quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat het aantal spelfouten per zin een mooie indicatie is voor de haast die men heeft bijvoeding te gaan geven.
Cas heeft dit ritme ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:05 schreef sverbern het volgende:
Hé ik zie hier bekende gezichten uit het BV-topic![]()
Ik heb een niet-BV-gerelateerde vraag en kom daarom even hier langs.
Ons zoontje is 10 weken en kan sinds kort 5 tot 7 uur achter elkaar slapen![]()
Supergoed natuurlijk. Maar hij doet dat 's avonds en niet 's nachts. Ik voed op verzoek en als ik hem tussen 17 en 19 uur gevoed heb, dan valt hij vaak in een diepe slaap (of hij nu in bed ligt of in de wandelwagen). Ik geef hem dan vaak nog een halfwakkere voeding rond elf uur en dan is de volgende nachtvoeding pas tussen 3 en 4. Prima, ik heb geen moeite met de nachtvoedingen.
Maar omdat hij al zo lang ligt te slapen, is hij na 4 uur 's nachts altijd heel wakker. Hij ligt dan vaak een beetje te jammeren (geen hongerhuil maar een beetje mekkeren omdat hij wakker is) tot ik hem tussen zes en half zeven uit bed haal om te voeden.
Kunnen wij iets doen om zijn ritme aan te passen of is het gewoon afwachten? Nogmaals, de voedingen zijn dus geen probleem, het gaat om het wakker liggen.
Omdat hij zo sterk is. En we hebben een douchebak met opstaande rand, en ik ben een beetje onhandig soms, en dan ben ik bang dat ik daarover struikel ofzo. Vind het gewoon niet zo prettig. Dan liever in badje doen, ook al is dat een hele toer, met emmertjes water heen en weer lopen enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:25 schreef Faithz het volgende:
@DJMO Nee, het is niet overdreven. Hij kan zich juist niet voorstellen dat een kindje 's nachts ook elke 3u wil eten en op sommige dagen om de 1,5u![]()
Danne had vannacht weer bijna 7uEn daarna is het net een hongerige leeuw
![]()
Maar op veel fora hebben ze een verschillende instelling. Ik zag een opmerking hierboven, weet ff niet meer van wie, over het geven van fruithapjes bij 4 maanden en pap om een kindje maar door te laten slapen 's nachts. Ik neus overal wel een beetje rond en je merkt dat er binnen elk forum een andere instelling heerst en het is wel grappig hoeveel gelijkgestemden zich dan op 1 plaats vinden en zeer waarschijnlijk daardoor ook vormen. Op de ene website willen ze al met 4 weken aan de rijstebloem en hier zie je totaal het tegenovergestelde. Ligt natuurlijk ook weer aan het publiek wat een webzijde trekt.. Maar het heeft ook niet altijd met niveau te maken. Inmiddels ben ik al vergeten waarom ik dit type dus ik zal stoppen
@Aventura Ik onthou\lees niet allesMaar waarom durf jij niet te douchen met de kleine?
Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef Susie het volgende:
Ik vind douchen ook eng hoor! Ook iets met onhandigheid.... Ik heb zo'n soort matje gekocht voor in bad, want ik red het niet om haar te ondersteunen in bad (ontsteking bij mijn pols links), lijkt mij ideaal. Wordt als het goed is vanmiddag bezorgd! (ja, lui en ongeduldig ook nog!) Nu doucht ze dus iedere keer met lief.
Nu al?? Mijn meiden zitten zelfs samen nog wel in het babybadjequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.
Zodra hij kan zitten kan hij weer in het badje. In de tussentijd heeft Sofie in de tub gezeten. Zit ze nu nog steeds wel eens in. Vindt ze heerlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.
Ik snap dat je liever baddert inderdaad. Je wil toch niet vallen met zo'n kleintjequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |