abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104967773
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, is ook BS volgens mij :)

Wat wel kan is dat de stuurbekrachtiging ermee uitscheidt als de motor uitvalt, dat klinkt aannemelijker ;)
Maar dat voelt wel heeeel anders dan als ie in stuurslot klikt :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:12:02 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104968139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef H-D het volgende:

[..]

Maar dat voelt wel heeeel anders dan als ie in stuurslot klikt :P
Eensch, maar een auto die op het stuurslot springt met de sleutel in het contact heb ik nog nooit van gehoord; volgens mij is dat technisch niet eens mogelijk :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_104970910
Kan best de stuurbekrachtiging zijn inderdaad, maar hij heeft vlak daarna bij de APK het stuurslot moeten vervangen. Precieze reden voor de vervanging weet ik niet meer. Wellicht dat dat sowieso al niet helemaal jofel was?

Laten we het maar op stuurbekrachtiging houden (zat zelf niet aan het stuur toen het gebeurde).
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:31:48 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104971222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:24 schreef Fritessaus het volgende:
Kan best de stuurbekrachtiging zijn inderdaad, maar hij heeft vlak daarna bij de APK het stuurslot moeten vervangen. Precieze reden voor de vervanging weet ik niet meer. Wellicht dat dat sowieso al niet helemaal jofel was?

Laten we het maar op stuurbekrachtiging houden (zat zelf niet aan het stuur toen het gebeurde).
Het stuurslot, of het contactslot? 2 heel verschillende dingen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_104971648
Nu je het zegt, de vervanging was inderdaad het contactslot en niet het stuurslot. Maar staan die twee niet met elkaar in verbinding (of hebben die een verband met elkaar)?

Edit:
Oja, ik weet weer waarom het contactslot vervangen moest worden. De stuurbekrachtiging, kachel en de achterruitverwarming werkten niet meer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:49 schreef tralalala het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad met mijn Saxo, was een kapotte stappenmotor, 20 euro via Ebay.
Kan je stuurslot er wel op springen als je sleutelstand zo staat?
De Saxo in kwestie is helaas niet meer (tegen een boom aangekomen) maar fijn om te weten dat het simpel op te lossen was. De garage kwam er maar niet uit wat het was.

[ Bericht 38% gewijzigd door Fritessaus op 29-11-2011 16:46:43 ]
pi_104973312
'Laat hem in een hoge versnelling in wat lagere snelheid rijden'

Dus ik moet hem in zn 4 zetten bij 50? '
pi_104973352
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:21 schreef Jongen000 het volgende:
'Laat hem in een hoge versnelling in wat lagere snelheid rijden'

Dus ik moet hem in zn 4 zetten bij 50? '
Waar moet ik bij die saxo nog meer op lette.. Dat afslaan als de koppeling ingedrukt word..
Meer niet? Ga zo om 7 uur kijken..
pi_104979857
inmiddels vervolgd:
Welke auto moet ik kiezen?
pi_104980343
Dankzei jullie aan hele fijne auto' s dus gekomen!
Toch ma ff nieuw topic
(maar dat is dus geslote:S)

http://link.marktplaats.nl/506096842

106, reed prima alleen de binnekant was niet echt wat me aansprak, ook de kleur verder niet zo..
Apk wel het langst..

http://www.speurders.nl/o(...)-3-drs-99297292.html

Hier ben ik net geweest, hoorde niks geks bij het schakelen. was een man van in de 40 denk ik.. auto zag er prima uit..
Nu wil hij morgen middag al wat weten.. omdat er meer mensen zijn.. Maakt het lastig want ik wil savonds bij een ander kijke nog (die hier onder)
1400, want hij wilde de radio.. mooi dingetje er eigenlijk uit halen.. Was opzich ook een rustige man.. niet opdringerig...
Koppeling is nog niet vervangen.. maar dat ging verder goed.. riem wel vervangen..
Inmiddels wel 170.000 km gereden maar van 2001..
Apk tot mei.

En de laatste..
http://www.autoscout24.nl(...)fbzsojem&sbs=ListEne

Hier moet ik morgen avond nog heen.. Ik weet dat er een jongere gozer in gereden heeft, verder dat er wat minder km op staan en ik kan hem voor 1650..
Dus in deze verder alleen nog niet gereden.
pi_104980449
nogmaals:

quote:
dat heb je al, jij moet nu rijden vergelijken en kiezen wat jij het fijnste vindt, je wil echt niet over een paar maand denken, shit ik had die andere auto moeten kiezen
pi_104980681
Jaa grr jullie hebben toch wel een mening er over :P
pi_104980896
Hoe zat de bestuurdersstoel? Hoe was de koppeling? Licht en soepel?

In principe zijn nummer 2 en 3 natuurlijk de beste keuzes. Maar wij hebben die autos niet gezien of gereden. Dus is het niet te doen om daarin een keus te maken.
pi_104981133
En je zegt apk tot mei, maar in die advertentie staat tot juni?

En had de auto schade, zag hij er netjes uit?

Als ik moest kiezen tussen die 106 of die VTS. Dan de VTS zonder twijfel.

Wat vind je er zelf van? Je kan het wel aan ons vragen, maar je hebt toch ook een mening?
pi_104981355
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Mercer het volgende:
Hoe zat de bestuurdersstoel? Hoe was de koppeling? Licht en soepel?

In principe zijn nummer 2 en 3 natuurlijk de beste keuzes. Maar wij hebben die autos niet gezien of gereden. Dus is het niet te doen om daarin een keus te maken.
Hij zat niet echt super zacht, ook achter over maar dat was verstelbaar...
Verder wel ergens een kras... maar dat vond ik niet zown heel punt..
Ik moet iets verzinnen om te rekken.. Of zeggen dat ik hem koop en nadat ik de ander gezien heb dat toch ongedaan maak..
Oja en de apk.. hij heeft begin juni laten keuren dus nu moet hij in mei.. weer gekeurd..
pi_104981402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Jongen000 het volgende:

[..]

Ik moet iets verzinnen om te rekken.. Of zeggen dat ik hem koop en nadat ik de ander gezien heb dat toch ongedaan maak..
dat hoef je bij mij niet te flikken akkoord is kopen. klaar
pi_104981412
Had je verteld aan die verkoper dat je nog naar een andere VTS wilde gaan kijken?
pi_104981441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Mercer het volgende:
Had je verteld aan die verkoper dat je nog naar een andere VTS wilde gaan kijken?
Nee... want hij zei dat er nog andere waren die wilde langs komen maar ik ben de 1e..
pi_104981555
Keuzes, keuzes, keuzes.........
pi_104981556
Ik ben gewoon ook nog benieuwd na de ander, maar als dat niks is wil ik hem wel.. alleen weet ik dus niet of die ander wat is.. Die ik nu gezien heb is jonger, en meer km... Pfff keuzes maken is lastig:P
pi_104981697
Die andere kan nog hagelschade hebben op het dak bijvoorbeeld, maar het kan ook een hele mooie auto zijn, zoals het op de foto lijkt. Ik snap dat het een moeilijke keus is. Eigenlijk moet je ook geen haast hebben met dit soort dingen.

En wat was de reden dat deze man de auto zo snel weg moest doen?
pi_104981842
Nee ik zei ook tege die man van. kan ik het donderdag late weten.. Maar hij wilde het morge middag al weten. pff..
pi_104981857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Jongen000 het volgende:

[..]

Oja en de apk.. hij heeft begin juni laten keuren dus nu moet hij in mei.. weer gekeurd..
Dàt zou ik niet doen, je kan zomaar random de koop ongedaan maken :P
pi_104981877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Mercer het volgende:
Die andere kan nog hagelschade hebben op het dak bijvoorbeeld, maar het kan ook een hele mooie auto zijn, zoals het op de foto lijkt. Ik snap dat het een moeilijke keus is. Eigenlijk moet je ook geen haast hebben met dit soort dingen.

En wat was de reden dat deze man de auto zo snel weg moest doen?
1. Hij wil een grotere auto en heeft dit geld dan nodig.
2. Er waren nog meer mensen die morgen bellen..
pi_104981880
Dan zet hij je gewoon onder druk, dat is minder.
pi_104981963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef H-D het volgende:

[..]

Dàt zou ik niet doen, je kan zomaar random de koop ongedaan maken :P
Huh? Rechts zat zown ding die ik kon verstellen waarmee ik die stoel recht kon zetten zeg maar..

Mercer... ja klopt een beetje wel.. pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')