordt dit via Paypal overgenomen?
En klopt het dat als ik express checkout gebruik dat ik geld moet toevoegen via mijn rekeningnummer wat 4-6 dagen duurt? (heb mijn bankrekeningnummer gekoppeld aan PayPal)
Als jij hebt gekoppeld haalt Paypal automatisch je geld eraf, heb je al wel 1 cent gekregen van paypal en gestort ter verificatie?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja,quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef markar het volgende:
en die groene laser ik wil die true green laser 5MW bestellen. komen die ook door de douane.Heb je het vorige topic pagina 12 gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef markar het volgende:
komen die messen van Dealextreme door de douane zij die legaal in Nederland?
Het is handig eerst eens te gaan zoeken voordat je vragen stelt die je eigenlijk zelf wel kunt vinden.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja gebruik al 2 jaar paypal ofzo alleen vond het vreemd dat ik dit te zien kreegquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat is dat nou weer voor TT
[..]
Paypal inderdaad
Als jij hebt gekoppeld haalt Paypal automatisch je geld eraf, heb je al wel 1 cent gekregen van paypal en gestort ter verificatie?
[quote]Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.[/quote[
Terwijl normaal moet ik inloggen in paypal en bevestigen en dan is het klaar maar dit werkt even anders dus![]()
sorry hoor.maar komen die messen door de douane?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja,
[..]
Heb je het vorige topic pagina 12 gelezen?
Het is handig eerst eens te gaan zoeken voordat je vragen stelt die je eigenlijk zelf wel kunt vinden.![]()
kheb ff gekeken had die vraag zelf gesteld:p maar wist het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef markar het volgende:
[..]
sorry hoor.maar komen die messen door de douane?
maar daar is geen goeie antwoord op gegeven mischien dat iemand het hier wel weet?![]()
Je kunt geen zinnen opbouwen en berichten invoegen lukt blijkbaar ook niet. Blijf jij maar weg van messen en groene lasersquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef markar het volgende:
komen die messen van Dealextreme door de douane zij die legaal in Nederland?
Ja dat komt niet door de douane heen, probeer je het wel krijg je een forse boete.![]()
Niet die andere is reeds gesloten...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Sinds wanneer doen we aan 2 Chinese webshop topics tegelijk?
Laatste poster moet gewoon nieuw topic openen. Dan is er gewoon een en mogelijk met normale titel, niet z'n ruk titel als deze.....
Jack's medewerker heeft m'n Heli's per ongeluk met de boot ipv vliegtuig gestuurdWeer is wat anders... (maar of het goed is
)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ligt DX eruit? Ik kan niet meer inloggenHier ookquote:Oops! The page is temporarily unavailable.Kan wel is voorkomen bij chinese websites heh! (DX over eht algemeen minder, maar toch...
)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Aangezien ik een newbie ben weet ik tenminste dat ik niks verkeerds heb gedaan of ergens verkeerd geklikt hebquote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[..]
Hier ookKan wel is voorkomen bij chinese websites heh! (DX over eht algemeen minder, maar toch...
)
![]()
Nouja dan morgen maar weer eens inloggen, kreeg tip van iemand dat ik mijn verzending moest splitsen ofzo omdat de waarde van het pakket (5 stuks) 55 euro was en om zo geen belasting te betalen ofzo. Niet dat ik weet hoe ik dat moet doen maar dan kan ik zoeken op DX![]()
Split dispatchen is gewoon appart bestellenquote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aangezien ik een newbie ben weet ik tenminste dat ik niks verkeerds heb gedaan of ergens verkeerd geklikt heb![]()
Nouja dan morgen maar weer eens inloggen, kreeg tip van iemand dat ik mijn verzending moest splitsen ofzo omdat de waarde van het pakket (5 stuks) 55 euro was en om zo geen belasting te betalen ofzo. Niet dat ik weet hoe ik dat moet doen maar dan kan ik zoeken op DX![]()
Prijzen zij ntoch inc. verzendksoten!
Als je al besteld hebt kan je proberen via service center even bericht te sturen dat ze dat doen...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet iemand een 10 inch Android tablet die 1080P fatsoenlijk afspeelt met GPS en met FM Transmitter? Ik heb ze met GPS gevonden maar niet met Transmitter...![]()
Meer iets voor het tablets topic?quote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand een 10 inch Android tablet die 1080P fatsoenlijk afspeelt met GPS en met FM Transmitter? Ik heb ze met GPS gevonden maar niet met Transmitter...
Zijn hier vast ook paar mensen die ervaringen hebben maar dit is meer china topic dan "ow welke tablet moet ik nou kopen" topic ...![]()
Zou het daar nog eens posten, krijg je sneller en boeiendere antwoorden!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik wist niet dat er een tablet topic wasquote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Meer iets voor het tablets topic?
Zijn hier vast ook paar mensen die ervaringen hebben maar dit is meer china topic dan "ow welke tablet moet ik nou kopen" topic ...![]()
Zou het daar nog eens posten, krijg je sneller en boeiendere antwoorden!![]()
![]()
Ik ben weer terug, ik moet alleen geloof ik 6 topics bijlezen, gaat denk ik wel lukken.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Je mag best neerzetten dat je die tip van mij kreeg hoorquote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aangezien ik een newbie ben weet ik tenminste dat ik niks verkeerds heb gedaan of ergens verkeerd geklikt heb![]()
![]()
weet niet of de vraag hier al eens was gekomen..
ik wil een grotere hoeveelheid tshirts/truien laten bedrukken
in china uiteraard![]()
iemand een idee?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Aliexpress, allbuy.com (is van DX), alibaba.quote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef revpolen het volgende:
weet niet of de vraag hier al eens was gekomen..
ik wil een grotere hoeveelheid tshirts/truien laten bedrukken
in china uiteraard![]()
iemand een idee?
Maar je weet niet wat de kwaliteit van het shirt en bedrukking is, beste is meestal gewoon om bij een paar verkopers op alibaba(express) een offerte op te vragen en te vergelijken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
alibaba zat ik al..
maar vond niet echt wat ik zocht.. ( cloths printing )Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
T-shirts van Pandawill zijn van belachelijke goede kwaliteit, super dik en goede grote maten.
Misschien daar eens informeren of ze custom prints doen.![]()
Hmm, die IP cam van black friday DX gemist voor dat geld, best jammer.
Iit de chinashops black friday deals die van Amazon.co.uk in de gaten gehouden na over de mega deals van vorig jaar gelezen te hebben daar, maar daar is eigenlijk niets echt heel spectaculairs bij voorbij gekomen. :|
Morgen is Cyber Monday. Allicht dan nog goeie deals bij verschillende Chinashops?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: