abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104884208
Ik wil best de bergen in met een man met een baard. Ik hou van baarden. Iets minder van bergen, ze zijn zo benauwend. Maar dat zal vast wennen.
Een stukje vulkanische grond lijkt me ook wel leuk. Dan kan je zo leuk je eigen eten verbouwen en word je heel gezond en levenslustig enzo.
Ik denk dat het veel leuker is om de natuur en de aarde te leren begrijpen dan al die rare mensen die er op wonen.
pi_104884413
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:18 schreef rolfson het volgende:
Dan moet je natuurlijk wel de juiste capaciteiten en de juiste baan hebben.
Dat is helaas wel de kanttekening, niet iedereen lukt het momenteel.
pi_104885981
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Onnozelaar het volgende:

Ik denk dat het veel leuker is om de natuur en de aarde te leren begrijpen dan al die rare mensen die er op wonen.
Daarom zijn de bètawetenschappen veel toffer dan de sociale wetenschappen.
  zondag 27 november 2011 @ 18:38:57 #154
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_104887893
TS heeft zo'n gelijk dat er een traantje liet.
  zondag 27 november 2011 @ 23:45:30 #155
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104906143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat ik jouw ervaring niet deel. :9
Nu heb ik nog nooit pillen op, maar na mdma heb ik altijd (vooral als ik veel heb gebruikt) dat ik me de week erna helemaal herboren voel. :D
Wat denk wat voor spul er in pillen zit dan jongen? :')
pi_104906655
Wat een prachtig topic.
pi_104906830
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
kom eruit dan
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_104907241
OP _O_
  maandag 28 november 2011 @ 00:21:14 #159
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_104907586
Kijk als je zo gaat denken van ik leef toch maar een keer en doe waar ik zin in heb dan kom je niet echt ver in het leven althans bij de meeste uitzonderingen daar gelaten dus maak wat van je leven studeer ,maar geniet
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_104908615
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik wil best de bergen in met een man met een baard. Ik hou van baarden. Iets minder van bergen, ze zijn zo benauwend. Maar dat zal vast wennen.
Een stukje vulkanische grond lijkt me ook wel leuk. Dan kan je zo leuk je eigen eten verbouwen en word je heel gezond en levenslustig enzo.
Je moet wel dicht bij de stad wonen dan, anders gaat het vervelen, vooral wanneer je de stad al je hele leven gewend bent. Probeer eerst eens voor een maand in de bergen/op het platteland, kijken of je dat uithoud en daarna evt. langer.
  maandag 28 november 2011 @ 01:06:21 #161
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_104908781
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Levolution het volgende:
Als klein kind wordt jou wijsgemaakt dat school het belangrijkste in het leven is en een diploma garant staat voor een goed leven. En met je onderontwikkelde hersenen geloof je die onzin. Natuurlijk is kennis behalve handig ook erg mooi. Het is fijn om je capaciteiten te vergroten en de wereld om je heen, ondanks het feit dat deze onbeheersbaar is, meer te begrijpen. Nog mooier is om deze kennis te gebruiken om jezelf meer te begrijpen. Let op het woord 'meer', want volledig begrip is onmogelijk, hoezeer sommige arrogante lullen ook denken dat ze het allemaal wel 'begrijpen'.

Maar school en studie is een jammerlijk iets. Laten we even verwaarlozen dat de maatschappij hierop draait. We gaan in dit topic niet vanuit de maatschappij denken (dat doe ik zelden). We gaan vanuit onszelf denken.
Daar kleine Levolution nog met plezier naar school gingen en met gemak hoge cijfers binnen haalde, gaat het nu bergafwaarts met dit autoriteit plezierend gedrag. Naar de basisschool/middelbare school gaan deed je meer met de intentie om je vrienden te zien en te ouwehoeren dan met de intentie om te leren. Leren was een bijproduct. School was lekker spelen. School was leuk.

Maar zodra je gaat studeren, wordt dat anders. Je hersenen ontwikkelen zich anders, terwijl je lichaam degradeert. Dat betekent minder spelen. Als je je vrienden ziet op de faculteit ziet, deel je geen nipple twists meer uit. In de collegezalen schiet je niet meer met propjes. Je rent niet meer door de gangen, op vlucht voor de vriend die jij zojuist een trap in de ballen hebt verkocht. Hoezeer je ook weer 'kind' wil zijn, iets in je weerhoudt je van kinderlijk gedrag. Misschien is het de angst om verweten te worden door de gevestigde orde. Misschien hoort het gewoon bij het afzwakken van het lichaam. Wie zal het zeggen?
Af en toe kom je samen met je vrienden en onder het genot van een biertje wil je nog wel eens een nipple twist uitdelen. Maar het is nooit meer zo grappig als vroeger.

Dus je denkt bij jezelf: educatie is geen zak meer aan. Je wil wat anders doen. Je ziet de mensen om je heen: een groot deel is nog steeds in de leugens van hun autoriteiten getrapt en studeert met plezier. Ze kennen hun identiteit toe aan de studie die ze doen, hoe hersendodend deze ook is. Want volgens hen draait het leven om "bestuurskunde", of misschien om "rechten". En als je "geneeskunde" doet ben je al helemaal belangrijk, want je gaat mensenlevens redden. Gelukkig zijn er ook een aantal mensen die alles hetzelfde ervaren als jij. Die geen hoger doel in het leven zien. Die geen mensen, regeringen of goden willen dienen. Die gewoon een rustig leventje willen leiden, terwijl alle sensatie in hun eigen hersenen plaatsvindt. De hersenen zijn een machtig middel. Als je ze leert gebruiken, kun je er veel meer uithalen dan uit een juridische carrière.

Deze mensen zouden zich graag terugtrekken. De bergen in. Een huisje, wat vee en wat gewassen. Een verwilderde baard en woeste manen en niemand die je zegt dat je echt een keer naar de kapper moet.
Maar het lukt niet. Ik ben al op de helft van mijn opleiding. Die paar jaren kunnen er toch ook nog wel bij? Anders heb ik voor niets willens en wetens mijn jeugd weggegooid. Anders heb ik voor niets mijn lichaam op z'n jongst en sterkst gebruikt om alleen maar in de stoelen te zitten. In ieder geval die diploma binnenhalen, toch? Daarna zal alles beter gaan. Nadat het papiertje binnen is, kan niemand me meer wat maken. Dan bepaal ik zelf mijn leven. Ik zal uit deze sleur komen. Dan ga ik lekker de bergen in. Toch?
Nee
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 28 november 2011 @ 01:06:57 #162
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_104908798
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2011 01:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nee
Eerste realistische reactie.
This isn't even my final form.
  maandag 28 november 2011 @ 01:23:32 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104909106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik ben geen feestbeest meer. Alcohol is reeds jaren terug uitgebuit en verveelt mij inmiddels. Wiet is chill maar ook niet veel aan. Ik ben meer benieuwd naar de hallucinogenen, maar alleen om tot bepaalde inzichten te komen. Niet om te ontsnappen aan de sleur; je moet geen drugs willen doen uit noodzaak.
Zo begin ik mij ook de laatste weken te voelen :@ ook begin ik mij aan iedereen om mij heen te ergeren en heb ik vrij weinig nog zin in shiz met andere mensen
Ik vermaak me echter nog wel goed op dikke bazenfeesten waar ik los kan gaan
Ik denk dat een flinke vakansje mij goed zou doen ;( maar eerst zo'n kankerscriptie klaarmaken.
Ik moet gewoon niks qua verplichtingen in mijn hoofd hebben voor een paar week lang, ben al 7 jaar niet meer op vakantie geweest want telkens school of werken of zuipen
  maandag 28 november 2011 @ 02:46:27 #164
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_104910220
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 01:23 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zo begin ik mij ook de laatste weken te voelen :@ ook begin ik mij aan iedereen om mij heen te ergeren en heb ik vrij weinig nog zin in shiz met andere mensen
Ik vermaak me echter nog wel goed op dikke bazenfeesten waar ik los kan gaan
Ik denk dat een flinke vakansje mij goed zou doen ;( maar eerst zo'n kankerscriptie klaarmaken.
Ik moet gewoon niks qua verplichtingen in mijn hoofd hebben voor een paar week lang, ben al 7 jaar niet meer op vakantie geweest want telkens school of werken of zuipen
Je moet er sowieso echt even tussenuit, hoe cliché het ook moge klinken, mensen gaan niet voor niets op vakantie. Even met je hoofd ergens anders.
  maandag 28 november 2011 @ 09:51:02 #165
78918 SeLang
Black swans matter
pi_104913099
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef Levolution het volgende:
Laten we met z'n allen een bergdorpje beginnen. _O_
Dit lijkt me wel wat. Geen commune ofzo maar een groepje totaal onafhankelijke mensen die niet (meer) gevangen zitten in de rat race maar genieten van de natuur en een beetje out of the box kunnen denken. Kun je honing ruilen tegen jam, etc...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_104913377
Wat een zeiktopic, en wat een verspilling van m'n tijd. Er is niets mis met iets moeten doen, zeker niet als je een studie gekozen hebt die je leuk vindt. Je moet jouw teleurstelling niet op anderen willen projecteren.
pi_104914724
Jij spreekt de waarheid.
pi_104915692
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een zeiktopic, en wat een verspilling van m'n tijd. Er is niets mis met iets moeten doen, zeker niet als je een studie gekozen hebt die je leuk vindt. Je moet jouw teleurstelling niet op anderen willen projecteren.
Inderdaad !
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_104915818
ben je al uit de sleur ts
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_104915862
Nadat je het papiertje binnen hebt wordt je meestal richting een baan en het huisje boompje beestje leven geforceerd. Echt veel vrijheid is er niet meer bij tegenwoordig. Alleen binnen het sociaal acceptabele leven heb je vrijheid en als je hier niet aan wil voldoen en gewoon een eigen leven wil leiden ben je maar een rare snuiter.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 28 november 2011 @ 12:15:47 #171
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_104917183
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
ben je al uit de sleur ts
Nog niet, geef me nog een paar jaar.
pi_104917596
quote: