Kijk in dat geval even wat je wilt, en waar. Valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe omgeving, beter klimaat.
Minder stress
Nou...neequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een goeie leugenaar.
Een ode aan je scharrel!quote:
`Post die van jou eens ter vergelijking danquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dr tieten nogal klein anders
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze hoeven toch niet groot te zijn om goed te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Hangtieten van een meter lang!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ze zal verguld zijnquote:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikiniquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.quote:
Precies. Anders stond er wel grote jopen in de TTquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikini
Wat een heer ben je toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalen
Een topic waar jij zeker in thuis hoort.quote:
Of er zit siliconen in of ze zijn gewoon kleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.
Die eerste telt niet vanwege de kunstmatige hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Of er zit siliconen in of ze zijn gewoon klein
Gelukkig heb je de foto's nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk opeens bijzonder jammer dat ze gaat, ipv slechts jammer![]()
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk opeens bijzonder jammer dat ze gaat, ipv slechts jammer![]()
Hij heeft haar al gebatst.... zo speciaal is ze dus niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaat
Hebbie dr geen last van op afstand
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdagavond, dus een ode aan goeie tieten!
Wat moet je nou met slechte tieten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met slechte tieten?
Leugensch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed toch
Je bedoelt de net-nietjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed toch
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?
Und wie!quote:
Komende woensdag diner en drinkfestijn met haar plus een vriendin. Ik zal me moeten inhouden jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaat
Hebbie dr geen last van op afstand
Het soms zo makkelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.
Ik zeg een trio! of kan je arme oude hartje dat niet aan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und wie!
[..]
Komende woensdag diner en drinkfestijn met haar plus een vriendin. Ik zal me moeten inhouden ja
O, als dat het enige is...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.
Daarvan weet ik zeker dat ik ze nog niet heb gezien, dus als je die nog ff doorstuurt...quote:
Pics!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan zijn de mijne ook goed
Nou, iets waardoor je tieten goed voor de dag komen....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen op stap, wat moet ik aan doen?
Ik ben daar serieus nu al mee bezig
Zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen op stap, wat moet ik aan doen?
Ik ben daar serieus nu al mee bezig
Mja, daar moeten zij ook voor open staan natuurlijk... Barbusse?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg een trio!mof kan je arme oude hartje dat niet aan?
Drinkfestijn stond er!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, daar moeten zij ook voor open staan natuurlijk... Barbusse?
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....quote:
Die heb ik al gehad. Met de dames met wie ik woensdag dus ga dineren. Ben jij net zoals Air en let jij nooit op? Was een jaar geleden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg een trio!mof kan je arme oude hartje dat niet aan?
Weet je hoe koud het is?quote:
O ja! Dan kan dat prima, als je dan ook nog zorgt dat er een zwembad is, is het helemaal kat in t bakkie!quote:
Hij zit al een tijdje op Malta!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....
Ja, ik moet zo echt weg, en eten geloof ik. Mijn brein doet raarquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ikquote:
Kinderen meenemen naar een zuipfestijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ik
Ik wil me dus een béétje inhouden.
Kinderen ook dronken voeren. Ze zijn nu wel oud genoeg hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ik
Ik wil me dus een béétje inhouden.
Het bloed zit blijkbaar ergens anders op dit moment.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo echt weg, en eten geloof ik. Mijn brein doet raar
En het kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het bloed zit blijkbaar ergens anders op dit moment.
Dat hoefde ik dan weer niet te weten. DM gewoon maar die pronte borsten foto's van die chick.quote:
Ja, dat is precies wat ik zeiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderen meenemen naar een zuipfestijn
Ik zal erover nadenken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kinderen ook dronken voeren. Ze zijn nu wel oud genoeg hoor.
Goed plan.quote:
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jijquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoefde ik dan weer niet te weten. DM gewoon maar die pronte borsten foto's van die chick.
Alsof ik nog weet wat jij een jaar geleden hebt geneuktquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Met de dames met wie ik woensdag dus ga dineren. Ben jij net zoals Air en let jij nooit op? Was een jaar geleden geloof ik.
onbedekt bedoel ik!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jij
Ouders van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zei
Dat heb ik dan wel gezien!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jij
Jij hebt tenminste een excuusquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik nog weet wat jij een jaar geleden hebt geneukttoen was ik zwanger man en was ik blij dat ik nog wist waar ik woon
Neen! Mijn!quote:
Hee, je kan ze dat niet vroeg genoeg leren, de wereld is hard en iedereen mankeert wel iets, dus wen er maar aan.quote:
En geef toe, ze is OHNOMMNOMMNOMMquote:
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?quote:
Ja, tsss, eerlijk zullen jullie alles delen enzo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?
Zodra we wisky en sigaren delen samen, ben ik je wingman. Untill that time has come, You´re on your own.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?
Ga naar de keuken, vrouwmens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, tsss, eerlijk zullen jullie alles delen enzo!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En geef toe, ze is OHNOMMNOMMNOMM
Met zulke vrienden, heb ik geen vijanden meer nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra we wisky en sigaren delen samen, ben ik je wingman. Untill that time has come, You´re on your own.
Ik heb al gekooktquote:
Manmanman, jij hebt toch helemaal geen wingman nodig?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden, heb ik geen vijanden meer nodig.
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Manmanman, jij hebt toch helemaal geen wingman nodig?!
Kan je toch ook meteen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.
Ja, maar hij had het over een wingman...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.
Wat moet ik morgen aan?quote:
rokje, leuk shirtje, mooie schoenenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het over een wingman...
[..]
Wat moet ik morgen aan?
Vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het over een wingman...
[..]
Wat moet ik morgen aan?
Dat zei ik ook, maar Barb is een beetje vrouwelijk. Die verzint er meteen vanalles bij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je toch ook meteen zeggen
Nu is ze onderhand al in het vliegtuig naar huis...
Ik ga op stap.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij?Wat ga je doen morgen?
Dansen? Dan zijn hakken ms niet handig (ik weet niet hoe goed jij op hakken bent). Gewoon een goede jeans met een sexy topje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga op stap.
En ik ga nooit uit, dus ik weet het niet meer
Ok, ik heb over the top spul, maar dat is niet geschikt...
Ik ben heel goed op hakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dansen? Dan zijn hakken ms niet handig (ik weet niet hoe goed jij op hakken bent). Gewoon een goede jeans met een sexy topje?
Dan goede jeans met een sexy topje en hakken?quote:
Volgens mij moeten we ook een hoop door de kou, dus dat maakt het al wat lastiger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan goede jeans met een sexy topje en hakken?
quote:
Je hebt toch een jas aan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ook een hoop door de kou, dus dat maakt het al wat lastiger.
Ik vind die dingen gewoon altijd zo lastig...
Juist dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik wil niet te sexy, want mn schoonzus gaat mee enzo
Outshine that biatchquote:
Ja... Ik bedenk wel iets... Ado denkt vast mee, nu is ie thuis, dus kan ik hem daarmee lastigvallenquote:
Precies!quote:
Ze vallen dus n beetje tegen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Maar ik twijfel nog of ik ze leuk genoeg vind. Morgen bij daglicht nog maar eens kijken.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
God, zometeen krijgen we weer al die pumps en jurkjes spam
Niet perse.. Maar ze zijn zo onpraktischquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze vallen dus n beetje tegen?
Mag je geen hoge verwachtingen hebben als je een zeugje bent dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
En dan zegt het zeugje 'Het is wel een beetje een tegenvaller' Wtf had je dan verwacht?
Nou ik vind dat ze qua uiterlijk goed bij elkaar passenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag je geen hoge verwachtingen hebben als je een zeugje bent dan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik vind dat ze qua uiterlijk goed bij elkaar passen
Nou vooruit, natuurlijk mag ze die wel hebben, maar erg realistisch leek het me niet, gezien haar voorkomen en 'sprankelende' persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Wat zegt dat over jou eigenlijk dat je mensen daarop beoordeelt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, natuurlijk mag ze die wel hebben, maar erg realistisch leek het me niet, gezien haar voorkomen en 'sprankelende' persoonlijkheid.
Vast een heleboelquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou eigenlijk dat je mensen daarop beoordeelt?
Absoluut.quote:
Laat mij toch lekker even gniffelen om dat stel, zeurkous.quote:
Dat is toch het idee van een datingsite?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
OMG, ik zap langs 'Dit ben ik', die pepper dating site op tv, wat een stel josti's hebben ze aan elkaar gekoppeld
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een datingsite?
Ik begrijp dat de lol er nu af is. Mooi, mission accomplished.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Laat mij toch lekker even gniffelen om dat stel, zeurkous.
Het programma was al een half uur afgelopen schat, zo lang duurt die gratificatie nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de lol er nu af is. Mooi, mission accomplished.
Dat is fok toch ook. Wat is het verschilquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een datingsite?
Ik doe mee met de eenheidsworst hiero. Zeiken op alles.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
En wat zit jij te azijnpissen Airtje?
Oh jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe mee met de eenheidsworst hiero. Zeiken op alles.
Ik pas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
De vraag van de avond; wat is een echte man?
Wat is het niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
De vraag van de avond; wat is een echte man?
Ik zeg maar even niksquote:
Je zou kunnen zeggen dat de mannen die nog een kut hebben geen echte mannen zijn.quote:
Was het maar zo simpelquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat de mannen die nog een kut hebben geen echte mannen zijn.
Ja maar...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat de mannen die nog een kut hebben geen echte mannen zijn.
Knufjequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
godsamme begint hoofdpijn weer op te komen, vanmiddag op bed liggen vond ikwel genoeg
Ja MeMo, wat speckles zegt.quote:
huh ik snap m niet, dat vriendje logeert ook bij zijn opa en oma?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh spannend, kleine man logeert bij opa en oma.. en een vriendje van de groep logeert voor het eerst ookBen zo benieuwd of het goed gaat.
Ja ik maak er een rare zin van idd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
huh ik snap m niet, dat vriendje logeert ook bij zijn opa en oma?
dat dat joch naar huis wilt of kleine man?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik maak er een rare zin van idd.Ja ze logeren samen bij mijn ouders, maar dus voor het eerst voor dat joch, dus ik zal niet raar opkijken als die uiteindelijk toch naar huis wil..
Dat het niet hebben van een kut helaas niet een 'echte man' definieert.quote:
Dat vriendje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dat joch naar huis wilt of kleine man?
Ah dus je bent alleen vanavond...?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh spannend, kleine man logeert bij opa en oma.. en een vriendje van de groep logeert voor het eerst ookBen zo benieuwd of het goed gaat.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah dus je bent alleen vanavond...?
* Spezza19 stapt in de auto
you wishquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah dus je bent alleen vanavond...?
* Spezza19 stapt in de auto
Verkapte 'ik heb wel zin in een goede veeg vanavond' post.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Dat valt dus nog te bezien. Aangezien zoonlief al riep dat als vriendje naar huis zou willen, hij ook naar huis ging.
Waar haal je dat nou uit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb wel zin in een goede veeg vanavond' post.
Wie men lief heeft...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Air je bent vervelend tegen me vanavond!
quote:
Godt is al de dag hele naar vervelend tegen mij. Ben heeeeeel blij dat hij er niet is!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Air je bent vervelend tegen me vanavond!
quote:
Hij is er wel maar post (nog) niet hier.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MNR het volgende:
Godt is al de dag hele naar vervelend tegen mij. Ben heeeeeel blij dat hij er niet is!
Hij is er niet, want hij had allang z'n grote bek opengetrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is er wel maar post (nog) niet hier.
Ouwe foto zie ik al. Ik voel mezelf niet schuldig. Maakt ze muziek? Of ga ik dat op Wiki uitzoeken?quote:
Niet alleen vandaag toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt is al de dag hele naar vervelend tegen mij. Ben heeeeeel blij dat hij er niet is!
Welnee, dit is een type Mokster. Van verrrrrrrrrrrrrrrr voor jouw tijd.quote:
Maar dat zei ik toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat het niet hebben van een kut helaas niet een 'echte man' definieert.
Absolutely Fabulous!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ouwe foto zie ik al. Ik voel mezelf niet schuldig. Maakt ze muziek? Of ga ik dat op Wiki uitzoeken?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, dit is een type Mokster. Van verrrrrrrrrrrrrrrr voor jouw tijd.
quote:
Hij heeft me chagrijnig gemaakt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat heeft die vlegel gedaan?
Godt kent haar ook.quote:
quote:
Ah, het ligt aan hem!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef MNR het volgende:
Hij heeft me chagrijnig gemaakt!![]()
En dat pik ik niet!
Godt kent iedereen toch?quote:
scenario moet nog geschreven worden maar tochquote:
Je moet je afvragen waarom jij je zo geraakt voelt door die opmerking.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MNR het volgende:
Nou okay, okay... hij maakte een lullige opmerking en ik was echt zo van "huh??" en nu heb ik m'n gal niet kunnen spuien en nu ben ik dus chagrijnig.
Maar hij begon, hij was de aanstichterNare man
Sowieso, mensen die zich laten raken door opmerkingen op een fucking forumquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je afvragen waarom jij je zo geraakt voelt door die opmerking.
Die opmerking was inhoudloos. Daar ging t niet om.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je afvragen waarom jij je zo geraakt voelt door die opmerking.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is dat toch met die vrouwen vanavond?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef MNR het volgende:
Die opmerking was inhoudloos. Daar ging t niet om.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is dat toch met die vrouwen vanavond?
Ze begrijpen je niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is dat toch met die vrouwen vanavond?
Jij ook ja!quote:
Ja ja, bla bla. Stokbroodje?quote:
Ik zie dat je de aanname doet dat een opmerking je alleen kan raken op basis van inhoud. Daar ben ik het niet mee eens. Vandaar dat ik de vraag nog steeds relevant vind.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef MNR het volgende:
Ze begrijpen je niet?Damn, da's vervelend
![]()
Ik ga niet op je vraag in, omdat ik hem niet relevant vind. Dat geef ik aan door aan te halen dat "de inhoud niet het issue was"
Dat kan ik bijna altijd wel eten. Staat net onder biefstuk.quote:
quote:
quote:
quote:
Maar goed dat wij geen stel zijn dan. Eentonig dieet, biefstuk, stokbrood kruidenboter en jij vodka ik whiskyquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan ik bijna altijd wel eten. Staat net onder biefstuk.
Toch niet hetzelfde effect hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een stokbrood.
Met van die bolle buikjes als waren we van die Afrikaanse kindjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar goed dat wij geen stel zijn dan. Eentonig dieet, biefstuk, stokbrood kruidenboter en jij vodka ik whisky
Ik heb geen idee meer wat hij gezegd heeft, dat zou toch wel genoeg aan mogen zijn dat ik de vraag niet kan beantwoorden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je de aanname doet dat een opmerking je alleen kan raken op basis van inhoud. Daar ben ik het niet mee eens. Vandaar dat ik de vraag nog steeds relevant vind.
*zeur*quote:
Kussuuuu!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een stokbrood.
Nuhuhquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*zeur*
Romantiek is romantiek toch?
Nee, met stokbrood is je bek echt helemaal droog als je eenmaal de broden bij elkaar uit laat komen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde effect hoor.
Moet ik stukjes biefstuk voeren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde effect hoor.
Wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
En jullie vinden het gek dat jullie vrijgezel zijn?
Oh ik glij al bijna van de bank bij de gedachtequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet ik stukjes biefstuk voeren?
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat?Omdat ik dol ben op biefstuk en brood? Nou, nou?
Zeur niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
En jullie vinden het gek dat jullie vrijgezel zijn?
Trouwen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik glij al bijna van de bank bij de gedachte
Sure.quote:
Ik zeg; change your taste in menquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeur niet!
En dat ligt overigens helemaal niet aan mij. Mannen gedragen zich al klootzakken, zijn manipulatief en dat moet ik allemaal niet hoor!
Like, duh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg; change your taste in men
Vat je hem missb?
Doe'k ook! Iets met kaf en koren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg; change your taste in men
Vat je hem missb?
Zo klinkt het als een bevallingquote:
Nou ja... met Spezza naast je zal dat niet veel schelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een bevalling
Zie de opmerking van Spez. Blijkbaar trek je het aan. Je kan die mannen niet verwijten dat ze zich gedragen als zichzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:19 schreef MNR het volgende:
Zeur niet!
En dat ligt overigens helemaal niet aan mij. Mannen gedragen zich al klootzakken, zijn manipulatief en dat moet ik allemaal niet hoor!
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een bevalling
quote:
De leukste en liefste man in mijn leven right now is niets van dat allesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de opmerking van Spez. Blijkbaar trek je het aan. Je kan die mannen niet verwijten dat ze zich gedragen als zichzelf.
Je buurman toch? Inmiddels al geneukt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
De leukste en liefste man in mijn leven right now is niets van dat alles
Je hebt een reuquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
De leukste en liefste man in mijn leven right now is niets van dat alles
Nee. He's not even coming close!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je buurman toch? Inmiddels al geneukt?
Doe eens lief jijquote:
Ik trek t aanquote:
Is toch een compliment? Zeggen dat een man niet dichtbij komt omdat ie homo is.quote:
Let it slide babe, let it slide..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef MNR het volgende:
Zie je nou wat ik bedoel Air? Ik zeg iets heel liefs over iemand en dan gelijk 2 van die opmerkingen!
[..]
Ik trek t aan
Ik word er zo moe van
Sure! Ga dat de kat wijsmaken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is toch een compliment? Zeggen dat een man niet dichtbij komt omdat ie homo is.
Dat was ik net van planquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Let it slide babe, let it slide..
Je had het er zelf laatst over dat die zo geweldig was/is toch, lijkt me geen rare vraag dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef MNR het volgende:
Zie je nou wat ik bedoel Air? Ik zeg iets heel liefs over iemand en dan gelijk 2 van die opmerkingen!
[..]
Ik trek t aan
Ik word er zo moe van
Mja ik had ook kunnen zeggen dat ie niet wilt neuken omdat je lelijk bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef MNR het volgende:
Nou ja, ik heb gewoon even mijn avond niet. Komt wel weer goed.
[..]
Sure! Ga dat de kat wijsmaken.
Dat zijn dezelfde mensen waar dawg altijd over klaagt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik trek t aan
Ik word er zo moe van
Hemels! Dit begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen waar dawg altijd over klaagt.
Haast een goed idee om een handeltje te beginnen hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan hier soms wel een 18-delige set uitdelen
Jammer dat de meesten geen terugkerende klanten zullen zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haast een goed idee om een handeltje te beginnen hier
Gewoon botte mesjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer dat de meesten geen terugkerende klanten zullen zijn
Ik ben altijd het zonnetje in huisquote:
Ik ben nog bezig met m'n zonsopkomst. Even rustig aan het ontbijtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd het zonnetje in huis
Geniet ervanquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met m'n zonsopkomst. Even rustig aan het ontbijten
Dag jongedamequote:
Ik ook nog 369 dagen en dan word ik echt oud(lees 30)quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]haha nog wel jong ja
Nu nog wel...
Dan begint het leven pas!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nog 369 dagen en dan word ik echt oud(lees 30)
Ik hoop van welquote:
quote:
* tijnbrein voelt pols check leven aanwezigquote:
Mwah, wel goed. Last van een flinke verkoudheid dus voel mij niet top. En met jou?quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, wel goed. Last van een flinke verkoudheid dus voel mij niet top. En met jou?
Dank!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Beterschap
Same here, tenminste, ik kom er net uit. Ook thuis gezeten en alles, maar gelukkig nu weer redelijk oke
Klopt ja, je trekt alles minder, bent minder fit.. en nog meer van dat geblaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!Zo erg is het bij mij gelukkig niet geweest. Desalniettemin voel je je gewoon behoorlijk minder dan normaal.
Lotgenoot!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Klopt ja, je trekt alles minder, bent minder fit.. en nog meer van dat gebla
We wachten allemaal nog op de visuele bijdrage van Barbusse z'n scharrel!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Een TT met jopen en hij is nog niet vol?
Vooral geduld. Het gaat vanzelf voorbij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik heb de fase achter mij gelaten .. nu jij nog
Weltrustenquote:
Nou ik probeer nog even wakker te blijven hoor.quote:
Hoe is het afgelopen met de logeerdate van dat mormel van je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik probeer nog even wakker te blijven hoor.
Dat mag nog een half uurtje om 21 uur is het bedtijd voor jou MissBquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik probeer nog even wakker te blijven hoor.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de logeerdate van dat mormel van je?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag nog een half uurtje om 21 uur is het bedtijd voor jou MissB
Ah, is Spezza nog langs geweest om je alle hoeken van de slaapkamer te laten zien? Jullie waren beiden zo stil opeens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Goed! Beide mormels zijn lief gaan slapen. Wel laat, maar dat hadden mijn ouders wel verwacht.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, is Spezza nog langs geweest om je alle hoeken van de slaapkamer te laten zien? Jullie waren beiden zo stil opeens.
Bingo, begrijp ik?quote:
Wat denk je nu zelf Air?quote:
Dat je het hoe dan ook ontkent.quote:
Tja, dan gaat het er dus om in hoeverre je mij gelooft.quote:
Met het oog op hoe je altijd van alles afhoudt en zelden open bent tegen mij, krijg je niet het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Tja, dan gaat het er dus om in hoeverre je mij gelooft.
Och, daar kan ik ook niet echt meer zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het oog op hoe je altijd van alles afhoudt en zelden open bent tegen mij, krijg je niet het voordeel van de twijfel.
Dat zou ik ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
Och, daar kan ik ook niet echt meer zitten.
quote:
Ik geloof je welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Stiekem denk ik natuurlijk '
verdomme Air, gelóóf me nou!
'
Stiekem denk ik of Spezza nog heeft kunnen gillen ondanks die gagball in z'n mond.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
Stiekem denk ik natuurlijk '
verdomme Air, gelóóf me nou!
'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |