Vandaag chez Nanko Driezel voor 3/4 APK-klaar gemaakt. Handremkabels vervangen, stuurhuishoes rechts vervangen en bumper geducktaped (je hoeft niet meer op zoek naar lelijke ducktape Hel1).
Vantevoren moest ik wel even de brug vrij maken. Daar stond nog een sloper op en die kon pas verwijderd worden nadat daar nog wat onderdelen af gesloopt waren. Toen dat gedaan was, was ik moe (de bouten van de achterste draagarmen kreeg ik zelfs met een luchtsleutel op een dikke dieselcompressor niet los dus heb ik de rommel maar met een wringijzer losgedraaid) en had ik eigenlijk geen zin meer om Driezel te repareren, maar ik was te lui om nog een keer terug te komen (luiheid kan dus best een deugd zijn ! ). Nanko beloofde bij de reparaties aan Driezel een handje toe te steken dus heb ik toch maar even doorgezet. Bedankt voor je hulp Nanko !
Ik ben erg blij dat Driezel voor het grootste gedeelte gerepareerd is. Een zorg minder, maar ik denk dat het sleutelen op zich ook zorgt voor een betere gemoedstoestand

Overigens, een nieuwe ruitenwisser (laatste APK-punt dat nog niet opgelost is) ligt al klaar.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/