Ja dat heb ik ook, zit steeds meer servers te hoppen, join altijd een server die Metro draait, want dan komt daarna Bazaar. 2 toppers achter elkaarquote:Op maandag 28 november 2011 12:03 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb bijna 3 service stars op de F2000 maar heb er pas 2,5 uur speeltijd meeDeed niks anders dan normaal gister, alleen wel veel de kleinere maps opgezocht waar je snel kills maakt. Steeds minder zin in al die onzin van tanks en jets en alles, je komt amper iemand tegen en met 1800 punten sta je nog bovenaan omdat niemand iets capped aan de andere kant omdat ze allemaal aan het rondvliegen zijn
Ik kan tegenwoordig Metro & Bazaar echt waarderen. Dat zijn zulke epische gevechten altijd! Alleen als ik met een vaste groep speel ben ik niet zo geneigd snel servers te hoppen maar dan kies ik gelijk een goeie uit vanaf het beginquote:Op maandag 28 november 2011 12:12 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, zit steeds meer servers te hoppen, join altijd een server die Metro draait, want dan komt daarna Bazaar. 2 toppers achter elkaar
Ja das waar, dan blijf ik ook wel.quote:Op maandag 28 november 2011 12:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig Metro & Bazaar echt waarderen. Dat zijn zulke epische gevechten altijd! Alleen als ik met een vaste groep speel ben ik niet zo geneigd snel servers te hoppen maar dan kies ik gelijk een goeie uit vanaf het begin
Ja engi heb ik ook bijna mijn star, zit op 70% ofzo, daarna Support.quote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef 67Impala het volgende:
Ik wissel het standaard gewoon af per level. Metro & Bazaar , Peak , Seine Crossing standaard Assault. Noshur Canals, Caspian Border, Firestorm, Kharg Island en Tehran. altijd Engineer. tenzij ik even een downstreak heb dan wissel ik even naar Assault om mijn score weer op peil te brengen. Support en Recon wissel ik gewoon een beetje af wanneer ik zin hebSoms is het namelijk wel eens verdomd makkelijk om een groot magazijn te hebben op Metro
pfoe hij heeft anders aardig veel revives hoor. goede speler.quote:Op maandag 28 november 2011 12:31 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)tats/174357159/xbox/
Try-hard. 3 assault service stars en nog geen eens de fucking medal voor revives zegt genoeg over hem toch?Ik wou hem dus knifen maar nee hoor, BF werkte weer eens niet mee en na drie keer uithalen eens hoort hij blijkbaar ineens iets en draait hij zich om
![]()
33 ribbons zit ik al overheen en ik heb niet eens een service star voor die class.quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pfoe hij heeft anders aardig veel revives hoor. goede speler.
oh lol 183 uur niet eens gezien, dan mag je ook wel wat kunnen ja
Ik zag jullie gisteren met z'n allen gaan toen ik op m'n nest ging.quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
Vanavond mensen op xbox360 zoals gisteravond? Hele server vol met FOK!-ersen nu wel proberen bij elkaar in een team te zitten, irriteerde me mateloos aan degene die me doodschoten
ja hoe coolquote:
Ik ben er wel bijquote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
Vanavond mensen op xbox360 zoals gisteravond? Hele server vol met FOK!-ersen nu wel proberen bij elkaar in een team te zitten, irriteerde me mateloos aan degene die me doodschoten
Als je een beetje Jets wilt ontwijken als je gevolgd wordt moet je eens proberen te spelen met je rem. (L2) of linker trigger op Xbox denk ik. Ik zag een keer zo'n actie welliswaar in een filmpje in de singleplayer, maar je bent ineens heel wendbaar als je langzaam vliegt. Zo kun je gemakkelijk hele scherpe bochten maken waardoor het makkelijker wordt je tegenstander af te schudden en zelf te gaan targeten. Met als resultaat dat ik een keer een heel potje in een Jet zat met zowaar een aantal disables/ killsquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij
Stond net in Metro vast ter hoogte van de ticketbox en moest richting buiten, wat een kills heb ik daar gemaakt zegVoor het eerst dat alle ammo voor mijn primary en secondary op was (met SQD ammo)
Jet gaat al beter met die heatseekers, nu nog beter kunnen ontwijken van andere jets en vaker de hoogte op zoeken zodat heli's niet lopen te fucken
alsnog beter dan ik, ik heb 107 u en dit is mijn eerste shooter (verwachte reacties:quote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Rauw. het volgende:
91 uur en lvl 44
Moet ik er wel bijzeggen dat ik begonnen ben op 0,0 (nooit een shooter van tevoren gespeeld op de 360)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |