Je bent een troll met een enorme ladder. Geen kast te hoog voor jequote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Levenservaring. Whahaha![]()
Wat voor beroerd kutleven heb jij dan achter de rug dat je zo enorm verzuurd bent?
dat vroeg ik ook al, maar dan krijg je geen reactie....quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar waarom moet hij precies weg? Na 8 jaar? Is er beslist dat Eritrea veilig is?
Die willen hier echt niet allemaal komen, als ze weten dat jij hier zit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef macca728 het volgende:
en als argument wordt gebruikt 1 van de armste landen ? En dan ? Alle inwoners van Eritrea hierheen halen ?
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef macca728 het volgende:
en als argument wordt gebruikt 1 van de armste landen ? En dan ? Alle inwoners van Eritrea hierheen halen ?
Als je beleid wil voeren zul je regelgeving moeten ontwikkelen. Dat je dat niet kunt rijmen met je emoties is natuurlijk heel vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?
We zijn een bekrompen kutland geworden met bange, bange sufkutten. Die niet op durven te staan tegen de échte klootzakjes en daarom maar hun xenofobie botvieren op makkelijke slachtoffers. Zum kotzen, echt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.
Goede comeback, opaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent een troll met een enorme ladder. Geen kast te hoog voor je
Nou ja, ik vind een jongen terugsturen van 9 jaar, waarvan hij er al 8 hier door gebracht heeft belachelijk eigenlijk. 8 jaar is veel te lang, laat hem dan gewoon blijven. Maar dat is mijn mening. Ik vraag me alleen af of Eritrea wel zo veilig is dat mensen überhaupt terug gestuurd worden. Maar ach, ze hebben ook wel eens mensen terug gestuurd naar Somalië, dat heerlijke vakantieoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat vroeg ik ook al, maar dan krijg je geen reactie....
En hij gaat toch niet alleen, met zijn moeder toch ? En zijn familie zit daar toch ook ?
en die moeder ? Is die ook hier opgegroeid ? Praat die ook Nederlands en eet ze ook pindakaas ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat om een kind die HIER is opgegroeid , die weet niet anders of hij is Nederlander.
Debiele vraag dus, niemand wil heel Eritrea hierheen halen. Maar je gaat Roos die hier is opgegroeid ook niet naar de democratische republiek Congo sturen.
en wat bedoel je met nee ??? De krant zegt in haar brief dat het onmenselijk is om hem terug te sturen naar 1 van de ARMSTE en gevaarlijkste landen van de wereld. Waarom is dat ARMSTE een argument dan ? Het is toch net zo onmenselijk om de mensen daar te laten verrotten ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat om een kind die HIER is opgegroeid , die weet niet anders of hij is Nederlander.
Debiele vraag dus, niemand wil heel Eritrea hierheen halen. Maar je gaat Roos die hier is opgegroeid ook niet naar de democratische republiek Congo sturen.
Gelukkig doe jij niet aan emo-oneliners.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:32 schreef macca728 het volgende:
straks een nieuwe regel voor asielzoekers
Eet je pindakaas ? Ja ? ok dan mag je blijven.
dus de moeder wordt uitgezet en het kind mag blijven, want dat is zielig ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
je hebt het over de moeder nu ? Waarom wordt die uitgezet ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn emoties zijn thuis hoor.
Maar grappig dat heel veel mensen in NWS hier hun emoties wel thuis kunnen laten maar bij elke scheet van een hangjongere huilend over elkaar heen vallen om hun afkeer te uiten.
Selectief emoties thuislaten is triest.
OT: ik weet het fijne niet van deze zaak, maar zoals ik al zei, het gaat erom dat iemand die gewend is hier te leven, hier is opgegroeid zich heel lastig zal kunnen aanpassen aan zulke in onze ogen heel lastige omstandigheden.
Nee ik gebruik een argument dat ik al 10x voorbij heb zien komen, Hij eet pindakaas, dus mag hij hier blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij niet aan emo-oneliners.
nee ik wil de achtergronden weten zodat ik kan oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom reageer je drie keer op een post ? Ben je zo boos?
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:32 schreef macca728 het volgende:
straks een nieuwe regel voor asielzoekers
Eet je pindakaas ? Ja ? ok dan mag je blijven.
quote:The Eritrean Government is against reformed or radical versions of its traditional religions the Eritrean Orthodox Tewahdo Church, Catholicism, Sunni Islam, and the Evangelical Lutheran church. Therefore, radical forms of Islam, Jehovah's Witnesses, the Bahá'í Faith, the Seventh-day Adventist Church, and numerous other Protestant denominations are not registered and cannot worship freely. Three named men are known to have been imprisoned since 1994.[57] Additionally, on June 28, 2009, police raided a private home where Jehovah's Witnesses were meeting. 23 were arrested including children as young as two years old. Some of the women and children were later released, however, two children who are now three and four years of age are still imprisoned with their mothers. None have been charged officially or given access to the judicial process. As of July 29, 2010, 52 Jehovah's Witnesses have been imprisoned in Eritrea for attending their religious meetings and engaging in religious activity
oh als je er niet over gaat mag je geen mening geven zeker ? Behalve als je voor bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
Daar ga jij niet over Gia, jammer voor je.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee ik wil de achtergronden weten zodat ik kan oordelen.
Waarom die moeder er uit wordt gezet bv en of de actie inhoudt dat de jongen alleen hier achterblijft straks.
Degene die een beroep uitoefent waar dit bij zijn taakomschrijving staat, heeft dat inderdaad maar uit te voeren. Zou wat moois zijn als je werk mag weigeren wat bij je vak hoort, omdat je dat niet prettig vindt om te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:41 schreef OeJ het volgende:
Ik vraag me alleen serieus af of Macca (en andere voorstanders) er voor zou(den) voelen, die vrouw en dat kind op te pakken en ze het land uit te zetten, krijg toch de indruk dat die vraag vermeden wordt?
En zoja, op welke gronden?
Omdat ze dat opgedragen wordt? Dan zijn het dus meelopers. Dat heeft de wereld altijd al goedgedaan, blijkt immer een aanwinst voor de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |