oei, een bos waar vreemde dingen gebeuren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon ergens in een bos, waar niemand ons ziet.
Alleen die 2e kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Pz heeft ook allstars en vans aan
En driekwartbroeken met ruiten
En tshirts met smileys
jij beschermt me maar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
oei, een bos waar vreemde dingen gebeuren?
net zoals mario die peach altijd komt redden en dan een kusje op ze wang krijgt?quote:
jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
net zoals mario die peach altijd komt redden en dan een kusje op ze wang krijgt?
nee ik ben gewoon heteromaar soms doe ik homo chicks diggen datquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist wel dat je hommo was
dat vond ik altijd maar raar, zijn leven riskeren voor een zoentjequote:
schoenen zijn van boss orangequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
PZ koopt zijn tshirts bij jack & jones en zijn schoenen zijn van nike
Koop jij shit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
schoenen zijn van boss orangeshirts koop ik overal eigenlijk
Welke?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Hey Coban, heb je die laarzen nou al?
ibuprofen? negerwat beter bos je een jonkoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
ff thee zetten, ibuprofen doorslikken, koekjes pakken en dan skypen
#liefdagboek
Je moeder gaat je kop eraf hakken omdat je weer laarzen wil?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Welke?die overknee?
nee nog niet ben bang dat mijn moeder mijn kop eraf hakt, ik heb 2 weken geleden nog 2 normale laarzen gehaald
Mja overknee staat niet echt omdat kleine lengte jammer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |