Je had gewoon even beter je best moeten doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Kan allemaal, maar toch niet, want je kan geen TT's aanpassen
Is toch pas 10 december, als we ons best doen hebben we dan wel een topic volmogen jullie lapo hunt.
In november al meerdere keren TS geweest..quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef roepdeman het volgende:
Na jaren is het dan eindelijk zo ver....Geo is een keertje TS
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef THEFXR het volgende:
rampage not in Japan:
It don't look like I'm fighting n Japan which I'm not happy about at all,I think its a big mistake by the UFC... Fuck it
Die gast denkt nooit na voordat ie iets zegt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rampage4real Quinton Jackson
Me fighting Ryan n Japan is not a rumor,its real..Dana is not such a bad guy after all,now I have more to b thankful 4,thanks.. giving
???
Lastige match-up voor Omigawa zegtwitter:MMAFighting twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 16:51:52Omigawa vs. Alcantara, Arantes vs. Carvalho Added to UFC 142 http://t.co/ojjXWfBL reageer retweet
Is niet uitgezonden. Volgende week is de laatste aflevering met de laatste twee halve finales en in het weekend de finale.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of kan ik TuF S14e11 niet vinden? Of is dat de finale op 3-12?
Zozo grote meid. Pleurt nou maar op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
@ jajong ik ben geen 16 maar bijna 18. Kan je niet rekenen mongool, 2-1-1994.
Ben je bitch niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zozo grote meid. Pleurt nou maar op.
Zo gedraag je je wel. Hou gewoon je mond.quote:
Haha ja ik ga tegen een dik lelijk meisje van 17 vechten, goed plan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat gaat wat worden op de grote MM meet
#geweld
#popcorn
Ik denk dat zij eerder Zangief is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Och ik heb met Zangief ook weleens van Chun-Li verloren in vroeger tijden
Lul niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder Zangief is.
Kijk maar uit! Ze heeft boksen goed onder de kniequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha ja ik ga tegen een dik lelijk meisje van 17 vechten, goed plan.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
@ jajong ik ben geen 16 maar bijna 18. Kan je niet rekenen mongool, 2-1-1994.
Haha, dat was inderdaad een gigantische n00b-opmerking. Boksen is misschien wel de moeilijkste vechtsport.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:58 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Ze heeft boksen goed onder de knie
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef roepdeman het volgende:
Heeft Jajong nu eindelijk dan zijn sparringspartner in dit topic gevonden? En zien jullie hier ook een mooie liefde opbloeien a la de Cyborgjes? <3
Ok eensch, een noobopmerking.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad een gigantische n00b-opmerking. Boksen is misschien wel de moeilijkste vechtsport.
Ik ben dik,lelijk en 17 jaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik mag hopen dat Fantastick er beter uit ziet dan Cyborg..![]()
Ja en nee. Meningen verschillen inderdaad, maar binnen elke definitie kun je boksen niet zomaar even 'onder de knie' krijgen. Zeker niet op je zeventiende met een paar maandjes training. Een vriend van mij bokst al 14 jaar en hij leert nog wekelijks nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Ok eensch, een noobopmerking.
Iedereen heeft een andere visie van wat onder de knie is.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik had het heel snel onder de knie, ook geleerd van een zwarte zelfs.. hij zei hey ouwe, boks.. dus ik deed ook zo'n vuistje maken, misschien ben ik ook wel een Prodigy!
Ik ga er vanuit dat zijn contract nu dus verlengt is? Deze liep af toch na de Rothwell fight?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Kongo vs. Hunt @ UFC 144
Net nu Hunt een beetje in de lift zat
Heel simpel, Kongo ging tegen Paul Buentello ook in de wrestling modus, denk dat hij het gevecht met Hunt ook liever naar de grond brengt. Mocht dit gevecht staande blijven dan kan het heel leuk wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat zijn contract nu dus verlengt is? Deze liep af toch na de Rothwell fight?
Ik denk dat Kongo in wrestling mode gaat.. Zal we een UD worden.
Pudz, de man die Lesnar zou pakkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Vandaag trouwens deze keiharde rematch
James Thompson vs. Mariusz Pudzianowski
JIU-JITSUquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:39 schreef Jajong het volgende:
Morgen en overmorgen hele dag seminars van Paulo Bezerra, een De La Riva BJJ BB. Morgen met Gi, zondag zonder. Ben benieuwd.
Komde gij uit brabant ja?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
JIU-JITSU![]()
![]()
. Damn wat is grappling met een gi aan 100 keer vetter. Gelijk inschrijven bij een BJJ school houdoe.
Nee gelukkig niet zeg.quote:
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
JIU-JITSU![]()
![]()
. Damn wat is grappling met een gi aan 100 keer vetter. Gelijk inschrijven bij een BJJ school houdoe.
Echt teleurstellend inderdaad, ze willen Kongo dus inderdaad verder hypen. Ik had Kongo graag tegen Struve gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat zijn contract nu dus verlengt is? Deze liep af toch na de Rothwell fight?
Ik denk dat Kongo in wrestling mode gaat.. Zal we een UD worden.
Ik ben meer van 't technische dus dit past beter bij me denk ik. Veel meer details en veel meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
![]()
Maar die seminars zijn wel vet! Ik heb trouwens sterk de voorkeur voor no-gi, hou van meer beweeglijkheid, maar met gi wordt het een technischer spelletje en kan je meer.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Vandaag trouwens deze keiharde rematch
James Thompson vs. Mariusz Pudzianowski
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje meteen post fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Beknopt verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje meteen post fightHeb het gelezen, vrij kansloos inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Lol wat een ninjaquote:
Niet haten op Amsterdam Geo, jij komt zeker uit Urk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen.. arrogante bakkes van jouw past meer bij Amsterdam oid
Brabant jonge! Bij Eindhoven. Dan haat je 020 sowieso al een beetje hequote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet haten op Amsterdam Geo, jij komt zeker uit Urk?
Nee niet Nuenenquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef Fenomeno het volgende:
Nuenen geo, jij kwam uit zelfde dorp als Jo Bonten toch?
Riiiiiightquote:A controversial weekend match in Poland that ended with former World Strongest Man Mariusz Pudzianowski on the winning end of a judges' decision has been changed to a no contest.
According to KSW company officials, a judge's error led to the incorrect initial announcement of Pudzianowski's win in the co-main event of their KSW 17 show.
The promotion said that judge Piotr Baginski scored the two-round fight in favor of Pudzianowski's opponent James Thompson on his official scorecard, but told the in-ring referee he had favored the local fighter. That gave Pudzianowski a majority decision.
Upon review of the scorecards, the fight was in fact a two-round draw, with one judge scoring it for each fighter, and the third having a 19-19 tie. Under KSW rules, a two-round draw is extended into overtime.
"Due to the fact that the overtime round did not happen, KSW owners along with KSW officials have decided to erase this fight from fighters' records and declare the sixth bout at KSW 17 a no contest," the promoters said in a statement announcing the change.
Company officials added that they would review scoring procedures to ensure such errors do not occur in future events.
With the new result, Pudzianowski's record is 3-2 with 1 no contest, while Thompson is 16-14 with 1 no contest.
The bout had been a rematch of their May 2011 fight, which Thompson won with a second-round arm triangle. There was no word given if the inconclusive second bout would lead to a third fight.
Dat vind ik in deze foto wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 18:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Henderson is echt gigantisch vergeleken met Edgar
Ik zat ook tussen de andere foto's te kijken toen ik dat typtequote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat vind ik in deze foto wel meevallen eigenlijk
http://www.mmafighting.co(...)-sarah-kaufman-matt/quote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand een link voor de UFC Japan Press Conference? Ik moet mijn mma fix ff hebben.
Rubber matchquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Mariusz Pudzianowski vs. James Thompson II Result Changed to No Contest
[..]
Riiiiiight
er zit geen vlees anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door THEFXR op 28-11-2011 22:02:35 ]
"I wasn't knocked out"quote:
quote:Zuffa, LLC, owner of the Ultimate Fighting Championship® (“the UFC®”), today released information stating that middleweight fighter Chris Leben tested positive for Oxycodone and Oxymorphone following his Nov. 5 loss to Mark Munoz in the main event of UFC® 138 in Birmingham, England.
As a result of the positive test, Leben will be suspended from fighting for one (1) year.
“I like Chris and I want him to do well, but based on his actions, he's been suspended for one year,” UFC President Dana White said. “If he needs professional help, we are going to be there for him. We want to see him succeed not only in the Octagon, but in his personal life.”
“I would like to make it known that I fully accept this suspension and apologize for embarrassing the UFC, my friends and family, and sport of mixed martial arts,” Leben said. “I’m learning that I’m my own worst enemy sometimes. I can’t succeed in the Octagon or in life behaving this way. I’ve got to make some real changes over the next year and I’m going to focus on getting my life and career back on track. Again, I’m sorry to the UFC and fans that’ve supported me since my days on The Ultimate Fighter.”
The remaining 19 fighters on the UFC® 138 card all passed their post fight drug tests.
Ik ook mee eens, maar ik dacht ik post wat leuke filmpjes, het is anders zo stilquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Fenomeno het volgende:
Eens met fixertje, liever wat meer natuurlijke vrouwelijke vormen dan zo'n skeletje met neptieten.
lullo, je was me 10 sec voorquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
LEBEN SUSPENDED FOR ONE YEAR AFTER FAILING UFC® 138 DRUG TEST
[..]
Jammer, maar heel erg rauwig ben ik er ook niet om. Hij had van Munoz verloren, dus er stond sowieso geen belangrijke partij op het programma de komende tijd.quote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
LEBEN SUSPENDED FOR ONE YEAR AFTER FAILING UFC® 138 DRUG TEST
[..]
het zijn nu pijnstillers,maar dan de verslavende soort.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer vind ik dat. Het is niet alsof Leben een stijl heeft waarbij hij steroïden nodig heeft.
quote:This feud in the making all started when Sonnen was asked who he thought should take home Ring Girl of the Year awards at this years World MMA Awards event. He responded with
We only had one and that was Chandella [Powell]. The other was the IQ card girl. Arianny [Celeste] kind of walks around and holds up her latest test score. One time when there was a title fight, she got all the way up to five and we were very proud of her.
To which Arriany took to twitter and stuck up for herself with
Hey whats ur name.. after @spideranderson kicks your ass..u wont even be able to count to 5!! Get ready to kiss brazils ass! <3
Talking crap about me in interviews is like when a boy picks on a girl he likes in 1st grade GROW UP! Doesnt work anymore sir!
Sonnens latest jab in response to the response stated (via twitter)
Seems easy to wear a bikini and seems easy to walk in a circle, but try walking in a circle while wearing a bikini. Talented girl!
quote:
Lees je een beetje in dan, het zijn pijnstillers, zeer verslavende. != Steroids.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer vind ik dat. Het is niet alsof Leben een stijl heeft waarbij hij steroïden nodig heeft.
Doe eens een keertje niet zo elitair en uit de hoogte.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees je een beetje in dan, het zijn pijnstillers, zeer verslavende. != Steroids.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is alsof je een baby vraagt niet in zijn broek te schijten, volgens mij
Tsja.. Sommige mensen denken al snel dat ze heel wat zijn omdat ze ook trainen, helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is alsof je een baby vraagt niet in zijn broek te schijten, volgens mij
Ik wou zeggen is het een Marokkaan? Die krijgen ook altijd praatjes als ze (allemaal) onder een vechtsport zitten.. Maar gezien zijn post is hij te intelligent voor een Marokkaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja.. Sommige mensen denken al snel dat ze heel wat zijn omdat ze ook trainen, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet hij niet, hij corrigeert een relatief domme reactie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Doe eens een keertje niet zo elitair en uit de hoogte.
Correctie. Hij corrigeert iemand op elitaire wijze.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat doet hij niet, hij corrigeert een relatief domme reactie.
Het gaat om de manier waarop de MMA guru van het forum reageert. Bovendien was het al eerder gezegd, waardoor zijn reactie helemaal onnodig was.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat doet hij niet, hij corrigeert een relatief domme reactie.
Hier valt goed te zien hoe geweldig de kin van Anderson is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Anderson Silva vs Jorge Rivera, tijd geleden
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop de MMA guru van het forum reageert. Bovendien was het al eerder gezegd, waardoor zijn reactie helemaal onnodig was.
Tenslotte gaat het dus nog steeds om verboden middelen, dus blijft het net zo onvergeeflijk. En de eerste keer dat Leben gepakt werd ging het wel om steroïden, dus zo'n domme opmerking was het niet.
Pardon? Jij begon op mij te bitchen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Jajong het volgende:
[..]. Jankbek. Jij zoekt gewoon altijd een reden om op mij te vitten.
Toen sprak ik je ook aan op je elitaire gedrag. Toen deed je bijdehand terwijl hè nog ongelijk had ook. Dat is niet hypocriet, dat is gewoon een koekje van eigen deeg.quote:Jij bazelt wel vaker over dingen waar je niks van weet, dus ik blijf je corrigeren. En doe maar niet zo schijnheilig met je 'elitair' want ik kan me nog een discussie herinneren waar jij nog een stapje verder ging met je mensaap gebazel, inclusief c/p van wikipedia. Hypocriet ventje.
Ik corrigeer jou op een hele normale manier en je raged gelijk dat ik elitair doe terwijl dat echt nergens op slaat. Geef gewoon toe dat je soms ook domme dingen zegt, en laat het daarbij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toen sprak ik je ook aan op je elitaire gedrag. Toen deed je bijdehand terwijl hè nog ongelijk had ook. Dat is niet hypocriet, dat is gewoon een koekje van eigen deeg.
Feit is dat dit een van de meer gezellige topicreeksen op fok is, maar dat jij altijd de alwetende MMA god uit moet hangen, en iedereen die het niet met je eens is, is dom, heeft nergens verstand van en moet geen 'onzin lullen'.
Je mag best wat aan dat toontje van je doen, hoor. Zo geweldig ben je niet.
Het is zo moeilijk normaal discussiëren die zo'n hoge dunk van zichzelf hebben als jij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik corrigeer jou op een hele normale manier en je raged gelijk dat ik elitair doe terwijl dat echt nergens op slaat. Geef gewoon toe dat je soms ook domme dingen zegt, en laat het daarbij.
Het is enige, niet enigste!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Enigste oplossing is gewoon dergelijk gedrag negeren. Zoals een koekhapper er voor kiest om niet te happen.
Met andere woorden, praten over zaken die nuttig zijn om te vermelden:
Jason “Mayhem” Miller won’t just be fighting on Dec. 3 at The Ultimate Fighter Finale. He’ll be doing a public service.
The People's Champ... All Hail!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:08 schreef roepdeman het volgende:
Over mensen met een hoge dunk gesproken....bruggetje jeweet...Tito Ortiz wil niet langer meer The Huntington Beach Bad Boy genoemd worden, maar liever The People's Champ. Tevens zal hij niet langer meer denigrerende opmerkingen maken over zijn tegenstanders, maar kiest hij ervoor om vanaf nu met respect te praten over MMA. Dit alles komt na een concludie over het verloop van het Bader gevecht.
Ik weet het makkelijk gemaakt: Het spijt me als ik elitair overkwam, dat was niet de bedoeling. Ik acht mezelf helemaal niet beter o.i.d. dan wie dan ook in dit topic (behalve THEFXRquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk normaal discussiëren die zo'n hoge dunk van zichzelf hebben als jij...
Tito "The Graveyard Digger" Ortiz!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht dat hij Tito 'Hunnington Beach' Ortiz wilde nu![]()
..
Zeg gewoon Tito 'Big Head' Ortiz ofso
Cavaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet het makkelijk gemaakt: Het spijt me als ik elitair overkwam, dat was niet de bedoeling. Ik acht mezelf helemaal niet beter o.i.d. dan wie dan ook in dit topic (behalve THEFXR). Laten we gewoon weer normaal doen dan.
Ça va bedoel je?quote:
Er is maar een peoples champ en dat is Chael.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
The People's Champ... All Hail!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Er is maar een peoples champ en dat is Chael.
Whut??quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Jason “Mayhem” Miller won’t just be fighting on Dec. 3 at The Ultimate Fighter Finale. He’ll be doing a public service.
Ik pick Bisping ook en ik hoop zelfs dat hij wint. Maar wat dat laatste betreft zal ik wel de enige zijn hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn pick wordt toch Bisping, ugh arrogant prick dat het is.
Let the Brittney era begin! Ik heb op haar gestemd iigquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als Chandella wint stop ik met kijken naar de UFC
Weer even gekeken, prachtigquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef Geo3kant het volgende:
Evans vs Machida is gratis te bekijken op ufc.com, HET gevecht van de evans meme/face
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weer even gekeken, prachtigastu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einemo had ook gewoon een goed debuut in de UFC ook al won hij nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: John Olav Einemo is back in the UFC and will face Mike Russow at UFC on FOX 2
Report: Rafael Natal to Face Newcomer Michael Kuiper at UFC 143
gracie.....................quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Miiiiiiiiister Kennedddddy.... Kennnnneddddddy!!!!
Volgens mij zouden die fights alsnog als exhibition fights geteld kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vraagje over het nieuwe TUF.. Dat de fights live zijn, betekent automatisch dat de gevechten tijdens de show meetellen voor een professioneel record, toch? Maakt dat elke deelnemer per definitie een "UFC vet"?
Arianny is echt boostwitter:AriannyCeleste twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 22:04:33Thnx 2 what's his face 4 putting me on the front page of yahoo!(again) So Clever! Ps. Referring to myself as clever, don't flatter urself
reageer retweet
WAT? ik keek al mma op vhs videobanden toen jij nog op mammie haar tieten zoog!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet het makkelijk gemaakt: Het spijt me als ik elitair overkwam, dat was niet de bedoeling. Ik acht mezelf helemaal niet beter o.i.d. dan wie dan ook in dit topic (behalve THEFXR). Laten we gewoon weer normaal doen dan.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT? ik keek al mma op vhs videobanden toen jij nog op mammie haar tieten zoog!
Pics van Jajong's moeders tieten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT? ik keek al mma op vhs videobanden toen jij nog op mammie haar tieten zoog!
Eindelijk, ik vroeg me al een tijdje af wanneer zijn debuut zou zijn want het is alweer wat maanden geleden dat hij bij de UFC tekende.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Rafael Natal to Face Newcomer Michael Kuiper at UFC 143
Awesomequote:
Dan nog heeft ze het geprobeerd. Plus het is MMA, het kan alle kanten op gaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vond dat ze beiden wel een punt hadden eigenlijk. Al moest ik uiteindelijk wel Rousey gelijk geven: het draait niet om rankings, maar om welk gevecht het meeste oplevert.
Al denk ik niet dat Rousey nu al goed genoeg is om met Tate te doen wat ze met haar andere tegenstanders deed.
Natuurlijk, maar ik begrijp wel wat Tate bedoelt als ze zegt fat Rousey nog geen title shot verdiend heeft. Zoals ze al zei: al Rousey's vier tegenstanders hadden in totaal minder fights gewonnen dan de enkele tegenstander waar Tate tegen heeft gevochten.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze het geprobeerd. Plus het is MMA, het kan alle kanten op gaan.
Rashad Evans vs. Phil Davis to headline UFC on FOX 2
Tate moet niet zo zeuren... de vrouwen divisie is al niet zo groot. Ze moet juist blij zijn met deze matchup als ze confident genoeg is dat ze van Rousey zal gaan winnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik begrijp wel wat Tate bedoelt als ze zegt fat Rousey nog geen title shot verdiend heeft. Zoals ze al zei: al Rousey's vier tegenstanders hadden in totaal minder fights gewonnen dan de enkele tegenstander waar Tate tegen heeft gevochten.
Daarin geef ik je gelijk. Ik vind ook dat die matchup moet gebeuren, zeker nu er beef is. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik Tate dr argument wel begreep.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:22 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tate moet niet zo zeuren... de vrouwen divisie is al niet zo groot. Ze moet juist blij zijn met deze matchup als ze confident genoeg is dat ze van Rousey zal gaan winnen.
Een champion zeurt immers niet om een vechter maar omarmt ieder gevecht.
[ Bericht 69% gewijzigd door Tazmaniac op 30-11-2011 18:18:42 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Oppassen wat je zegt, anders lig jij straks in een armbarquote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik begrijp wel wat Tate bedoelt als ze zegt fat Rousey nog geen title shot verdiend heeft.
Thanks!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg mocht je interesse hebben.. vandaag open..
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg mocht je interesse hebben.. vandaag open..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Bedankt, kan altijd van pas komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg mocht je interesse hebben.. vandaag open..
Face down, ass up. Who gives a shit verderquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Jajong het volgende:
Vind Tate echt een butterface. Die neus damn.
Hopelijk zij niet op dat momentquote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Face down, ass up. Who gives a shit verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
idd, een rattenneus,maar wel een pornokont!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Face down, ass up. Who gives a shit verder
Bisping moet stoppen met voorbij Mayhem denken..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En om af te sluiten:
Michael Bisping “I Fancy my chances against Anderson Silva; I match up well with him”
![]()
![]()
Bisping is een ideale tegenstander voor Anderson Silva. Een middelmatige striker, een middelmatige worstelaar, middelmatig op de grond. Gemaakt voor een highlight reel KO!
En dan zegggen dat Rousey alleen maar aandacht krijgt omdat ze lekker is. En zelf zulke fotos posten. Domme hoer die Tate.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef THEFXR het volgende:
nog eentje om het af te leren, zonder die neus![]()
[ afbeelding ]
Lelijke niet matchende BHquote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef THEFXR het volgende:
nog eentje om het af te leren, zonder die neus![]()
[ afbeelding ]
ik zie het al voor me, in jouw slaapkamer.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dan zegggen dat Rousey alleen maar aandacht krijgt omdat ze lekker is. En zelf zulke fotos posten. Domme hoer die Tate.
Nee hou op joh ik zou haar kapot neuken daar niet van.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, in jouw slaapkamer.
nee,nee en nog eens nee, ga weg ,enge heks
Heupen om iemand heen slaan? Dat zou wel heel knap zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat ze in de daad opeens haar heupen om je heen slaat, daar gaat je circulatie
Met dat lichaam kan zij alles, of het mannetje het na het paren zou overleven is de vraagquote:Op donderdag 1 december 2011 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heupen om iemand heen slaan? Dat zou wel heel knap zijn.
Bioloog zeker?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met dat lichaam kan zij alles, of het mannetje het na het paren zou overleven is de vraag
Dat wordt weer hartje vast houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Dave Herman vs. Stefan Struve targeted for UFC on FUEL TV 1
Leuke matchup. Eens kijken of Herman daarna nog steeds zegt dat jiu jitsu niet werktquote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Econometrie is totaal niet in hetzelfde straatje als economie. Maar het is zeker goed te doen, mits je goed bent in wiskunde. En saai is het zeker niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Jajong het volgende:
Hey Wammes, weet jij toevallig of de studie Econometrie een beetje te doen is qua saaiheid? Ik weet, is niet helemaal hetzelfde maar toen in hetzelfde straatje dusssssss
Voor mij niet maar had al weinig met wiskunde dus dan is Econometrie al helemaal saai, maar als je echt wat hebt met cijfers zou het wel enorm kunnen boeien.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Jajong het volgende:
Hey Wammes, weet jij toevallig of de studie Econometrie een beetje te doen is qua saaiheid? Ik weet, is niet helemaal hetzelfde maar toen in hetzelfde straatje dusssssss
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Econometrie is totaal niet in hetzelfde straatje als economie. Maar het is zeker goed te doen, mits je goed bent in wiskunde. En saai is het zeker niet.
Okay, ja cijfers fascineren me wel, alleen ik heb de spanningsboog van een kind van 3 dus het wordt sowieso lastig, welke studie ik dan ook weer ga oppikken. Wiskunde is wel een van mijn sterkere punten dus dat is een pre, echter lijkt het me bij zo'n studie wel moeilijk te visualiseren waar je uiteindelijk mee bezig bent, en ik ben toch wel iemand die een duidelijk doel voor ogen moet hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor mij niet maar had al weinig met wiskunde dus dan is Econometrie al helemaal saai, maar als je echt wat hebt met cijfers zou het wel enorm kunnen boeien.
Het is een studie die weinig raakvlakken met de praktijk heeft, dus net zoiets als een studie wiskunde wat dat betreft.
Wat ik wel weet dat al mijn kenissen die econometrie zijn gaan doen heel erg goed terecht zijn gekomen, beter in verhouding met zij die economie zijn gaan doen.
Moet daar ook wel bij vermelden dat econometrie over het algemeen wel erg serieuze studenten trekt, dus daar heeft dat vast ook mee van doen.
Lastige weer voor Stefan.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Fyodor het volgende:
Laatste normale TUF is zeker de moeite waard om te bekijken. Twee puike gevechten, meer verklap ik niet
PeeWee is een zombie.. hij had een flink aantal mokerslagen gehad van Einemo en nog bleef hij staan. Struve zal het staand zeker niet winnen...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Wellicht als ie eens een keer zn lengte gaat gebruiken [a la Jon Jones], maar dat zal wel weer niet..quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
PeeWee is een zombie.. hij had een flink aantal mokerslagen gehad van Einemo en nog bleef hij staan. Struve zal het staand zeker niet winnen...
Dat is precies hetzelfde als dat je tegen een eigenwijze olifant zegt dat hij op een muis moet gaan zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Wellicht als ie eens een keer zn lengte gaat gebruiken [a la Jon Jones], maar dat zal wel weer niet..
Ik hoop zo dat Miller Bisping submit maar ik zie eerlijk gezegd Bisping winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:03 schreef roepdeman het volgende:
Olifanten zijn bang voor muizen, thank you Mythbusters!
Wat een prachtige build up naar de card van aanstaande zaterdag zeg! Het zijn ook echt 3 gevechten waar je benieuwd naar het verloop bent.
Enige manier waar ik Struve zie winnen is via submissionquote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Wellicht als ie eens een keer zn lengte gaat gebruiken [a la Jon Jones], maar dat zal wel weer niet..
Het zal mij benieuwen of hij PeeWee in een triangle gaat krijgen. Grappige is, die Jon Einemo is een black belt in BJJ en die heeft het geen één keer naar de grond proberen te houden. Ik weet niet wat zijn gameplan was... Maar Stefan is een purple belt en hij zal het wel naar de grond moéten brengen...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige manier waar ik Struve zie winnen is via submission
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef kevin_ het volgende:
Beetje matige odds:Ik vind 2.62 anders zéér interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Tazmaniac op 01-12-2011 17:53:02 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
www.bloodyelbow.comquote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Trouwens, zijn de mma awards al ergens te vinden? Kan zelf nog niks vinden iig.
De show zelf, niet de resultaten.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Eliot Marshall Released from UFC
The UFC has confirmed Thiago Alves vs. Martin Kampmann for UFC on FX 2 in March
Al tijdje bekend, maar ik wist het nog niet geloof ik
[..]
Ik vind 2.62 anders zéér interessant
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef kevin_ het volgende:
Die kans is groot, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat dus!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Bisping gaat winnen?
Miller gaat dit echt wel winnen, it will not even be close!!
Daar zit toch helemaal niemand op te wachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Tim Sylvia vs Brett Rogers 'DREAM' fight planned for Dec. 31 in Japan
Wanneer was dit gevecht dan? Zit er freaky uit btw!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Klaphark het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Tim Sylvia vs Brett Rogers 'DREAM' fight planned for Dec. 31 in Japan
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
TUF, by far het beste seizoen ooit. Damn wat een fights ook deze keer weer.Eens met alles uit je spoiler, maar seizoen 5 blijft voor mij het beste, met dit seizoen als goede tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was het alleen maar om momenten als dit:
"I swear to god, there's so much stuff I can do to these fucking idiots. Have some respect for the warrior, dude. Do you even know me? Do you know who I am? [bla bla bla] I don't wanna get close to you, or you're gonna get fucked up. Trust me"
"Fuck that guy"
Gekke Diaz-momenten, goede gevechten, BJ Penn die nieuwe regels verzint gezellige vechtpartijen bij het kampvuur, uitgegleden paarden, Ping Pong en warriors als Andy Wang.. Seizoen 5 blijft onovertroffen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef leeroy het volgende:
[..]Hoe is jouw Portugees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
I want people to look at me and say: he's a warrior man!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eens met alles uit je spoiler, maar seizoen 5 blijft voor mij het beste, met dit seizoen als goede tweede
Al was het alleen maar om momenten als dit:
"I swear to god, there's so much stuff I can do to these fucking idiots. Have some respect for the warrior, dude. Do you even know me? Do you know who I am? [bla bla bla] I don't wanna get close to you, or you're gonna get fucked up. Trust me"
"Fuck that guy"
Gekke Diaz-momenten, goede gevechten, BJ Penn die nieuwe regels verzint gezellige vechtpartijen bij het kampvuur, uitgegleden paarden, Ping Pong en warriors als Andy Wang.. Seizoen 5 blijft onovertroffen
Ik zie juist het omgekeerde gebeuren. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Bisping gaat winnen?
Miller gaat dit echt wel winnen, it will not even be close!!
Net zo goed als zijn engelsquote:
Ik vind zijn Engels niet goed maar ook zeker niet slecht, hij kan zich verstaanbaar maken, hij doet de moeite.. er zijn genoeg Brazilianen die maar blijven aan kakken met hun tolk, zoals een Shogun, Silva, Aldo..quote:
Lul niet zo dom please.quote:
Lekker boeien hoe goed hij iets spreekt. Zolang hij zijn vuisten maar laat spreken.quote:
quote:Main card
Michael Bisping vs. Jason Miller - Decision
Featherweight TUF Finale: Diego Brandao vs. Dennis Bermudez - KO
Bantamweight TUF Finale: T.J. Dillashaw vs. John Dodson - Decision
Tony Ferguson vs. Yves Edwards - TKO (gokje, kan alle kanten op met Edwards tegenwoordig)
Louis Gaudinot vs. Johnny Bedford - Decision (Crazy hair vs 'I'm in Ohio)
Dit zijn ook mijn picks, met als enige verschil dat ik Dodson wel van Dillashaw zie winnen. Te atletisch om te lay n prayen, en Dillashaw is nog een beetje groen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Fyodor het volgende:
Taz, telt de finale van TUF komend weekend ook mee?
Hier zijn hoe dan ook mijn voorspellingen van de maincard:
[..]
Dat is ook zeker mogelijk, Dillashaw is met 4 gevechten inderdaad nog vrij groen. We zullen het zien...quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit zijn ook mijn picks, met als enige verschil dat ik Dodson wel van Dillashaw zie winnen. Te atletisch om te lay n prayen, en Dillashaw is nog een beetje groen.
Dat lukt hem tot nu toe vrij goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker boeien hoe goed hij iets spreekt. Zolang hij zijn vuisten maar laat spreken.
Dat is inderdaad ook nog mogelijk. Al denk ik wel dat Brandao een betere allround vechter is. Ik lees tenminste veel dat zijn jiu jitsu erg sterk is, en daar zag je tijdens tuf ook een beetje van terug toen hij en Akira Dillashaw (geloof ik?) aanpakten omdat ie te arrogant was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is ook zeker mogelijk, Dillashaw is met 4 gevechten inderdaad nog vrij groen. We zullen het zien...
Hoop in ieder geval dat Diego het waar kan maken, door zijn overmatige agressie heeft hij veel gewonnen, maar ook flink wat verliespartijen geincasseerd (7). Het is niet te hopen dat hij een 2e Leben of Guillard wordt, die (spectaculair) van mindere competitie winnen, maar als ze tegen goede tegenstanders vechten dan kost die overmatige agressie ze de kop.
Daar traint hij toch al een tijd, samen met Dodson?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Fyodor het volgende:
Diego Brandao heeft zich trouwens wel behoorlijk voorbereid lijkt het, hij heeft bij Greg Jackson getraind en veel aan zijn worstelen gewerkt met Jon Jones.
Oh my bad, ik dacht dat hij pas na TUF daar was gaan vechten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar traint hij toch al een tijd, samen met Dodson?
Beter bewijs is er inderdaad nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik dacht dat ik hem tijdens oudere fights al met een Jackson's MMA-banner had gezien
edit: dit dus:
[ afbeelding ]
quote:Draw Gegard Mousasi
Win Aron Lofton
Win Francisco Francec
Loss Trevor Prangley
Loss Matt Hamill
Loss Ryan Bader
Loss Thiago Silva
Loss Quinton Jackson
QFTquote:
Echt? Hoe kan iemand nou fan zijn van Bispingquote:
QFT.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? Hoe kan iemand nou fan zijn van Bisping.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik neig ook naar Bisping, puur omdat ik Miller nog irritanter vind. Ik ben zijn provocatie naar Nick Diaz nog niet vergeten, na de partij van Shields tegen Hendo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat was mooi man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik neig ook naar Bisping, puur omdat ik Miller nog irritanter vind. Ik ben zijn provocatie naar Nick Diaz nog niet vergeten, na de partij van Shields tegen Hendo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |