abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 12:39:13 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104917999
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef Jipster het volgende:
Gefeliciteerd pvoesss *O* en KD met Lex vermaanddag! *O* Hijis echt al groot!

Hier gaat alles goed, vrijdag J. gewogen En hij weegt nu 4kg! En is alweer 7,5 week! De tijd gaat zo snel...

Ik ben trots, na de nodige opstart problemen en gedoe met bv heeft J. nu al een week geen kunstvoeding meer op én hij is in 10dg gegroeid van 3740 naar 3980 *O* (kreeg eerst nog ong. een fles per dag).
*O* *O*

Hulde, wat goed van/voor jullie! :)
pi_104918411
BJ, fijn dat de nachten zo lekker gaan!
Jipster, hardstikke goed joh! Dat zal vast een hoop rust geven!

Bartje is weer helemaal goedgekeurd, hij was 6905 gram en 66,5 cm. Beide op de -1 lijn, maar die volgt hij heel mooi. Verder was ook alles goed, hij gaat hardstikke goed zo! In februari mogen we weer..
  maandag 28 november 2011 @ 13:15:38 #103
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104919174
Nog even aanhakend op de vaccinatie discussie: toename de Bof

Bij studenten op dit moment, dus 18-25jr gok ik. Dus nog even ver weg van onze kindjes.
Trotse mamma :)
pi_104920579
BJ voor de goede nacht *O*

Jipster wat fijn! *O*

Hier een snipverkouden meisje! Maar ze lijkt er niet veel last van te hebben. Is gezellig aan het spelen en vermaakt zich prima :) Ook hier gaan de nachten momenteel steeds vaker goed! En nog steeds geen tanden, ik snap er niets van, ooit moet ze ze toch wel krijgen...?!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104922566
Ik heb Jelte net gemeten, hij is al 58 centimeter! O+

Ik wou dat ik een weegschaal had. Hij ziet er ook zo goed uit! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104922644
BJ fijn van je nacht
jipster het gaat goed *O*
MP beterschap voor je meissie
Vlindur hij groeit goed

ik heb wel een weegschaal maar gebruik hem niet zo vaak. Want naakt enzo dus vooral op vrije dagen 's morgens gebruik ik hem. woensdag gaat lief ean weer wegen
pi_104923247
De laatste keer dat ik heb gewogen was toen de CB dame hier aan huis kwam. Hij was toen ook al goed gegroeid, maar ik vind hem ook zwaar zelfs :D

6 december mogen we naar het CB, ben zo benieuwd!

Jipster! Wat super! Wat een geweldige kinderen hebben we! Ligt aan de naam joh! ^O^

BJ, heerlijk zo'n nacht!

Jelte heeft vannacht voor het eerst op zn eigen kamer geslapen. Hij heeft zoveel geluid met inslapen dat we er zelf niet goed mee sliepen. Ik heb hem om 00:20 nog gevoed toen we op bed gingen. (wij zijn van die mensen die roepen dat ze vroeg wilen gaan slapen en dan om 00:00 nog maar eens omhoog gaan :') ) Daarna om 03:30, 06:00 en 09:10 Met tussendoor nog een paar keer lopen omdat hij herrie had en ik niet wist wat er was.
Ik heb nu de babyfoon nog naast me, maar denk dat ik binnenkort ook al lekker beneden laat. De muren zijn niet heel dik en hij ligt net als Rienk in een kamer naast ons :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104923310
Zo, terug van een lang weekend zee O+ Dus zonder bij te lezen.. Doe ik vanavond even.

Cas heeft het super goed gedaan, lekker geslapen en goed gedronken. We hebben ons erg goed vermaakt, gezwommen en heerlijk over het strand gelopen. O+
  maandag 28 november 2011 @ 15:44:52 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_104924410
Vlindur ik ben gestopt met de babyfoon toen ik weer ging werken, terwijl Kiran ook 1 deur verder ligt. Ik denk nu dat ik het ook eerder had moeten doen. Hij slaakt soms een gilletje in zn slaap en ik werd elke keer wakker daarvan omdat dat apparaat naast mn oor stond. En hij gewoon lekker doorsliep.

Kiran kruipt bijna.
Houding check
Benen verplaatsen check
Handen verplaatsen .... Fail
Dus dan laat hij zich vooruit glijden oor zn handen te laten zakken voor zich uit.
Vanochtend voor t eerst zijn hoofd gestoten aan de tafel, arme hij.
En hij weet onderrtussen dat hij niet aan xbox en dvd apparaat mag zitten, Nee is al genoeg. Is hij maar doorgeschoven naar de bak met kattenspeeltjes ernaast.
Echt te grappig gezicht hoe hij dan kijkt van mag dat wel om binnen een seconde dan meteen in die bak te gaan graaien en iets in zn mond te proppen. Kreeg geen kans om nee te zeggen.

Droppie
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 28 november 2011 @ 16:21:12 #110
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104925946
Hahahaha en vlak daarna komt toch de periode dat ze je uitdagend aankijken en het dan TOCH doen *)
  maandag 28 november 2011 @ 16:26:42 #111
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104926183
@Cyntiaa, relaxed he, met zo'n wurm een weekendje weg, alleen wel een volksverhuizing. :')

Even trots, mijn mupke kan al uit twee bekertjes drinken. Die had ik vorige week gekocht en ik dacht, laat ik eens kijken of ze dat toevallig al kan.
Nou, ik moet het nu niet wagen om hem uit haar handjes te trekken, ze zet het ding zo aan dr mond en drinkt er wat water uit en gillen tot en met als ik hem afpak. :D

pi_104930816
Wat goed zeg Juud!

Ik kreeg vandaag bij het cb te horen, dat er binnenkort dus nog een fles afmoet, en dat hij op dat moment drinken uit een beker moet krijgen... Dus ik moet ook nog even op zoek naar bekers..
  maandag 28 november 2011 @ 18:52:10 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104932197
Pvoess gefeliciteerd! *O*
En KD met de 2 maanden alweer! *O* Wat gaat dat hard?!

Iemand een tip wat te doen aan gelig spul wat uit haar oogje komt? Lijkt wat ontstoken, alhoewel het eiwit niet rood ziet ofzo, komt gewoon smerigheid uit haar oog. Of gewoon niets aan doen?

Afgelopen nacht heeft ze ontzettend lang geslapen (23:00 - 5:15!). Er zit nog totaal geen ritme in. Wanneer komt dat zo ongeveer? Of moet ik daar zelf sturing aan geven? Ik maak haar bijvoorbeeld niet wakker voor voeding, wanneer zij wil, dan krijgt ze. En op zich komt ze daarmee bijna op de hoeveelheid die ze "hoort" te krijgen.

Sorry, beetje veel vragen.... :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104932233
Hier snapt ean wel wat ze met de oefenbeker moet. Maar dat ze het water ook door moet slikken niet. Maar volgens mij hoeft ze dat nog helemaal niet te kunnen.
pi_104932301
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
Pvoess gefeliciteerd! *O*
En KD met de 2 maanden alweer! *O* Wat gaat dat hard?!

Iemand een tip wat te doen aan gelig spul wat uit haar oogje komt? Lijkt wat ontstoken, alhoewel het eiwit niet rood ziet ofzo, komt gewoon smerigheid uit haar oog. Of gewoon niets aan doen?

Afgelopen nacht heeft ze ontzettend lang geslapen (23:00 - 5:15!). Er zit nog totaal geen ritme in. Wanneer komt dat zo ongeveer? Of moet ik daar zelf sturing aan geven? Ik maak haar bijvoorbeeld niet wakker voor voeding, wanneer zij wil, dan krijgt ze. En op zich komt ze daarmee bijna op de hoeveelheid die ze "hoort" te krijgen.

Sorry, beetje veel vragen.... :@
Je kunt het oogje masseren (er zijn er hier die je precies kunnen vertellen hoe) schoonmaken met afgekoeld gekookt water wij hebben supranettes omdat we die voor de kat al hadden. Dit zijn doekjes om de ogen schoon te maken. En als het echt niet over gaat kun je een zalfje bij de HA halen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 18:56:27 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104932436
Susie: hoe oud is je meisje nu? Op zich komt er vanzelf een ritme i. Voor het oogje, schoonmaken met gekookt afgekoeld water zoals F_R al zegt, of even langs de ha gaan als 't niet over gaat, dan kun je een zalfje of druppels krijgen :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 28 november 2011 @ 18:58:47 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104932549
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef DJMO het volgende:
Susie: hoe oud is je meisje nu? Op zich komt er vanzelf een ritme i. Voor het oogje, schoonmaken met gekookt afgekoeld water zoals F_R al zegt, of even langs de ha gaan als 't niet over gaat, dan kun je een zalfje of druppels krijgen :Y
Ze is nu 5 weken (en 20 minuten :P )
Thanks voor de tips. Afgekoeld, gekookt water heb ik toch al staan. Straks maar eventjes, want ze ligt nu in coma samen met haar papa O+
pi_104932650
Ze is goed op gewicht toch Susie? Dan is wakker maken volgens mij ook niet nodig maar er mag volgens mij niet meer dan 8uur????? (wie helpt mij) tussen een voeding zitten.
Ik maakte ean wel wakker. Heb haar net gewogen 6,7 met luier en romper
  maandag 28 november 2011 @ 19:02:35 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104932738
Ze was vorige week bij cb boven geboortegewicht, dus prima op orde.
Edit; maar ean was natuurlijk te vroeg geboren, kan mij voorstellen dat zij meer nodig heeft. Anouk heeft aardig was spekkies (echt opletten met afdrogen dus, aangezien ze snel smetplekjes heeft, met die spekken!)
  maandag 28 november 2011 @ 19:40:42 #120
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104934904
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is goed op gewicht toch Susie? Dan is wakker maken volgens mij ook niet nodig maar er mag volgens mij niet meer dan 8uur????? (wie helpt mij) tussen een voeding zitten.
Ik maakte ean wel wakker. Heb haar net gewogen 6,7 met luier en romper
Wij mochten\mogen niet langer dan 4,5u wachten. Behalve s nachts en dan was het (geloof ik) idd 8u.

Dat heeft Danne (2 dagen jonger dan Anouk) pas 1x gedaan. En we schoten om 5u wakker omdat we hem misten :')
  maandag 28 november 2011 @ 19:47:48 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104935345
@Susie, ritme komt niet zo snel....zeker niet als je op verzoek de fles geeft. Op een gegevent moment doen ze opeens een paar dagen achter elkaar hetzelfde, dan denk je, we hebben een ritme en dan opeens gooien ze de boel overhoop.

Go with the flow.. ;)

@Ltiekje, hoeveel flessen drinkt ie, niets moet he.....doen wat jij denkt dat goed is.
Ik zou eerst eens rustig wat oefenen met een bekertje en gewoon kijken of er niet vanzelf een fles verdwijnt tzt...
pi_104935763
Ik moest snorten om Susies 'eiwit :D ' ik denk oogwit? :+ :D
hier vandaag dus wel feest..vorige keer da ik bloedde bleek t geen ongesteldheid, vandag op lex zijn 2maanddag ben ik alsnog begonnen met bloeden. jeuj.
pi_104936302
Water om oogjes mee schoon te maken hoeft niet gekookt en afgekoeld, maar gewoon uit de kraan. Wel even de kraan 10-20 sec laten lopen voordat je het water gebruikt. Zodat je niet het water hebt wat al uren in de leiding net voor de kraan heeft gestaan.

Het meest gangbare advies rondom doorslapen is vanaf dat ze op hun geboortegewicht zijn maximaal een uur per pond, dus 6 uur bij een gewicht van 3 kilo en 8 uur bij een gewicht boven de 4 kilo. Liefst tot een maand of 2/3 niet langer dan 8 uur achter elkaar.
  maandag 28 november 2011 @ 20:02:58 #124
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104936424
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
:D

Ik zag niet wat er niet aan klopte :@
  maandag 28 november 2011 @ 20:12:17 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104937087
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hier vandaag dus wel feest..vorige keer da ik bloedde bleek t geen ongesteldheid, vandag op lex zijn 2maanddag ben ik alsnog begonnen met bloeden. jeuj.
Ahhhh, lol! Oogwit dus! Zelf helemaal niet in de gaten gehad! :D

Ik schrik ook nog wel als ik op de klok kijk en zie dat het al 5:00 is geweest!

@Juud; dat lukt mij nu goed hoor... Go with the flow ;)
pi_104940466
Ik las eiwit en dacht, huh.. Maar was meer mensen opgevalllen zie ik :)

Lex is al groot KD! Hij lijkt vooral lang, zit hij boven gemiddeld? Voor zo'n te vroeg geboren manneke doet hij het hartstikke goed volgens mij :)

Hier morgen voor t eerst naar t CB. Kreeg instructie om mee te nemen: omslagdoek en schone luier. Maar neem denk ik gewoon de volledige uitrusting mee (lees: luiertas op oorlogssterkte).
En op de terugweg misschien wel de kiekeboebox bij de plus ophalen, kom ik dan toch langs gewandeld.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 21:05:49 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104940979
Heb je een karretje of ben je met de auto Nirak ? Dat ding is gróót ! Die neem je niet zomaar even lopend mee :N (ik had hem ook, was blij dat ik een kinderwagen bij me had waar ik 'm op kon laten rusten :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104941208
Susie, masseren van oogje: volgens mij was het in de binnen ooghoek tegen de klok in masseren al rond draaiend een paar keer met de laatste slag naar de oog toe (dan zie de prut als ware uit de oogdruk gedrukt worden). Daarna weer goed schoonmaken met water en dat dan weer niet naar de binnenkant van het oog doen, maar naar buiten wrijven.
Als het aangekoekt is deden wij een goed doorweekt watje op het oog leggen en het dan in laten trekken. Hierdoor wordt het opgedroogde weer vloeibaar en kan je het makkelijk zonder dat het pij. Doet schoonmaken.
Als het aan blijft houden wel even bij de huisarts langsgaan. Het kan namelijk veel onderliggende problemen zijn, dat moet eerst nagekeken worden alvorens het juist behandelt kan worden.

Ltiekje, ook ik ben benieuwd hoeveel flessen je nu geeft. Gewoon eigen plan trekken, doe wat jullie goed lijkt!
Mette heeft tot haar eerste verjaardag 4 flessen gehad, afbouwen was gewoon onmogelijk. Gelukkig is ons CB niet pushend maar kijken ze goed naar de baby, het is ons ook nooit 'verplicht' af te bouwen, we kregen alleen tips.
Ze is inmiddels 2 en al heeeeel lang van de flesvoeding af, en daar hebben wij niks in gestuurd, dat heeft zij gestuurd.
Soms helpt sturen wel, het ligt echt aan het kindje, daarom kan je daar niet zo stellig in zijn. Zo van kindje is zoveel maanden, dan mag hij nog maar zoveel flessen.
Dus doe wat volgens jullie het beste is.

Hier gaat alles z'n gangetje (op het drinken na). Morgen naar de manueel therapeute voor de voorkeurshouding en slecht drinken en poepen. Volgende week naar de pre logopediste voor het drinken. We hebben telefonisch contact gehad en het leek haar toch raadzaam een keer langs te komen.
Wies is echt een schatje, lekker schaterlachen en brabbelen en beginnend bewust tegen dingen aan te slaan O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 28 november 2011 @ 21:15:08 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104941657
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef p_iglet het volgende:
Water om oogjes mee schoon te maken hoeft niet gekookt en afgekoeld, maar gewoon uit de kraan. Wel even de kraan 10-20 sec laten lopen voordat je het water gebruikt. Zodat je niet het water hebt wat al uren in de leiding net voor de kraan heeft gestaan.

Het meest gangbare advies rondom doorslapen is vanaf dat ze op hun geboortegewicht zijn maximaal een uur per pond, dus 6 uur bij een gewicht van 3 kilo en 8 uur bij een gewicht boven de 4 kilo. Liefst tot een maand of 2/3 niet langer dan 8 uur achter elkaar.
Interessant. Ventje is nu bijna 19 weken en bij het vorige bezoek aan het cb zei de arts dat hij nog niet langer dan 8 uur achtereen mag slapen, dus het advies geldt tot wel zeker tot 4 maanden. Tenminste, volgens die arts dan. Nu is ventje's langste ruk van 00.00 tot 7.00 uur dus dat klopt wel. waar ik van opkijk is dat ik ' op internet' (lees: andere fora of sites) vaak lees dat baby's van rond de 4 maanden 4 flessen krijgen en geen late voeding meer. Dwz, de laatste voeding is dan om een uur of 7 en dan slaapt de baby de klok rond. Dat lijken me weinig voedingen en ook wel een hele lange slaap. Een baby van 4 maanden hoort toch niet de klok rond te slapen? Dat doet de onze in ieder geval niet. En hij krijgt nog 6-7 keer melk. We voeden op verzoek.
  maandag 28 november 2011 @ 21:23:57 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104942316
@Wickie: dat masseren lijkt me toch best een klus! Aangezien ik toch een afspraak bij de dok maak voor mijzelf (heb een of andere talgklieronsteking bij mijn doos, maar dan niet bij de knip :X) mag hij/zij gelijk wel ff bij Anouk kijken. Net gedoucht met haar en er is wel all een hoop uitgekomen.
pi_104942401
Dat advies wisselt per arts, maar dat 4 flessen bij 4 maanden snap ik ook niet.
Ik eet zelf ook beduidend vaker dan 4x per dag.
Maar goed van flesvoeding en flesvoedingsschema's heb ik niet veel verstand.
Zolang er niet meer dan 8 uur tussen zit bij kindjes vanaf 4 kilo zit je dus in ieder geval goed.

Joris krijgt voeding op verzoek, en die laat er volgens mij zelden meer dan 3 uur tussen. En 's nachts geen idee, we slapen samen en hij doet aan zelfbediening.
En zelfs Pepijn heeft in zijn leven maar zelden meer dan 8 uur aan 1 stuk geslapen.
  maandag 28 november 2011 @ 21:40:18 #132
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104943456
Dat is een goeie reminder piglet, op basis van t gewicht.

Kleine van een collega sliep met 4mnd al van 7 tot 7. Wel met flesvoeding en hij sliep vanaf de eerste week al door met 6 tot 8u. Lacht ons nu uit met borstvoeding :( Maar ik vraag me af of het em daar nu werkelijk in zit. Elke kleine is anders denk ik dan maar.
pi_104943461
Puck is bijna 10 maanden en pas net van de late avondvoeding af. We hebben juist eerst de flessen die vervangen werden door maaltijden af laten vallen. Hij krijgt nu nog 's ochtends en 's middags een fles.
Op andere sites is het schijnbaar de norm om je kind zo snel mogelijk op zo min mogelijk flessen te zetten. Geen late voeding, klokje rond slapen, aan de pap en bijvoeding zo vroeg mogelijk om bovenstaande te bereiken.
Ik volg liever mijn kind. Hij is in staat om goed aan te geven wanneer hij genoeg heeft en liet dus steeds meer van de laatste fles staan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104943609
Faithz hier kunstvoeding vanaf week drie en nog nooit door geslapen dus :+
The way you rock'n'roll
pi_104943853
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef p_iglet het volgende:

Joris krijgt voeding op verzoek, en die laat er volgens mij zelden meer dan 3 uur tussen. En 's nachts geen idee, we slapen samen en hij doet aan zelfbediening.
Dat van zelfbediening moet je me geloof ik even uitleggen?
pi_104943977
Nee hoor Faithz, daar zit het hem niet in.
Eva krijgt ook flesvoeding. Heeft tot 8 weken doorgeslapen en daarna niet meer. Ze is nu 6.5 maand.
Zegt dus helemaal niets.
  maandag 28 november 2011 @ 21:47:58 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104943982
Dat doen wij ook, dml. Ik kijk gewoon naar mijn baby en geef hem dan waar hij om vraagt. De enige voeding waar we een beetje mee sturen is de laatste. Die krijgt hij half-slapend: als we het hem niet zouden geven zou hij er ook niet om vragen. Of tenminste, dat zou hij wel doen, maar dan om een uur of half 4 's nachts. Het is hem om het even, maar ons niet ;) Ik zie inderdaad op andere sites ook de trend om een baby zo snel mogelijk een 'papfles' te geven, en fruit- en groentehapjes met 4 maanden etc. Met het ultieme doel 'doorslapen (=klok rond)'. Alsof dat een mijlpaal is, een verplicht nummer in de ontwikkeling van je baby.
  maandag 28 november 2011 @ 21:52:12 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104944277
Als er idd al groente en fruithapjes gegeven worden met vier maanden dan kan ik me nog wat voorstellen bij een beperking van het aantal flessen, maar ik neem toch aan dat zo'n kleintje nog een stuk of 6 eetmomenten per dag moet hebben.

Soneal krijgt nog vier borstvoedingen per dag, en verder een maaltijd brood en fruit, een tussendoortje en hij eet met het diner gewoon mee.

Oh, en over doorslapen: Dat doet dit BV-kindje in principe (uitzonderingen daargelaten) vanaf ongeveer 8 weken oud :')

Pvoesss!!! ik zit op een enorme fotospam te wachten *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104944513
Juud en Wickie, Bartje krijgt nu 4 flessen per dag. Daarnaast nog 1 stuk fruit en 's avonds een groenteprutje. En het groenteprutje gaat de ene dag beter als de andere dag. Het idee van het cb is om de middagfles op een gegeven moment te vervangen door thee/water/sap met een rijstwafel/soepstengel oid. En dan de fles van 12 uur eventueel met pap te doen.

Maar ik kijk wel hoe het gaat, het ging zonder hun advies ook goed, dus ik ga gewoon door kijken wat hij wil...
pi_104946431
Dot krijgt met haar bijna tien maanden weer 5 flessen per dag. Soms ook nog een halfje 's nachts. Maar die eet wel weinig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104947322
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

Nou Joris slaapt bij ons in bed, zodra die moppert 's nachts leg ik hem aan. Alleen val ik dan 9 van de 10x zelf ook weer in slaap. En dan hapt hij gewoon weer opnieuw als hij weer wil drinken.
Ik heb dus geen idee hoevaak/hoelang hij drinkt 's nachts.

Soms moppert ie en dan kost het me echt even tijd voordat ik door heb dat hij niet wil drinken maar moppert omdat hij weer op zijn buik wil liggen.
pi_104947373
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

hahah ik heb er ook 1 die aan zelfbediening doet, ik ben liggend buffet.
Lex ligt bij mij in bed..of in de Co-sleeper..en altijd als hij bij me drinkt flikker ik weer in slaap, dus slaapt hij ook gewoon bij mij. Ik lig echt muisstil dus angst heb ik niet.. en aangezien ik ook mn borst niet bedek voor ik in slaap val, hapt ie zelf wel weer aan als het tijd is voor nog een voeding :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 28-11-2011 22:49:27 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 22:46:37 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104948210
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Faithz het volgende:
Dat is een goeie reminder piglet, op basis van t gewicht.

Kleine van een collega sliep met 4mnd al van 7 tot 7. Wel met flesvoeding en hij sliep vanaf de eerste week al door met 6 tot 8u. Lacht ons nu uit met borstvoeding :( Maar ik vraag me af of het em daar nu werkelijk in zit. Elke kleine is anders denk ik dan maar.
Ik vraag me af hoeveel daarvan overdreven is door die collega van je. Of dat ze echt een toevalstreffer heeft gehad in deze.

Over zelfbediening: Geert ligt al sinds dag 1 bij mij in bed, zelfs de nacht in het ziekenhuis heb ik 'm zelf uit dat plastic wiegje gesleept, omdat ik vond dattie naast me hoorde en niet in zo'n kil ding met een kruik als warmtebron :{w en op het moment dat hij dorst/honger heeft 's nachts, hapt hij blind aan. Dat is ook één van de redenen dat hij overdag met minder bv/drinkmomenten toekan, hij haalt het 's nachts wel in (of tankt zich alvast vol voor de volgende dag).

maandag 28 november 2011 @ 22:50:23 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104948465
Gewéldig, zelfbediening! Ondanks dat jullie het omschijven, kan ik me er niks bij voorstellen. Liggend voeden ging bij mij helemaal niet, of niet makkelijk. Ik had dan iemand nodig om de baby aan te leggen en het hoofdje op zijn plek te houden en dan nog lag ik in een rare kramphouding. Tepel was ook eigenlijk dan te hoog voor het mondje, zeg maar. Kan me totaal niet voorstellen dat een baby zichzelf aanlegt. En al helemaal niet terwijl ik zelf slaap. Slapen jullie dan op je zij met je kont naar achter en je armen langs en boven je hoofd ofzo? En lig je dan wel lekker? :P Ik vind het wél heel comfy voor de baby klinken!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 22:57:03 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104948851
euh .. ik lig op m'n zij (meestal linkerzij) met m''n arm onder m'n hoofd en m'n knieen opgetrokken. Geert ligt dan op z'n rechterzij in het kommetje wat ik vorm voor hem zeg maar. afhankelijk van welke borst hij wil drinken leun ik wat meer opzij (voorover zo je wil) zodat hij de onderste of de bovenste (resp. links of rechts) borst kan pakken zeg maar.

Dat je je er niks bij kunt voorstellen snap ik, het is een manier van drinken die in de loop van de tijd wordt aangeleerd door zowel moeder als baby denk ik. Gewenning zo je wil :P

maandag 28 november 2011 @ 23:06:05 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104949418
Ik vind het heel lief klinken. Het is een van die dingen die gewoon niet aan bod zijn gekomen, gewoon omdat ik er nog nooit van gehoord had/het niet bij me is opgekomen. Komt ook wel omdat ik me naar mijn man heb gevoegd, die de baby na een week of 4 naar zijn eigen ledikantje wilde. Nu is daar een reden voor (lichte slaper, en teveel slaapgebrek is voor hem om bepaalde niet nader te noemen medische redenen funest, de eerste vier weken sliep hij ook regelmatig op zolder), maar ergens vind ik dat toch jammer. Ik zou het een eventuele tweede keer wellicht toch anders doen. Ik probeer dat lichamelijke contact wel op andere manieren 'goed' te maken, door veel knuffelen, spelen, en hem in het weekend lekker bij ons in bed te nemen etc., maar vind het toch jammer dat hij soms zo lang niet vlakbij mij is. Neem een dag als vandaag. Ik ga 7 uur de deur uit, kom 19 uur thuis, net op tijd voor een luiertje en een knuffel, en dan bedtijd. Zometeen krijgt hij een flesje van me en dan gaat hij weer naar zijn bedje. Morgen zie ik hem weer even 5 minuten en dan begint de volgende werkdag weer. Hm, beetje hak-op-de-takpost geworden zo..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 23:11:03 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104949677
Ik snap wel wat je bedoelt hoor aventura; dat hele intieme, dat troost en rustgevende van een blote baby op je borst mis je. mss tips om het gemis van huid-op-huid-contact goed te maken: ga samen met hem douchen, (als je bang bent om hem te laten vallen, zet de douche wat warmer en ga er onder zitten) neem hem in het weekend bij de fles geven eens alleen in een luiertje tegen je aan in bed. Het zijn maar momentjes, maar juist momentjes zijn zo mooi :Y

maandag 28 november 2011 @ 23:15:54 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104949898
Die momenten mis ik wel ja, toen ik nkg bv gaf hadden we die veel meer. Nu is het alweer zo dat ventje de fles het 't liefst zelf vasthoudt, het gaat zo snel. Met z'n luiertje aan spelen is een goed idee, dat doe ik al weleens, ik merk dat hij zich dan vrijer beweegt en dat hij dat prettig vindt (lekker trappelen en draaien). Douchen doen we eigenlijk nooit meer, voorheen nog wel eens met papa maar nu is het weer badderen. Zelf durf ik niet met hem te douchen, zitten is misschien een idee!
  dinsdag 29 november 2011 @ 07:25:40 #149
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104955867
@DJMO Nee, het is niet overdreven. Hij kan zich juist niet voorstellen dat een kindje 's nachts ook elke 3u wil eten en op sommige dagen om de 1,5u :O

Danne had vannacht weer bijna 7u *O* En daarna is het net een hongerige leeuw O+

Maar op veel fora hebben ze een verschillende instelling. Ik zag een opmerking hierboven, weet ff niet meer van wie, over het geven van fruithapjes bij 4 maanden en pap om een kindje maar door te laten slapen 's nachts. Ik neus overal wel een beetje rond en je merkt dat er binnen elk forum een andere instelling heerst en het is wel grappig hoeveel gelijkgestemden zich dan op 1 plaats vinden en zeer waarschijnlijk daardoor ook vormen. Op de ene website willen ze al met 4 weken aan de rijstebloem en hier zie je totaal het tegenovergestelde. Ligt natuurlijk ook weer aan het publiek wat een webzijde trekt.. Maar het heeft ook niet altijd met niveau te maken. Inmiddels ben ik al vergeten waarom ik dit type dus ik zal stoppen :')

@Aventura Ik onthou\lees niet alles :@ Maar waarom durf jij niet te douchen met de kleine?

[ Bericht 0% gewijzigd door Faithz op 29-11-2011 08:35:23 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 07:49:01 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104956034
Ik vermoed dat het aantal spelfouten per zin een mooie indicatie is voor de haast die men heeft bijvoeding te gaan geven.
Als je de fora vergelijkt iig ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104956105
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat het aantal spelfouten per zin een mooie indicatie is voor de haast die men heeft bijvoeding te gaan geven.
pi_104956702
Hier heeft er net weer een gegeten en daarna een flinke boer of 3 gelaten, daarna gespuugd en nu de hik... Maar dan met mamabediening. Zelfbediening klinkt wel handig voor de nacht..

Straks naar het CB voor het eerst, Benieuwd wat hij weegt en hoe t met de navel zit...
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:59:51 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104956857
Succes Nirak ^O^

Hier ineens een "groot" jongetje dat bij de Teletubbies nu wel naar het tussendoorfilmpje blijft kijken, terwijl hij voorheen altijd even wat anders ging doen.
Maar misschien ligt het aan de zwarte Pieten in het filmpje, die heeft hij zaterdag immers ook op papa z'n werk gezien :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104958219
Hé ik zie hier bekende gezichten uit het BV-topic :)
Ik heb een niet-BV-gerelateerde vraag en kom daarom even hier langs.

Ons zoontje is 10 weken en kan sinds kort 5 tot 7 uur achter elkaar slapen *O* *O* Supergoed natuurlijk. Maar hij doet dat 's avonds en niet 's nachts. Ik voed op verzoek en als ik hem tussen 17 en 19 uur gevoed heb, dan valt hij vaak in een diepe slaap (of hij nu in bed ligt of in de wandelwagen). Ik geef hem dan vaak nog een halfwakkere voeding rond elf uur en dan is de volgende nachtvoeding pas tussen 3 en 4. Prima, ik heb geen moeite met de nachtvoedingen.
Maar omdat hij al zo lang ligt te slapen, is hij na 4 uur 's nachts altijd heel wakker. Hij ligt dan vaak een beetje te jammeren (geen hongerhuil maar een beetje mekkeren omdat hij wakker is) tot ik hem tussen zes en half zeven uit bed haal om te voeden.

Kunnen wij iets doen om zijn ritme aan te passen of is het gewoon afwachten? Nogmaals, de voedingen zijn dus geen probleem, het gaat om het wakker liggen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 29 november 2011 @ 10:10:20 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104958327
En in plaats van hem na die voeding waar hij in een diepe slaap valt, niet neer leggen, maar een poosje met hem spelen? Dus echt wakker proberen te houden en dat elke avond wat te verschuiven zodat zijn patroon uiteindelijk naar de nacht verschuift?

succes Nirak!

dinsdag 29 november 2011 @ 10:13:20 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104958398
Okay, het is duidelijk, mijn baby is echt een dreumes aan t worden; ik moest net even naar de WC en zet hem dan in de box, want anders doet hij de woonkamerdeur dicht en gaat hij ervoor staan (en 594 andere redenen, zoals kastjes die opengetrokken worden, een open haard waar hij het liefst in zou klimmen enz. :')) enfin, ik kom terug pak m uit de box en voel dat z'n broek heel nat is, heeft hij bij z'n nieuwe Avent anti-lekbeker dus kennelijk ook al een manier gevonden om het water eruit te knijpen :(
Zet meneer (zonder broek) in de kinderstoel en pak de beker uit de box, zie dat de hele box drijfnat is en de dop van de beker gewoon losgeschroefd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:16:29 #157
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104958470

Haha, dat is wel een heel slim jongetje. Bijna 1 O+
pi_104958589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:05 schreef sverbern het volgende:
Hé ik zie hier bekende gezichten uit het BV-topic :)
Ik heb een niet-BV-gerelateerde vraag en kom daarom even hier langs.

Ons zoontje is 10 weken en kan sinds kort 5 tot 7 uur achter elkaar slapen *O* *O* Supergoed natuurlijk. Maar hij doet dat 's avonds en niet 's nachts. Ik voed op verzoek en als ik hem tussen 17 en 19 uur gevoed heb, dan valt hij vaak in een diepe slaap (of hij nu in bed ligt of in de wandelwagen). Ik geef hem dan vaak nog een halfwakkere voeding rond elf uur en dan is de volgende nachtvoeding pas tussen 3 en 4. Prima, ik heb geen moeite met de nachtvoedingen.
Maar omdat hij al zo lang ligt te slapen, is hij na 4 uur 's nachts altijd heel wakker. Hij ligt dan vaak een beetje te jammeren (geen hongerhuil maar een beetje mekkeren omdat hij wakker is) tot ik hem tussen zes en half zeven uit bed haal om te voeden.

Kunnen wij iets doen om zijn ritme aan te passen of is het gewoon afwachten? Nogmaals, de voedingen zijn dus geen probleem, het gaat om het wakker liggen.
Cas heeft dit ritme ook :) Maar slaapt erna wel door, na wat gebrabbel :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:24:45 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104958640
Misschien is het maar goed dat hij nog niet praat, voor je het weet is hij bijdehandter dan wijzelf :')

Hij zegt alleen maar "heda" voor papa, en verder komt er regelmatig iets uit dat ik niet anders kan typen dan "dang", en dan op z'n Engels uitgesproken, en het liefst met een hele zware stem :')

Het is maar goed dat we niet in de VS wonen, daar zouden ze denken dat hij vloekt :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:30:53 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104958792
Oh, verrek vergeet ik helemaal "nee nee nee nee nee" :')
Ja nu al, geen wonder dat ik in de ontkenningsfase zit :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:38:15 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104959001
Jeetje Leandra! Gewoon de fles opengedraaid?? Knap kereltje!

Nirak naar CB! *O* Hoe is het gegaan??

Hier weer een goede nacht gehad! 00:30 (alhoewel ik vermoed dat ze gewoon een nachtmerrie had ofzo, aangezien ze tijdens het maken van het flesje weer in slaap was! :D ) tot wederom 5:15 en daarna weer tot 9:00. Mama vind dat wel fijn hoor!
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:44:22 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104959175
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:25 schreef Faithz het volgende:
@DJMO Nee, het is niet overdreven. Hij kan zich juist niet voorstellen dat een kindje 's nachts ook elke 3u wil eten en op sommige dagen om de 1,5u :O

Danne had vannacht weer bijna 7u *O* En daarna is het net een hongerige leeuw O+

Maar op veel fora hebben ze een verschillende instelling. Ik zag een opmerking hierboven, weet ff niet meer van wie, over het geven van fruithapjes bij 4 maanden en pap om een kindje maar door te laten slapen 's nachts. Ik neus overal wel een beetje rond en je merkt dat er binnen elk forum een andere instelling heerst en het is wel grappig hoeveel gelijkgestemden zich dan op 1 plaats vinden en zeer waarschijnlijk daardoor ook vormen. Op de ene website willen ze al met 4 weken aan de rijstebloem en hier zie je totaal het tegenovergestelde. Ligt natuurlijk ook weer aan het publiek wat een webzijde trekt.. Maar het heeft ook niet altijd met niveau te maken. Inmiddels ben ik al vergeten waarom ik dit type dus ik zal stoppen :')

@Aventura Ik onthou\lees niet alles :@ Maar waarom durf jij niet te douchen met de kleine?
Omdat hij zo sterk is. En we hebben een douchebak met opstaande rand, en ik ben een beetje onhandig soms, en dan ben ik bang dat ik daarover struikel ofzo. Vind het gewoon niet zo prettig. Dan liever in badje doen, ook al is dat een hele toer, met emmertjes water heen en weer lopen enzo.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:48:31 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104959302
Wat een bink heb jij al, Leandra!

De onze groeit ook zo snel. We brachten hem vandaag naar het KDV, en daar zijn nog 2 baby's. Een van 6 maanden en een die op dezelfde dag geboren is. Ventje is veel groter dan hen, ook veel sterker. Die oudere baby is motorisch wel iets verder, die zit bijvoorbeeld al heel stabiel, maar dat is dan nog raarder om te zien :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:49:31 #164
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104959335
Ik vind douchen ook eng hoor! Ook iets met onhandigheid.... Ik heb zo'n soort matje gekocht voor in bad, want ik red het niet om haar te ondersteunen in bad (ontsteking bij mijn pols links), lijkt mij ideaal. Wordt als het goed is vanmiddag bezorgd! (ja, lui en ongeduldig ook nog!) Nu doucht ze dus iedere keer met lief.
pi_104959391
Leandra hij word groot!! Dat soort dingen vind ik dan wel weer heel grappig hoor, dat hoort echt bij het groot worden ;)

Wat fijn Susie die goede nachten :)

Sverbern, dat ritme probleem hadden wij ook en wij proberen inderdaad het in de diepe slaap vallen wat te verlaten en dat lukt de ene dat beter dan de andere. Ik vind het namelijk sneu als ik zie dat ze echt bekaf is om haar dan wakker te houden, sneu voor ons allebei ;) Maar het doorslapen tot 7 gaat nu steed sbeter zinds een paar weken maar tot ze een maand of 7 was hebben we echt elke ochtend rond 5 uur al beneden gezeten met haar, want ze blerde gewoon iedereen wakker omdat ze klaar wakker was en wilde spelen..

Nirak hoe was het op het CB??
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:56:32 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104959533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef Susie het volgende:
Ik vind douchen ook eng hoor! Ook iets met onhandigheid.... Ik heb zo'n soort matje gekocht voor in bad, want ik red het niet om haar te ondersteunen in bad (ontsteking bij mijn pols links), lijkt mij ideaal. Wordt als het goed is vanmiddag bezorgd! (ja, lui en ongeduldig ook nog!) Nu doucht ze dus iedere keer met lief.
Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.
pi_104959677
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is ideaal zeg, een bad! Ik was afgelopen weekend een paar dagen in een huisje, en daar was ook een bad. Meteen van geprofiteerd natuurlijk. Ik moet snel op zoek naar een andere badder-oplossing, want het babybadje wordt echt te krap.
Nu al?? Mijn meiden zitten zelfs samen nog wel in het babybadje ;)
En wij hebben een bibabad (overgenomen van iemand van fok)
pi_104959817
quote:

[..]

Zodra hij kan zitten kan hij weer in het badje. In de tussentijd heeft Sofie in de tub gezeten. Zit ze nu nog steeds wel eens in. Vindt ze heerlijk.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:18:34 #169
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104960195
quote:

[..]

Ik snap dat je liever baddert inderdaad. Je wil toch niet vallen met zo'n kleintje :{

Je hebt van die badjes, uitvouwbaar voor onder de douche. Misschien is dat iets voor je. Dan hoef je ook niet meer met emmers te slepen.

Zoiets:
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:23:10 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104960379
Ik vind samen douchen wel gezellig maar we doen het erg weinig, eigenlijk alleen maar als N. in de buurt is want ik ben ook bang dat ik uitglij (geen idee waar die angst vandaan komt) of dat hij uit m'n handen glibbert... ook een angst zonder directe oorzaak, maar goed.
We hebben gelukkig ook een bad, dus een van ons gaat regelmatig met hem in het grote bad, en tegenwoordig gaat hij ook alleen in het grote bad, dat is gewoon makkelijker dan het kleine badje of de tummytub, en hij vindt het geweldig al die ruimte.
Moet ik wel zeggen dat we een bad met een volledig vlakke bodem hebben (waar uiteraard wel 2 badmatjes op liggen) en hij dus niet wegschuift door de ronding van de zijkanten en de bodem.

Als we in mijn huis zijn zet ik het babybadje gewoon op de vloer in de douche, gaat prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104960445
Haha Soneal :D strakke actie ;)

Jelle had gisteren een balletje in zn handen, kroop naar een wandcontactdoos met loze leiding waar nog geen klepje voor zit (zit geen stroom op ofzo) en stopte de bal daarin. Toen ik hem er uithaalde en weg rolde ging hij hem kruipend ophalen en stopte hem weer terug :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:25:59 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104960505
OMG Mrien :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104960523
Qua bad gingen Lotte en Jelle al heel snel samen in bad, veel makkelijker. Douchen doen we niet zo vaak met hem.

Hier weer een ontzettend brakke nacht gehad, erg verkouden ventje dus dat hielp niet mee.

Hoe was het op het cb Nirak/Faithz
pi_104960756
Wij hebben met J trouwens wel heel veel gedoucht maar wat de rest zegt idd altijd met manlief in de buurt, maar meer om haar op te vangen en af te drogen enzo :)
Sarah houdt niet zo van douchen maar die vind het bad echt geweldig! Dus dan maar samen in bad, meestal in het babybadje en 1x in de week in het bibabad, als ze allebei groter zijn moeten ze vaker in het bibabad samen denk ik of gewoon lekker samen douchen :)

Sarah is nog steeds snotverkouden, zit zichzelf in de weg en weigert te slapen.. Ze is echt bekaf maar weigert op alle fronten. Nou ja dan slaapt ze maar niet hoor, misschien slaapt ze dan straks extra lang, i hope so!
pi_104961255
Vlug het resultaat van het CB, straks bijlezen :)
4910 gram (4260 bij geboorte) en 58 cm (52/53 bij geboorte geloof ik, zelf gemeten toen).
De arts vondt het een bijzonder sterke baby. Beentjes en heupjes waren in orde, naveltje is idd granuloompje en meteen aangestipt.
En zoals het hoort heeft meneer weer iets ondergeplast, dit keer de weegschaal *O* Maar zo bleef de luier mooi schoon :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:14:52 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104962230
Netjes Nirak, hij doet het gewoon heel goed :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104962452
Hij groeit lekker Nirak!
pi_104962601
Gaat lekker met jullie manneke Nirak en Faithz!
Soneal :D lekker boefje!

Het badje heb ik van het weekend meegenomen naar mijn schoonouders en daar mag het lekker op de berging ;-). Het ding staat hier eigenlijk alleen maar in de weg en wordt zelden gebruikt. Floris zet zich af tegen de randen en maakt er een geweldig waterballet van. Samen douchen vinden hij en ik erg lekker O+.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:25:19 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104962609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Zodra hij kan zitten kan hij weer in het badje. In de tussentijd heeft Sofie in de tub gezeten. Zit ze nu nog steeds wel eens in. Vindt ze heerlijk.
Dat is nou net het issue Kaatjejannie. Hij kan nog niet zelf in het badje zitten. Maar wel trappelen en spetteren als de beste - lekker afzetten tegen de randen. Na het badje is het bij ons een waterballet!
Als hij zelf kan zitten is het badje weer groot genoeg. Dan zet ik hem ook lekker op de grond neer. Zo'n bibabad is fantastisch, ik heb even aar de prijzen gekeken en die zijn ook fantastisch }:|
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:26:25 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104962652
Ha ha Lb, we hebben bijna exact dezelfde zin getikt :P
pi_104962739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is nou net het issue Kaatjejannie. Hij kan nog niet zelf in het badje zitten. Maar wel trappelen en spetteren als de beste - lekker afzetten tegen de randen. Na het badje is het bij ons een waterballet!
Als hij zelf kan zitten is het badje weer groot genoeg. Dan zet ik hem ook lekker op de grond neer. Zo'n bibabad is fantastisch, ik heb even aar de prijzen gekeken en die zijn ook fantastisch }:|
misschien MP of even in het vraag en aanbod, misschien heeft iemand er nog eentje op zolder liggen..
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:23 #182
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104962983
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

En deze dan, 2 tientjes :)

Opblaasbaar, wel minder handig maar ook weer tijdelijk. Van de zomer de tuin in met het ding :D
pi_104963980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Aventura het volgende:
Ha ha Lb, we hebben bijna exact dezelfde zin getikt :P
_O- Twee badderballerina's en de mama's maar dweilen O-)
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:04:18 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104964024
quote:

[..]

Ik bedoelde in het babybadje eigenlijk :P Maar we hebben ook een groot bad, daar ben ik nog niet in geweest met d'r. Dat gaat zeker ook nog wel gebeuren. Eigenlijk ga ik bijna nooit in bad, maar zou hem ook niet willen missen (badkamer mag wel eens verbouwd worden, maar dan wel dat bad er weer in, ook al zit ik er maar 3 keer per jaar in ofzo? Maar met de kleine zal dat wel vaker gaan gebeuren! )

Wat groeit Danne goed Nirak en Faithz! Ben benieuwd of hij zwaarder is dan Anouk? Die was vorige week 4840...
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:36:14 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104965108
Je kunt wel moeilijk doen en een hoop dure dingen kopen, maar dit kan natuurlijk ook gewoon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:39:01 #186
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104965211
Heerlijk Leandra O+
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:40:16 #187
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104965258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:04 schreef Susie het volgende:

Wat groeit Danne goed Nirak en Faithz! Ben benieuwd of hij zwaarder is dan Anouk? Die was vorige week 4840...
Dan gaan ze gelijk op denk ik :) Maar ze verschillen ook maar 2 dagen he! Hoe lang is Anouk nu?

Danne is geen bonkie, zit hem in de lengte denk ik :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:43:22 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104965369
Anouk was vorige week 54 cm
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:45:14 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104965438
Bij papa thuis is badderen een beetje leuker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:16 #190
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104965977
Heb je een speciale lens gebruikt of is deze een beetje wakko?

Kan niet wachten totdat Danne ook een beetje in bad kan zitten\spelen. Lijkt me hardstikke leuk :D
pi_104966207
Sarah liep net achter de poppenwagen :X Met sturen heeft ze nog wat hulp nodig.
pi_104966440
Lekker badderen O+

Wat groeit Danne lekker! Bonkie :)

Ik ben met Wies vanochtend bij de Manueel therapeute geweest. Arm meiske zit helemaal vast. Haar nek en haar schouder, behoorlijk hardnekkig. Ze heeft echt een aantal behandelingen nodig om het los te krijgen. Over 2 weekjes mogen we weer. Het is al wel wat losser, ze draaide net alweer vrijwillig haar hoofdje naar de andere kant. En ze dronk een fles vrij kalm met maar 3 tussenposes in een half uur :o Dat heeft ze nog geen 1x gedaan!!!
Ze zei dat het allemaal verband houd, omdat ze zo verkrampt is is drinken pijnlijk en moeizaam voor haar.

Sarah :o :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:23:47 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104966543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef Faithz het volgende:
Heb je een speciale lens gebruikt of is deze een beetje wakko?

Kan niet wachten totdat Danne ook een beetje in bad kan zitten\spelen. Lijkt me hardstikke leuk :D
Fish eye lens :Y
Maar dat effect wordt versterkt door de afwijkende vorm van het bad ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:25 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104966687
Wickie wat zielig dat Wies het zo hard voor haar kiezen tandvlees krijgt, wel fijn dat er zo snel verbetering te zien is :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104966775
Arme Wies, maar gelukkig lijkt het wel te helpen :)

Het bewijs van Sarah die achter de poppenwagen loopt (gelukki glag de camera binnen handbereik kant en klaar op tafel!
pi_104966884

Gaat zeker goedkomen met Wiesje, mijn kleine bikkeltje O+
Bij Mette ging het toen naar elke behandeling een beetje beter.
pi_104966890
Sarah jij knapperd!

Och Wicks, arme Wies maar wat fijn dat je direct resultaat ziet! Hopelijk lost het het drinkprobleem helemaal op.

Ik zet Puck's badje gewoon in de douchecel en vul hem met de douchekop. Geen gedoe, geen gesjouw en hij mag spetteren wat hij wil.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:36:50 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104966913
MP wat is ze supersnel :o _O_

Ik ben bang dat we morgen bijzondere verjaardagsfoto's hebben; ik haal meneer net uit bed en z'n ene oog zit half dicht :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104966924
Wat een timing Leandra -O-
The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:40:40 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104967027
Ja echt hè, hij heeft nooit wat (behalve één keer eerder een ontstoken oog) en dan begint het net nu weer :X
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')