quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
plassen terwijl ik met kally bel is altijd weer speciaal
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
plassen terwijl ik met kally bel is altijd weer speciaal
Telefoon kun je tussen hoofd en schouder klemmen, en hup 2 handjes vrijquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?
Kun je dit even met een filmpje illustreren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Telefoon kun je tussen hoofd en schouder klemmen, en hup 2 handjes vrij
jah....vrouwen kunnen multi taskenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?
Dat werkt wel plas opwekkend bij mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
jah....vrouwen kunnen multi tasken![]()
En voor de ander wel zo rustgevend...een klaterend fonteintje op de achtergrond
Das toch niet zo lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je dit even met een filmpje illustreren?
JAAAAquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wijf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet zo lastig?
Zo schenk ik ook wel eens al bellend mijn drinken in
Ik zal vragen of Jan het filmt volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
lollersquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Jan het filmt volgende keer
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
Je moet alleen de telefoon niet laten vallen...Alhoewel dat voor de luisteraar wel een leuk bubbeltjes effect heeft
Hij zei geen enkel probleemquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan wacht ik de volgende keer met bellen tot Ian thuis is
Kan ik verklappen. Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij bekend met rimmen? Praktisch gezien?
Tossoquote:
Gelukkig... je gaat me dus niet slaan dat ik je TT heb veranderdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AH!! Ik kon al niks bedenken! Held!![]()
die krijg ik voor kerstquote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig... je gaat me dus niet slaan dat ik je TT heb veranderd?
Hij is echt heel mooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die krijg ik voor kerst
Ik heb nog nooit gegamed in mijn leven maar die lijkt me wel heel tof
Tja je moet quests doen en vechten enzulks, maar het is echt heel mooi om te zien, er zijn joetoepjes vanquote:
drinkwedstrijd, die win ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is echt heel mooi
Je moet zelfs een drinkwedstrijd doen vertelt Ian net
Ik heb Zelda vandaag gehad Skyword sword, met gouden WII controller
quote:
Ja whehehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |