Ik reed gisteren om 11:30 langs 't Vroesenpark en daar zitten ze dan gewoon 1/2 liters bier te zuipen hé? Lekker in de kou.quote:
Ok, heb nog een zak briketten, even kijken waar ik nu kolen kan vinden dan.quote:
Je zit dan hopelijk met een Aziatisch simmetje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iedere keer dat Ik hier kijk kost het ¤0.000467 aan data.
Hihi, ik denk het niet hoor. Daar wachten we mee tot jullie terug zijn en dan hier bbq op balkon tijdens de meet die Isegrim gaat organiseren.quote:
Wat een baggerding. Gooi de jungle in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De laptop trekt geen HD-beeld, ik zie alleen het eerste frameDus ik ga nu op de gok het eerste filmpje van de eekhoorn uploaden.
Heb ik potverdorrie in het verkeerde topic gereageerd! Maar dat kan, en dan de webcam aan om beestjes te spotten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat een baggerding. Gooi de jungle in.
M'n vriendin schrok er wakker van, leek net alsof die bliksem vlak boven de Stationstraat uit de wolken kwam.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:15 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een gr*fgr**b*sweer zeg! Hondje 45 seconden uitgelaten, tijdens autorit naar Schiedam Centrum auto een keer langs de kant gezet omdat ik door de enorme hoeveelheid hagel echt niks meer zag. Op het station auto maar in de garage gezet omdat ik geen zin heb bij terugkomst een poffertjespan aan te treffen.![]()
Toen ik het station inliep was er een oorverdovende knal, de bliksem zal wel in of rond het station zijn ingeslagen.
Je zal maar in SriLanka ofzo zitten...
quote:Op woensdag 7 december 2011 08:15 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een gr*fgr**b*sweer zeg! Hondje 45 seconden uitgelaten, tijdens autorit naar Schiedam Centrum auto een keer langs de kant gezet omdat ik door de enorme hoeveelheid hagel echt niks meer zag. Op het station auto maar in de garage gezet omdat ik geen zin heb bij terugkomst een poffertjespan aan te treffen.![]()
Toen ik het station inliep was er een oorverdovende knal, de bliksem zal wel in of rond het station zijn ingeslagen.
Je zal maar in SriLanka ofzo zitten...
Yep, ik hoorde en zag 'm hier ook, flinke dreun!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:04 schreef Redcoon het volgende:
[..]
M'n vriendin schrok er wakker van, leek net alsof die bliksem vlak boven de Stationstraat uit de wolken kwam.
Heel vervelend inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En dan de hele dag met prachtig weer (net iets koeler dan Colombo, windje, en lagere luchtvochtigheid) door een geweldige botanische tuin lopen!
Inderdaad, verschrikkelijk.quote:
Blij dat we op drie (de scooter op 2) hoog wonen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
Hoog water in de stad, in van Vollenhovenstraat zijn kelders ondergelopen. Het water op de kade van het Noordereiland stond aan de rand net.
Goed hoor, is alweer wat lager dus de grote gevaren zijn weer geweken.quote:
Welkom op het eiland.quote:Op zondag 11 december 2011 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben een nieuw huis op het Noordereiland wat we aan het verbouwen zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rubje het volgende:
eeej...ik zag dat de kersboom voor het stadhuis is opgetuigd.Het balkon trouwens ook!
Of het kneuterig is weet ik niet, maar wij hadden wel eens op de Euromast willen gaan kijken. Geen idee of die dit jaar een oud en nieuwfeest houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:09 schreef Redcoon het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuke oud en nieuw feestlocatie in de stad? De massale feesten ken ik nu wel, ben eigenlijk meer op zoek naar wat kneuterigers.
Wellicht een kroeg proberen op de Kop van Zuid en om 0.00 het altijd mooie vuurwerk bekijken van de http://nieuwjaarsnacht.nl/ . Of naar het Westelijk Handelsterrein, daar is een wat kleinschaliger feest in de verschillende ateliers en bars.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:09 schreef Redcoon het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuke oud en nieuw feestlocatie in de stad? De massale feesten ken ik nu wel, ben eigenlijk meer op zoek naar wat kneuterigers.
Cool, Speedy J. Goud van oud.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga lekker beuken in Perron met O&N. Supertent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |