Die heb ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je ook je mediabox op je receiver aansluiten, slimmerik
Goed uiteinde!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:44 schreef Stranger het volgende:
Ik ga richting mijn O&N-adres. Veel plezier nog met de 100!
Kan iemand mij vertellen wie dit is en wat deze plaat in de tijdloze komt doen? Verder: toplijst. Hoop op hogere noteringen voor Martha en Mia (maar die laatste is natuurlijk al bekend)quote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
The Man With The Red FaceHeerlijk.
Een nummer dat populair is in Vlaanderen, staat ook op nummer één in de Greatest Switch. De dancelijst van StuBru.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wie dit is en wat deze plaat in de tijdloze komt doen? Verder: toplijst. Hoop op hogere noteringen voor Martha en Mia (maar die laatste is natuurlijk al bekend)
Het eerste album Dire Straits en het 5e album Brothers in Arms vind ik wel lekker, de rest vind ik saai. Vooral die eerste draai ik nog wel eens op de platenspeler op een zondagmiddag.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dire Straits heb ik dan weer helemaal niets mee.
Is erg populair onder jongeren. Zal komende jaren nog wel verder doorstijgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:49 schreef BramKVO het volgende:
Wie had dat zien aankomen, cash hoogste nieuwe.
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die kryptonite he..waar zou dat eindigen
Toch hè.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
25 dusquote:Op woensdag 31 december 2014 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |