Ja, maar zelf wil hij de evt. hogere prijs niet betalen. Het komt op mij over zoals een studiegenoot tegen mij zei na z'n afstuderen: "ik ga in de bijstand, want ik ben tegen het kapitalisme. Ga jij (Blomke) maar werken, dan breng jij belasting op voor mijn uitkering". Hier net zo: wel willen consumeren, maar een ander de extra's laten betalen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:51 schreef snabbi het volgende:
@blomke: Wat is er schijnheilig aan dan? Uiteindelijk moet het geld binnen komen, dan is het toch logisch dat hij liever heeft dat een ander dat betaalt?
Is dat telefoontje niet duurder dan je rentewinst?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:51 schreef snabbi het volgende:
@elkravo: wanneer je contact opneemt kun je verder verlagen dan het limiet van internet.
Hij zegt dat hij geen hoger voorschotbedrag wil betalen, omdat hij geen bedrag wil sparen bij zijn energieleverancier. Deze verdient hier geld mee en wanneer een ander dat wel bereid is (eerder) te betalen, dat dit hem niet deert. Wat is hier zo schijnheilig aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, maar zelf wil hij de evt. hogere prijs niet betalen. Het komt op mij over zoals een studiegenoot tegen mij zei na z'n afstuderen: "ik ga in de bijstand, want ik ben tegen het kapitalisme. Ga jij (Blomke) maar werken, dan breng jij belasting op voor mijn uitkering". Hier net zo: wel willen consumeren, maar een ander de extra's laten betalen.
Tja ik had het zelf niet voor de rente gedaan, maar meer omdat ik het onzin vindt 60 euro per maand te veel te betalen. De site werkte destijds met percentages van je huidige maandbedrag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef joepvd het volgende:
Is dat telefoontje niet duurder dan je rentewinst?
Gewoon bellen, uitleggen, en zeker als je bewijs hebt (foto) is het geen enkel probleem om dat te laten rechtzetten. Je kunt voor de zekerheid eerst de netbeheerder bellen (die zijn verantwoordelijk voor het opnemen van de meterstanden!) en vragen welke standen zij in hun systeem hebben staan van jouw verhuizing.quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef pussywillow het volgende:
Fijn, van mijn eindafrekening klopt geen reet. Er is ca. 3000 kWh teveel in rekening gebrachtVermoedelijk hebben ze de laatst doorgeven standen van de vorige bewoners als beginstand gebruikt ipv de standen die ik bij aanmelding heb doorgegeven. Heb wel een foto van de meterstanden destijds, hopelijk krijg ik ze aan hun verstand gepeuterd dat ze een fout hebben gemaakt. No way dat ik dit ga betalen, het is minstens 500 euro teveel!
Ligt ook aan het bedrijfquote:Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef pussywillow het volgende:
Ik hoop het maarIk vrees altijd een beetje voor de klantenservice van zulke bedrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |