Ik wil nog steedsquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook een nieuwe telefoon besteld, en over half jaartje verlengen, dus dan weer
Aha! Dus daarom heb je me toegevoegdquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Iemand die me even wil helpen met mijn facebookspelletjesverslaving?
Soms trek ik het idd wel door tot in het extreme, maar aan de andere kant beslis ik ook in een paar minuten dat ik toch echt een Macbook wilquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okee, maar je hebt sparen en gewoon een vrek zijn.
ik had ook bijna een nieuwe TV gekocht vorige week
Toetje van marsepein?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ooh en Greys?! Ik heb het marsepein toetje gekocht
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Zo maar eens aan de slag, even de schroeven van het kattenmeubel zoeken, die monsters zaten vanochtend op het aanrecht en buffy zat laatst al ineens boven.
Omdat Ruv wilde opvallen in dit topic en omdat Ruv zich alleen voeltquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom praat Ruv in 3e persoon over zichzelf, en waarom wil Ruv knuffelen.
Als je wil knuffelen koop je maar een kroeldoekje
Zullen wij even knuffelen Ll?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom praat Ruv in 3e persoon over zichzelf, en waarom wil Ruv knuffelen.
Als je wil knuffelen koop je maar een kroeldoekje
Nee sorry, als je wil neuken kan je langskomen, maar knuffelen doe je maar met Baloequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen wij even knuffelen Ll?
[ afbeelding ]
De chick/dick ratio is wel 20:3 hier ofzo jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:58 schreef Ruv het volgende:
[..]
Omdat Ruv wilde opvallen in dit topic en omdat Ruv zich alleen voelt
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
De chick/dick ratio is wel 20:3 hier ofzo ja
Oke, DM je adres maar ff dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, als je wil neuken kan je langskomen, maar knuffelen doe je maar met Baloe
Maar goed, als je alle bezette vrouwen filtert, en alles >35 weg laatquote:
Heuj babe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
Lisec is geadopteerd! Jeeej!
Oh en goedemorgen/middag.
Daarom, dat maakt me weer aan het huilenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, als je het filtert van al bezette vrouwen, en alles >35 weg laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |