Wat zei ik nou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef Crutch het volgende:
Voor welke doeleinden heb je het geld nodig?
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef remlof het volgende:
5 ton vragen voor een FOK!ker zonder tieten
Dat maken wij wel uit, als je het niets vindt reageer je gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef SayWhats het volgende:
Sorry, maar dit is echt kelderniveu.
Slotje lijkt me gepast.
Tuurlijk is hij van mij, wat denk je nou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Is ie wel van jou? Je kan niks verkopen wat je eigendom niet is.
TS begrijpt het inderdaad niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef remlof het volgende:
5 ton vragen voor een FOK!ker zonder tieten
Is ie zo lelijk dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Haters, pics kunnen jullie trouwens krijgen nadat het bedrag overgemaakt is.
Nee hij is superknap alles, want het is mijn broer. Ik bedoel, denk eens na manquote:
Stats?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hij is superknap alles, want het is mijn broer. Ik bedoel, denk eens na man.
Maar ik had ook een kelderniveau topic en die werd gesloten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit, als je het niets vindt reageer je gewoon niet.
edit: oh wacht, ik snap nu je grap pas
en dat voor een negerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan nog wel een schoonmaakturk gebruiken.
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef coban het volgende:
Soery jongens, ik heb besloten dat hij van mij moet blijven omdat hij mijn broer is.
Jullie kunnen vanaf nu bieden op stevenmac26, dat jochie met een grote mond.
Bieden begint van 3 cent.
Jonge ik moet toch iemand proberen te verkopen? Jij bent best gewild.quote:
Ik heb ooit eens een wilde nacht met stevenmac doorgebracht, maar hij is zeker meer waard dan dat hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef coban het volgende:
Soery jongens, ik heb besloten dat hij van mij moet blijven omdat hij mijn broer is.
Bieden begint van 3 cent.
Ja maar 3centquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Jonge ik moet toch iemand proberen te verkopen? Jij bent best gewild.
Was wel gezellig hoor die nachtquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wilde nacht met stevenmac doorgebracht, maar hij is zeker meer waard dan dat hoor.
Wij zijn geen fokmatties meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef coban het volgende:
Bieden begint van 2.5 cent.
3 cent is idd belachelijk duur
Ja maar jullie hebben geen donerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op de Nederlandse sociale klasse-ladder staan we tegenwoordig best hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |