abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120079338
Ja, daarom heb ik dus een jaar lang met 3 chipkaarten gelopen.
- verlopen studenten ov
- weekend vrij kaart
- uitgestudeerd kortingskaart
pi_120100818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:58 schreef Speedy_T het volgende:
Wat wordt nou precies bedoeld met die leenfase? Ik studeer nu 4 jaar en een beetje en leen sinds november vorig jaar maximaal. Hoe lang heb ik nog mijn OV? :P
Je hebt recht op een basisbeurs voor de nominale duur van je studie, meestal 48 maanden. Daarna begint de leenfase, waarin je geen basisbeurs meer krijgt, maar nog wel drie jaar kunt lenen. Voorheen kon je dan ook nog drie jaar je studentenreisproduct gebruiken, maar die tijd is verkort tot één jaar.
pi_120102961
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:32 schreef Tochjo het volgende:

[..]

Je hebt recht op een basisbeurs voor de nominale duur van je studie, meestal 48 maanden. Daarna begint de leenfase, waarin je geen basisbeurs meer krijgt, maar nog wel drie jaar kunt lenen. Voorheen kon je dan ook nog drie jaar je studentenreisproduct gebruiken, maar die tijd is verkort tot één jaar.
Oke, duidelijk! thanks
  zondag 9 december 2012 @ 13:13:42 #155
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_120104280
Iemand advies voor mijn situatie?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef Mirel het volgende:
Ik heb op 29 oktober getekend voor een AK Beheer woning in Utrecht. Dat contract kreeg ik pas overhandigd nadat ik verzekeringen afsloot. Tegen de tijd dat de bevestigingen van m'n verzekeringsaanvragen terugkwamen (langzaam :r) was het al weken later.

Uiteindelijk was dat dus gelukt, en kreeg ik het contract van AK Beheer, en die heb ik dus aan de gemeente kunnen geven. Die schreef me in op 16 november ipv 29 oktober, wat wel gewoon op m'n AK Beheer contract staat. DUO zag dus ook 16 november staan in hun gegevens en dat betekent dat ik voor november geen recht meer had op een Uitwonende Beurs :{

Op de DUO website staat dat een Uitwonende Beurs voor afgelopen maanden met terugwerkende kracht niet mogelijk is, dus ik vraag me af of het nut heeft om hier achteraan te gaan en de gemeente Utrecht en DUO nog verder lastig te vallen.

Heeft iemand een soortgelijke situatie gehad? Is het jou wel gelukt om een Uitwonende Beurs van de vorige maand nog erbij te krijgen?
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 9 december 2012 @ 21:07:57 #156
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_120123560
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Mirel het volgende:
Iemand advies voor mijn situatie?

[..]

Uitwonendenbeurs met twk kan sowieso niet, alleen in de lopende maand. Daarnaast is de GBA inschrijving leidend dus het heeft niet veel zin om er achteraan te gaan :9
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_120215823
Ik zie net dat ik een acceptgiro heb liggen waarvan de vervaldatum vandaag (12) is en ik dus gister al betaald had moeten hebben.
Dit was al de aanmaning en in principe volgt hierop overdracht aan de deurwaarder.
Kan ik deze gewoon nog betalen zonder problemen te hoeven verwachten of staat deze acceptgiro accuut geblokkeerd en kan ik over een paar weken de deurwaarder aan de deur verwachten?
pi_120241763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef sittingtuck het volgende:
Ik zie net dat ik een acceptgiro heb liggen waarvan de vervaldatum vandaag (12) is en ik dus gister al betaald had moeten hebben.
Dit was al de aanmaning en in principe volgt hierop overdracht aan de deurwaarder.
Kan ik deze gewoon nog betalen zonder problemen te hoeven verwachten of staat deze acceptgiro accuut geblokkeerd en kan ik over een paar weken de deurwaarder aan de deur verwachten?
Beetje laat misschien, maar ik zou gewoon direct betalen. Ergste geval is dat er inderdaad een deurwaarder langskomt, maar of die soep even heet wordt gegeten... Ik weet het niet. Met nu betalen is er een kans (ik weet niet hoe groot die is) dat de deurwaarder alsnog wordt afgeblazen, terwijl dat niet zo is als je niet betaalt. Lijkt mij geen nadeel aan te zitten.

Als de acceptgiro terugkomt weet je iig zeker dat de deurwaarder langskomt - niet wat je wil horen, maar dan kan je alvast proberen om geld opzij te zetten om die deurwaarder per direct te betalen.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 17 december 2012 @ 11:11:17 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120408895
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120453319
Ik ben eind vorige maand afgestudeerd en heb begin deze maand mijn studentenreisproduct stopgezet. Nu zie ik op ov-chipkaart.nl het volgende overzicht:

quote:
Producten op uw kaart

Studenten OV-chipkaart week, NS
Tweede klasse
Einddatum:31-12-2012
Studentenkaart korting week, NS
Tweede klasse
Einddatum:31-12-2012
Studenten Weekabon Korting, Regisseur Studenten Reisrecht
Tweede klasse, Opmerking: verwijderd 06-12-2012
Studenten Weekabon vrij Reizen, Regisseur Studenten Reisrecht
Tweede klasse, Opmerking: verwijderd 06-12-2012

Betekent dit dat ik bij de NS deze maand nog wel gratis kan reizen? Nu heb ik al zo'n uitgestudeerdkaart van de NS ontvangen, maar nog 2 weken gratis reizen is natuurlijk helemaal ideaal.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 11:43:40 ]
pi_126112431
De laatste reactie is al van even terug, maar aangezien het een centraal topic is :

Voor me ligt een acceptgiro van DUO met twee achterstallige termijnen terugbetaling:
1x maart 1e herinnering
1x feb 2e herinnering
6,00 boete voor 2e herinnering feb.

Ik wil eerst feb 2e herinnering los betalen, kan dit nog via de oorspronkelijke acceptgiro van feb en dan plus de 6 euro ?
Ik ga er vanuit dat als ik de nieuwste acceptgiro gebruik dat kenmerk staat gekoppeld aan maart ?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:18:42 #162
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127965560
Ik post maar even hier omdat dit een centraal topic is over DUO en ik geen topic wil openen.

Ik moet dus de betaling invullen voor het collegegeld. NU moet ik kiezen alleen heb ik geen idee wat :')

Iemand enig idee welke ik moet kiezen? :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:20:56 #163
258802 Yreal
henk..!
pi_127965643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Ik post maar even hier omdat dit een centraal topic is over DUO en ik geen topic wil openen.

Ik moet dus de betaling invullen voor het collegegeld. NU moet ik kiezen alleen heb ik geen idee wat :')

[ afbeelding ]

Iemand enig idee welke ik moet kiezen? :D
betalen gaat meestal via de instelling
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:21:37 #164
321382 vandermar
pi_127965674
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

betalen gaat meestal via de instelling
De bovenste dus? :@
RvP; Feyenoord
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:27:03 #165
258802 Yreal
henk..!
pi_127965886
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

De bovenste dus? :@
http://www.rug.nl/education/tuition/payment/

hierzo
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:37:56 #166
321382 vandermar
pi_127966438
quote:
Bedankt :)
RvP; Feyenoord
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:53:33 #167
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128058988
Ik moet mijn tegemoetkoming scholieren aanvragen. Volgend jaar word ik aan het begin van het schooljaar achttien, zit ik in V6 en ben ik aan het zevende jaar van mijn studie bezig (blijven zitten)

DUO wil nu weten wanneer mijn studie inging, welke klas ik zit en hoe lang mijn studie duurt. Mijn studie duurt voor mij dus 7 jaar en ging in 2007-2008 in, maar ik zit in de zesde klas. Iemand een idee wat ik in moet vullen?
pi_129573721
Mijn OV chipkaart met studenreisproduct, zonder saldo is kapot. Vervangen kost 11 euro. Een nieuwe aanvragen 7,50 euro. Is het mogelijk het studenreisproduct over te zetten, als ik een nieuwe heb aangevraagd? Ik vind het prijsverschil een beetje raar. Wat is het verschil?
pi_134148658
Is er misschien een DUO'er die hier iets over kan zeggen:

Ik val nog onder het oude terugbetaalregime en betaal al netjes vanaf het begin het door duo gevraagde maandbedrag.
Nu was ik altijd in de veronderstelling dat als ik daar mee door zou gaan ik na 15 jaar uitbetaald zou zijn en evt restant kwijtgescholden zou worden (flinke studieschuld inderdaad :()
Nu lees ik dat voorwaarde hiervoor tevens is dat terugbetaling ook gebaseerd had moeten zijn op verzamelinkomen.
Nu heb ik enige jaren wel een partner, maar ik heb altijd gedacht dat ik er voor mocht kiezen niet obv verzamelinkomen te betalen en dat als ik het maandbedrag ook niet naar beneden bracht op basis van mijn eigen lage inkomen evt toekomstige kwijtschelding nog steeds niet in gevaar liep.
Iemand?
pi_134150042
Ik studeer deze week af, is het rentepercentage voor mij komende 5 jaar 0.6% of 0.81% ?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 11 december 2013 @ 14:48:11 #171
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_134150399
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef sittingtuck het volgende:
Is er misschien een DUO'er die hier iets over kan zeggen:

Ik val nog onder het oude terugbetaalregime en betaal al netjes vanaf het begin het door duo gevraagde maandbedrag.
Nu was ik altijd in de veronderstelling dat als ik daar mee door zou gaan ik na 15 jaar uitbetaald zou zijn en evt restant kwijtgescholden zou worden (flinke studieschuld inderdaad :()
Nu lees ik dat voorwaarde hiervoor tevens is dat terugbetaling ook gebaseerd had moeten zijn op verzamelinkomen.
Nu heb ik enige jaren wel een partner, maar ik heb altijd gedacht dat ik er voor mocht kiezen niet obv verzamelinkomen te betalen en dat als ik het maandbedrag ook niet naar beneden bracht op basis van mijn eigen lage inkomen evt toekomstige kwijtschelding nog steeds niet in gevaar liep.
Iemand?
Wanneer je niet naar draagkracht terugbetaald, zou je na 15 jaar je volledige schuld hebben afbetaald. Dit maandbedrag is namelijk gebaseerd op je totaalschuld (inclusief toekomstige rente) gedeeld door het aantal maanden dat je hebt om af te lossen (180). Het bestaat dus niet dat er kwijtschelding plaatsvindt wanneer je 'normaal' aflost.

Betaal je wel naar draagkracht, dan dient je partner inderdaad mee te tellen wil je die jaren niet nog bij je 15 jaar opgeplakt krijgen.
  woensdag 11 december 2013 @ 14:51:44 #172
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_134150539
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef MaxC het volgende:
Ik studeer deze week af, is het rentepercentage voor mij komende 5 jaar 0.6% of 0.81% ?
Wordt vastgesteld per 1 januari volgend op de einddatum van je studiefinanciering. Geen idee of dat voor volgend jaar is vastgesteld op 0,81%, maar die van 2014 gaat iig voor jou gelden.
pi_134151026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Wanneer je niet naar draagkracht terugbetaald, zou je na 15 jaar je volledige schuld hebben afbetaald. Dit maandbedrag is namelijk gebaseerd op je totaalschuld (inclusief toekomstige rente) gedeeld door het aantal maanden dat je hebt om af te lossen (180). Het bestaat dus niet dat er kwijtschelding plaatsvindt wanneer je 'normaal' aflost.

Betaal je wel naar draagkracht, dan dient je partner inderdaad mee te tellen wil je die jaren niet nog bij je 15 jaar opgeplakt krijgen.
Voor wie bestaat die na 15 jaar kwijtschelding dan? Ik meende juist dat als je een verlaging van je maandbedrag aanvroeg je niet meer voor kwijtschelding in de toekomst in aanmerking kwam..
Silly me :S
  woensdag 11 december 2013 @ 17:07:39 #174
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_134155350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef sittingtuck het volgende:

[..]

Voor wie bestaat die na 15 jaar kwijtschelding dan? Ik meende juist dat als je een verlaging van je maandbedrag aanvroeg je niet meer voor kwijtschelding in de toekomst in aanmerking kwam..
Silly me :S
Die kwijtschelding is juist voor mensen die naar draagkracht betalen. Stel jij verdient geen hol 15 jaar lang en je eventuele partner ook niet. Obv die draagkrachtberekening los je dus niet of nauwelijks af. In dat geval heb je het kut genoeg voor elkaar om gematst te worden ;)
pi_134181462
Hallo vraagje!

Ik heb Spaans gestudeerd (U) in jaar 2009/2010. Ben toen in mei uitgeschreven.
Toen heb ik van 2010-2013 een Universitaire opleiding gevolgd en afgerond.

Nu wil ik in februari beginnen met een master. Heb ik die maanden dat ik ben uitgeschreven bij Spaans nog recht op studiefinanciering en zo ja tot hoe lang lopen die maanden dan door? Eind augustus? Hoeveel maanden bedoel ik eigenlijk.
My salvation lies in your love..
pi_134833395
Kun je (tijdelijk) opschorten van terugbetalen eigenlijk telefonisch regelen of gaat dit via papierwerk/digid?
pi_135312155
Ik heb in 2010 mijn BA Engelse Taal en Cultuur behaald, nadien door uiteenlopende omstandigheden nooit mijn MA gehaald. In principe verloopt volgend jaar september mijn 10 jarig tijdperk als student. Nu krijg ik gisteren van DUO een bericht dat de universiteit heeft aangegeven dat ik mijn diploma (BA) heb behaald en dat de prestatiebeurs tussen 2005 en 2008 alsmede mijn OV-lening in een gift wordt omgezet. Ik heb nu nog een studieschuld open staan van 1700¤. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik was altijd in de veronderstelling dat mijn prestatiebeurs pas werd kwijtgescholden bij afstuderen en waarom krijg ik dit bericht nu pas, 4 jaar na het behalen van mijn BA? Kan ik die 1700¤ aflossen en ben ik dan overal vanaf? (zonder dus een MA te halen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Jor_Dii op 10-01-2014 12:48:27 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135313130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb in 2010 mijn BA Engelse Taal en Cultuur behaald, nadien door uiteenlopende omstandigheden nooit mijn MA gehaald. In principe verloopt volgend jaar september mijn 10 jarig tijdperk als student. Nu krijg ik gisteren van DUO een bericht dat de universiteit heeft aangegeven dat ik mijn diploma (BA) heb behaald en dat de prestatiebeurs tussen 2005 en 2008 alsmede mijn OV-lening in een gift wordt omgezet. Ik heb nu nog een studieschuld open staan van 1700¤. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik was altijd in de veronderstelling dat mijn prestatiebeurs pas werd kwijtgescholden bij afstuderen en waarom krijg ik dit bericht nu pas, 4 jaar na het behalen van mijn BA? Kan ik die 1700¤ aflossen en ben ik dan overal vanaf? (zonder dus een MA te halen).
Als je enkel een bachelor hebt, schelden ze de beurs voor je bachelor alsnog kwijt.
pi_135315460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als je enkel een bachelor hebt, schelden ze de beurs voor je bachelor alsnog kwijt.
Heb DUO gebeld en het klopt inderdaad. De 1700 euro kan ik nu af gaan lossen, of ik kan alsnog een MA gaan doen om ook dat bedrag in een gift te veranderen. Vanaf januari 2015 bepaalt DUO mijn maandelijkse aflossing die dus verspreid wordt over een periode van 15 jaar!! :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135320042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb DUO gebeld en het klopt inderdaad. De 1700 euro kan ik nu af gaan lossen, of ik kan alsnog een MA gaan doen om ook dat bedrag in een gift te veranderen. Vanaf januari 2015 bepaalt DUO mijn maandelijkse aflossing die dus verspreid wordt over een periode van 15 jaar!! :')
met minimumbedrag van 42 in de maand
pi_144601813
Vraagje. Ik ben een langstudeerder geweest, en wegens persoonlijke problemen heb ik mijn master niet afgerond. Kan ik er nu vanuit gaan dat er 1 jaar aan voorlopige financiering terugbetaald moet worden? Ik neem aan dat de 1e 3 jaar die ik kreeg gewoon een gift zijn, omdat ik mijn bachelor diploma wel behaald heb.

In theorie zou ik volgend jaar nog een nieuwe master kunnen doen (in 2006 begonnen met bachelor). Als ik die praktisch 'gratis' kan doen (moet anders alsnog de financiering van de master terugbetalen) is dat misschien niet eens zo onverstandig.

[ Bericht 14% gewijzigd door eQuaL op 16-09-2014 21:33:23 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 14:11:23 #182
401329 verified  DUO-Webcare
Dienst Uitvoering Onderwijs
pi_144622698
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje. Ik ben een langstudeerder geweest, en wegens persoonlijke problemen heb ik mijn master niet afgerond. Kan ik er nu vanuit gaan dat er 1 jaar aan voorlopige financiering terugbetaald moet worden? Ik neem aan dat de 1e 3 jaar die ik kreeg gewoon een gift zijn, omdat ik mijn bachelor diploma wel behaald heb.

In theorie zou ik volgend jaar nog een nieuwe master kunnen doen (in 2006 begonnen met bachelor). Als ik die praktisch 'gratis' kan doen (moet anders alsnog de financiering van de master terugbetalen) is dat misschien niet eens zo onverstandig.
Heb je een universitaire bachelor behaald, dan worden er inderdaad drie jaar prestatiebeurs (basis- en aanvullende beurs) omgezet en de gehele voorlopige lening studentenreisproduct. Je moet hiervoor wel zelf een verzoek indienen.

De diplomatermijn van tien jaar start op het moment dat je voor het eerst studiefanciering voor het hoger onderwijs toegekend hebt gekregen.
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
Volg je ons al op: Twitter of Facebook: mbo * hbo en universiteit * debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl
pi_144623042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef DUO-Webcare het volgende:

[..]

Heb je een universitaire bachelor behaald, dan worden er inderdaad drie jaar prestatiebeurs (basis- en aanvullende beurs) omgezet en de gehele voorlopige lening studentenreisproduct. Je moet hiervoor wel zelf een verzoek indienen.

De diplomatermijn van tien jaar start op het moment dat je voor het eerst studiefanciering voor het hoger onderwijs toegekend hebt gekregen.
Thnx voor het antwoord!

Even voor de duidelijkheid, want ik snap het nog niet helemaal:
Ik ben in collegejaar 2006-2007 begonnen met mijn bachelor, vanaf dat jaar heb ik een prestatiebeurs ontvangen. Betekent dit dat ik mijn master diploma uiterlijk in collegejaar 2015-2016 moet behalen om de prestatiebeurs voor de master om te zetten in een gift?

[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 17-09-2014 14:31:09 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 15:27:33 #184
pi_144625442
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Thnx voor het antwoord!

Even voor de duidelijkheid, want ik snap het nog niet helemaal:
Ik ben in collegejaar 2006-2007 begonnen met mijn bachelor, vanaf dat jaar heb ik een prestatiebeurs ontvangen. Betekent dit dat ik mijn master diploma uiterlijk in collegejaar 2015-2016 moet behalen om de prestatiebeurs voor de master om te zetten in een gift?
Ja, maar we kjiken niet naar het collegejaar, maar naar de startdatum van de studiefinaniering.

Voorbeelden:

• heb je voor het eerst vanaf 1 september 2006 studiefinanciering voor het hoger onderwijs ontvangen, dan moet je uiterlijk op 31 augustus 2016 een diploma hebben behaald;

• heb je voor het eerst vanaf 1 oktober 2006 studiefinaniering voor het hoger onderwijs ontvangen, dan moet je uiterljik op 30 september 2016 een diploma hebben behaald.
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
pi_144625595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:27 schreef DUO-Webcare het volgende:

[..]

Ja, maar we kjiken niet naar het collegejaar, maar naar de startdatum van de studiefinaniering.

Voorbeelden:

• heb je voor het eerst vanaf 1 september 2006 studiefinanciering voor het hoger onderwijs ontvangen, dan moet je uiterlijk op 31 augustus 2016 een diploma hebben behaald;

• heb je voor het eerst vanaf 1 oktober 2006 studiefinaniering voor het hoger onderwijs ontvangen, dan moet je uiterljik op 30 september 2016 een diploma hebben behaald.
Bedankt voor het antwoord.

Ik vind wel dat 'een diploma' vrij vaag is in deze context.
01-09-2006 heb ik studiefinanciering gekregen voor mijn bachelor opleiding.
01-09-2010 ben ik begonnen met mijn master opleiding. Ik heb tussendoor niets stopgezet mbt studiefinanciering.

Ik heb in 2011 mijn bachelor diploma behaald. Maar dat is dan niet van belang als het gaat om de prestatiebeurs voor de master.

Normaal gesproken zou ik dan denken dat de 10 jaar ingaat vanaf het moment dat ik de prestatiebeurs voor de master heb ontvangen, in dit geval 01-09-2010, maar zo is het dus niet.

Sorry dat ik er zo op door ga, maar ik wil het gewoon 100% zeker weten :P
  woensdag 17 september 2014 @ 16:59:59 #186
pi_144628811
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:32 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Bedankt voor het antwoord.

Ik vind wel dat 'een diploma' vrij vaag is in deze context.
01-09-2006 heb ik studiefinanciering gekregen voor mijn bachelor opleiding.
01-09-2010 ben ik begonnen met mijn master opleiding. Ik heb tussendoor niets stopgezet mbt studiefinanciering.

Ik heb in 2011 mijn bachelor diploma behaald. Maar dat is dan niet van belang als het gaat om de prestatiebeurs voor de master.

Normaal gesproken zou ik dan denken dat de 10 jaar ingaat vanaf het moment dat ik de prestatiebeurs voor de master heb ontvangen, in dit geval 01-09-2010, maar zo is het dus niet.

Sorry dat ik er zo op door ga, maar ik wil het gewoon 100% zeker weten :P
Je ontvangt studiefinanciering voor een opleiding in het hoger onderwijs. Daarvoor ontvang je prestatiebeurs hoger onderwijs en heb je een diplomatermijn voor het hoger onderwijs. Of je nu een hbo, universitaire bachelor/master volgt maakt niet uit. :).

Jouw diplomatermijn eindigt op 31 augustus 2016.
pi_144631710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef DUO-Webcare het volgende:

[..]

Je ontvangt studiefinanciering voor een opleiding in het hoger onderwijs. Daarvoor ontvang je prestatiebeurs hoger onderwijs en heb je een diplomatermijn voor het hoger onderwijs. Of je nu een hbo, universitaire bachelor/master volgt maakt niet uit. :).

Jouw diplomatermijn eindigt op 31 augustus 2016.
Thanx! Duidelijk :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')