En nu ophouden met die vuige taal, anders ga ik: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie volschijten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?
Dat heb je me vannacht al laten doen met je BLØF.quote:nu allemaal even collectief over de nek gaan svp.
Aansteller.quote:Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
Wie zien de recensie van Joipoidoipoipoi wel verschijnen op de FP of in [REV] binnenkort.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik mag geen DM's of PM's op een publiekelijk forum posten, sorry
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...
Daar mag ik niet meer komen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klopt, na mijn diverse bans, waaronder subforum-bans en niet zo lang geleden een IP-ban, is Daniel1976 aangesteld om mij in de gaten te houden. En dat doet hij uitstekend!
3 linkjes voor Tegan!
Of de Singles SC.quote:
Mis je Cc ook zo?quote:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar mag ik niet meer komen.
[..]
Beidequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Kuukske het volgende:
Hebben we het over de Cat of de Clown?
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
Voor beide. Kunnen ze daarna elkaar troosten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
en nee zijn echt jouw favoriete uitingen geloof ik.
En vergeet ook al mijn kwaliteitsposts niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
Vergeet het negatieve duimpje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |