sinterklaas je weetzquote:Op zondag 27 november 2011 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze is niet jarig, en ze wordt ook geen oma, dude.
Wel een leuk gedichtje, doe je dat vaker gedichtjes maken?
Een miesje.quote:Op zondag 27 november 2011 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook maar is het nu een man of een vrouw?
Like wtf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Twaalf jaar reacties lopen tikken op een forum. Wees er maar trots op. Het is gelukkig niet zo dat je in die twaalf jaar een aanzienelijk betere tijdbesteding had kunnen hebben. Dan had je misschien nu iets bereikt. Maar kijk eens terug, en bedenk eens of sta eens stil bij de niet in waarde toegenomen prestatie/tijd grafiek. Integendeel. Dan is het toch het enige logische concluderende verband dat je die twaalf jaar nooit meer terug krijgt en de invulling die jij er aan hebt gegeven, waardeloos is? Het is niet mijn bedoeling om u pijn te doen, maar besef het. Misschien is het tijd om bepaalde constanten uit je leven te veranderen of zelfs weg te halen. Het is mooi genoeg geweest, zo. Twaalf jaar is onweerlegbaar twaalf jaar te lang.
Jah, bekijk mijn profiel. Ga je mee naar bed schat?quote:
Mijn gedichten zijn ten minste actueel op dat tijdstip...quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Teefje's FOK! moeder alsnog gefeliciteerd,
Het is voor de x-e keer dat je de 37 passeert.
Hoe vaker het gebeurt hoe wijzer je lijkt te zijn,
En als niet door iedereen begrepen user vind ik dat fijn.
Veel geluk en gezondheid wens ik je toe,
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe.
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
Whut? Waar?quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand die moest lachen om mijn gevatte reactie 'brOerbeer', ik moet nu toch wel even een traantje wegpinken.
naatjequote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn gedichten zijn ten minste actueel op dat tijdstip...
Ik lachte hardop, maar durfde niet te posten dat ik lolde.quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand die moest lachen om mijn gevatte reactie 'brOerbeer', ik moet nu toch wel even een traantje wegpinken.
Dankje, nu voel ik me stukken beter.quote:Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lachte hardop, maar durfde niet te posten dat ik lolde.
Zwaar bezet. http://www.korrelatie.nl/quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan alleen maar mailen, bellen en chatten kan niet.quote:Op zondag 27 november 2011 02:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Zwaar bezet. http://www.korrelatie.nl/
Een mooie tijd alweer, 12 jaar.quote:
je zou FOK!dichter moeten worden manquote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een mooie tijd alweer, 12 jaar.
Daarmee is het natuurlijk lang niet klaar.
Verdubbelen zal het aantal zeker,
met of zonder hypotheker.
Moeder van FOK! wordt ze genoemd,
onder alle FOK!kers geroemd.
Mother of God zou je kunnen zeggen,
een enkeling die mij dat in de weg zal leggen.
12 jaar is niet zo'n lange tijd,
toch ben je nu een andere meid.
Op FOK! zijn die tijden sowieso lang,
qua tijd absoluut geen korte gang.
Veel heb je dan ook meegemaakt de laatste jaren,
users die jou haten en die je sparen.
Alleen de supermarkt heeft nog geen album,
maar dat brengt me niet minder uit m'n hum.
Ik en wij hopen met zijn allen,
dat niemand de boel gaat lopen verknallen.
Yvonne, dankjewel en gefeliciteerd,
ik heb vooralsnog veel van je geleerd.
-----------------------------------------------------------------------------
Minder einde, maar je zult het er mee moeten doen.
ben niet de enige die dat kanquote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zou FOK!dichter moeten worden man
en yvonne word es wakker
je bent wel wat bazig he.quote:Op zondag 27 november 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben niet de enige die dat kan
en laat eens slapen die ouwe knakker.
trustuh liefjequote:Op zondag 27 november 2011 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel eens, whehe
Slapen, daar is het wel tijd voor nu.
Dus ik zag ajus paraplus!
12 jaar FOK!?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
12 jaar Fok mensen.
klik anders gewoon ff verder dan je neus lang is
Ja, doe dat maar. Zolang je maar van R&P afblijft, want da's mijn nieuwe plekje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef yvonne het volgende:
GrrrrrrrrrrrPas op anders kom ik voortaan VBL modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |