Of met je zusjequote:
En als die zelfs geen zin hebben, dan heeft TS serieus een probleemquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef Rodawa het volgende:
Opblaaspoppen hoef je niet te hosselen, ze accepteren alles wat je doet.
En nou wegwezen.
Het leven is één groot avontuur.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Glennznl het volgende:
Vreemde observatie... ik word in mijn normale topics verpulverd en in topics waar ik erom vraag me rust gelaten.
hossel di chickas mang :p zo doen we dat :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Glennznl het volgende:
Ik hossel chicks maar straks moet ik nog gaan zoenen, wat eng!![]()
Hoe zoen je?
1. Go with the flow bro
2. Letmegooglethatforyou
3. Zoenen? Je moet batsen
4. SterfrelautistTS
Danke sjeun mijne vreunden.
Het moet wel geloofwaardig zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik wou eens flink trollen, hehehe..
Ja..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet wel geloofwaardig zijn. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef LDS het volgende:
Glenn ga putverdurie een chick zoeken. En snel een beetje.
Was jij niet die kerel die Angel-Joy probeerde te versieren toen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef LDS het volgende:
Nu je het daar over hebt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat moet het vreselijk zijn om zo jong al zo'n heftige vorm van schizofrenie te hebben...
Ik heb zijn foto gezienquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef LDS het volgende:
Even tussen ons, nog bedankt voor het doorsturen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto gezien
En nee, stuur het niet door
Ik las ergens in een topique dat je nu voor een chick ging, enneuh gratis tip van LDS gratis helemaal gehaald uit de Veronica magazine, vrouwen houden niet van sarcasmequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Nu je het daar over hebt...
Toen ik Black Ops in een dag ging uitspelen hoorde ik 3 weken Russische stemmen in mijn hoofd, en toen ik de hele dag GTA IV ging spelen kon ik niet slapen door rappende mensen, kogels en auto´s.
Dit is serieus, is dit normaal?
Was je daarvoor wel gecharmeerd van em danquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto gezien
En nee, stuur het niet door
Leugenaar, hoe ziet hij eruit dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Even tussen ons, nog bedankt voor het doorsturen.
Ja manquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef LDS het volgende:
[..]
Was je daarvoor wel gecharmeerd van em dan
Ongeveer zoals op de foto die je mij stuurde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leugenaar, hoe ziet hij eruit dan?
Jouw naakt foto is ook lkkr hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ongeveer zoals op de foto die je mij stuurde.
Vrouwen houden niet van sarcasme? Als je het gewoon goed brengt is er niks mis met sarcasme.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik las ergens in een topique dat je nu voor een chick ging, enneuh gratis tip van LDS gratis helemaal gehaald uit de Veronica magazine, vrouwen houden niet van sarcasme
stuur die picca's danquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw naakt foto is ook lkkr hoor
Haha, ja de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man
tuurlijk niet, zijn kerstgala topics waren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |