quote:
Lancering Mars Science Laboratoryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Wie??quote:
Je hebt dan ook 15 min om een nieuwe te bedenkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
Roger Daltrey, ik herkende hem aan de grote foto
Sorry, heb niet zo snel een nieuwe vraag.
als het goed is heb je een kwartier na de goedkeuring om een vraag te stellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
Van The Who dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
Je weet alles over MJ en The Beatles, lastige vragen zat te verzinnenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet alles over MJ en The Beatles, lastige vragen zat te verzinnen![]()
Ik ging gewoon desnoods alle Beatles afquote:
gibby haynes van the butthole surfers ken je die niet? zij hebben een nummer dat something heet, maar t gaat om een beatles nummer in jouw vraag begrijp ikquote:
Hehequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ging gewoon desnoods alle Beatles af
Dat zal dan wel een cover zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef slaveloos het volgende:
[..]
gibby haynes van the butthole surfers ken je die niet? zij hebben een nummer dat something heet, maar t gaat om een beatles nummer in jouw vraag begrijp ik
Graag wel nog even de puntjes toekennen lieve schatquote:
Wil ik graag doen, maar geen idee hoe. Tis de eerste keer dat ik hier kijk en reageer...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag wel nog even de puntjes toekennen lieve schat
Zo dus:quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wil ik graag doen, maar geen idee hoe. Tis de eerste keer dat ik hier kijk en reageer...
dat denk ik niet, ik zal wat lyrics opzoeken, en dan kun jij zien of het op de beatles lijkt ...quote:
quote:Something she said to me last night
Something she said to me last night
I saw the sun rise and come over my daddy's grave
And I ate some cheese and rice today
She's been talkin' behind my back
This time she is gonna bleed
When I kick her in the teeth she goes out the door
I just know she'll be back for more
Nee, lijkt er niet op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat denk ik niet, ik zal wat lyrics opzoeken, en dan kun jij zien of het op de beatles lijkt ...
[..]
Wet Wet Wet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
is een Schotse popgroep, die het meest succes had in de tweede helft van de jaren '80 tot eind jaren '90.
Wat =![]()
dat dacht ik al :pquote:
Voor mevrouw "de wandelende muziek encyclopedie" is dit een eitjequote:
Ik heb hier 2 dvd's van ze liggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef Robijn48 het volgende:
Ach, ik vond ze altijd wel goed![]()
Nu moet ik er weer een verzinnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |