Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je nou weer vies gaan denken naatje?
Nee waarom zou ik dat willen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.
Mijn broer en ik zaten op 1 accountquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer weet hoe ik hier heet, en waarschijnlijk één vriend, maar die gaan niet graven in wat ik post. Sowieso post ik geen persoonlijke shit hier.
Jah, lekker feli.quote:
bedanktquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn broer en ik zaten op 1 account
Hij de leuke posts, ik de ruzies
Gaat heenquote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, lekker feli.
Yvonne, weet je wat hij echt even dacht? Dat je oma was geworden..
Je wilt niet weten wat die gast dacht.quote:
Niemand mag van Yvonne bij haar dochter in de buurt komen. Dan verdwijnen ze allemaal met een zwiep van haar lange zwarte jas.quote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, lekker feli.
Yvonne, weet je wat hij echt even dacht? Dat je oma was geworden..
Nou ja, het gaat ook om bepaalde meningen, of hoe je iets formuleert, daar kunnen bekenden echt over vallen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer weet hoe ik hier heet, en waarschijnlijk één vriend, maar die gaan niet graven in wat ik post. Sowieso post ik geen persoonlijke shit hier.
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen
Npu ja, zou logisch zijn, maar nope.
quote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat die gast dacht.
Ging perfect andersquote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Accountsharing, nooit een goed plan.
Het kan op die leeftijd, maar neequote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik..
Achja, ook daarin ben ik best eh, neutraal denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat ook om bepaalde meningen, of hoe je iets formuleert, daar kunnen bekenden echt over vallen.
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma.quote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik..
Ze zegt zelf dat dat op zich wel kan hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma..
Bij mij niet. Kwam ik opeens bepaalde sites/servers niet meer op omdat mijn broer liep te kutten.quote:
Ik heb dat ook nooit.quote:Op zondag 27 november 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Achja, ook daarin ben ik best eh, neutraal denk ik.Ik respecteer andermans mening, dan verwacht ik het ook terug. (Kan een valkuil zijn, maar nog geen last van gehad.) En voor zover ik weet heb ik nooit echt uitspraken gedaan waarbij ik dacht, oei, daar moet ik mee oppassen.
quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma..
Ik moet je trouwens wat vertellen....quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat dat op zich wel kan hoor..
quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens wat vertellen....
Ja dat tellen is al gebeurd nu. Nu moet het nog verwerkt worden.quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens yvonne, mooi klusje voor je, stemmen tellen bij de ONZ Awards. Kun je ook nog even mooi je eigen stemmen uitbrengen.
Die diepe gesprekken in de nacht zijn hemels manquote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit.
Ik doe nooit mee aan die moeilijke discussies/topics op FOK!
Ik ben hier voor wat ontspanning (en een wat modden nu) en dat serieuse geneuzel zit ik echt niet op te wachten.
Als ik discussieer denk ik eerst even goed na waar ik aan begin, anders laat ik het ook links liggen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit.
Ik doe nooit mee aan die moeilijke discussies/topics op FOK!
Ik ben hier voor wat ontspanning (en een wat modden nu) en dat serieuse geneuzel zit ik echt niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |