Ik wil even zeggen dat je avatar (uhhh zo heet dat toch?quote:
Dankquote:Op woensdag 1 januari 2014 05:23 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik zie pas nu hoe goed deze lijst is.... echt perfect als je het mij vraagt. is helemaal mijn smaak.
[..]
Ik wil even zeggen dat je avatar (uhhh zo heet dat toch?sorry ik ben heel slim.) erg tof is... Dave Grohl. ''Fuck that''.
Immigrant Song hoort er ook gewoon inquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef BramKVO het volgende:
Whole lotta love staat er ook in hoor.
Misschien dat hij hierbij komt te staan, die van 2012 wel, op 8 nummers na gelijk trouwens:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Mooie lijst, maar heb niet geluisterd op oudjaar. Toch eens opzoeken of `m nog ergens *ahum* vandaan kan halen *ahum*
thanks voor de link! tot nu toe idd alleen die van 2012 er in, hopelijk komt die van afgelopen jaar ook er inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat hij hierbij komt te staan, die van 2012 wel, op 8 nummers na gelijk trouwens:
http://radioplus.be/#/stubru/ondemand
zoeken op tijdloze.
Ik ben die link nu aan het beluisteren, en alhoewel er inderdaad staat dat die van 2012 is, is het wel die van 2013. Dus je kan hem daar gewoon terugluisterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks voor de link! tot nu toe idd alleen die van 2012 er in, hopelijk komt die van afgelopen jaar ook er in
Ah ok thanks!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:34 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik ben die link nu aan het beluisteren, en alhoewel er inderdaad staat dat die van 2012 is, is het wel die van 2013. Dus je kan hem daar gewoon terugluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |