En waarom dan niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
De modellen die jij kiest zou ik sowieso niet halen
Welke ik zou kiezen:
Peugeot 306
Vw Polo
Toyota Starlet
Altijd gedoe met die Saxo's , verrotte koppakking, elektronica, airbags enz enzquote:
Sluit ik me bij aan. Idd voor dat andere lijstje gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Altijd gedoe met die Saxo's , verrotte koppakking, elektronica, airbags enz enz
Punto heb je snel gedoe met oververhitting en dan kan je hem naar de sloop rijden ook
Heb een jaar lang een Punto uit 96 gehad, die daarvoor van een collega was geweest die er ook een jaar mee gereden heeft en nu rijd een oud-collega van me er mee rond.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Punto heb je snel gedoe met oververhitting en dan kan je hem naar de sloop rijden ook
Tijdens mijn stage in 2003 bij Kwikfit waren dat de mankementen die veel voorkwamen met die modellen. Kijk en dat zijn wel dat zijn dure reparaties waar je mee te maken kan krijgen. Google zelf maar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb een jaar lang een Punto uit 96 gehad, die daarvoor van een collega was geweest die er ook een jaar mee gereden heeft en nu rijd een oud-collega van me er mee rond.
Nooit last gehad van oververhitting gehad, misschien gewoon een toevallige slechte ervaring van jou?
Ik hoef niet perce een aude punto of saxo hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tijdens mijn stage in 2003 bij Kwikfit waren dat de mankementen die veel voorkwamen met die modellen. Kijk en dat zijn wel dat zijn dure reparaties waar je mee te maken kan krijgen. Google zelf maar.
Als hij perse een oudere Punto of Saxo wil kopen moet je heel goed weten wat je haalt want nogmaals de reparatiekosten voor de 'traditionele' problemen met modellen uit die jaren zijn geen kattepis.
Denk bij zuinigheid ook aan het volgende: een maat van me heeft een fiesta 1.4, weinig power en daardoor veel gas geven. Rijdt gemiddeld misschien 1:12. Ik rij in een golf 1.8 gemiddeld 1:14 zonder echt mijn best te doen. Het verschil in theoretisch verbruik en het verbruik in de praktijk kan echt levensgroot zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perce een aude punto of saxo hoor..
Maar zijn die auto's van dat lijstje van jou zuinige ligte wagens?
Ligt er aan welk motorblok je er bij koopt he. Als je een 306 Gti koopt dan kan het best in de cijfers lopen, je kan ook een 1.2 halen dan zal je kwa wegenbelasting niet veel duurder uit zijn dan met een Punto, en als je meer de kant van de Saxo op wilt kun je ook kijken voor de 106quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef Jongen000 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perce een aude punto of saxo hoor..
Maar zijn die auto's van dat lijstje van jou zuinige ligte wagens?
haha Bullshit koppakkingen gaan alleen zweten tussen de kop wanneer je gaat raggen bij een koude motor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jammer dat je moet inloggen om het topic te bekijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef NickB het volgende:
http://www.saxo16vclub.nl/forum/showthread.php?t=17908
Mag voor zaterdag weg voor 1500 stond er misschien is het waard om er te gaan kijken?
Dat is maar net hoe je erin staat. Hier twee auto's van 1000 euro, kilometerstanden van 260.000 en 400.000, niks aan het handje. Geluk? Misschien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik moet er niet aan denken een auto van 1000 euro te kopen. Voor mij is het belangrijk dat ie weinig kilometers op de teller heeft en ik koop alleen bij een erkende merkdealer. Ik zou nog even doorsparen voor een goede auto.
Hier werd net gezegt dat saxo niet zoveel is eigenlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef NickB het volgende:
http://www.saxo16vclub.nl/forum/showthread.php?t=17908
Mag voor zaterdag weg voor 1500 stond er misschien is het waard om er te gaan kijken?
Dat is geen kleintjequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef resque het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b41z2btq1212
klaaaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |