Kijk in dat geval even wat je wilt, en waar. Valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwe omgeving, beter klimaat.
Minder stress
Nou...neequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een goeie leugenaar.
Een ode aan je scharrel!quote:
`Post die van jou eens ter vergelijking danquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dr tieten nogal klein anders
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze hoeven toch niet groot te zijn om goed te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Hangtieten van een meter lang!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ze zal verguld zijnquote:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikiniquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.quote:
Precies. Anders stond er wel grote jopen in de TTquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat goeie tieten, dat hoeven niet per definitie grote tieten te zijn. Groot is niet altijd beter.
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval mag je vermelden dat het van mij afkomt.
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ze staan anders wel verrassend parmantig fier rechtop, ook zonder BH of bikini
Wat een heer ben je toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal haar dit topic mailen, èn voor haar vertalen
Een topic waar jij zeker in thuis hoort.quote:
Of er zit siliconen in of ze zijn gewoon kleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten die de gravitatiewet van Newton teniet doen.
Die eerste telt niet vanwege de kunstmatige hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Of er zit siliconen in of ze zijn gewoon klein
Gelukkig heb je de foto's nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk opeens bijzonder jammer dat ze gaat, ipv slechts jammer![]()
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het nu eigenlijk opeens bijzonder jammer dat ze gaat, ipv slechts jammer![]()
Hij heeft haar al gebatst.... zo speciaal is ze dus niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaat
Hebbie dr geen last van op afstand
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdagavond, dus een ode aan goeie tieten!
Wat moet je nou met slechte tieten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met slechte tieten?
Leugensch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed toch
Je bedoelt de net-nietjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is nog een heel gebied tussen slecht en goed toch
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen aan goeie? Niet gewoon aan alle tieten waar een leuke vrouw aan vast zit?
Und wie!quote:
Komende woensdag diner en drinkfestijn met haar plus een vriendin. Ik zal me moeten inhouden jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom nu? Bats dr net voor ze weggaat
Hebbie dr geen last van op afstand
Het soms zo makkelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.
Ik zeg een trio! of kan je arme oude hartje dat niet aan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und wie!
[..]
Komende woensdag diner en drinkfestijn met haar plus een vriendin. Ik zal me moeten inhouden ja
O, als dat het enige is...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tieten máken een vrouw juist leuk.
Daarvan weet ik zeker dat ik ze nog niet heb gezien, dus als je die nog ff doorstuurt...quote:
Pics!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan zijn de mijne ook goed
Nou, iets waardoor je tieten goed voor de dag komen....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen op stap, wat moet ik aan doen?
Ik ben daar serieus nu al mee bezig
Zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen op stap, wat moet ik aan doen?
Ik ben daar serieus nu al mee bezig
Mja, daar moeten zij ook voor open staan natuurlijk... Barbusse?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg een trio!mof kan je arme oude hartje dat niet aan?
Drinkfestijn stond er!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, daar moeten zij ook voor open staan natuurlijk... Barbusse?
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....quote:
Die heb ik al gehad. Met de dames met wie ik woensdag dus ga dineren. Ben jij net zoals Air en let jij nooit op? Was een jaar geleden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg een trio!mof kan je arme oude hartje dat niet aan?
Weet je hoe koud het is?quote:
O ja! Dan kan dat prima, als je dan ook nog zorgt dat er een zwembad is, is het helemaal kat in t bakkie!quote:
Hij zit al een tijdje op Malta!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....
Ja, ik moet zo echt weg, en eten geloof ik. Mijn brein doet raarquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een goede Nederlandse zin....
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ikquote:
Kinderen meenemen naar een zuipfestijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ik
Ik wil me dus een béétje inhouden.
Kinderen ook dronken voeren. Ze zijn nu wel oud genoeg hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de kinderen op het zelfde adres logeren als ik
Ik wil me dus een béétje inhouden.
Het bloed zit blijkbaar ergens anders op dit moment.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo echt weg, en eten geloof ik. Mijn brein doet raar
En het kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het bloed zit blijkbaar ergens anders op dit moment.
Dat hoefde ik dan weer niet te weten. DM gewoon maar die pronte borsten foto's van die chick.quote:
Ja, dat is precies wat ik zeiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderen meenemen naar een zuipfestijn
Ik zal erover nadenken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kinderen ook dronken voeren. Ze zijn nu wel oud genoeg hoor.
Goed plan.quote:
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jijquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoefde ik dan weer niet te weten. DM gewoon maar die pronte borsten foto's van die chick.
Alsof ik nog weet wat jij een jaar geleden hebt geneuktquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Met de dames met wie ik woensdag dus ga dineren. Ben jij net zoals Air en let jij nooit op? Was een jaar geleden geloof ik.
onbedekt bedoel ik!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jij
Ouders van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zei
Dat heb ik dan wel gezien!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stonden al in het vorige topic, wel opletten jij
Jij hebt tenminste een excuusquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik nog weet wat jij een jaar geleden hebt geneukttoen was ik zwanger man en was ik blij dat ik nog wist waar ik woon
Neen! Mijn!quote:
Hee, je kan ze dat niet vroeg genoeg leren, de wereld is hard en iedereen mankeert wel iets, dus wen er maar aan.quote:
En geef toe, ze is OHNOMMNOMMNOMMquote:
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?quote:
Ja, tsss, eerlijk zullen jullie alles delen enzo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?
Zodra we wisky en sigaren delen samen, ben ik je wingman. Untill that time has come, You´re on your own.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsj, zo ga je toch niet om met je whiskey-en-sigarenbroeder?
Ga naar de keuken, vrouwmens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, tsss, eerlijk zullen jullie alles delen enzo!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En geef toe, ze is OHNOMMNOMMNOMM
Met zulke vrienden, heb ik geen vijanden meer nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra we wisky en sigaren delen samen, ben ik je wingman. Untill that time has come, You´re on your own.
Ik heb al gekooktquote:
Manmanman, jij hebt toch helemaal geen wingman nodig?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden, heb ik geen vijanden meer nodig.
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Manmanman, jij hebt toch helemaal geen wingman nodig?!
Kan je toch ook meteen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.
Ja, maar hij had het over een wingman...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een wingman, maar om jopenfoto's van die chick.
Wat moet ik morgen aan?quote:
rokje, leuk shirtje, mooie schoenenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het over een wingman...
[..]
Wat moet ik morgen aan?
Vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het over een wingman...
[..]
Wat moet ik morgen aan?
Dat zei ik ook, maar Barb is een beetje vrouwelijk. Die verzint er meteen vanalles bij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je toch ook meteen zeggen
Nu is ze onderhand al in het vliegtuig naar huis...
Ik ga op stap.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij?Wat ga je doen morgen?
Dansen? Dan zijn hakken ms niet handig (ik weet niet hoe goed jij op hakken bent). Gewoon een goede jeans met een sexy topje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga op stap.
En ik ga nooit uit, dus ik weet het niet meer
Ok, ik heb over the top spul, maar dat is niet geschikt...
Ik ben heel goed op hakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dansen? Dan zijn hakken ms niet handig (ik weet niet hoe goed jij op hakken bent). Gewoon een goede jeans met een sexy topje?
Dan goede jeans met een sexy topje en hakken?quote:
Volgens mij moeten we ook een hoop door de kou, dus dat maakt het al wat lastiger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan goede jeans met een sexy topje en hakken?
quote:
Je hebt toch een jas aan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we ook een hoop door de kou, dus dat maakt het al wat lastiger.
Ik vind die dingen gewoon altijd zo lastig...
Juist dan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik wil niet te sexy, want mn schoonzus gaat mee enzo
Outshine that biatchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |