Iig tot je je klusje geklaard hebtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wordt ik nu voor altijd geasccosseerd met tombo?
Ik zit op 24 zie ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 25 is volgens mij een gezond BMI. Ik heb 27. BMI is misschien ook niet het meest betrouwbaar voor hele gespierde bodybuilders of zo.
Nee, dat gaat nooit over, ik ken mezelfquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat houden van zal ook niet zo 1,2,3 overgaan... Ik vind het wel heel jammer voor je
Wat hij ^^ zegtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iig tot je je klusje geklaard hebt
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Croli het volgende:
[..]
kan me voorstellen hoe je je voelt, zelf heb ik dat ook een keer meegemaakt. Je voelt je klote maar toch opgelucht omdat je de knoop hebt doorgehakt. Als je uiteindelijk toch weet dat je niet met diegene oud zult worden. Tenminste zo was dat bij mij. IIG veel sterkte
Dat gaat het niet worden, ze wilde eerst dat ik heel lang mee ging doen in sc en dan zouden we wel zien of ze nog wat foto's van zichzelf wilde sturenquote:
Proestquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iig tot je je klusje geklaard hebt
Maak een leuke paint. Komt het wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden, ze wilde eerst dat ik heel lang mee ging doen in sc en dan zouden we wel zien of ze nog wat foto's van zichzelf wilde sturen
Ik voel alsof ik alleen maar voor mijn zaad gebruikt wordtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Maak een leuke paint. Komt het wel goed
Dat is het punt, ik was er wel van overtuigd dat we samen een toekomst kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Croli het volgende:
[..]
kan me voorstellen hoe je je voelt, zelf heb ik dat ook een keer meegemaakt. Je voelt je klote maar toch opgelucht omdat je de knoop hebt doorgehakt. Als je uiteindelijk toch weet dat je niet met diegene oud zult worden. Tenminste zo was dat bij mij. IIG veel sterkte
Bijna een jaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest, Samzz?
Nee, dat gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
Samzz, sterkte
Woonden jullie samen? Ik vind het dapper van je
Niets mis met je intuitie. Maar wat niet is, kan nog komen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik voel alsof ik alleen maar voor mijn zaad gebruikt wordt
Zoals?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef ElisaB het volgende:
Niets mis met je intuitie. Maar wat niet is, kan nog komen hoor
2x34=goed, en je spiegelt is viesquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog 1x dames :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2de 34 is gevonden door het hoofdkantoor.
Goed of beide terug brengen?
GODZIJDANK!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
oke, dan TREK IK VAN 34!! NU DE KAARTJES AF HOOR!
Ik hou van jullie
Ik ben geen klant van zequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:18 schreef ElisaB het volgende:
Bel Nuon! Dan krijg je een waterbesparende doesjkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou... dat is het blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Croli het volgende:
Dat zou toch niet zo moelijk moeten zijn....?Tot nu toe zijn ze het contract kwijtgeraakt, was de rekening geblokkeerd zodat ik er niks op kon storten maar zij konden wel het geld voor de bankpas eraf halen
, hebben ze ineens geen actuele handtekening meer van mij en moest ik me dus maar eens persoonlijk gaan melden op een kantoor. En een Penniemaat hebben we ook nog steeds niet
![]()
Nu hebben we vanmorgen 86 handtekeningen gezet. Eens kijken of die ook weer retour komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wij ook van jou, Q, wij ook van jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van jullie
Spannend moment, gaat ze het doen of slaat de twijfel toch weer toe!?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van jullie
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, ik zou de 32 doen....die 34 kreukelt zo raar bij je enkels
Kuch....censuur....kuchquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefde, passie. Knetterharde [SENCUUR] en eeuwige trouw
If only.. if only Elisa..quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben geen klant van zeGewoon bellen; kan jou het schelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Elies!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Spannend moment, gaat ze het doen of slaat de twijfel toch weer toe!?
Waar zullen we op inzetten Oognip?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh neequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn Bleeder platforms?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eten en naar de bloedbank. Heel passend op m'n Bleeder platforms.
Tot later.
Kom gewoon in het zielige-wijven-clubje, dan warmen we je wel opquote:
Playing hard to get heet dat. Als je gisteravond met een doos chocola bij haar op de stoep had gestaan had je inmiddels kinderbijslag kunnen aanvragen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden, ze wilde eerst dat ik heel lang mee ging doen in sc en dan zouden we wel zien of ze nog wat foto's van zichzelf wilde sturen
Waar is dat clubje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Kom gewoon in het zielige-wijven-clubje, dan warmen we je wel op
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn Bleeder platforms?
Schoenen?
Hakken?
Soms ben je net een ECHT wijfquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:31 schreef Qwea het volgende:
mijn kont komt wel prima uit in die broek
goed, ff bijlezen,
Damn, en mij stuurde ze alleen naar een foto van haar tietenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
Heej, Samzz is prrrrrrrrittie!![]()
Zie nu pas fobo
Jij gaat er standaard van uit dat iedereen die in deze SC post lelijk is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
Heej, Samzz is prrrrrrrrittie!![]()
Zie nu pas fobo
Krijg de touwtyfus. Ik hou 34. Die moet ook nog gewassen worden dus de kreukels krimpenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Waar zullen we op inzetten Oognip?
Tegenwoordig krimpen ze niet zo erg meer, ze lopen juist erg uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg de touwtyfus. Ik hou 34. Die moet ook nog gewassen worden dus de kreukels krimpen
Och nee, dan wordt ie dus NOG korterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg de touwtyfus. Ik hou 34. Die moet ook nog gewassen worden dus de kreukels krimpen
Die heeft Huppelmuts voor mij gemaaktquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar maak je dat?
Is daar iets voor ofzo?
Nee. NEEEEEEEEEEEJ.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig krimpen ze niet zo erg meer, ze lopen juist erg uit
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och nee, dan wordt ie dus NOG korterik had 36 gekocht als ik jou was
Mijn retegeile Iron Fist hakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn Bleeder platforms?
Schoenen?
Hakken?
Ga maar ff een kalmerend kopje thee zetten. Kun je hier gelijk even verslag doen van de nieuwe smakenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. NEEEEEEEEEEEJ.
NEE ING! KOEST! AF!
*inzichzelf mompelt : Niet twijfelen Qtjuh, is goed zo. Ga maar wat anders doen. *aait*
Ja doei, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga maar ff een kalmerend kopje thee zetten. Kun je hier gelijk even verslag doen van de nieuwe smaken
Ahwquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Samzz, als je straks terug leest, Maes whatsappt me speciaal om te zeggen dat ik je namens haar ook sterkte moet wensenWant ze zit op haar werk en kan niet inloggen. Lief he?
Oei, da's ook een van m'n guilty pleasuresquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Samzz, sterkte
Ik heb een
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat is klote, kreeg je daar vroeger geen geld voor, of is dat tegenwoordig vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik kan weer naar huis, de bloedbank is dicht.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haat jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
oke, wie van jullie heeft een vaatwasser?
Ik heb dreft tabs. Van die liquid dingen. En ik was op eco.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:53 schreef Croli het volgende:
ik heb daar geen last van. ligt het dan aan het soort vaatwasser of juist de tabletten die je gebruikt. Ik heb t namelijk wel eerder gezien/gehoord van die aanslag
Ik krijg er geen geld voor. Ik hoef er ook geen geld voor. In Duitsland is dat volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat is klote, kreeg je daar vroeger geen geld voor, of is dat tegenwoordig vrijwilligerswerk?
moiquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
oke, wie van jullie heeft een vaatwasser?
Liefquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppy Elco
Jee, dat zijn wel enorme dilemma's waar ING hun klanten mee confronteert, zegquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Blijft leuk die ING. Ik wil Christans rekening kunnen inzien in MijnING, daarvoor moet ik een formulier opsturen met een handtekening van mezelf en eentje van Christans wettelijke vertegenwoordiger: ik dus.
Oftewel: ik moet mezelf toestemming geven om die rekening in te kunnen zien
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppy Elco
Nou, ik vraag me idd ook af of het wel zo slim is. Maar hij luistert normaal echt perfect. Halt, wachten, over, ga maar, dat soort dingen. Maar welke idioot steekt nou zomaar over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Mss niet meer los laten lopen dan maar Q, jezus fuck, ik zou ook schrikken ( en boos zijn)
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver Q, dat doet ie anders toch nooit? ()
Ik zou em voorlopig niet los laten lopen bij de weg in de buurt.
Ik ben serieus 10 jaar kwijtquote:
Ik zou er maar heel goed over nadenken. Je bent vast niet de enige bij wie dat tot groote narigheyd heeft geleidquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Blijft leuk die ING. Ik wil Christans rekening kunnen inzien in MijnING, daarvoor moet ik een formulier opsturen met een handtekening van mezelf en eentje van Christans wettelijke vertegenwoordiger: ik dus.
Oftewel: ik moet mezelf toestemming geven om die rekening in te kunnen zien
Ahwquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppy Elco
Streng is goed, hij was fout, dus dat moet je aanpakken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
En dan durft zo'n kerel ook nog bijdehand te zeggen "Jezus, jij bent wel streng voor je hond"krijg te pleuris.
Omdat ik aan het werk ben en een deadline heb en ik zit op FOK ipv me bezig te houden met me deadlinequote:
Bij de meeste honden betekent dat dat je indruk gemaakt heb geloof ik, alleen bij Sjon is het wat andersquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me idd ook af of het wel zo slim is. Maar hij luistert normaal echt perfect. Halt, wachten, over, ga maar, dat soort dingen. Maar welke idioot steekt nou zomaar over.Ik was ook vet boos. Ik verhief mijn stem nogal en hij heeft bijna over me heen gezeken
En terechtquote:Nou, pech voor hem. Beter dan dat ie dood was
Nou, uitloggen dan, deadline halen, en eventueel naar behoefte weer inloggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef Ruv het volgende:
[..]
Omdat ik aan het werk ben en een deadline heb en ik zit op FOK ipv me bezig te houden met me deadline
Maar daarom zei ik dat ik hopeloos was, want als ik uitlog, moet ik jullie missen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, uitloggen dan, deadline halen, en eventueel naar behoefte weer inloggen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:22 schreef Ruv het volgende:
[..]
Maar daarom zei ik dat ik hopeloos was, want als ik uitlog, moet ik jullie missen.
Ik weet niet of ik wel te vertrouwen benquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou er maar heel goed over nadenken. Je bent vast niet de enige bij wie dat tot groote narigheyd heeft geleid
Wat een feest. En, en, en? Geef je jezelf toestemming?
Nopequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer naar het asiel.
Had ik al eens wat foto's laten zien van de asiel kittehs?
Er zitten er ook veel te veel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nope
Ik was vorige week nog op het asiel om blikvoer te halen. Toen ben ik ook langs de buitenverblijven van de katten gelopen, ik moest bijna jankenook al hebben ze het best goed in het asiel, ik gun ze een gouden mandje in een warm huis
Inderdaad...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zitten er ook veel te veel.... Maar ja, zolang baasjes hun verantwoordelijkheid niet nemen, zal dat ook wel zo blijven.
Ja. Maar hoe bedoel je verantwoordelijkheid nemen? Het was niet zomaar een beslissing, natuurlijk. En de kat gaat in de eerste instantie ook niet naar een asiel, maar er wordt zelf een baasje gezocht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar jouw ex-vriend gaat toch ook zijn kat weg doen en daar sta jij toch achter? Vind je dan ook niet dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen?
No offence overigens
Nou ja, jij spreekt over dat zolang baasjes hun verantwoordelijkheid niet nemen, het ook wel druk in het asiel zal blijven... Ah ik lees nu je edit, jij bedoelt blijkbaar iets andersquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe bedoel je verantwoordelijkheid nemen? Het was niet zomaar een beslissing, natuurlijk. En de kat gaat in de eerste instantie ook niet naar een asiel, maar er wordt zelf een baasje gezocht.
Ik doel met verantwoordelijkheid nemen op baasjes die hun beesten niet castreren, namelijk.
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar het is in dit geval geen kwestie van wel of niet bevallen, maar van al 3 jaar lang dagelijks ruzie tussen twee katten die elkaar niet of nauwelijks kunnen ontlopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja, jij spreekt over dat zolang baasjes hun verantwoordelijkheid niet nemen, het ook wel druk in het asiel zal blijven... Ah ik lees nu je edit, jij bedoelt blijkbaar iets anders
Ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen dieren in huis halen, ze blijkbaar niet bevallen en ze in het asiel terecht komen. Uiteraard snap ik ook wel dat het in sommige situaties niet anders kan dan je dier naar het asiel te doen (overlijden, ziekte).
Ah zo, nee dan is het ook een logische keuze ervan uitgaande dat er al een feliwaystekker en dat soort dingen is geprobeerd)quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar het is in dit geval geen kwestie van wel of niet bevallen, maar van al 3 jaar lang dagelijks ruzie tussen twee katten die elkaar niet of nauwelijks kunnen ontlopen.
Ja dat is idd het grootste probleem,quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe bedoel je verantwoordelijkheid nemen? Het was niet zomaar een beslissing, natuurlijk. En de kat gaat in de eerste instantie ook niet naar een asiel, maar er wordt zelf een baasje gezocht.
Ik doel met verantwoordelijkheid nemen op baasjes die hun beesten niet castreren, namelijk.
Er is van alles geprobeerd. Ander voer, feliway, bachbloesem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah zo, nee dan is het ook een logische keuze ervan uitgaande dat er al een feliwaystekker en dat soort dingen is geprobeerd).
Dat zijn mooie beestjes, zijn die uit het asiel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Lisec. En hij is heel erg mooi.
[ afbeelding ]
Dit is Guus, de gymnast.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie dit is, maar ik vind de foto cool.
Met zes maanden is goed, er wordt geadviseerd voor de eerste krolsheid te castreren en dat gebeurt met 6 á 7 maanden. Maar als ze niet buiten komen is het geen ramp als ze later geholpen worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is idd het grootste probleem,
Trouwens een vraagje daarover.
Vanaf hoe oud mogen ze gecastreerd worden, want Ollie en Tommie zijn 15 januari 6 maanden oud en zouden dan in Eindhoven geholpen worden.
Maar de kans zit er dik in dat mijn man dan in het gips zit en dan kan hij niet rijden.
Is het een probleem als ze met 5 maanden of anders met een maand of 8 geholpen worden.
Ik ben aan het twijfelen , want anders laat ik ze met 6 maanden gewoon hier in de buurt helpen, dan betaal ik dat wel extra.
Ja. Allemaal. Ik heb nog veel meer foto's en er zitten echt hele toffe beesten tussen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zijn mooie beestjes, zijn die uit het asiel?
Nee, ik zit met een poes in m'n hoofd. Maar de tijd van castreren\steriliseren is wel gelijk.quote:
Nou ze komen wel buiten in de tuin, maar ik wil niet te lang wachten omdat ik nog meer katers heb, die trouwens allemaal geholpen zijn en ik bang ben dat als de hormonen gaan opspelen ze gaan spuiten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met zes maanden is goed, er wordt geadviseerd voor de eerste krolsheid te castreren en dat gebeurt met 6 á 7 maanden. Maar als ze niet buiten komen is het geen ramp als ze later geholpen worden.
Met vijf maanden castreren heb ik geen ervaring mee... Het wordt niet geadviseerd dacht ik.
Je kan het ook eerder doen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is idd het grootste probleem,
Trouwens een vraagje daarover.
Vanaf hoe oud mogen ze gecastreerd worden, want Ollie en Tommie zijn 15 januari 6 maanden oud en zouden dan in Eindhoven geholpen worden.
Maar de kans zit er dik in dat mijn man dan in het gips zit en dan kan hij niet rijden.
Is het een probleem als ze met 5 maanden of anders met een maand of 8 geholpen worden.
Ik ben aan het twijfelen , want anders laat ik ze met 6 maanden gewoon hier in de buurt helpen, dan betaal ik dat wel extra.
Mja, ook voor katers is de vruchtbare leeftijd met 6 maanden dus ik zou dan wel het zekere voor het onzekere nemen, vooral als ze ook gaan sproeien (:r). En gezien het feit dat je meer katers hebt, zou ik de open katers gewoon laten helpen, straks heb je heibel in de tent of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ze komen wel buiten in de tuin, maar ik wil niet te lang wachten omdat ik nog meer katers heb, die trouwens allemaal geholpen zijn en ik bang ben dat als de hormonen gaan opspelen ze gaan spuiten.
Ik denk dat ik ze gewoon met 6 maanden hier laat helpen , is eigenlijk voor de katten en mijzelf ook veel relaxter want met de entingen heb ik me toch een miauwconcert moeten aanhoren
Dat kan ik beamen en bevestigen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:50 schreef indaha het volgende:
Nee maar wel geil en dan gaan ze spuiten
Ja maar dan moet hij niet voor 15 dec opgeroepen worden voor het ziekenhuis (en hij wil liefst zo snel mogelijk natuurlijk), ik denk dat ik maandag eens even bel en dan beslis wat ik doe want de afspraak staat op 16 januari en die moet ik toch afzeggen of verplaatsen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan het ook eerder doen hoorSocks is ook met 3.5 maand ofzo geholpen omdat ze toen toch al onder narcose ging. Misschien kun je het dan een maand eerder doen zodat je man nog niet in het gips zit?
Is er bij Redcat misschien niet net zo'n regeling als hier bij het asiel? Dat je korting krijgt als je de kat bij je eigen dierenarts laat helpen?
Ja daarom wil ik het ook niet te lang uitstellen want het gaat nu hardstikke goed onder elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ook voor katers is de vruchtbare leeftijd met 6 maanden dus ik zou dan wel het zekere voor het onzekere nemen, vooral als ze ook gaan sproeien (:r). En gezien het feit dat je meer katers hebt, zou ik de open katers gewoon laten helpen, straks heb je heibel in de tent of zo.
Jij begon ook te spuiten met zes maandenquote:
Je kan ze ook deze week al laten castreren, maar dan zullen ze geloof ik niet zo groot worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij niet voor 15 dec opgeroepen worden voor het ziekenhuis (en hij wil liefst zo snel mogelijk natuurlijk), ik denk dat ik maandag eens even bel en dan beslis wat ik doe want de afspraak staat op 16 januari en die moet ik toch afzeggen of verplaatsen dan.
[..]
Ja daarom wil ik het ook niet te lang uitstellen want het gaat nu hardstikke goed onder elkaar.
Geen idee, dat moet ik aan de huishoudster vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Jij begon ook te spuiten met zes maanden?
En de automobilist zat raar te kijken naar de vrouw die in het gras lag te worstelen met haar grote hondquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
pffffffffff, echt. Ik ben 10 jaar van mij leven kwijt.
Baloe en ik lopen op het gras, steken over... loopt weer op het gras. Hij ziet een grote stok, sleurt daarmee, ik breek hem in twee want te groot... lopen, en in ene zie ik hem MIDDEN! op de straat lopen!
Hoe die het in zijn kop haalt mag god weten. En ik zie auto's naderen (best hard) dus ik grijp hem in zijn nekvel (wat blijkbaar pijn deed want hij begon te piepen) en trek hem van 1 weghelft op de andere. Gaat die idioot vet hard in mijn klauw happen. Maar op dat moment kwam er ook een auto op mijn weghelft, dus ik wil hem pakken, hapt ie weer![]()
Dus ik heb hem op op het gras geslingerd en hem daar maar es ff flink bij zijn strot gegrepen en op zijn rug gegooid. Jezus fuck, idioot
Ik schrok me de tyfus.
Ja maar ze zijn nog zo klein, alhoewel Ollie weegt nu 2730 en Tommie 2525quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan ze ook deze week al laten castreren, maar dan zullen ze geloof ik niet zo groot worden.
Volgens mij is dat primaquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nog zo klein, alhoewel Ollie weegt nu 2730 en Tommie 2525is dat redelijk voor bijna 4,5 maand ?
Klinkt als een prima gewichtquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nog zo klein, alhoewel Ollie weegt nu 2730 en Tommie 2525is dat redelijk voor bijna 4,5 maand ?
Voor zover ik weet zijn de mening onder de experts daar nog erg verdeeld over. Ik heb katers gezien die voor de 13e week zijn gecastreerd en nu grote katers van dik 10 kilo zijn. Dodge is pas met tien maanden geholpen en nog geen zes kilo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan ze ook deze week al laten castreren, maar dan zullen ze geloof ik niet zo groot worden.
O wat een knapperd, nu twijfel ik weer wat ik moet , ik begin op Q te lijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Meet Melvin; gecastreerd toen hij 4,5 maand was ivm alles eronder zeiken.
Inmiddels is ie bijna 14 en ruim 7 kilo en lomp groot![]()
Ik zou het eerder doen Indaha; bespaart je en geld en wie weet een hoop ellende met sproeien, vechten e.d.
Och, die spam je echt veel te weinig hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Meet Melvin; gecastreerd toen hij 4,5 maand was ivm alles eronder zeiken.
Inmiddels is ie bijna 14 en ruim 7 kilo en lomp groot![]()
Ik zou het eerder doen Indaha; bespaart je en geld en wie weet een hoop ellende met sproeien, vechten e.d.
Succes!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
Ik ga gewoon maandag bellen en kijken wat ze zeggen,
Thanks allemaal
Wat een leukerds zitten er daar allemaal, ik mag geen huisdieren meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een leukerd. Echt een baasje, heeft altijd ruzie met andere katten omdat hij de baas is. Of iig denkt dat ie dat is.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een knapperd, nu twijfel ik weer wat ik moet , ik begin op Q te lijken
Het is idd een lekker ding en m'n grote vriendquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Och, die spam je echt veel te weinig hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat dierenartsen adviseren te wachten met castreren tot een half jaar? Wat zijn de nadelen van vroege castratie? (behalve dus wat Senes net zei)
Volgens mij alleen omdat het algemeen geaccepteerd is met een half jaar te castreren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat dierenartsen adviseren te wachten met castreren tot een half jaar? Wat zijn de nadelen van vroege castratie? (behalve dus wat Senes net zei)
Als ik plek had....quote:
Mickey kreeg 2 maanden voor haar 7e verjaardag accuut nierfalen en is nog geen 2 weken later ingeslapenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
Wat een lekkerding die Melvin
Mag ik vragen wat er met Mickey is gebeurd?
Oei, die is ook al zo mooi fel roodquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik plek had....
Hij doet me aan Baloe denken; mijn Rooie Rotterdammert![]()
![]()
Waarom nou juist hij aids moest hebben en doodgaan snap ik nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh mooie rooiequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik plek had....
Hij doet me aan Baloe denken; mijn Rooie Rotterdammert![]()
![]()
Waarom nou juist hij aids moest hebben en doodgaan snap ik nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ach wat sneuquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mickey kreeg 2 maanden voor haar 7e verjaardag accuut nierfalen en is nog geen 2 weken later ingeslapen
Dat vind ik zoooo mooi; dat dieprodequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, die is ook al zo mooi fel rood. Dat is Lisec ook:
[ afbeelding ]
Kattenaids is wel echt klote.
Ja maar ik vraag me af waarom ze niet met 3 of 4 maanden of zo gecastreerd kunnen worden? Waarom wachten tot ze 6 maanden zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:10 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ook om het sproeien voor te zijn.
Ja, ik heb echt een zwak voor rode kattenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooo mooi; dat dieprode![]()
Ooit wil ik weer een Rooie, maar we hebben afgesproken dat zolang Droop leeft, er niets meer bij komt.
Ook al blijft ze als laatste over
Agossiequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:15 schreef indaha het volgende:
http://i1102.photobucket.(...)ie%2011/SDC10006.jpg
Prachtig stelquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:15 schreef indaha het volgende:
http://i1102.photobucket.(...)ie%2011/SDC10006.jpg
Liefquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn eerste kennismaking met Baloe![]()
Hij heeft mij echt uitgekozen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat zegt iedereen , maar ik zie dat zelf niet zo ik vind ze echt nog zo klein en Tommie lijkt heel smal t.o.v. Olliequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:17 schreef Oognip het volgende:
Wat een knapperds Indaha en wat zijn ze al groot
Volgens mij vanwege het sluiten van de groeischijven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af waarom ze niet met 3 of 4 maanden of zo gecastreerd kunnen worden? Waarom wachten tot ze 6 maanden zijn?
En door vroegtijdige castratie zouden die dus niet goed sluiten? Ok dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het sluiten van de groeischijven.
nou, best wel ja. We hadden nog 10 min over, en die moest ik vol hard aanpakkenquote:
Maar hoe gaat het met je enkel nu dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, best wel ja. We hadden nog 10 min over, en die moest ik vol hard aanpakkenNu gaan we 2x per week keihard trainen
Ik heb nu al medelij met mezelf.
Bijkomend voordeel is wel, dat zei de fysio ook wel, ik ga wel flink afvallen ws
Nu op dit moment?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met je enkel nu dan?
O dus geen last van de fysio en training dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu op dit moment?
Kleine steekjes zo nu en dan, en verder geen last.
Maar goed, ik heb de hele dag afgezien van deze 10 min ook niks gedaan he. Beetje fokken, beetje bankhangen, beetje uitslapen, boodschappen.
Dus geen moer.
nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
O dus geen last van de fysio en training dus
Ik moet door de pijn heen trainen, om te kijken of de pijn dan weggaat. Nou, dan doen we dat maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Die chocothee is best te doen Non&Qwee!
Moet je nu meer spieren kweken van de fysio?
Wil je mijn dilemma oplossen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:46 schreef Ruv het volgende:
* Ruv verveelt zich en valt de dames daar maar mee lastig
Ik denk dat ik hierop nee ga zeggen, omdat ik me zo vaak mogelijk uit vrouwelijke gedachtes en spinsels en problemen probeer te houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Toevallig dat ik je buurvrouw kenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wil je mijn dilemma oplossen?
Ik heb afgesproken om met mijn buufje the voice te kijken, maar nu zijn vriend en ik net uiteten gevraagd door een vriend en zijn vriendin van mijn vriend. Als we ervoor kiezen om uiteten te gaan dan moet ik mijn buufje afzeggen en dat is lullig, maar wij zien die vriend en vriendin ook niet vaak
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hierop nee ga zeggen, omdat ik me zo vaak mogelijk uit vrouwelijke gedachtes en spinsels en problemen probeer te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dat laatste maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Toevallig dat ik je buurvrouw kenen ik denk dat als je haar dat uitlegt ze het best zal begrijpen
en dat zou ik wel doen voor dat ze het hier leest
Ik ook....2 krattenquote:
NOES! Inleverenquote:
Ja daahaaaag, dan krijg ik ruziequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOES! Inleveren
Ik heb een blikje. Ik moet eigenlijk een 8pack halen, maar geen zin.
Ja, en anders met mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja daahaaaag, dan krijg ik ruzie![]()
Gehaktballenmeisje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, net weer voor de komende maand gehaktballen staan draaien en in de den vriezert gedaan.
Ideaal
Hé jarige, nog vele jaren!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Jee wat een leuke manier om MM voor het blok te zetten zeg![]()
Gelukkig vindt ze het vast helemaal niet erg en als ze het wel erg zou vinden zou ze het hier nooit zeggen, al was het maar om mij geen gelijk te willen geven
Lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, net weer voor de komende maand gehaktballen staan draaien en in de den vriezert gedaan.
Ideaal
Dank je welquote:
Krijg ik nog een kusje op mijn tandvlees?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef Oognip het volgende:
Ing, je hebt gelijk hoor, ik vind dat eigenlijk ook
Mm is al op de hoogte van het dilemma hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook![]()
kunnen die vrienden niet morgen ofzo?
en ik vind het wel een beetje apart dat mm het zo moet/kan lezen![]()
Well, that makes two of us.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het echt aso vinden als iemand mij zo voor het blok zou zetten op een forum, maar hey, wie ben ik?
Zelfs dan maak ik nog geen kans beste Qwertyquote:
Qwertyquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Ruv het volgende:
[..]
Zelfs dan maak ik nog geen kans beste Qwerty
MUIS! Geil slettebakje!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh! Roomsoesje van me, truffeltje dat je er bent!
Happy birthday babe![]()
Niks is te hoog gegrepen voor mij, maar ik denk gewoon dat ik weinig kans maak als kandidaat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
QwertyNee, oh-oh is wat te hoog gegrepen voor je.
oh dan is het iets andersquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mm is al op de hoogte van het dilemma hoorik ben in overleg met haar.
Die vrienden wonen in Utrecht en komen nu voor iemands afstuderen naar Enschede, het zou leuk zijn als wij ze dan ook nog even kunnen zien. Maar ik denk dat mijn vriend alleen gaat
HALLO TOMBO!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dan is het iets anders![]()
nodig iedereen gewoon bij jou uit
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Ruv het volgende:
[..]
Niks is te hoog gegrepen voor mij, maar ik denk gewoon dat ik weinig kans maak als kandidaat.
Neh dat laatste wordt hem sowieso niet. Ik kiek nog wel even.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dan is het iets anders![]()
nodig iedereen gewoon bij jou uit
Heb jij even geluk, ik heb vanochtend gedouchedquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MUIS! Geil slettebakje!
Likje op je anaaltje.
Omnomnomnomnomquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, ik heb vanochtend gedouched
Hai
Omdat ik dat gewoon denk, weinig zelfbeeldquote:
mooi.quote:
Ben ik binnen twee minuten al verleden tijd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Je valt alleen door die opmerking bij iedereen al af als ze een beetje eigenwaarde hebben
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Ruv het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon denk, weinig zelfbeeld
quote:
Heuj! En ik dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Yups.
Muisje niet though, dank je baaaaaaaaabe?
Als in 'alleen minder dan niets valt binnen m'n bereik'?quote:
Hey, geile!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als in 'alleen minder dan niets valt binnen m'n bereik'?
ben je al dronken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat maak ik er echt niet uit opquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Doei Babequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga Eindhoven (nog) onveilig(er) maken.
Doei
Zitten de pijpen ook nog goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
ik zit mijn kont nog eens in de spiegel te bekijken, dit is de beste broek evah.
Zullen we een alert uit laten gaan voor Eindhoven?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha Eindhoven is al erg genoeg, be gentle Muis
Veel plezier Muisquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga Eindhoven (nog) onveilig(er) maken.
Doei
WAAROM vraag je dat niet aan mij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaaaaaf?
Drink je er ook eentje op mij?
Ben je aan het werruk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Omdat jij onmogelijk tijd hebt om tussen je eigen gezuip door dr ook nog eentje op mij te drinken![]()
Dom wief
Dat is idd een beetje balen van die tijdelijke auto, die was eigenlijk niet nodig geweest dan en ik hoop dat je hem snel weer kwijt kan voor een leuke prijs.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze stonden vandaag op mijn voicemail dat de nieuwe auto binnen is
Aan de ene kant![]()
Aan de andere kant we zouden een 2012 kenteken krijgen dat is nu dus niet. En we hebben deze week een tijdelijke auto gekocht
HEUL WEL!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Omdat jij onmogelijk tijd hebt om tussen je eigen gezuip door dr ook nog eentje op mij te drinken![]()
Dom wief
Zuipschuit!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
Q, ik neem hier zo een lekker glas rode wijn op jou gezondheid![]()
En de tweede om op Oh-Oh te proosten.
Geef hem een berenburg! goed voor de hoestquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Hoera, paard weer aan het hoesten. Nu m'n been nog breken of zo en Murphy's is compleet
Hé rot is dat. Beterschap voor je paard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Hoera, paard weer aan het hoesten. Nu m'n been nog breken of zo en Murphy's is compleet
Ik dacht aan Jagermeisterquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef hem een berenburg! goed voor de hoest
Altijd dear, altijdquote:
Nou dan doe ik lekker mee met mijn koffiequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
Q, ik neem hier zo een lekker glas rode wijn op jou gezondheid![]()
En de tweede om op Oh-Oh te proosten.
Beterschap voor Rioquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Afijn, volgende post "Help, mijn paard is alcoholist"quote:
Dankquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé rot is dat. Beterschap voor je paard.
Ik begin wel eerst met honingquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, volgende post "Help, mijn paard is alcoholist"
Dat is balenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:53 schreef Ruv het volgende:
Ik hoop zo dat ik zo naar huis kon maar ik moet blijven werken tot minstens half elf vanavond.
De laatste paar weken heb ik helemaal geen weekend kunnen hebben, wat eigenlijk gewoon vervelend is omdat als er diensten uitgedeeld worden onder het rooster, ben ik, hoe raar, altijd de sigaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
Dat is balen, maar heb je dan wel weekend?
Fine, neem je bier mee? Ik heb nog maar 12 flesjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik eet mee, dus reken maar een bord meer.
Ik kijk het even aan, de DA is er twee maand geleden nog bij geweest en er was niks ernstigs verder. Mocht hij volgende week nog zo hard hoesten dan moet ze maar met een paardenmiddel (har har) komen.quote:
Verzachtend voor de keel iig.quote:
Aah, okequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, de DA is er twee maand geleden nog bij geweest en er was niks ernstigs verder. Mocht hij volgende week nog zo hard hoesten dan moet ze maar met een paardenmiddel (har har) komen.
[..]
Verzachtend voor de keel iig.
Ik neem gewoon sterke drank mee lieverd, dan gaan we gewoon even weekend vierenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Fine, neem je bier mee? Ik heb nog maar 12 flesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |