Iig tot je je klusje geklaard hebtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wordt ik nu voor altijd geasccosseerd met tombo?
Ik zit op 24 zie ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 25 is volgens mij een gezond BMI. Ik heb 27. BMI is misschien ook niet het meest betrouwbaar voor hele gespierde bodybuilders of zo.
Nee, dat gaat nooit over, ik ken mezelfquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat houden van zal ook niet zo 1,2,3 overgaan... Ik vind het wel heel jammer voor je
Wat hij ^^ zegtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iig tot je je klusje geklaard hebt
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Croli het volgende:
[..]
kan me voorstellen hoe je je voelt, zelf heb ik dat ook een keer meegemaakt. Je voelt je klote maar toch opgelucht omdat je de knoop hebt doorgehakt. Als je uiteindelijk toch weet dat je niet met diegene oud zult worden. Tenminste zo was dat bij mij. IIG veel sterkte
Dat gaat het niet worden, ze wilde eerst dat ik heel lang mee ging doen in sc en dan zouden we wel zien of ze nog wat foto's van zichzelf wilde sturenquote:
Proestquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iig tot je je klusje geklaard hebt
Maak een leuke paint. Komt het wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef Ruv het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden, ze wilde eerst dat ik heel lang mee ging doen in sc en dan zouden we wel zien of ze nog wat foto's van zichzelf wilde sturen
Ik voel alsof ik alleen maar voor mijn zaad gebruikt wordtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Maak een leuke paint. Komt het wel goed
Dat is het punt, ik was er wel van overtuigd dat we samen een toekomst kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Croli het volgende:
[..]
kan me voorstellen hoe je je voelt, zelf heb ik dat ook een keer meegemaakt. Je voelt je klote maar toch opgelucht omdat je de knoop hebt doorgehakt. Als je uiteindelijk toch weet dat je niet met diegene oud zult worden. Tenminste zo was dat bij mij. IIG veel sterkte
Bijna een jaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest, Samzz?
Nee, dat gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
Samzz, sterkte
Woonden jullie samen? Ik vind het dapper van je
Niets mis met je intuitie. Maar wat niet is, kan nog komen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ik voel alsof ik alleen maar voor mijn zaad gebruikt wordt
Zoals?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef ElisaB het volgende:
Niets mis met je intuitie. Maar wat niet is, kan nog komen hoor
2x34=goed, en je spiegelt is viesquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog 1x dames :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2de 34 is gevonden door het hoofdkantoor.
Goed of beide terug brengen?
GODZIJDANK!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
oke, dan TREK IK VAN 34!! NU DE KAARTJES AF HOOR!
Ik hou van jullie
Ik ben geen klant van zequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:18 schreef ElisaB het volgende:
Bel Nuon! Dan krijg je een waterbesparende doesjkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou... dat is het blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Croli het volgende:
Dat zou toch niet zo moelijk moeten zijn....?Tot nu toe zijn ze het contract kwijtgeraakt, was de rekening geblokkeerd zodat ik er niks op kon storten maar zij konden wel het geld voor de bankpas eraf halen
, hebben ze ineens geen actuele handtekening meer van mij en moest ik me dus maar eens persoonlijk gaan melden op een kantoor. En een Penniemaat hebben we ook nog steeds niet
![]()
Nu hebben we vanmorgen 86 handtekeningen gezet. Eens kijken of die ook weer retour komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wij ook van jou, Q, wij ook van jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
oke, dan TREK IK VAN 34!! NU DE KAARTJES AF HOOR!
Ik hou van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |