Dan zijn ze mild.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
Diego kreeg toch nog een 2 voor zijn invalbeurt van vi.
Als ik zo tussen de regels doorlees wil hij dus gewoon het liefste naar Feyenoord, maar omdat die zich nog niet gemeld hebben hij ook op de interesse van Vitesse in gaat.quote:'Vitesse is wel concreet, daar ga ik serieus naar kijken'
Vrijdag, 25 november 2011 om 12:40
Ruud Vormer krijgt de kans over te stappen naar Vitesse. De middenvelder is na het seizoen transfervrij en heeft al besloten dat hij niet wil verlengen met Roda JC Kerkrade. Vanuit Arnhem werd contact gezocht met Roda JC om te informeren naar Vormer. De middenvelder zelf staat 'voor alles' open.
"Ze hebben zich netjes gemeld", vertelt Vormer in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Mijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht gaat nu met ze praten. Zelf sta ik na Roda JC voor alles open. Dat heb ik al eerder aangegeven. Feyenoord lijkt me een mooie uitdaging, maar zij zijn niet concreet."
"Vitesse nu wel, dus dan ga ik daar serieus naar kijken. Sportief gezien lijkt het me in elk geval wel een stap omhoog." Roda JC Kerkrade is niet van plan om Vormer al in januari te laten gaan, ook al houdt dat in dat de middenvelder volgend jaar zomer transfervrij de deur uitloopt. "Om eerlijk te zijn heeft een nieuwe start bij een nieuw seizoen voor mijzelf ook wel de voorkeur."
Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=152929
Zo'n Roorda eventueel nog. Die Schöne mogen ze wat mij betreft bij nader inzien wel houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:
Volgens Sportclub Rijnmond loopt naast Vormer ook het contract van Schöne, Goossens en Roorda af. Wellicht een optie voor als Vormer afketst?
Ja hoor, alle 3, neem mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:
Volgens Sportclub Rijnmond loopt naast Vormer ook het contract van Schöne, Goossens en Roorda af. Wellicht een optie voor als Vormer afketst?
Hij zet wat druk op Feyenoord, niks bijzonders dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik zo tussen de regels doorlees wil hij dus gewoon het liefste naar Feyenoord, maar omdat die zich nog niet gemeld hebben hij ook op de interesse van Vitesse in gaat.
Ondertussen heeft Feyenoord zich wel al gemeld, dus het zal wel goed komen inderdaad.
In de winterstop dumpen voor wat de gek er voor geeft, elke euro is meegenomen. Vorig seizoen dacht ik even dat Diego het eindelijk ging waarmaken maar nu, een paar maanden later, is er van dat gevoel weinig meer over.quote:Diego Biseswar mag van Feyenoord vertrekken. De aanvaller vindt de aanbieding, die de Stadionclub hem heeft gedaan, niet interessant genoeg en heeft daardoor te veel twijfels over zijn toekomst in Rotterdam. Feyenoord heeft daarop besloten de aanbieding helemaal in te trekken.
De rechtsbuiten, die morgen opnieuw geen basisplaats heeft, heeft nu de vrijheid om met iedere club te gaan praten.De speler heeft tegen de clubleiding wel gezegd dat Feyenoord zijn club blijft en dat hij niet uitsluit dat hij en de club elkaar in de toekomst nog vinden.
„Diego vindt Ronald Koeman ook een goede trainer, heeft hij ons verteld. Ondanks zijn situatie van dit moment. De kans dat hij hier zal blijven is echter niet meer zo heel groot. Hij heeft besloten om niet in te gaan op ons aanbod. Ook omdat hij financieel te veel moet inleveren’’, legt Van Geel uit.
Biseswar maakte in het seizoen 2004/2005 al zijn debuut voor Feyenoord. Hij werd om verschillende redenen tweemaal uitgeleend aan Heracles en De Graafschap. In totaal heeft hij nu 129 eredivisieduels achter zijn naam, al kwam hij dit seizoen pas vier keer in actie voor de Rotterdammers.
bron: de Telegraaf
Tja, denk niet dat Van Geel rouwig is dat Biseswar niet bijtekent. Wie had verwacht dat dit seizoen Schaken, Cabral en zelfs weer Cissé zouden opstaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:05 schreef Stokstaart het volgende:
Voor die 7 ton kun je beter een paar fatsoenlijke scouts in dienst nemen.
Serieus: de enige manier waarop Twente succesvol en redelijk rijk is geworden is door slim in de kopen met o.a. Ruiz daarvoor Kufo.
En waarom dan niet zelf opleiden, zoals Cruijff dat ook wil? Veel goeie oud-Feijenoorders in dienst nemen, jong talent opleiden voor het 1e en dan uiteindelijk goed verkopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:05 schreef Stokstaart het volgende:
Voor die 7 ton kun je beter een paar fatsoenlijke scouts in dienst nemen.
Serieus: de enige manier waarop Twente succesvol en redelijk rijk is geworden is door slim in de kopen met o.a. Ruiz daarvoor Kufo.
zo werkt datquote:De aanvaller vindt de aanbieding, die de Stadionclub hem heeft gedaan, niet interessant genoeg en heeft daardoor te veel twijfels over zijn toekomst in Rotterdam. Feyenoord heeft daarop besloten de aanbieding helemaal in te trekken.
quote:Feyenoord hoopt op vertrek Biseswar in de winterstop
26/11/2011 08:31
Diego Biseswar (23) is zo goed als zeker bezig aan zijn laatste seizoen voor Feyenoord. De aanvaller beschikt over een volgende zomer aflopende verbintenis en heeft de onderhandelingen over een nieuw contract afgebroken.
De aanvaller, die in mei 2005 zijn debuut maakte voor Feyenoord, is al bezig aan zijn achtste seizoen voor de Rotterdammers. Na uitstapjes naar Excelsior en De Graafschap was hij de afgelopen drie seizoenen regelmatig basisspeler bij Feyenoord.
'Ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, heb ik veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman' legt Biseswar uit. 'Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carričre is. Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik kan de knoop nu nog niet doorhakken.'
In het huidige seizoen kwam Biseswar pas tot vier optredens in de hoofdmacht. Hetgeen tot ontevredenheid bij de aanvaller zelf leidde. Bovendien moet hij om tot een overeenkomst te komen met de Rotterdamse clubleiding genoegen nemen met een sterk verlaagde aanbieding.
Maar dat is volgens Biseswar niet de hoofdreden. 'Iedereen moet inleveren en ik dus ook. Dat zie ik ook niet als het grootste probleem. Ik heb gewoon méér tijd nodig om tot een besluit te komen. Mocht de club later in het seizoen alsnog de gesprekken willen heropenen, dan sta ik daar van mijn kant zeker voor open.'
Technisch directeur Martin van Geel had Biseswar, net als alle andere Feyenoord met een aflopend contract, een ultimatum meegegeven om te reageren op de aanbieding die de club deed. Uit eigen beweging heeft Biseswar nog voor de deadline van 1 december die onderhandelingen afgeblazen.
Door het afketsen van een akkoord behoort een vertrek in de winterstop tot de mogelijkheden. Dat is immers nog de enige manier waarop Feyenoord een transfersom kan ontvangen voor de aanvaller. Volgende zomer kan Biseswar immers transfervrij vertrekken.
quote:Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij Roda JC en zaakwaarnemer Winnie Haatrecht om Ruud Vormer volgend seizoen naar de Kuip te halen. De middenvelder is komende zomer transfervrij.
Š ANP
'Wij willen Ruud Vormer heel graag hebben', zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel, die onlangs fel ontkende al lang en breed akkoord te zijn met de voormalig speler van AZ. 'Ruud kan volgens ons een meerwaarde bij Feyenoord worden. We gaan proberen tot een akkoord te komen.'
De Rotterdammers ondervinden concurrentie van Vitesse, dat zich ook in Kerkrade heeft gemeld. Vormer zelf ziet een transfer naar Rotterdam wel zitten. 'Ik heb echter geen trek in een tussentijdse overstap' zegt Vormer. 'Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik graag bij Feyenoord wil spelen. Mocht ik daar straks inderdaad spelen, ben ik met mijn 23 jaar bijna één van de oudste spelers. Ik kan qua coaching belangrijk zijn voor jonge spelers. Vitesse is ook een club waar veel potentie inzit. Ook die gesprekken ga ik met open vizier in.'
Toch enorm zonde, maar het viel te verwachten natuurlijk dat hij niet voor aanzienlijk minder gaat tekenen zeker gezien ie ook amper speeltijd krijgt dat kan je m gewoon niet kwalijk nemen. Misschien dat je er deze winter nog een doorverkoopclausule uit kunt slepen, tenminste beter dan helemaal gratis de deur uit laten lopen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:04 schreef TC03 het volgende:
Hier een wat uiitgebreider bericht van VI.
[..]
Wat is er zonde aan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Toch enorm zonde, maar het viel te verwachten natuurlijk dat hij niet voor aanzienlijk minder gaat tekenen zeker gezien ie ook amper speeltijd krijgt dat kan je m gewoon niet kwalijk nemen. Misschien dat je er deze winter nog een doorverkoopclausule uit kunt slepen, tenminste beter dan helemaal gratis de deur uit laten lopen..
Huh wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutdag moet dit zijn voor Caland.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat een goede speler gratis/voor weinig de deur uitloopt misschien?
De aanbieding tot contractverlenging voor Biseswar is ingetrokken. Hij mag met andere clubs praten.quote:
Hoezo 'opeens'? Ik geloof dat jij een van de weinigen bent die een voorstander is van Biseswar hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah dus nu is Biseswar opeens geen goede speler meer?
Wat volhouden? Biseswar is ook gewoon een goede speler, als je dat niet inziet snap je er niet veel van..quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je het nog volhouden?
Mooi zo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De aanbieding tot contractverlenging voor Biseswar is ingetrokken. Hij mag met andere clubs praten.
Hij valt een keertje slecht in tegen Vitesse en hij kan er gelijk he-le-maal niks van?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo 'opeens'? Ik geloof dat jij een van de weinigen bent die een voorstander is van Biseswar hier.
Huh? Schaken is toch een prima speler, zou wel heel stom zijn om die weg te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu de aanbieding van Schaken nog en het begint ergens op te lijken.
Schaken een prima speler noemenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Schaken is toch een prima speler, zou wel heel stom zijn om die weg te doen.
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat volhouden? Biseswar is ook gewoon een goede speler, als je dat niet inziet snap je er niet veel van..
Nee, laat het gewoon structureel niet zien. Als er íemand is in dit elftal die genoeg kansen en ruimte heeft gehad om zich te bewijzen is het wel Di-ego Biseswar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij valt een keertje slecht in tegen Vitesse en hij kan er gelijk he-le-maal niks van?
Inderdaad niet verlengen bij betaalbaar alternatief, maar doet het nu gewoon prima.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu de aanbieding van Schaken nog en het begint ergens op te lijken.
1 jaartje verlengen voor de breedte. Caland moet maar eens 2 betaalbare alternatieven voor die positie opnoemen, want dat is uiteindelijk waar het om draait.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Schaken is toch een prima speler, zou wel heel stom zijn om die weg te doen.
Elvis Manu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 jaartje verlengen voor de breedte. Caland moet maar eens 2 betaalbare alternatieven voor die positie opnoemen, want dat is uiteindelijk waar het om draait.
Dat is 1 alternatief waarvan we nog niet weten of hij het niveau aankan. Schaken heeft gewoon zijn rol redelijk ingevuld. Is geen geweldenaar, maar dat beweert niemand hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Elvis Manu.
Schaken heeft 3 redelijke potjes gespeeld, van de 13. Zeer beperkte voetballer.
Heeft maar één actie in huis. Slechte voorzet. Enfin, het bekende riedeltje.
Wegwezen en doorselecteren. Er lopen wel meer Ruben Schakens rond in Nederland. Veel meer zelfs.
100% zeker dat hij beter is dan Schaken. Want dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 1 alternatief waarvan we nog niet weten of hij het niveau aankan.
Heeft het vorig seizoen toch gewoon laten zien? Dit jaar misschien niet maar dat is ook vrij lastig als je niet speeltquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, laat het gewoon structureel niet zien. Als er íemand is in dit elftal die genoeg kansen en ruimte heeft gehad om zich te bewijzen is het wel Di-ego Biseswar.
Ben je niet in de war met Cissé? Dan kan ik het nog wel begrijpen die kan ook écht niet voetballen, zeker als je het afweegt tegen de hoge kosten. Maar Schaken kost je amper wat en is prima selectievulling, vanwaar die haat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
100% zeker dat hij beter is dan Schaken. Want dat is niet zo heel moeilijk.
Kom op zeg, die Schaken adorering omdat hij 'zijn rol goed uitvoert'
Pleurt toch op, de beste man kan gewoon niet voetballen. Je speelt niet voor jan lul je hele leven in de jupiler league. Had gewoon samen met Auassar weer weggeschopt moeten worden. Zoveelste mis'koop' van Beenhakker.
Biseswar deed het anders ook niet veel beter, Cabral werd uitgefloten (quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
100% zeker dat hij beter is dan Schaken. Want dat is niet zo heel moeilijk.
Kom op zeg, die Schaken adorering omdat hij 'zijn rol goed uitvoert'
Pleurt toch op, de beste man kan gewoon niet voetballen. Je speelt niet voor jan lul je hele leven in de jupiler league. Had gewoon samen met Auassar weer weggeschopt moeten worden. Zoveelste mis'koop' van Beenhakker.
Het is geen haat hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Cissé? Dan kan ik het nog wel begrijpen die kan ook écht niet voetballen, zeker als je het afweegt tegen de hoge kosten. Maar Schaken kost je amper wat en is prima selectievulling, vanwaar die haat?
I LOLed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen haat hoor.
Ik constateer gewoon dat Ruben Schaken niet kan voetballen. En ik vind het jammer dat hij dan nog twee voetballers op de bank houdt die enige waarde voor Feyenoord vertegenwoordigen (Cissé of Cabral morgen). Je hebt in Manu en ook Fernandez betere opties in huis. Daarom, doorselecteren die hap. Nooit verlengen zo'n jupiler league voetballer. We willen toch naar een hoger niveau toe?
We willen naar een hoger niveau ja. Dus moet de beste gewoon spelen, en dat zijn in ieder geval niet Cissé en ook Remi Cabral niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen haat hoor.
Ik constateer gewoon dat Ruben Schaken niet kan voetballen. En ik vind het jammer dat hij dan nog twee voetballers op de bank houdt die enige waarde voor Feyenoord vertegenwoordigen (Cissé of Cabral morgen). Je hebt in Manu en ook Fernandez betere opties in huis. Daarom, doorselecteren die hap. Nooit verlengen zo'n jupiler league voetballer. We willen toch naar een hoger niveau toe?
Fernandez rechtsbuiten, Cabral linksbuiten? Of juist andersom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen haat hoor.
Klopt. Ik noem ook twee gratis alternatieven die beter zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
We willen naar een hoger niveau ja. Dus moet de beste gewoon spelen, en dat zijn in ieder geval niet Cissé en ook Remi Cabral niet.En al zijn ze wel beter, dan nog zul je het met die twee niet redden in de breedte zul je ook spelers moeten hebben en dan is Schaken een meer dan uitstekende optie. We hebben geen geld he, voor als je het nog niet wist
Als je gaat investeren in de spitspositie, Fernandez als een flankspeler gaat beschouwen en Manu doorschuift vang je het vertrek van die twee imo prima op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez rechtsbuiten, Cabral linksbuiten? Of juist andersom?
In ieder geval hebben we ook bankzitters nodig. Biseswar wordt nu al geloosd vanwege zijn matige prestaties en zijn hoge salaris. Dan hou je al niet veel meer over.
en dan als argument gebruiken (Koeman dan) dat Schaken zo goed traint.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat investeren in de spitspositie, Fernandez als een flankspeler gaat beschouwen en Manu doorschuift vang je het vertrek van die twee imo prima op.
Maargoed, Koeman laat Schaken vooralsnog staan. Kan toch niet lang meer duren voordat het ongelofelijk lage rendement van deze speler evenals zijn enorme beperkingen ook hem op gaan vallen.
En wat ik al zei. Er lopen zo ongelofelijk veel Ruben Schakens rond in Nederland. Pak at random maar de rechtsbuiten van clubs als VVV, RKC of NEC.
Alles of niets-voetballertje...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
Gewoon met dezelfde 11 starten als vorige week. Zie niet echt in waarom niet...Laten Cissé en Cabral ook nou net de enige twee buitenspelers zijn die nog geld voor je in het laatje kunnen brengen.
![]()
En ik heb gewoon een beetje een zwak voor Cabral. Leuk ventje, eigen jeugd, mooie traptechniek, actie in huis. Niet dat hij zo geweldig speelt, maar hij kan wel alleen maar beter worden door te spelen.
Zeiden ze van Biseswar ook toen bij Verbeek en nu gaat ie weg..... Eerst maar eens een seizoen constant spelen, dan zien we wel verder met dit 'heerlijke ventje'quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
En ik heb gewoon een beetje een zwak voor Cabral. Leuk ventje, eigen jeugd, mooie traptechniek, actie in huis. Niet dat hij zo geweldig speelt, maar hij kan wel alleen maar beter worden door te spelen.
Was jij geen fan van Vincken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:59 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap echt niet hoe het kan dat mensen fappen op kansloze voetballertjes als een Cabral, Biseswar of Schaken. Je ziet gewoon dat het blinde dravertjes zijn?
Heb ook een zwak voor Cabral. Geweldig kereltje. Gaan we nog heel veel plezier aan beleven, let op m'n woorden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
Gewoon met dezelfde 11 starten als vorige week. Zie niet echt in waarom niet...Laten Cissé en Cabral ook nou net de enige twee buitenspelers zijn die nog geld voor je in het laatje kunnen brengen.
![]()
Ik vind het ook prima hoor dat ie weg gaat. Het interesseert hem ook allemaal niet zo, zo lijkt het wel. De laatste invalsbeurten waren echt dramatisch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Biseswar weg, mooiBuiten een aantal prachtige goals heeft hij imo weinig betekent voor Feyenoord en hij verdiend veel te veel. Hopelijk krijgen we er nog een mooie transfersom voor al betwijfel ik dat..
Met de CL in het vooruitzicht kunnen ze dat best opbrengenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:24 schreef Caland het volgende:
Alsof AZ wel 9 ton salaris kan betalen...
Biseswar in de CLquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de CL in het vooruitzicht kunnen ze dat best opbrengen
Als hij de motivatie op kan brengen om godverdomme fatsoenlijk te spelen is hij een van de allerbeste buitenspelers uit de eredivisie.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als hij de motivatie op kan brengen om godverdomme fatsoenlijk te spelen is hij een van de allerbeste buitenspelers uit de eredivisie.
perfect schot - checkquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Tomasso het volgende:
[..],
,
.
En ik ben hetero. Puh-lease.
maar dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als hij de motivatie op kan brengen om godverdomme fatsoenlijk te spelen is hij een van de allerbeste buitenspelers uit de eredivisie.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Tomasso het volgende:
[..],
,
.
En ik ben hetero. Puh-lease.
Alleen moet je Biseswar op rechts zetten. Niet op links. Maar goed, alle statistieken zeggen dat hij op rechts beter is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Denk dat Diego voor weinig of voor niets richting Alkmaar vertrekt. Gert Jan krijgt hem wel aan het voetballen. Heeft met Beerens ook al spectaculair een vleugel ingekocht. Met Biseswar nog meer variatie op het thema op links.
Ik sta helemaal achter Stokstaart op dit punt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom noem je Cabral steeds Remi Cabral? Zo heet 'ie niet hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
We willen naar een hoger niveau ja. Dus moet de beste gewoon spelen, en dat zijn in ieder geval niet Cissé en ook Remi Cabral niet.En al zijn ze wel beter, dan nog zul je het met die twee niet redden in de breedte zul je ook spelers moeten hebben en dan is Schaken een meer dan uitstekende optie. We hebben geen geld he, voor als je het nog niet wist
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom noem je Cabral steeds Remi Cabral? Zo heet 'ie niet hoor.
Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez. Maar ook Guidetti moet gewoon presteren iets dat ie tot afgelopen zondag niet heeft gedaan. Vandaar dat ik liever Fernandez erin had staan dan Guidetti. Aan een spits die ze er niet inschiet heb je nou eenmaal niks, zeker als die jongen ook nog eens gehuurd is. Maar als ie z'n goede spel van Vitesse uit een vervolg kan geven mag ie best blijven staan hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Overigens erg grappig dat jij mensen verwijt geen voetbalverstand te hebben, om vervolgens Fernandez een betere spits te vinden dan Guidetti.
Guidetti is 100x beter dan Fernandez. Dat zie je zelf toch ook wel, daar hoef je geen kenner voor te zijn. Dat hij niet meteen 20 goals in 8 wedstrijden maakt, pech.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez. Maar ook Guidetti moet gewoon presteren iets dat ie tot afgelopen zondag niet heeft gedaan. Vandaar dat ik liever Fernandez erin had staan dan Guidetti. Aan een spits die ze er niet inschiet heb je nou eenmaal niks, zeker als die jongen ook nog eens gehuurd is. Maar als ie z'n goede spel van Vitesse uit een vervolg kan geven mag ie best blijven staan hoor.
Dat zeg ik toch ook, in potentie. Overigens word Fernandez al sinds z'n komst enorm onderschat. En pech vind ik nogal een kulargument een spits in Feyenoord 1 moet ze er gewoon inschieten. Hij mag best even de tijd krijgen hoor maar het moet gewoon niet te lang duren, hopelijk heeft hij nu eindelijk z'n draai weten te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Guidetti is 100x beter dan Fernandez. Dat zie je zelf toch ook wel, daar hoef je geen kenner voor te zijn. Dat hij niet meteen 20 goals in 8 wedstrijden maakt, pech.
Nee hoor, absoluut niet. Maar bij Guidetti was het wel wat meer dan 2 wedstrijden. En hij heeft het nu tegen Vitesse eindelijk laten zien dus mag hij best blijven staan, maar het had niet veel langer moeten duren toch? Of wil je een spits maar eindeloos laten staan zonder dat ie er ook maar ééntje inschiet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
Aan een spits zonder vertrouwen heb je al helemaal niks. Volgens jou moet iedereen die 2 wedstrijden niet presteert maar gelijk op de bank?
Lijkt me erg handig ja met zo'n smalle selectie.
Waarom zou je dan in godsnaam Fernandez erin willen zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez. Maar ook Guidetti moet gewoon presteren iets dat ie tot afgelopen zondag niet heeft gedaan. Vandaar dat ik liever Fernandez erin had staan dan Guidetti. Aan een spits die ze er niet inschiet heb je nou eenmaal niks, zeker als die jongen ook nog eens gehuurd is. Maar als ie z'n goede spel van Vitesse uit een vervolg kan geven mag ie best blijven staan hoor.
Waarom nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in godsnaam Fernandez erin willen zetten.
Fernandez is geen afmaker en eigenlijk ook geen spits. Ook heb je als team helemaal niks aan hem meevoetballend gezien. Toch wel de belangrijkste eigenschappen in het systeem wat Koeman speelt.quote:
Op z'n optredens in Feyenoord 1? Mijn God zeg, wat is dit voor vraagquote:
Heeft precies evenveel velddoelpunten gemaakt als Guidetti. Bovendien heeft hij bij Excelsior bewezen over een prima afronding te beschikken. Als je Fernandez opstelt schiet ie er over een heel seizoen zo 10-15 in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op z'n optredens in Feyenoord 1? Mijn God zeg, wat is dit voor vraag?
Soms denk ik echt dat je een briljante troll bent.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft precies evenveel velddoelpunten gemaakt als Guidetti. Bovendien heeft hij bij Excelsior bewezen over een prima afronding te beschikken. Als je Fernandez opstelt schiet ie er over een heel seizoen zo 10-15 in.
Prima afronding ja, voor Eredivisie begrippen. Een topspits als Van Hooijdonk, Kuijt of Makaay is het absoluut niet nee maar dat zit er ook (voorlopig) niet in voor Feyenoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je een briljante troll bent.
Prima afronding![]()
Helemaal niet, ik sprak je voor de wedstrijd tegen Vitesse ook al aan op je bizarre denkbeelden wat betreft Guidetti en Fernandez. Don't rewrite history.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima afronding ja, voor Eredivisie begrippen. Een topspits als Van Hooijdonk, Kuijt of Makaay is het absoluut niet nee maar dat zit er ook (voorlopig) niet in voor Feyenoord
Overigens vind ik dit nogal makkelijk achteraf gepraat, omdat Guidetti nu tegen Vitesse eindelijk wel eens een keer wat laat zien komt iedereen zijn gelijk halen..
Dat vind ik ook, maar ik zou niet weten wat hij dan eigenlijk wel is. Hij is iig snel en sterk.. buitenspeler dan maar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Buiten dat het, nogmaals, eigenlijk ook geen spits is.
Prima spits voor een 4-4-2 systeem denk ik. Fernandez als waterdrager, en dan een echte 9 om het af te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik zou niet weten wat hij dan eigenlijk wel is. Hij is iig snel en sterk.. buitenspeler dan maar?
Dan zie ik liever Cissé als 2e spits.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Prima spits voor een 4-4-2 systeem denk ik. Fernandez als waterdrager, en dan een echte 9 om het af te maken.
Bruno ben ik ook nog niet van overtuigd. Lage startsnelheid en koppen is ook nog niet denderend. Met Mokotjo probeert Koeman een zelfde soort stijl te handhaven. En die jongen verdient ook wel een kans vind ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef Maastoren het volgende:
Mokotjo morgen in de basis vind ik niet zo verstandig. Zet Bruno daar gewoon neer. Voetballend is het om te janken maar je hebt iig een beetje body. Mokotjo ben ik ook niet kapot van. Hoe dan ook zullen we morgen wel weer punten verspelen. Kom er trouwens net pas achter dat het om 12.30 is.
Cisséquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zie ik liever Cissé als 2e spits.
Ben het met je eerste argument niet eens, maar kan me wel redelijk vinden in je tweede en derde argument.quote:
Die uitslagen tonen alleen maar aan hoe zwak de Nederlandse competitie eigenlijk is. Het is al jaren geleden dat een club een wedstrijd op routine kon uitspelen en dat was PSV ten tijde van de terugkeer van Cocu. Het niveau is echt heel erg afgegleden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
Als Wij van 6-0 verloren van Groningen...
... en PSV van ze wint met wat nu lijkt 5-1.
Verliezen wij dan 0-10 van PSV?
NEE, want het wordt gewoon weer een kei-harde 3-1 die ze het landskampioenschap doet verliezen.Castaignos zijn uitbarsting tegen de uitsupporters
Was gewoon een kutwedstrijd met een bizar effectief Groningen. Ze konden er echt niet zoveel aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
Groningen uit of Groningen thuis is ook een wereld van verschil natuurlijk. Neemt niet weg dat je als Feyenoord zijnde je nooit met 6-0 afgedroogd mag worden tegen een ploeg als Groningen..
Weet ik ook wel, maar dan nog. Zoiets kan eigenlijk gewoon niet, zal ook wel iets mentaals zijn hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een kutwedstrijd met een bizar effectief Groningen. Ze konden er echt niet zoveel aan doen.
Vorig jaar toen ze landskampioen (soort van) konden worden bij ons kwamen ze ook met zoietsquote:
quote:
Volgens mij zijn jullie toch ook een provincieclubje ?!?! Zuid-Holland was het toch, vlakbij Zeeland ? Alleen teren jullie op het roemrijke verleden, wij proberen er in de toekomst nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
Ach PSVIs gewoon het lachertje van Nederland man.
Dan kunnen ze nog 20 keer kampioen worden, het blijft een provincieclubje met een supportersschare van niks.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie toch ook een provincieclubje ?!?! Zuid-Holland was het toch, vlakbij Zeeland ? Alleen teren jullie op het roemrijke verleden, wij proberen er in de toekomst nog wat van te maken.
Als er een club is vervallen naar het lachertje van de Eredivisie dan zijn jullie dat wel, lol
Ohja over supportersschares kunnen we ook uren discussieren. Gasten die het Maasgebouw aanvallen zijn GEEN supporter, maar daar associeert Feyenoord zich maar al te graag mee. Noeste arbeiders. Uhuh.
Iemand zei laatst dat dat om inzet van de politie ging ofzo?quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Feyenoord zo vaak om 12:30 eigenlijk? PSV, Twente en AZ spelen zelden op dat tijdstip. Ajax ook veel minder volgens mij.
Maar wel je huidige spelers uitfluiten als het even niet loopt.quote:[b]Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef de_boswachter het
Bakkal krijgt wel een applaus, zo zijn wij calimero's.
Dat kan hier niet Jojoortje. Ze zien alles als trollen of een aanval op Feyenoord. Discussieren is vrij lastig met al die betonvlechters en bootsjungens hier.quote:
Te danken aan jullie eigen legioenquote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Feyenoord zo vaak om 12:30 eigenlijk? PSV, Twente en AZ spelen zelden op dat tijdstip. Ajax ook veel minder volgens mij.
99% hier komt van buiten Rotterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan hier niet Jojoortje. Ze zien alles als trollen of een aanval op Feyenoord. Discussieren is vrij lastig met al die betonvlechters en bootsjungens hier.
Ik hou het vrij bescheiden dacht ik zo.
Je bent ook aan het trollen, mafkeesquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan hier niet Jojoortje. Ze zien alles als trollen of een aanval op Feyenoord. Discussieren is vrij lastig met al die betonvlechters en bootsjungens hier.
Ajax volgens mij nagenoeg even vaak als jullie.quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
Liever dat dan je eigen club en stadion slopen als het even niet loopt.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel je huidige spelers uitfluiten als het even niet loopt.
Je bent dan ook een bescheiden user.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie dat ook doen aangezien die grond toch al verkocht is.quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liever dat dan je eigen club en stadion slopen als het even niet loopt.
Hmmm u jelly?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
Ach PSVIs gewoon het lachertje van Nederland man.
Dan kunnen ze nog 20 keer kampioen worden, het blijft een provincieclubje met een supportersschare van niks.
De rellen bij het Maasgebouw hadden 0,0 te maken met de prestaties op het veld.quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liever dat dan je eigen club en stadion slopen als het even niet loopt.
Wijnaldum voor gekocht o.a.quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie dat ook doen aangezien die grond toch al verkocht is.
Met beleid. Dat is nog erger. Niet kunnen discussieren dus maar een gebouw bestormen als een stel dolle. En het dan bij de rechtbank erop gooien ' ja maar ik had 15 bier op... '. Uh ja... bezint eert ge begint.quote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
De rellen bij het Maasgebouw hadden 0,0 te maken met de prestaties op het veld.
jullie?quote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijnaldum voor gekocht o.a.
Hebben jullie wat schulden door kunnen afbetalen, ben ons dankbaar.
En verlost van die hark en 5 miljoen erbij.
Wat wil je nog meer.
Valt mij ook op idd, beetje jammer.quote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef de_boswachter het volgende:
De haat jegens PSV lijkt tegenwoordig net zo groot als jullie haat jegens Ajax. Best treurig
Achja. Zal me ook verder weinig roesten, vooral omdat dit internet is. Gasten die zich associeren met geweld, hooligans en andere stoerdoenerij en dan een account op FOk hebben lopen ..... tsja. Ik neem het sowieso niet zo serieusquote:
Wat dat laatste betreft, die zitten wel bij iedere club geloof ik...quote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja. Zal me ook verder weinig roesten, vooral omdat dit internet is. Gasten die zich associeren met geweld, hooligans en andere stoerdoenerij en dan een account op FOk hebben lopen ..... tsja. Ik neem het sowieso niet zo serieus
Heb persoonlijk Feyenoord altijd wel een mooie club gevonden met een prachtig stadion. Jammer van die paar idioten die het verpesten voor de rest.
Niet gasten die een hele club kapot kunnen maken, zoals in Rotterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft, die zitten wel bij iedere club geloof ik...
Die een hele club kapot maken? Zoveel macht hebben ze niet hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gasten die een hele club kapot kunnen maken, zoals in Rotterdam.
Het beleid heeft de club kapot gemaakt. Zonder de supporters was het helemaal treurig geweest.quote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gasten die een hele club kapot kunnen maken, zoals in Rotterdam.
Zonder de MEESTE supporters.quote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zonder de supporters was het helemaal treurig geweest.
Ah joh, dat is toch al jaren zo.quote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef Muto het volgende:
Joh, al dat getroll hier en Jojoortje doet gewoon gezellig mee. Gisteren zijn berichten van mijn om onduidelijke redenen aangepast/verwijderd en hier wordt alles toegestaan. Goed werk. Die gast daagt hier iedereen uit en straks krijgen wij de bans. Zoals altijd.
Jojoortje, fijne dag verder.
Als je het over mij hebt;quote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef Muto het volgende:
Joh, al dat getroll hier en Jojoortje doet gewoon gezellig mee. Gisteren zijn berichten van mijn om onduidelijke redenen aangepast/verwijderd en hier wordt alles toegestaan. Goed werk. Die gast daagt hier iedereen uit en straks krijgen wij de bans. Zoals altijd.
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 27 november 2011 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt;
1: Ik daag helemaal niemand uit. Discussieren is en blijft vrij lastig voor sommige mensen, zonder er scheldwoorden bij te gebruiken en/of het te weerleggen naar de favoriete club van de tegenpartij. Echt een discussie voeren over Feyenoord zonder boos te worden zit er niet in bij het gros.
2: Lees je eigen bericht eens terug. Calimerogedrag ?
Je voelt je blijkbaar aangesproken, dat zegt genoegquote:Op zondag 27 november 2011 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt;
1: Ik daag helemaal niemand uit. Discussieren is en blijft vrij lastig voor sommige mensen, zonder er scheldwoorden bij te gebruiken en/of het te weerleggen naar de favoriete club van de tegenpartij. Echt een discussie voeren over Feyenoord zonder boos te worden zit er niet in bij het gros.
2: Lees je eigen bericht eens terug. Calimerogedrag ?
Tsja what else is new....quote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef Muto het volgende:
Alsof er mensen zijn die PSV haten.quote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef de_boswachter het volgende:
De 10-0 zit nog diep merk ik. De haat jegens PSV lijkt tegenwoordig net zo groot als jullie haat jegens Ajax. Best treurig
Ben eens benieuwd hoe Wijnaldum begroet gaat worden zondag
Bakkal krijgt wel een applaus, zo zijn wij calimero's.
Volgens mij zit Jojoortje eerder die PSV-er af te zeiken dan ons hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef Muto het volgende:
Dat is nog erger...niemand haat die club écht. Het is eerder een soortquote:Op zondag 27 november 2011 10:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die PSV haten.
En daarom hebben vrouwen niets te zoeken bij het voetbal.quote:
Wat Kap zegt, er is geen 'haat' voor PSV.quote:Op zondag 27 november 2011 10:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog erger...niemand haat die club écht. Het is eerder een soortgevoel.
Om dat gevoel voor de PSV-ers even te vertalen: het is hetzelfde gevoel dat jullie hebben, wanneer er wordt aangekondigd dat je een uitwedstrijd kunt bezoeken om je club te steunen.
Cabral. Schijnt.quote:Op zondag 27 november 2011 10:54 schreef Paul-89 het volgende:
Mokotjo trouwens op de plek van De Vrij ? En voor wie staat Schaken erin ?
Jij wilde toch constructieve kritiek op het mod zijn enzo?quote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die een hele club kapot maken? Zoveel macht hebben ze niet hoor.
Mokotjo erin voor de Vrij en Cabral voor Schaken is het laatste nieuwsquote:
Want? Psv thuis winnen we meestal wel, zelfs vorig jaarquote:Op zondag 27 november 2011 08:35 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord moet vandaag gewoon winnen want volgende week tegen PSV krijgen we weer ontzettend op onze donder dus dan wordt je weer bijgehaald.
Tegen RKC, Utrecht en Twente thuis de punten pakken.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 27-11-2011 om 11:16:44BREAKING Feyenoord opstelling tegen RKC: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Guidetti, Cissé reageer retweet
Als hij op mij doelt wel ja. Logisch toch?quote:Op zondag 27 november 2011 10:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar aangesproken, dat zegt genoeg
Ik ook, maar goed Indi is eigenlijk cv dus nu heeft hij eens de kans op zijn positie.quote:Op zondag 27 november 2011 11:24 schreef PIETR het volgende:
Had toch liever Mokotjo gezien voor Bruno Martins Indi, jalalalala
Martins Indi is een centrale verdediger van oorsprong dus op zich snap ik deze keuze. Als rechtsback vind ik hem slecht, en ik ben bang dat zijn gebrek aan inzicht en vooral passend vermogen ook niet echt goed gaat staan in het centrum, maar we zullen het zien.quote:Op zondag 27 november 2011 11:24 schreef PIETR het volgende:
Had toch liever Mokotjo gezien voor Bruno Martins Indi, jalalalala
Leerdam staat al het hele seizoen rechtsback en Nelom staat linksback.quote:Op zondag 27 november 2011 11:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me dat Leerdam nu weer rechtsback staat, terwijl Nelom rechtshalf staat, als ik de tweet goed lees. Leerdam was op het middenveld nu juist niet zo slecht..
Je verkondigt net dat je in discussies niet mensen persoonlijk aanvalt. Dat is weer goed te zienquote:Op zondag 27 november 2011 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij op mij doelt wel ja. Logisch toch?
Maar goed, jij bent ook iemand die erg goed is in discussies voeren... not. Zat zeker niet in het lespakket van de technische school?
Mwua, Schenkeveld heeft nog niets laten zien als CV ..quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Martins Indi is een centrale verdediger van oorsprong dus op zich snap ik deze keuze. Als rechtsback vind ik hem slecht, en ik ben bang dat zijn gebrek aan inzicht en vooral passend vermogen ook niet echt goed gaat staan in het centrum, maar we zullen het zien.
Mocht het drama zijn, dan kan Mokotjo alsnog daar gezet worden, maar dat zou ik een verspilling van een goede middenvelder vinden. Schenkeveld komt er ook aan gelukkig. Als die zijn niveau weer haalt hebben we zelfs een luxeprobleem.
Jij bent snelquote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leerdam staat al het hele seizoen rechtsback en Nelom staat linksback.
Klopt.quote:Op zondag 27 november 2011 11:11 schreef Chiich het volgende:
[..]
Want? Psv thuis winnen we meestal wel, zelfs vorig jaar
Ik vind Mokotjo ook geen goede CB, ik heb hem er nog niet zien spelen maar ik doel daarmee op zijn postuur. Hij is niet groot, niet kopsterk en hij is het niet gewend daar te spelen. Dus vind ik Indi op elk vlak de betere keuze, ook al speelt hij niet echt goed op de fullback posities.quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Martins Indi is een centrale verdediger van oorsprong dus op zich snap ik deze keuze. Als rechtsback vind ik hem slecht, en ik ben bang dat zijn gebrek aan inzicht en vooral passend vermogen ook niet echt goed gaat staan in het centrum, maar we zullen het zien.
Mocht het drama zijn, dan kan Mokotjo alsnog daar gezet worden, maar dat zou ik een verspilling van een goede middenvelder vinden. Schenkeveld komt er ook aan gelukkig. Als die zijn niveau weer haalt hebben we zelfs een luxeprobleem.
Is geen aanval, slechts een constatering.quote:Op zondag 27 november 2011 11:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je verkondigt net dat je in discussies niet mensen persoonlijk aanvalt. Dat is weer goed te zien
Duidelijk dat ie naar Feyenoord komt, mooi. Maar wat een gay-stem heb die gozer.quote:Op zondag 27 november 2011 11:33 schreef Muto het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)en-we-weggetikt.html
Ik heb ook nooit gezegd dat ze altijd winnen, maar als je zag hoe we vorig jaar speelde en dan in gedachte neemt dat we met 1-0 wonnen acht ik ons niet kansloos. Helemaal niet dat we worden afgeslacht.quote:Op zondag 27 november 2011 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
64 gespeeld. 11x won PSV, 33 gelijk en 31x won Feyenoord.
De laatste 10 ontmoetingen in de Kuip:
3x Feyenoord, 3x gelijk en 4x PSV
:-)
Een constatering kan ook een persoonlijke aanval zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is geen aanval, slechts een constatering.
Laten we hem dan maar niet halen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie naar Feyenoord komt, mooi. Maar wat een gay-stem heb die gozer.
Het is geen Dries Mertens.quote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie naar Feyenoord komt, mooi. Maar wat een gay-stem heb die gozer.
Is Vormer homo?! Dat is dan de eerste keer dat iemand in de voetballerij daar zo openlijk voor uitkomt! Wel knap dat ie zo uit de kast komtquote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft best een leuke vriendin.quote:Op zondag 27 november 2011 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is Vormer homo?! Dat is dan de eerste keer dat iemand in de voetballerij daar zo openlijk voor uitkomt!
Ruud heeft al een dame gescoordquote:Op zondag 27 november 2011 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is Vormer homo?! Dat is dan de eerste keer dat iemand in de voetballerij daar zo openlijk voor uitkomt! Wel knap dat ie zo uit de kast komt![]()
Dus dat was niet zijn zus?quote:Op zondag 27 november 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruud heeft al een dame gescoord
En terecht. Is de meest stabiele en effectieve in de voorhoede dit seizoen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
Koeman noemde Schaken onze beste aanvaller![]()
![]()
![]()
Hahaha. Goeien grap.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En terecht. Is de meest stabiele en effectieve in de voorhoede dit seizoen.
Vorige week ook al.quote:Op zondag 27 november 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
Dat kan ook niet anders. Er staat een stukje op dat hij klaar zou zijn voor Oranje.quote:Op zondag 27 november 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
Ik verheug me nu al op het stukje op brunomartinsindi.com
Geschreven door zijn moeder
Wie is er stabieler en effectiever geweest volgens jou dan?quote:
Zelfs Cabral heeft een veel hoger rendement dan Schaken. Het dubbele ofzo.quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wie is er stabieler en effectiever geweest volgens jou dan?
Bron: wandelgangen van voetbalzone (quote:Feyenoord dreigt aanvoerder en Oranje-international Ron Vlaar in januari kwijt te raken. Het 26-jarige rustpunt in de defensie verlengde weliswaar dit jaar nog zijn contract in Rotterdam, maar Southampton hoopt hem te verleiden naar Engeland te komen. The Saints voeren de Championship aan en willen na Jos Hooiveld nog een Nederlander hebben. Onduidelijk is hoeveel geld Feyenoord wil zien voor Vlaar. (talkSPORT)
Complimentje aan de scoutingquote:Op zondag 27 november 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
Is dat zo gek dan? Al is een Biseswar (in goede vorm) wel beter natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat we wel gaan winnen, eindelijk een keer geen vroege goal tegen en als we afwachten komen de kansen vanzelfquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel gaan winnen, eindelijk een keer geen vroege goal tegen en als we afwachten komen de kansen vanzelf
zou voor koeman toch ook frustrerend moeten zijn dit elftal.quote:Op zondag 27 november 2011 13:14 schreef inZanity het volgende:
Gaan we nou verdomme elke keer als we winnen/goed spelen tegen een (sub)topclub de week erop van een degradatiekandidaat verliezen?
Leerdam zat er ook niet echt lekker bij.quote:Op zondag 27 november 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
1 halve kans, 1 goal
Zoveel kan je Feyenoord dit keer niet verwijten, behalve slap ingrijpen van Mulder.
Geef Mulder maar weer de schuldquote:Op zondag 27 november 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
1 halve kans, 1 goal
Zoveel kan je Feyenoord dit keer niet verwijten, behalve slap ingrijpen van Mulder.
Het is een feit dat hij in rommelige situaties nooit een keer gewoon de bal met overtuiging pakt.quote:
Het is ook een feit dat er een paar staan te verdedigen als een wijf en de rest lucht staat te dekken. Mulder de schuld geven van die goal staat nergens op. Auassar mag die bal nooit geven en die andere kneus mag hem daar nooit zo makkelijk binnen tikken.quote:Op zondag 27 november 2011 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij in rommelige situaties nooit een keer gewoon de bal met overtuiging pakt.
Hij heeft 1 dingetje moeten doen en dat deed hij compleet fout.quote:
Een echte overduidelijke fout was het niet. Overtuigend was het zeker ook niet. Zoals meestal bij Mulder.quote:
Ja maar het is altijd zo makkelijk om Mulder de schuld te geven. We hebben geen wereldkeeper dat weten we. De verdediging mag die prutsers van RKC gewoon nooit in de gelegenheid stellen om zo makkelijk te kunnen scoren.quote:Op zondag 27 november 2011 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een echte overduidelijke fout was het niet. Overtuigend was het zeker ook niet. Zoals meestal bij Mulder.
Ga je anders eens verdiepen in de taken van een verdediger ipv alle pijlen op Mulder te richten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij heeft 1 dingetje moeten doen en dat deed hij compleet fout.
Dus ja, ik geef hem graag de schuld.
Hij speelt zo geweldig in de discipline, ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Dat is niet te begrijpen idd
Cabral faalt al helemaal..quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Jezus christus. Schaken verneukt echt elke bal die hij krijgt.
NEC all over againquote:
De slechtste 10 min. EVERquote:Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat er net een paar minuten in man.
Goede voorzet. 2 corners verdiend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |