quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
plassen terwijl ik met kally bel is altijd weer speciaal
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
plassen terwijl ik met kally bel is altijd weer speciaal
Telefoon kun je tussen hoofd en schouder klemmen, en hup 2 handjes vrijquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?
Kun je dit even met een filmpje illustreren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Telefoon kun je tussen hoofd en schouder klemmen, en hup 2 handjes vrij
jah....vrouwen kunnen multi taskenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? gewoon je jeans en onderbroek tanga/string met een hand uitdoen, plasje doen, deppen schudden en daarna weer aan doen? Alles met een hand?
Dat werkt wel plas opwekkend bij mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
jah....vrouwen kunnen multi tasken![]()
En voor de ander wel zo rustgevend...een klaterend fonteintje op de achtergrond
Das toch niet zo lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je dit even met een filmpje illustreren?
JAAAAquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wijf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet zo lastig?
Zo schenk ik ook wel eens al bellend mijn drinken in
Ik zal vragen of Jan het filmt volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
lollersquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Jan het filmt volgende keer
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
Je moet alleen de telefoon niet laten vallen...Alhoewel dat voor de luisteraar wel een leuk bubbeltjes effect heeft
Hij zei geen enkel probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |