Maar dat voelt wel heeeel anders dan als ie in stuurslot kliktquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, is ook BS volgens mij![]()
Wat wel kan is dat de stuurbekrachtiging ermee uitscheidt als de motor uitvalt, dat klinkt aannemelijker
Eensch, maar een auto die op het stuurslot springt met de sleutel in het contact heb ik nog nooit van gehoord; volgens mij is dat technisch niet eens mogelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar dat voelt wel heeeel anders dan als ie in stuurslot klikt
Het stuurslot, of het contactslot? 2 heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:24 schreef Fritessaus het volgende:
Kan best de stuurbekrachtiging zijn inderdaad, maar hij heeft vlak daarna bij de APK het stuurslot moeten vervangen. Precieze reden voor de vervanging weet ik niet meer. Wellicht dat dat sowieso al niet helemaal jofel was?
Laten we het maar op stuurbekrachtiging houden (zat zelf niet aan het stuur toen het gebeurde).
De Saxo in kwestie is helaas niet meer (tegen een boom aangekomen) maar fijn om te weten dat het simpel op te lossen was. De garage kwam er maar niet uit wat het was.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met mijn Saxo, was een kapotte stappenmotor, 20 euro via Ebay.
Kan je stuurslot er wel op springen als je sleutelstand zo staat?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:21 schreef Jongen000 het volgende:
'Laat hem in een hoge versnelling in wat lagere snelheid rijden'
Dus ik moet hem in zn 4 zetten bij 50? '
Waar moet ik bij die saxo nog meer op lette.. Dat afslaan als de koppeling ingedrukt word..
Meer niet? Ga zo om 7 uur kijken..
quote:dat heb je al, jij moet nu rijden vergelijken en kiezen wat jij het fijnste vindt, je wil echt niet over een paar maand denken, shit ik had die andere auto moeten kiezen
Hij zat niet echt super zacht, ook achter over maar dat was verstelbaar...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Mercer het volgende:
Hoe zat de bestuurdersstoel? Hoe was de koppeling? Licht en soepel?
In principe zijn nummer 2 en 3 natuurlijk de beste keuzes. Maar wij hebben die autos niet gezien of gereden. Dus is het niet te doen om daarin een keus te maken.
dat hoef je bij mij niet te flikken akkoord is kopen. klaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
Hij zat niet echt super zacht, ook achter over maar dat was verstelbaar...
Verder wel ergens een kras... maar dat vond ik niet zown heel punt..
Ik moet iets verzinnen om te rekken.. Of zeggen dat ik hem koop en nadat ik de ander gezien heb dat toch ongedaan maak..
Nee... want hij zei dat er nog andere waren die wilde langs komen maar ik ben de 1e..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Mercer het volgende:
Had je verteld aan die verkoper dat je nog naar een andere VTS wilde gaan kijken?
Dàt zou ik niet doen, je kan zomaar random de koop ongedaan makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
Hij zat niet echt super zacht, ook achter over maar dat was verstelbaar...
Verder wel ergens een kras... maar dat vond ik niet zown heel punt..
Ik moet iets verzinnen om te rekken.. Of zeggen dat ik hem koop en nadat ik de ander gezien heb dat toch ongedaan maak..
Oja en de apk.. hij heeft begin juni laten keuren dus nu moet hij in mei.. weer gekeurd..
1. Hij wil een grotere auto en heeft dit geld dan nodig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Mercer het volgende:
Die andere kan nog hagelschade hebben op het dak bijvoorbeeld, maar het kan ook een hele mooie auto zijn, zoals het op de foto lijkt. Ik snap dat het een moeilijke keus is. Eigenlijk moet je ook geen haast hebben met dit soort dingen.
En wat was de reden dat deze man de auto zo snel weg moest doen?
Huh? Rechts zat zown ding die ik kon verstellen waarmee ik die stoel recht kon zetten zeg maar..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Dàt zou ik niet doen, je kan zomaar random de koop ongedaan maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |