quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet zo VALS als ikEn ook heel erg uit ritme
LOL, durf ik?
*klik*
Edit: nu met BIJLAGE
Het is leuheukquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Nou, willen jullie Esmeralda ook nog dan?
Hm.quote:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
saai weekend, helemaal niks. geen tennis, geen dans, fam is iedere avond op een ander feestje en vriendin is niet lekker
Beetje jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
18quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje jammerHoe oud ben je dan?
Ik merk dat ons vriendenweekend niet helemaal de ontspanning heeft gebracht die ik had gehoopt, het voelt alweer als weken geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gelukkig leuke plannenkan ik wel ff gebruiken..
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Mja, hun huis, hun regels hè?
Hadden ze een punt?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ook een oersaai weekend voor de boeg.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.
antieke kutouders ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
*gnuif* ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet je schoolwerk ook niet verkloten
![]()
[/jufmodus]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
dan rijden we wel door naar Alkmaar hoor, als je er geen zin in hebt! Pffff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |