Oh, je bedoeld tijdelijk. Dat hij iets langer mag blijven en alsnog terug moet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij blijft, met een studentenvisum.
Precies. Jammer voor die paar lui hier, die zullen dat niet tof vinden. Omdat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Omdat ze harteloos, egoistisch en verhard zijn. Ik heb waarlijk medelijden met dat soort mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij blijft, met een studentenvisum.
Zie hier juist datgene waarvoor ik waarschuwde. Rationeel nadenken mensen niet vanuit je onderbuik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies. Jammer voor die paar lui hier, die zullen dat niet tof vinden. Omdat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Omdat ze harteloos, egoistisch en verhard zijn. Ik heb waarlijk medelijden met dat soort mensen.
Je lult maar een eind weg. Die mensen zitten niemand in de weg, maar toch moet je zo tekeer gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Zie hier juist datgene waarvoor ik waarschuwde. Rationeel nadenken mensen niet vanuit je onderbuik.
Gelukkig heeft Robijn48 hoogstpersoonlijk 10 kindertjes uit Angola en Eritrea geadopteerd zodat ze hier een goed leven hebben. Want Robijn48 is een altruistisch, warm en liefdevolle vrouw die geen vlieg kwaad doet
Incorrect. Ik ga helemaal niet tekeer maar denk rationeel na en volg de regels.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg. Die mensen zitten niemand in de weg, maar toch moet je zo tekeer gaan.
Ohquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Incorrect. Ik ga helemaal niet tekeer maar denk rationeel na en volg de regels.
Dat maakt helemaal niet uit dat jij niet zo kunt nadenken, maar ik verzoek je dan vriendelijk om je niet in deze discussie te mengen.
Zozo... ik, en anderen, hebben die Mauro 10 jaar omarmd en hem een voorbereiding gegeven voor de toekomst, met opleiding en verwend gespreid bedje, op onze kosten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies. Jammer voor die paar lui hier, die zullen dat niet tof vinden. Omdat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Omdat ze harteloos, egoistisch en verhard zijn. Ik heb waarlijk medelijden met dat soort mensen.
Zwaktebod.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef Platina het volgende:
Gelukkig heeft Robijn48 hoogstpersoonlijk 10 kindertjes uit Angola en Eritrea geadopteerd zodat ze hier een goed leven hebben. Want Robijn48 is een altruistisch, warm en liefdevolle vrouw die geen vlieg kwaad doet
Kennelijk voldoen die regels niet, daar gaat het hier over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Het pleeggezin heeft het verwende bedje betaald van Mauro.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zozo... ik, en anderen, hebben die Mauro 10 jaar omarmd en hem een voorbereiding gegeven voor de toekomst, met opleiding en verwend gespreid bedje, op onze kosten.
Blijkbaar hoeft dat dus niet. Is toch stank voor dank.
Uiteraard, maar het is lastig discussieren wanneer mensen drogredeneringen gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
OhIk heb net zo veel recht als jij om hier te posten hoor.
Wanneer het gerechtvaardigd isquote:Maar ja, je houdt nogal van uitzetten he.
Dat maak jij er nu van. Af en toe komen de regels mij minder goed uit en heb ik pech of word ik bestraft omdat ik de regels niet volg. Zo simpel is.quote:En de regels volgen? Wanneer het jou uitkomt ja.
Helaas, die werkt niet meer. Dat is ten tijde van de Mauro discussie netjes uit de wereld geholpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het pleeggezin heeft het verwende bedje betaald van Mauro.
Voldoen prima.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk voldoen die regels niet, daar gaat het hier over.
Dat badinerende toontje wat uit je post blijkt laat zien dat je toch niet geheel rationeel en emotieloos kunt reagerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niet uit dat jij niet zo kunt nadenken, maar ik verzoek je dan vriendelijk om je niet in deze discussie te mengen.
Je kunt natuurlijk ook stellen dat Nederland een jarenlange investering ineens over de balk gooit door hem het land uit te gooien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zozo... ik, en anderen, hebben die Mauro 10 jaar omarmd en hem een voorbereiding gegeven voor de toekomst, met opleiding en verwend gespreid bedje, op onze kosten.
Blijkbaar hoeft dat dus niet. Is toch stank voor dank.
Waarom voldoen de regels niet? Als je niet aan de gestelde eisen doet dien je het land te verlaten. Je krijgt de kans om in beroep te gaan maar verlies je dan dien je alsnog het land te verlaten. Helaas ontstaat daardoor het 'argument' dat men al zoveel jaar hier is dat het inhumaan zou zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk voldoen die regels niet, daar gaat het hier over.
Nee hoor, enkel een sarcastische reactie op de reactie van mevrouw 48. Maar dat had je zelf denk ik ook wel door. Je haalt het nu alleen uit de context om mijn krediet omlaag te halen.quote:Zwaktebod.
Oké. Nu ben je mij kwijt. Jij was degene die het verwende bedje van Mauro ophaalde bij de Ikea, gepind heeft en elke avond voor hem spreidde? Wauw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas, die werkt niet meer. Dat is ten tijde van de Mauro discussie netjes uit de wereld geholpen.
Dom nogmaals opdreunen maakt het nu geen waarheid.
Bijna, ik betaalde mee aan alle vergoedingen en subsidies met mijn zuur verdiende loon.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké. Nu ben je mij kwijt. Jij was degene die het verwende bedje van Mauro ophaalde bij de Ikea, gepind heeft en elke avond voor hem spreidde? Wauw.
Zie het als ontwikkelingshulp. Die kids gaan met een dijk van een opleiding en waarden/normen naar een land wat opbouw nodig heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook stellen dat Nederland een jarenlange investering ineens over de balk gooit door hem het land uit te gooien.
Correctie: jij vind het drogredenen. Maar van wat ik zo van jou en een paar anderen gelezen heb, zegt dat niet veel. Er zit mij te veel xenofobie bij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is lastig discussieren wanneer mensen drogredeneringen gebruiken.
[..]
Wanneer het gerechtvaardigd is
[..]
Dat maak jij er nu van. Af en toe komen de regels mij minder goed uit en heb ik pech of word ik bestraft omdat ik de regels niet volg. Zo simpel is.
Nee. Dat is slechts een zeer geringe terugbetaling geweest van het geld dat de Nederlandse samenleving eerder in jou gestoken heeft en dat de samenleving vervolgens ook in anderen investeert. Je kan een bedankje opsturen naar de minister. Kan hij vast wel waarderen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bijna, ik betaalde mee aan alle vergoedingen en subsidies met mijn zuur verdiende loon.
Kan er nog een bedankje vanaf of wat?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef De_Nuance het volgende:
Alles is bij jou zuur ja, zelfs je loon.
Verder raad ik iedereen hier aan niet op 3-voud te reageren. Hij doet t erom namelijk.
quote:
Ik trek slechts een conclusie. Wanneer mensen met reacties aankomen als: 'het licht in de ogen niet gunnen, zijn harteloos en egoistisch'. Dan concludeer ik daaruit dat iemand niet rationeel nadenkt en dat het geen zin heeft om in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat badinerende toontje wat uit je post blijkt laat zien dat je toch niet geheel rationeel en emotieloos kunt reageren
Waarom zou ie het erom doen? Heeft ie niks anders te doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef De_Nuance het volgende:
Alles is bij jou zuur ja, zelfs je loon.
Verder raad ik iedereen hier aan niet op 3-voud te reageren. Hij doet t erom namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |