Helaasch (?) hebben er geen mistlampen in/op/aan gezeten.quote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zeg, heb je nog een setje knappe mistlampjes van Criezel over? Moet voor m'n AX nog steeds een setje hebben, zit nu een brak en afgesloten showsetje in, puur om geen gaten erin te hebben. Of had je een versie zonder mistlampjes.
Die Visa ?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef ayumu het volgende:
Die Bx's mag je houden die grijze muis in de hoek van de foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan t ook niet kapotquote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaasch (?) hebben er geen mistlampen in/op/aan gezeten.
goeden ruilquote:
Mits lopend natuurlijkquote:
Kachelweerstand moet het wel doen lijkt me, nu draait de kachel op halve toeren. Aantal volt heb ik niet gemeten en geen idee hoe ik de massa moet controlerenquote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
heb je ook gemeten hoeveel volt?
heb je je massa gecontroleerd?
kachelweerstand niet defect?
Eh, ik vind het best, maar ik vraag me af wat de eigenaar er van zou vinden ...quote:
Heb je geen Haynes over de BX? Daar staat alles uitgetekend.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ik ga zaterdag even kijken. Het nadeel is dat er in totaal 7 contacten verdeeld over 2 stekkers aan die ventilator zitten
Oh dat is de parkeerplaats van jouw sleutelhonkquote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kachelweerstand moet het wel doen lijkt me, nu draait de kachel op halve toeren. Aantal volt heb ik niet gemeten en geen idee hoe ik de massa moet controleren![]()
Maar zaterdag ga ik weer nar een maat van me, die is electrokennert en gaat mij helpen de storing te vinden en op te lossen.
[..]
Eh, ik vind het best, maar ik vraag me af wat de eigenaar er van zou vinden ...
Dan heeft het ding dus 2 massa'squote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2CV
2 draden zijn de voeding van de motor
4 draden voor de snelheids regeling
en 1 massa van de regeling
totaal 7
Ik heb zo'n ding, maar als het niet met schroefjes/moertjes/boutjes/clipjes/klemmetjes/whatever is, snap ik er al snel geen jota meer van. Daarbij zit er van orgine een fout in het schemaquote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je geen Haynes over de BX? Daar staat alles uitgetekend.
Zoietsquote:[..]
Oh dat is de parkeerplaats van jouw sleutelhonk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop