Natuurlijk is dat toegestaan, maar kost ook 5000 euro in de maand extra. Wie gaat dat betalen? De opdrachtgever is niet van plan om extra te gaan betalen aan transportkosten en de marges in het transport zijn al minimaal. Dus waar komt het geld voor een tweede chauffeur vandaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En denk je echt dat er minder op het nippertje gereden wordt als je 20 minuten extra krijgt? Natuurlijk niet, je rijdt alleen 20 minuten langer per dag...
Als je flexibel wilt zijn kan je toch een tweede chauffeur meenemen? Ik neem aan dat dat gewoon is toegestaan.
Bronquote:Nieuwsartikel geplaatst op 13.12.2011, 10:50 door de redactie
AMERSFOORT - Op maandagochtend werd een vrachtwagenchauffeur geslagen na een conflict. Rond 08.10 uur reed een vrachtwagenchauffeur over de Amsterdamseweg. Hij stond hier voorgesorteerd en stond wat breed op de weg om de bocht goed te kunnen maken.
Een onbekende man in een lichtgroen busje wurmde zich langs de vrachtwagen. De man in de bus gebaarde naar de chauffeur dat hij normaal moest staan.
De vrachtwagenchauffeur stapte uit om te vragen wat er nu allemaal aan de hand was. De man in het busje stapte ook uit en gaf de vrachtwagenchauffeur vervolgens een flinke klap. De 41-jarige chauffeur uit Veldhoven raakte hierdoor gewond aan zijn gezicht en liep terug naar zijn wagen.
De man in de groene auto reed vervolgens gewoon door. De politie is op zoek naar getuigen van het voorval.
Haha, hij stapte zelf eerst uit. Niet janken als je dan klappen krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:33 schreef glasbak het volgende:
Kijk, voor dit soort idioten zou een lesje op een vrachtwagen niet verkeerd zijn..
[..]
Bron
En dan heb ik het natuurlijk over de man in het busje..
Niet mee eens. Ik stap zelf ook wel eens uit om uit te leggen waarom ik bepaalde dingen doe die anderen niet waarderen. Die man in het busje begint met het asociale gedrag (dringen en gebaren) dus ik begrijp de actie van die chauffeur wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haha, hij stapte zelf eerst uit. Niet janken als je dan klappen krijgt.
Voor mijn werk heb ik het gedaan ook mijn rijbewijs er voor gehaald maar ik ga echt niet voor mijn plezier in een vrachtwagen rijden:) Ik wil lekker in mijn eigen auto rijden wat ik niet veel doe want ik woon in Amsterdam dus ik doe het met de fiets of OV maar voor werk moet het en dan doe ik het maar.quote:
Misschien krijgen ze dan eens door dat we af en toe een metertje van de andere baan mee moeten pikken om normaal een bocht door te kunnen komen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef Piles het volgende:
Het hangt er ook vanaf 'hoe' de chauffeur uitgestapt is natuurlijk
En voor zulke bestuurders helpt een uurtje les met een vrachtwagen echt niet hoor
Ik begrijp wat je zegt, maar voor werk is het soms nodig en dan heb ik het niet over de vrachtwagenchaufeurs die het als beroep uitoefenen.. Dat is hun beroep toch?quote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iets weten is wat anders dan je ergens altijd bewust van zijn. Misschien is het wel een idee om mensen een keer ipv een rijles even in een simulator te zetten, auto en motor.
Dat zit gewoon in de theorie van Rijbewijs B.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dan eens door dat we af en toe een metertje van de andere baan mee moeten pikken om normaal een bocht door te kunnen komen...
Lijkt me niet anders zouden er wel meer zijn die begrijpen waar wij mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in de theorie van Rijbewijs B.
Een beetje meer inzicht misschien de verkeers situatie is anders in een normale auto als een vrachtwagen? Ik heb mijn les gehad en mijn rijbewijs maar vraag me niet of ik het geweldig vind om in zo een kar te rijden ..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef Piles het volgende:
Het hangt er ook vanaf 'hoe' de chauffeur uitgestapt is natuurlijk
En voor zulke bestuurders helpt een uurtje les met een vrachtwagen echt niet hoor
Sommige wel, maar het overgrote meerendeel heeft werkelijk geen idee, die zijn echt blij als ze hun koekblik, heel van A naar B hebben verplaatst..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef glasbak het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders zouden er wel meer zijn die begrijpen waar wij mee bezig zijn.
Jammer genoeg blijft het bij niemand hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in de theorie van Rijbewijs B.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |