pfoe hij heeft anders aardig veel revives hoor. goede speler.quote:Op maandag 28 november 2011 12:31 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)tats/174357159/xbox/
Try-hard. 3 assault service stars en nog geen eens de fucking medal voor revives zegt genoeg over hem toch?Ik wou hem dus knifen maar nee hoor, BF werkte weer eens niet mee en na drie keer uithalen eens hoort hij blijkbaar ineens iets en draait hij zich om
![]()
33 ribbons zit ik al overheen en ik heb niet eens een service star voor die class.quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pfoe hij heeft anders aardig veel revives hoor. goede speler.
oh lol 183 uur niet eens gezien, dan mag je ook wel wat kunnen ja
Ik zag jullie gisteren met z'n allen gaan toen ik op m'n nest ging.quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
Vanavond mensen op xbox360 zoals gisteravond? Hele server vol met FOK!-ersen nu wel proberen bij elkaar in een team te zitten, irriteerde me mateloos aan degene die me doodschoten
ja hoe coolquote:
Ik ben er wel bijquote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
Vanavond mensen op xbox360 zoals gisteravond? Hele server vol met FOK!-ersen nu wel proberen bij elkaar in een team te zitten, irriteerde me mateloos aan degene die me doodschoten
Als je een beetje Jets wilt ontwijken als je gevolgd wordt moet je eens proberen te spelen met je rem. (L2) of linker trigger op Xbox denk ik. Ik zag een keer zo'n actie welliswaar in een filmpje in de singleplayer, maar je bent ineens heel wendbaar als je langzaam vliegt. Zo kun je gemakkelijk hele scherpe bochten maken waardoor het makkelijker wordt je tegenstander af te schudden en zelf te gaan targeten. Met als resultaat dat ik een keer een heel potje in een Jet zat met zowaar een aantal disables/ killsquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij
Stond net in Metro vast ter hoogte van de ticketbox en moest richting buiten, wat een kills heb ik daar gemaakt zegVoor het eerst dat alle ammo voor mijn primary en secondary op was (met SQD ammo)
Jet gaat al beter met die heatseekers, nu nog beter kunnen ontwijken van andere jets en vaker de hoogte op zoeken zodat heli's niet lopen te fucken
alsnog beter dan ik, ik heb 107 u en dit is mijn eerste shooter (verwachte reacties:quote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Rauw. het volgende:
91 uur en lvl 44
Moet ik er wel bijzeggen dat ik begonnen ben op 0,0 (nooit een shooter van tevoren gespeeld op de 360)
Wel redelijk ja.quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef 67Impala het volgende:
Ik zit op 60 uur en ben Colonel S1 ga ik dan zo verdomd snel?
Hahaha ja ik heb verrassend weinig tijd doorgebracht in voertuigen. Ik zit vrijwel nooit in tanks en lav's. Aan het begin zat ik veel in jets maar dat is ook een beetje over. Toch maar eens een beetje meer kloten met voertuigen om mijn medailles te halen ervoor..quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Vinno het volgende:
[..]
Wel redelijk ja.
Ik denk dat ik het ook wel had gered misschien als ik niet zoveel tijd had zitten kutten in vliegtuigen en tanks enzo...
Ik heb trouwens "uitgevonden" dat als je in het game menu naar "My Soldier" gaat en dan naar je medailles, je kan zien hoever je progress is voor medailles waarvoor een bepaalde "tijd" geldt. Dit in tegenstelling tot Battlelog, waarop je niks kan zien hiervan.
Zoals medailles voor 30 uur in een helicopter spenderen. Ik heb gewoon al 12 uur van mijn leven in een digitale helicopter doorgebracht
quote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef Catkiller het volgende:
Ja claymore kills ook, die zie je op battlelog ook niet
Het is geen inhoudelijk reactie op jullie posts, maar wil het jullie toch ff melden:quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hahaha ja ik heb verrassend weinig tijd doorgebracht in voertuigen. Ik zit vrijwel nooit in tanks en lav's. Aan het begin zat ik veel in jets maar dat is ook een beetje over. Toch maar eens een beetje meer kloten met voertuigen om mijn medailles te halen ervoor..
Battlelog houdt inderdaad geen claymore kills bij. Die check ik wel af en toe bij My Soldier want ik wil echt die medaille hebbenGek genoeg gebruik ik alleen claymores in Rush als defender
Misschien als ik wat vaker squad rush ga spelen dat er meer kills binnen rollen
Ik vind die claymores altijd verdomde handig als ik in een gebouw sta te schieten op mensen. Geeft je een beetje zekerheid dat je goed beschermt ben. Overigens is het ook onwijs grappig, ik probeer veel die mcom defender ribbon te krijgen. Ik lig dan heel droevig te campen bij objecten en leg altijd ook een beetje claymores in de rondte. Als je dan je IRNV scope hebt en je ziet ze eerst heel verdacht rond kijken en ze sprinten dan vol op het objective af is dat echt grappig om te zien hoe hard ze dan weggeblazen wordenquote:Op maandag 28 november 2011 17:06 schreef Catkiller het volgende:
Ja ik ook, ik heb ze ook amper gebruikt. Ik had gister bijna weer een melee ribbon te pakken, stonden twee gasten te schieten en hadden nog maar een paar tickets te gaan en toen liep ik ook recht op een claymore van 1 van de 2 en game over.
9 van de 10 keer blaas je ineens de lucht in en snap je niet eens wat het was tot het in beeld komt te staan ook
Het enige wat ik mis aan CoD, geen perk om die zooi te kunnen zien door muren en alles heen!
Zeker, het valt ze ook nooit op dat als er 2 staan te schieten uit een raam ik een mes in achterhoofd duw dat er een doodshoofdje op de map verschijnt. Ze verblikken of blozen niet en blijven heel dom door schieten. Vind ik niet erg want ik heb weer 2 knife kills , maar ik denk dan altijd van : dude...quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
Zeker, die claymores zijn soms beter te vertrouwen dan de mensen van je team die achter je staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |