Behalve dat ik het gevoel heb dat ik meer eet, wat wel een fijne bijkomstigheid is, niet echt nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Merk je trouwens al wat van die 50gr. eiwitten per dag Mar?
Ik heb iets gemist geloof ik, maar het klinkt als een naaistreek. Je hebt via via toch wel laten weten dat je vanavond een fijne gezellige avond tegemoet gaat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
Poe weekend!
Die zgan vrienden van het bootfiasco gaan nu gezellig met elkaar stappen vanavond.
Hebben ze via via geinformeerd of wij toch wel sneutjes op de bank zaten
Echt hé
ik vermoed gewoon zogenaamde. En dus zgn. Met een punt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:
Zijn het trouwens zgn of zgan vrienden
Als ze de vrienden te koop aan wil bieden is "zo goed als nieuw" wel betere verkooppraatquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik vermoed gewoon zogenaamde. En dus zgn. Met een punt.
^^quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik, maar het klinkt als een naaistreek. Je hebt via via toch wel laten weten dat je vanavond een fijne gezellige avond tegemoet gaat?
Niet! Wat kansloos!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
Poe weekend!
Die zgan vrienden van het bootfiasco gaan nu gezellig met elkaar stappen vanavond.
Hebben ze via via geinformeerd of wij toch wel sneutjes op de bank zaten
Echt hé
Jammer Jeager... is nu alles op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bahhh...ik moet het ook ooit leren. Net bij de lidl, koekjes gekocht. OMdat ik er zo nu en dan wel 1 mocht eten.
Gelijk 8 naar binnen gewerkt....
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jammer Jeager... is nu alles op?
Totdat je misselijkheid voorbij is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben sterk, het kastje blijft dicht.
Heel herkenbaar die fases. Enige remedie is zorgen dat je het niet in huis hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bahhh...ik moet het ook ooit leren. Net bij de lidl, koekjes gekocht. OMdat ik er zo nu en dan wel 1 mocht eten.
Gelijk 8 naar binnen gewerkt....
oh nee, ik zou er nog wel wat op kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Totdat je misselijkheid voorbij is?
Ik heb ook uggs, puur omdat ze heerlijk zitten, en nog nooit koude voeten er in heb gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Perruche het volgende:
Ik zie in V&A Uggs te koopen ze zitten zo lekker
Kan iemand me zeggen "doe het niet, ze zijn lelijk einz"!!! ofzo?
Er zit nog een verschil tussen 'niet mooi' of 'ik wil mijn ogen eruit krabben lelijk'quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, het hoeft niet altijd mooi te zijn. Ik zou alleen geen tweedehands Uggs kopen, omdat ze naar de voeten van een ander staan.
haha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit nog een verschil tussen 'niet mooi' of 'ik wil mijn ogen eruit krabben lelijk'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit? Eerlijk zijn, er hangt hier kleding zat in de kast.
Ik laat wel de riem thuis die er nu onder bulkt en doe een jasje aan
[ Bericht 15% gewijzigd door Ml-etje op 25-11-2011 17:58:34 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ik vind het mooi. Wat een taille ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit? Eerlijk zijn, er hangt hier kleding zat in de kast.
Ik laat wel de riem thuis die er nu onder bulkt en doe een jasje aan![]()
En Uniek, goed aangepakt!!
[ Bericht 14% gewijzigd door Ml-etje op 25-11-2011 17:58:53 ]
Dat probleem heb ik dus ook...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan het prima hebben, maar ik weet niet zo goed of ik het ook echt heel leuk/mooi vind staan...Er is *iets* mee, maar kan er niet precies de vinger op leggen wat dat "iets" nou is.
Dat kan je fiksen met een goede bh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook...
Heb het idee dat het een platmakert is.
Ja de strapless doet het ieg niet dus even iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan je fiksen met een goede bh.
Ik heb een stevige voorgevormde strapless, die doet het wel bij zulke topjes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de strapless doet het ieg niet dus even iets anders verzinnen.
Heb hem al uitgetrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Doe eens een foto dan met het betreffende jasje? Nu vind ik het ook niet zo. Het is raar genoeg wat saai, ondanks het mooie profiel. En wat bloot van boven en dicht van onder. Denk dat dat het probleem is. Dat contrast is wat groot. Heb je er geen rokje bij?
Wat fijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb over twee weken een hele week vrij![]()
![]()
dat is minder fijn. Ik moest afgelopen zaterdag ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat fijn
Ik moet morgen ook werken!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb over twee weken een hele week vrij![]()
![]()
Vind je dit werk leuker dan voor de klas staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is minder fijn. Ik moest afgelopen zaterdag ook.
Precies een jaar geleden kreeg ik mn ontslag. Had toen niet durven dromen dat het er nu zo voor zou staan en dat het na zo'n k*tperiode toch weer helemaal goed zou komen.
echt wel. Toen was ik nog euforisch dat ik in Den Haag woonde en een echte baan had maar achteraf zit ik nu veel beter op mn plekquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je dit werk leuker dan voor de klas staan?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh nee, ik zou er nog wel wat op kunnen.
@ perruche, ja, kleine koekjes, maar wel evil denk ik..honingkoek (soort ontbijtkoek) in donkere chocolade..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo teruglezen hoor! Maar vast een "Mweh" en een "".
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jammer Maria!!
Ik vind het zo'n stomme reden ook
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo teruglezen hoor! Maar vast een "Mweh" en een "".
MOET IK ZE GAAN SLAAN???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dattes!! Maar ja, als reden is het wel fijner om te horen, dan dat je minder goed in het team zou passen of zo. Misschien hebben ze slechte ervaringen met mensen waarvan zij denken dat ze te hoog zijn opgeleid. Het is ook nooit goed! Dan te weinig, dan te veel, dan geen ervaring........quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
AwwWat jammer Maria!!
.
Ja, op aanraden van Coco ga ik misschien nog wel een mailtje doen, dat ik er wel echt voor had willen gaan en dat ik hoop dat ze me in het achterhoofd houden als er weer iets vrij komt ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
AwwWat jammer Maria!!
.
quote:
Ja, het is wel een van de beste manieren om afgewezen te worden denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Dattes!! Maar ja, als reden is het wel fijner om te horen, dan dat je minder goed in het team zou passen of zo. Misschien hebben ze slechte ervaringen met mensen waarvan zij denken dat ze te hoog zijn opgeleid. Het is ook nooit goed! Dan te weinig, dan te veel, dan geen ervaring........
Jammer, Indiaantje!! Komt vast snel goed!!
Precies!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Even eenonder de riem voor Maria.
komt goed, hopelijk gauw!
Hoe kan dat?quote:
geen idee maar ik ga zo douchen en in bed kruipen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Alweer wat beter Kwak?
Hoe is het met je voeding? Envoor samenwonen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, blijf het zo goed van je vinden hoe je overal doorheen slaat.... en je jaloersmakende hardloopprogressie![]()
Ik zit er wel aan te denken om richting het middelbaar onderwijs te neuzenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Awww Maria!
Maar je kunt het ook op een middelbare school proberen? Een categoraal gymnasium wellicht? Daar hebben ze vast wel behoefte aan knappe koppen.
Ik zie hier in de omgeving weinig vacatures eigenlijk, maar misschien zetten ze ook niet alles online? Achja iets verder weg zoeken vind ik ook niet zo ergquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
op middelbare scholen zitten ze te springen op eerstegraads docenten Engelsdikke kus voor de boe!
Tja ik snap het ergens ook wel. Aan de andere kant denk ik ook dat je nooit weet hoe iemand het zal bevallen ergens - mensen die aanvankelijk denken voor een baan gemáákt te zijn kunnen er toch ook weer op afknappen. Ik vind het sowieso een lastige vraag, 'wat doe jij over 5 jaar'. Ik kan wel een ideaalbeeld schetsen, maar hoe reëel dat is moet nog maar bezien wordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Amsel het volgende:
Hè wat balen Maria
Vroeger vond ik dat ook een kulargument, maar nu ik aan de andere kant zit kan ik het wel snappen. Ik heb iemand in mijn team die eigenlijk te goed/slim is voor de baan die ze nu heeft, maar er is gewoon weinig groeiperspectief. En ik merk dat het voor haar zó frustrerend is, dat is gewoon rot om te zien. En tegelijkertijd laat ze uit verveling steken vallen, waardoor ik vaak zou willen dat er iemand op die plek zat die er nog wél een enorme uitdaging aan had en dus keihard zijn/haar best zou doen.
Maargoed, daar heb jij natuurlijk helemaal niks aan. Ik hoop dat er snel iets anders op je pad komt dat wel helemaal bij je past en waar je hartstikke gelukkig van wordt!
Ja ik heb wel een fijn gesprek gehadquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Aww Maria!! Maar ik vind het idee van Coco wel heel goed.
Ennn je bent uitgenodigd!!!! Dat is al veel beter dan op brief/CV afgewezen worden
Heb je in de tussentijd nog wel wat gezien?
Nou zeg, jou wil ik ook nooit meer zien, leukerdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Aaaah Maria![]()
Stom begin van het weekend en een stomme reden..
Net zoals nu ga zeggen: Ik wil niks meer met je te maken hebben omdat je te leuk, lief en mooi bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Razzt kwam ook al buurten!Lief
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als ik kan helpen weet je me te vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een fijn gesprek gehadDat is ook al iéts waard.
Verder heb ik nog niet veel concreets op het oog - wel wat dingen gezien waarnaar ik ga informeren!
Zekers, en daar ben ik ook héél blij meequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik kan helpen weet je me te vindenFlikken kijken en make uppen.
Smoochez voor jou en Ewelina!quote:
vacatures komen pas weer echt op gang in t voorjaar, piek is in aprilquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om richting het middelbaar onderwijs te neuzenWil ik wel ook lesbevoegdheid halen, wellicht zoals Kwak dat heeft gedaan met een combi van werken en leren! Ik ga komende week op onderzoek uit
[..]
Ik zie hier in de omgeving weinig vacatures eigenlijk, maar misschien zetten ze ook niet alles online? Achja iets verder weg zoeken vind ik ook niet zo erg
[..]
Tja ik snap het ergens ook wel. Aan de andere kant denk ik ook dat je nooit weet hoe iemand het zal bevallen ergens - mensen die aanvankelijk denken voor een baan gemáákt te zijn kunnen er toch ook weer op afknappen. Ik vind het sowieso een lastige vraag, 'wat doe jij over 5 jaar'. Ik kan wel een ideaalbeeld schetsen, maar hoe reëel dat is moet nog maar bezien worden
Wat een goed plan ja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen nasr de carrierebeurs? Die is toch nog morgen?
Oh jaaaaquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef Laureline het volgende:
... dan zie ik je eerder op een Montessori-lyceum voor de eindexamenklas VWO staan, en dan alle meisjes hangend rond je tafel "Ooo juf (onee, op montessori zeggen ze Maria!), wat een mooie uilenketting!"
Zo zweverig is montessori echt niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef Laureline het volgende:
Razz heeft gelijk hoor, Maria, je moet geen parels voor de zwijnen worden! Lesgeven zou wel iets voor je kunnen zijn, maar dan zie ik je eerder op een Montessori-lyceum voor de eindexamenklas VWO staan, en dan alle meisjes hangend rond je tafel "Ooo juf (onee, op montessori zeggen ze Maria!), wat een mooie uilenketting!"
Veel succes verder, misschien beland je ook wel in Den Haag, andere juffen uit dit topic gingen je voor!
*boks*quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Net lijstje Majo..
En drummenTof!
Heb echt het ritme van een specht met parkison
Zou je zien dat we dan net verkeerd *boksen*quote:
Ik kwam pas heel laat mijn bed uit, met een dikke kater, een kuthumeur en een dip.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zou je zien dat we dan net verkeerd *boksen*
Waarom heb je vandaag zo weinig gehad Xennia? Nog wat fruit?
Dat roept alleen maar meer vragen op... Gaat het?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kwam pas heel laat mijn bed uit, met een dikke kater, een kuthumeur en een dip.
Misschien neem ik later nog wat.
Thanks! En drummen is erg leuk inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Net lijstje Majo..
En drummenTof!
Heb echt het ritme van een specht met parkison
Is mijn ervaring ook. Ik word omringd door geniale analisten, maar bijvoorbeeld plannen, telefoneren of een fatsoenlijk rapport schrijven dat ook te begrijpen is door de klant schijnt bizar moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Wat ik bemerk is dat academici als te weinig praktisch worden beschouwd.
Pas als ze zich goed profileren in een gesprek valt dat vooroordeel een stukje weg.
beter in abstracte dingen, dan in praktische dingen..... denk ik dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook. Ik word omringd door geniale analisten, maar bijvoorbeeld plannen, telefoneren of een fatsoenlijk rapport schrijven dat ook te begrijpen is door de klant schijnt bizar moeilijk te zijn.
Jup. Ern mogelijk is dat de reden dat maria toch niet op haar plaats is op een praktisch instituut als het mbo. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
beter in abstracte dingen, dan in praktische dingen..... denk ik dan.
Of begrijp ik je verkeerd? Geef je de voorkeur aan abstractie boven praktische vaardigheden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
beter in abstracte dingen, dan in praktische dingen..... denk ik dan.
jij begrijpt mij primaquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of begrijp ik je verkeerd? Geef je de voorkeur aan abstractie boven praktische vaardigheden?
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij begrijpt mij prima
Ik heb niks tegen abstractie, soms is het prettig om je in vaagheden uit te kunnen drukken
Maar als je het abstracte niet om kan zetten naar het praktische, dan heb je er niks aan.
ontstoken klinkt niet goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Jeutje heb al een week nekpijn, ga ik net de pijnlijke plek bevoelen zitten er op een rij allemaal hobbels![]()
Nou dat is vast mooi ontstoken.
Me 2 hahaquote:
Heb echt geen flauw idee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ontstoken klinkt niet goedhoe komt dat?
Dat was niet de bedoeling. Er zijn geen grote dingen aan de hand hoor. Heb er net een week vakantie met B op zitten en nu is hij weer weg. Ben het latten en het gemis zat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat roept alleen maar meer vragen op... Gaat het?
Wat zei jij net ook weer? Arme jij ook!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah MI!! Hopelijk gaat het snel weg.
Foto van jurkje!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zei jij net ook weer? Arme jij ook!
Ibu? Ik doe naproxen een maagtablet en mijn voedingssupplementen.
Wel een jurkje gescoord
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panda = Smart
I no say such thing!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
You call panda stupid? Panda really sad now!
Kan je m wel SMART formuleren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een panda is helemaal niet smart, want bijna geen kreukelzone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
We must focus on the topic of this topic, yes.Like! Daar kan je best al je gezonde voedsel in vervoeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Spuuglelijke Matige Auto Rijdt Terrible?quote:
Hmm dat vind ik lastig. Ik word blij van leuke interactie met gezellige mensen. Van mooie tekst en goede prestaties en ook wel van erkenningquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat wil je eigenlijk zelf maria? Waar krijg je energie van? want daar ligt je kracht.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
We must focus on the topic of this topic, yes.Let op roest bij/onder de portieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
We zijn zijn huis aan het opknappen (in de beperkte gezamelijke vrije tijd die we hebben) en daarna gaat het in de verkoop. Dan is het afwachten wat de huizenmarkt doet..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Mixende_match het volgende:
X: jij ooksommige dagen, dan heb je echt zoiets van mehh.
Ik snap wel dat dat latten op een gegeven moment klote wordt hoor. Hoop dat er snel een oplossing in t verschiet zit??
Nooit je dromen overboord doen!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw da's een boel om op te reageren![]()
Zo even uit m'n blote hoofd (tussen de potjes LoL met V1z en Coco en Cocoman en vriendje door):
Ik denk dat ik nooit héél hoge verwachtingen had. Ja, toen ik begon aan de unimaar dat is al snel bijgesteld naar iets realistischer doelen
Al had/heb ik natuurlijk wel dromen en hoop op bepaalde dingen
![]()
Wat betreft praktisch vermogen: ik denk dat daar op de uni idd minder de nadruk op werd gelegd. Er werd wel eens wat verteld door een docent die dan zei 'ja, je kan docent worden' en die ook wel reviews schreef enzo
Het is ook lastig. En ik heb geen idee of ik op het MBO op m'n plek zou zijn, maar op dit moment wil ik van alles proberen, juist ook om te kijken of het wat voor mij is / of ik het kan
Panda!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Oh schat, wat zijn we toch weer gelukkig sinds we dat angora-ondergoed bij de ALDI hebben gekocht voor ¤ 18,99
Tot hij uit de kast komt tenminstequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Oh schat, wat zijn we toch weer gelukkig sinds we dat angora-ondergoed bij de ALDI hebben gekocht voor ¤ 18,99
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tot hij uit de kast komt tenminste
Heb je het tenminste wel warm als je overal jeuk krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef loveli het volgende:
Ik dacht erover om zo'n set te kopen voor tijdens koude avonden
Ik zou het misschien helemaal weghalen. Je weet nooit wanneer dit je in the ass bite in de toekomst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef loveli het volgende:
Heb nu synthetisch thermo-ondergoed aan![]()
Misschien moet ik dat even in een quote in een spoiler zetten.
Goed advies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het misschien helemaal weghalen. Je weet nooit wanneer dit je in the ass bite in de toekomst.
Nee, ik ga het wel even plakken in een PM. Nou ja, ik was nieuwsgierig. Stomme eigenschap is dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:39 schreef loveli het volgende:
Staat het op FB?
Gokkast. Als je er munten in mikt en er gebeurt niets, dan loop je weg naar een apparaat waar wel geld uitkomt. Maar betaalt het apparaat zo nu en dan uit, dan je gooit er meer in in de hoop dat er meer uit komt.
Stop met uitbetalen. Dan loopt 'ie uiteindelijk wel door naar de volgende gokkast.
Ja jezus, dat vind ik ook weer zo wat. Ik ga gewoon niet meer antwoorden nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:42 schreef loveli het volgende:
Oh, ontvriend 'em. Doet geen pijn en hij zit toch aan de andere kant van de wereld.
Ja hoor, stuur maar doorquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef conleche het volgende:
Oh ik had dus de Canadese dude nooooooit moeten toevoegen en terugmailen.Ik heb losershoning aan m'n kont hangen of zo. Téring. Ik schrijf een beleefd en vriendelijk mailtje terug en hij heeft het nu al over bezoekjes en vriendschap hervatten en weet ik wat. Aaaaargh. Kan iemand eens kijken naar die correspondentie en me vertellen dat het niet aan mij ligt?
Bij nader inzien denk ik dat direct ontvrienden zou kunnen leiden tot een mail waarin hij vraagt of het per ongeluk of expres was en wat hij fout heeft gedaan (mogelijk heeft 'ie daar zelf al wat over bedacht)quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:42 schreef loveli het volgende:
Oh, ontvriend 'em. Doet geen pijn en hij zit toch aan de andere kant van de wereld.
Jij bent dus ook bekend met de loserhoning?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik dat direct ontvrienden zou kunnen leiden tot een mail waarin hij vraagt of het per ongeluk of expres was en wat hij fout heeft gedaan (mogelijk heeft 'ie daar zelf al wat over bedacht)
Zij heeft het net gelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent dus ook bekend met de loserhoning?
Hands-on tips tegen dat spul zijn hier ook welkomquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent dus ook bekend met de loserhoning?
Ik snap hem intussenquote:
Heel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Hands-on tips tegen dat spul zijn hier ook welkom
Wat zijn dat nu weer voor belachelijke tijden Loveli?! *insert boos kijkende smiley*quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijken wanneer ik in een goede bui ben en m'n quote aanpas.
Dankjequote:
meldquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:37 schreef Chicolate het volgende:
Of iemand anders waarbij ik even mijn verhaal kwijt kan en die tijd heeft om voor 9 uur te reageren. Want ik zit met een situatie die ik absoluut niet alleen aankan (problemen van anderen waar ik veel om geef).
Lapje tekst terugquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Je hebt PM. Het scheelt dat ik het even kwijt kon.
Dat is fijn, dat MI je heeft kunnen helpen.. Sterkte met alle troubles.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb voor nu genoeg aan het oor van ML, maar misschien dat ik jullie later vandaag nog op de hoogte stel. Geen zorgen, met mij persoonlijk gaat alles goed.
Was erg leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:22 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte Chico!
Ml, was het feestje leuk? En hoe is het met je nek?
jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:28 schreef Chicolate het volgende:
Is er hier iemand met enige ervaring binnen de woningcoorporatiewereld die ik binnen een halfuur een PM mag sturen? Ik kan wegens herkenbaarheid niet zeggen waarom, maar het is heel erg belangrijk.
Ik vind het hartstikke leuk voor hem. En spannend, het is zijn eerste keer in Afrika! Maar ik vind het ook lastig. Hoewel we normaal ver van elkaar weg zijn, zijn we nu nog verder.. En hij gaat 2 hele weken!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:10 schreef conleche het volgende:
Wat gaat de Duutser doen in Zuid Afrika, Jagar? Vind je het ook niet leuk voor hem? Lijkt mij echt een geweldig land, staat hoog op mijn lijstje!!
Ritme is om zeep door wat werkgerelateerde shizzle. Vroeger kon ik dat hebben, nu schakel ik minder makkelijk terug. Tnx for schop onder kont.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat zijn dat nu weer voor belachelijke tijden Loveli?! *insert boos kijkende smiley*
Gaaf en jammer dat je niet mee kon!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke leuk voor hem. En spannend, het is zijn eerste keer in Afrika! Maar ik vind het ook lastig. Hoewel we normaal ver van elkaar weg zijn, zijn we nu nog verder.. En hij gaat 2 hele weken!
Hij gaat naar de klimaatconferentie, voor z'n werk. Dus het is ook qua werk een spannende tijd voor hem...Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Ik snap het, 2 weken is lang! Ik vond die ene week dat mijn vriend in Dubai zat allang. Maar het scheelt denk wel dat hij het superleuk & spannend gaat vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke leuk voor hem. En spannend, het is zijn eerste keer in Afrika! Maar ik vind het ook lastig. Hoewel we normaal ver van elkaar weg zijn, zijn we nu nog verder.. En hij gaat 2 hele weken!
Hij gaat naar de klimaatconferentie, voor z'n werk. Dus het is ook qua werk een spannende tijd voor hem...Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Herkenbaar, maar sinds een auto achterop mij knalde heb ik een gezonde dosis wantrouwen tov mijn collega weggebruikers! Overigens niets ernstigs, het was een Ford Kaquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:37 schreef loveli het volgende:
Heb nogal de neiging om te denken dat ik zulke verkeerssituaties wel aankan, maar door zo'n foto weet ik weer even dat ik niet alles in de hand heb. Bij ons was hetnacht en mistig met zo nu en dan een nog dikkere bank.
Eetlijstjes zijn laatste tijd nogal bagger, ivm andere dingen die ik niet echt in de hand heb. Moet snel grip op komen, anders gaat m'n weerstand down the drain en word ik ziek.
Klopt. Het voelt wel 'prettig'. 't Is wel gevoelig, maar ze wist precies de gespannen plekken te vinden en die slaan ook heftiger uit dan plekken waar blijkbaar geen 'stagnatie' zit, zoals zij dat noemt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Gets, wat ziet dat er naar uit!
doe ik ook hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow dan ga ik altijd gewoon ff slakken en laat ik de desbetreffende verblindbak mij even inhalen.
ja, maar die vind ik heel irritant (ik ben nachtblind en dan kan ik de afstand nauwelijks meer inschatten)quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft je achteruitkijkspiegel geen anti-verblindingsstand?
ook geprobeerd, maar hij haalde niet in. don't know what his problem was, misshcien was ie verliefd op m'n starlet ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow dan ga ik altijd gewoon ff slakken en laat ik de desbetreffende verblindbak mij even inhalen.
*hap*!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
*strooit ewat vitamin c en zink rond*
Wel van gehoord maar nog nooit gedaan in deze auto.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoelen jullie met lampen bijstellen? Daar heb ik nog nooit van gehoord dat dat moet
*naar kast gaat rennen voor de restquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
*strooit ewat vitamin c en zink rond*
Als je je achteras meer belast gaat de voorkant van je auto omhoog, waardoor je lampen ipv op de weg recht vooruit schijnen en tegenliggers of achteruitkijkspiegels verblinden. Veel auto's hebben een knopje waarmee je de hoek van je koplampen kunt stellen bij belasting.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoelen jullie met lampen bijstellen? Daar heb ik nog nooit van gehoord dat dat moet
wij gingen altijd tape plakken op de lampen voor we naar Egneland gingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef loveli het volgende:
Mariakins! Stof tot nadenken is goed. Misschien is de afwijzing achteraf een van de betere dingen die je zijn overkomen.
[..]
Als je je achteras meer belast gaat de voorkant van je auto omhoog, waardoor je lampen ipv op de weg recht vooruit schijnen en tegenliggers of achteruitkijkspiegels verblinden. Veel auto's hebben een knopje waarmee je de hoek van je koplampen kunt stellen bij belasting.
Er is ook een verschil tussen de afstelling van auto's in Engeland en de rest van Europa. Bij ons staat de linker koplamp anders afgesteld om tegenliggers niet te verblinden en de rechter zo, dat de berm nog wat verlicht is. Bij Mo is het precies andersom.
Dang! Een oudje? *jaloers!*quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:54 schreef MaJo het volgende:
Ah ok ik snap het. Maar daar heb ik met mijn MG geen last van, die ligt al super laag op de weg
Dus de rechter zo, dat de berm nog wat verlicht is en de linker om tegenliggers niet te verblinden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef loveli het volgende:
Mariakins! Stof tot nadenken is goed. Misschien is de afwijzing achteraf een van de betere dingen die je zijn overkomen.
[..]
Als je je achteras meer belast gaat de voorkant van je auto omhoog, waardoor je lampen ipv op de weg recht vooruit schijnen en tegenliggers of achteruitkijkspiegels verblinden. Veel auto's hebben een knopje waarmee je de hoek van je koplampen kunt stellen bij belasting.
Er is ook een verschil tussen de afstelling van auto's in Engeland en de rest van Europa. Bij ons staat de linker koplamp anders afgesteld om tegenliggers niet te verblinden en de rechter zo, dat de berm nog wat verlicht is. Bij Mo is het precies andersom.
Als inquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:54 schreef MaJo het volgende:
Ah ok ik snap het. Maar daar heb ik met mijn MG geen last van, die ligt al super laag op de weg
Er zit een addertje muis onder het gras.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus de rechter zo, dat de berm nog wat verlicht is en de linker om tegenliggers niet te verblinden?
Uit 1996 dus valt meequote:
Precies die maar dan in het rood en met stoffen dakquote:
Dan sluit ik me aan bij jaloerse Loveliquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies die maar dan in het rood en met stoffen dak
Wij hadden van die speciale stickers gekocht die op de boot nota bene goedkoper (!!) waren dan bij de Halfords. Maar goed, afplakken is verplicht als je met een vastelandswagen naar het VK gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij gingen altijd tape plakken op de lampen voor we naar Egneland gingennostalgie!
Dat heeft deze ook wel hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
Roest, bijgeluiden en wat lekkage hier en daar
Gniffel, collega van mijn Mr heeft een groene met lederen bekleding.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:03 schreef MaJo het volgende:
het blijft altijd grappig hoe mensen erop reageren. Voor mij is het gewoon mijn auto maar mensen zijn vaak door het dolle heen als ze mijn auto zien
er wordt zelfs wel eens naar me gezwaaid als ik rij
Daar gaat je schoenengeld, Li.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heeft deze ook wel hoorde laatste jaren erg veel geld in gestoken. We zitten er nu aan te denken om hem te verkopen.
Audiquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, deze is te nieuw
Vermoedelijk ga ik voor een oude (hoekige) Audi.
Die wil ik ook welquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Audi
ik wil een Aston Martin db6
Eentje. Naar goedkope concerten neem ik Baardmans wel mee, ook als het van iets is waar 'ie niet zoveel mee heeft, maar dit ga ik 'm niet aandoen.quote:
Netjes.. Nu maar op gewichet blijven of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
Heb de afgelopen week regelmatig wat gesnoept maar ben gewoon nog een halve kilo afgevallen.
Op nek en hoofdpijn na toch best tevreden, 59,5
Niet zo boos kijken hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Netjes.. Nu maar op gewichet blijven of niet?
Heb mij vanochtend ook maar eens gewogen... ben afgevallen, dat was niet de bedoeling.
Volgende week weer lekker uit eten en hotelontbijtje dus het zal wel loslopen
Dat herken ik wel, je zit ook minder in het weekend dat is het hem bij mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:05 schreef Nallie het volgende:
Aloha!
Het valt mij in het weekend altijd weer op dat ik dan veel minder behoefte heb aan eten dan door de week. Op mn werk leef ik echt van eetmoment naar eetmoment en in t weekend helemaal niet
Dan moet ik echt mn best doen om alles binnen te krijgen.
Lijstje vandaag:
T: handje nootjes
S: hardlopen
O: havermout met appel en rozijntjes
T: 2 koffie verkeerd, 3 gedroogde abrikoosjes
Nu aan t lunchen met grote speltcracker met groentespread en halve avocado (die vies was want er zaten draden in...). vanavond pompoenfrietjes, quinoa koekjes en een tofuspeltburger!
Haha, per ongeluk die PI gedaan, laptop touchscreen ism koude vingersquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken hoor
Ja nog ietsje eraf maar langzaamaan weer "normaal" eten (wat voor mij dus nog weinig is tot ik weet wat die schildklier doet).
[..]
Dat herken ik wel, je zit ook minder in het weekend dat is het hem bij mij.
Hou het maar op gestoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, 16 km?
Jij bent gek, gestoord, goed bezig!
LOL ik ben naar de UK geweest met mijn auto en heb niks afgeplakt. Ze zullen blij geweest zijn met mequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij hadden van die speciale stickers gekocht die op de boot nota bene goedkoper (!!) waren dan bij de Halfords. Maar goed, afplakken is verplicht als je met een vastelandswagen naar het VK gaat.
63,8 ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, per ongeluk die PI gedaan, laptop touchscreen ism koude vingers
Van hoeveel kom je ook alweer af?
Jeager, bah dat vind ik zielig voor jeKomt goed schatje.
Nog wat fruit en een beetje kwark?
Quiche en brownies zijn wel kcalbommen dus dan in het totaal moet het wel zo ongeveer goed zijn?
Je neemt er een fatsoenlijk hotel bij?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil een kaartje voor het concert van Bruce in Frankfurt. Waarschijnlijk ga ik die zo gewoon kopen, ook.
Gaat me toch maar een paar honderd euro kosten..
In ieder geval iets waar ik niet op een gemengde slaapzaal beland.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je neemt er een fatsoenlijk hotel bij?
Taxikosten ook alvast ingecalculeerd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In ieder geval iets waar ik niet op een gemengde slaapzaal beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |