Toch wel het best denkbare argument anders.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
wie praat ik na dan ?
Nou sterk argument.
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
Henk en Ingrid hebben er ook last van.
nee hoor, prima zelfs, maar daarom zie ik ze wel in staat om dit soort werk te verrichtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
erg he een afwijkende mening op een disucssieforum ?
Jij hebt het er dagelijks over inderdaad. Waarvoor dank.quote:
maakt dat zulke mensen minderwaardig dan ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, prima zelfs, maar daarom zie ik ze wel in staat om dit soort werk te verrichten
Ik zou het niet kunnen, dat geef ik eerlijk toe...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik wil ze best uitzetten hoor, ik kan namelijk mijn werk doen zonder dat mijn emoties de baas worden. Maar goed ook, maar dat zou je wel merken als je een baan krijgt.
Misschien is Angola wel wat voor je dan. Daar zit Mauro straks ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:05 schreef OeJ het volgende:
Daarom zeg ik dus: gooi Henk & Ingrid de grens over, met al hun regeltjes, regeltjes, regeltjes, dat werkt veel verstikkender.
Daar woon ik dan weer niet graag tussen.
goed dat je een edit hebt geplaatst knulquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
maakt dat zulke mensen minderwaardig dan ?
Je moet je baan uitvoeren zonder dat je emoties de baas worden.
Ik zag het nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
goed dat je een edit hebt geplaatst knul
????quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
goed dat je een edit hebt geplaatst knul
he ga eens over de grens, daar zul je ontdekken dat er ook regels zijn en dat die veel strenger worden gehandhaafd dan hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:05 schreef OeJ het volgende:
Daarom zeg ik dus: gooi Henk & Ingrid de grens over, met al hun regeltjes, regeltjes, regeltjes, dat werkt veel verstikkender.
Daar woon ik dan weer niet graag tussen.
nee, apatisch je werk doen lijkt me daarentegen zeer nuttig voor mensen zoals jij...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
????
maar je bent het ermee eens begrijp ik ? over de emoties niet de baas laten worden op je werk ?
Daar heb ik niks mee te maken. Dat noem jij een argument???quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef macca728 het volgende:
.
[..]
he ga eens over de grens, daar zul je ontdekken dat er ook regels zijn en dat die veel strenger worden gehandhaafd dan hier.
Tsja, er zijn genoeg mensen die apatisch hun werk doen, putjesscheppers, mensen die in een uitvaartcentrum werken, hoeren en militairen. Goed dat dit soort 'apatische' mensen er zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee, apatisch je werk doen lijkt me daarentegen zeer nuttig voor mensen zoals jij...
ja ik kan nog wel meer beroepen noemen, sommige doen het zelfs als hobby, regeltjes handhaven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tsja, er zijn genoeg mensen die apatisch hun werk doen, putjesscheppers, mensen die in een uitvaartcentrum werken, hoeren en militairen. Goed dat dit soort 'apatische' mensen er zijn [ afbeelding ]
omdat het beter werkt als je het kind de hoofdrol laat spelen in dit dramaquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef macca728 het volgende:
maar waarom wordt de moeder nu uitgezet en waarom wordt ze eigenlijk niet genoemd in het artikel ?
Mauro blijft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien is Angola wel wat voor je dan. Daar zit Mauro straks ook.
Die spandoek slogan werkt niet meer. Je loopt achter.quote:
En de mensen die erin trappen vinden zichzelf heel intelligent. Meer dan een ander.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omdat het beter werkt als je het kind de hoofdrol laat spelen in dit drama
precies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
omdat het beter werkt als je het kind de hoofdrol laat spelen in dit drama
Hij blijft, met een studentenvisum.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die spandoek slogan werkt niet meer. Je loopt achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |