Hehe, eindelijk foto's:
![DSCF8256.jpg]()
![DSCF8253.jpg]()
De andere foto's zijn NOG slechter. Die kan je
hier bekijken.
Gister poging 2 (of 3?) gedaan ok de kachelventilator te repareren. Is niet gelukt omdat ik niet veel electro-kennis heb, iemand instructies moest geven hoe een accu te wisselen en diezelfde iemand graag wilde dat ik meeging om een hapje te gaan eten en een film te bekijken. Dus knarsetandend heb ik iets kortgesloten zodat de kachelventilator toch een beetje draait. Maar het eten was lekker en de film was leuk.
Ohja, nog wat aanvullende info:
Driezel is tot vrij recentelijk goed onderhouden/gerepareerd. Op de achterklep staat inderdaad RD, rondom zijn er nieuwe (contact) sloten met kruissleutel geplaatst want de sleutels zien er erg nieuw uit en de sloten lopen supersoepel, de getalletjes op de afstandsmeter en dagteller zien er erg nieuw uit, de schakelaars aan het stuur voelen opvallend nieuw aan, het dashboardkastje werkt perfect (er mankeert niets aan de sluiting en scharnieren), de bekleding ziet er niet of nauwelijks versleten uit en zit ook ERG prettig (ik twijfel serieus of ik het interieur van Criezel 2 er in ga zetten) en vrijwel alles functioneert goed.
Het enige wat ik te 'zeuren' heb is dat er wat gaatjes in het dashboard zitten van een carkit ofzo, er een klein brandplekje op het deurpaneel links-voor zit (vermoedelijk van een sigaret), en dat 1 van de paneeltjes van de klokkenwinkel wat scheef zit, er wat lampjes kapot zijn, de naald van de toerenteller niet goed staat (die geeft 4000rpm aan bij 120km/u).
Die gaatjes en dat brandplekje kunnen me niet boeien. De rest wordt gefixt of komt wel goed als ik het modificeer (echte metertjes in plaats van controlelampjes enzo).
Kenteken: JD-FD-77
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/