Bienenstich (bijensteekquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:46 schreef Qwea het volgende:
JaMaar zelf kan ik het niet, en hier hebben ze wel kaas bollen maar die smaken voor geen moer.
Oeh en die duitse bienerstich, of hoe de fuck je het schrijft. Van die koek met witte room erin
Die ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bienenstich (bijensteek)
[ afbeelding ]
Die kwark nog nooit gehad, appel wel. Appel is goed te doen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Quarktasche
[ afbeelding ]
Apfeltasche
[ afbeelding ]
Nu heb ik honger
Dat doe je alleen maar om Ruv jaloers te maken, en dat is je geluktquote:
De kwark is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
Die kwark nog nooit gehad, appel wel. Appel is goed te doen!
Klopt, je kunt beter die 35 euro per maand gewoon opsparenquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon hard werken, en sparen, en vooral geen dingen kopen die je eigenlijk niet kan betalen, zeker niet als je er per maand voor moet blijven dokken
Dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon hard werken, en sparen, en vooral geen dingen kopen die je eigenlijk niet kan betalen, zeker niet als je er per maand voor moet blijven dokken
Behalve dat je die telefoon in de eerste plaats hebt om te bellen en daar dus kosten voor zal moeten makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter die 35 euro per maand gewoon opsparen
Ligt eraanquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dat je die telefoon in de eerste plaats hebt om te bellen en daar dus kosten voor zal moeten maken
Ik heb gekeken, maar het sim only abo dat ik wilde was maar 7 euro per maand goedkoper dan het abonnement incl. toestel. Het toestel was duurder dan 7x24, dus ik vond het een makkelijke keuze. Ze hebben inmiddels de sim only abo's voor de gehele looptijd van het abonnement gehalveerd, maar zelfs dan is een abonnement + toestel 45 euro goedkoper dan toestel los kopen + sim only. Een makkelijke keuze dus, wat mij betreft
oooooooooooh is dat het!quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg in de post die jij quote toch juist dat het 45 euro duurder is? Heb het echt wel uitgerekend, hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraanAls je bv een ben simonly zou nemen, ben je ws goedkoepr uit, verwacht ik.
maar een ipad heb je niet echt nodig om te bellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dat je die telefoon in de eerste plaats hebt om te bellen en daar dus kosten voor zal moeten maken
Ik heb gekeken, maar het sim only abo dat ik wilde was maar 7 euro per maand goedkoper dan het abonnement incl. toestel. Het toestel was duurder dan 7x24, dus ik vond het een makkelijke keuze. Ze hebben inmiddels de sim only abo's voor de gehele looptijd van het abonnement gehalveerd, maar zelfs dan is een abonnement + toestel 45 euro goedkoper dan toestel los kopen + sim only. Een makkelijke keuze dus, wat mij betreft
Ehm ja, dat is het verschil natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:14 schreef tombolafan het volgende:
maar een ipad heb je niet echt nodig om te bellen
Nee, maar 't ging toch over ipad/foon/whatever?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar een ipad heb je niet echt nodig om te bellen
Hmm, ja, dat is het kutte met die nieuwe databundels. Ik heb nog onbeperkt bij ben. Ik heb 500 bel minuten, 1000smsjes en onbeperkt Inet en betaal 30 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar 't ging toch over ipad/foon/whatever?
Heb even bij ben gekeken, Q. Qua bellen zou ik op 'regelmatig' zitten a 7 euro per maand (wel 55 belminuten meer dan nu, maar 100 is me weer te weinig) en qua internet op 'veel' voor 8 euro per maand (en dan heb ik nog maar de helft van het aantal MB dat ik bij vodafone heb). Bij vodafone zou ik 14 euro kwijt zijn, nu, voor Sim Only, dus ik ben 1 euro per maand meer kwijt voor 55 belminuten meer (niet nodig) en 500 MB internet minder (heb ik weer liever op 1 gig) bij Ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |