Behalve dat ik het gevoel heb dat ik meer eet, wat wel een fijne bijkomstigheid is, niet echt nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Merk je trouwens al wat van die 50gr. eiwitten per dag Mar?
Ik heb iets gemist geloof ik, maar het klinkt als een naaistreek. Je hebt via via toch wel laten weten dat je vanavond een fijne gezellige avond tegemoet gaat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
Poe weekend!
Die zgan vrienden van het bootfiasco gaan nu gezellig met elkaar stappen vanavond.
Hebben ze via via geinformeerd of wij toch wel sneutjes op de bank zaten
Echt hé
ik vermoed gewoon zogenaamde. En dus zgn. Met een punt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:
Zijn het trouwens zgn of zgan vrienden
Als ze de vrienden te koop aan wil bieden is "zo goed als nieuw" wel betere verkooppraatquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik vermoed gewoon zogenaamde. En dus zgn. Met een punt.
^^quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik, maar het klinkt als een naaistreek. Je hebt via via toch wel laten weten dat je vanavond een fijne gezellige avond tegemoet gaat?
Niet! Wat kansloos!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
Poe weekend!
Die zgan vrienden van het bootfiasco gaan nu gezellig met elkaar stappen vanavond.
Hebben ze via via geinformeerd of wij toch wel sneutjes op de bank zaten
Echt hé
Jammer Jeager... is nu alles op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bahhh...ik moet het ook ooit leren. Net bij de lidl, koekjes gekocht. OMdat ik er zo nu en dan wel 1 mocht eten.
Gelijk 8 naar binnen gewerkt....
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jammer Jeager... is nu alles op?
Totdat je misselijkheid voorbij is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben sterk, het kastje blijft dicht.
Heel herkenbaar die fases. Enige remedie is zorgen dat je het niet in huis hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bahhh...ik moet het ook ooit leren. Net bij de lidl, koekjes gekocht. OMdat ik er zo nu en dan wel 1 mocht eten.
Gelijk 8 naar binnen gewerkt....
oh nee, ik zou er nog wel wat op kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Totdat je misselijkheid voorbij is?
Ik heb ook uggs, puur omdat ze heerlijk zitten, en nog nooit koude voeten er in heb gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Perruche het volgende:
Ik zie in V&A Uggs te koopen ze zitten zo lekker
Kan iemand me zeggen "doe het niet, ze zijn lelijk einz"!!! ofzo?
Er zit nog een verschil tussen 'niet mooi' of 'ik wil mijn ogen eruit krabben lelijk'quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, het hoeft niet altijd mooi te zijn. Ik zou alleen geen tweedehands Uggs kopen, omdat ze naar de voeten van een ander staan.
haha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit nog een verschil tussen 'niet mooi' of 'ik wil mijn ogen eruit krabben lelijk'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit? Eerlijk zijn, er hangt hier kleding zat in de kast.
Ik laat wel de riem thuis die er nu onder bulkt en doe een jasje aan
[ Bericht 15% gewijzigd door Ml-etje op 25-11-2011 17:58:34 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ik vind het mooi. Wat een taille ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit? Eerlijk zijn, er hangt hier kleding zat in de kast.
Ik laat wel de riem thuis die er nu onder bulkt en doe een jasje aan![]()
En Uniek, goed aangepakt!!
[ Bericht 14% gewijzigd door Ml-etje op 25-11-2011 17:58:53 ]
Dat probleem heb ik dus ook...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan het prima hebben, maar ik weet niet zo goed of ik het ook echt heel leuk/mooi vind staan...Er is *iets* mee, maar kan er niet precies de vinger op leggen wat dat "iets" nou is.
Dat kan je fiksen met een goede bh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook...
Heb het idee dat het een platmakert is.
Ja de strapless doet het ieg niet dus even iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan je fiksen met een goede bh.
Ik heb een stevige voorgevormde strapless, die doet het wel bij zulke topjes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de strapless doet het ieg niet dus even iets anders verzinnen.
Heb hem al uitgetrokkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Doe eens een foto dan met het betreffende jasje? Nu vind ik het ook niet zo. Het is raar genoeg wat saai, ondanks het mooie profiel. En wat bloot van boven en dicht van onder. Denk dat dat het probleem is. Dat contrast is wat groot. Heb je er geen rokje bij?
Wat fijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb over twee weken een hele week vrij![]()
![]()
dat is minder fijn. Ik moest afgelopen zaterdag ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat fijn
Ik moet morgen ook werken!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb over twee weken een hele week vrij![]()
![]()
Vind je dit werk leuker dan voor de klas staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is minder fijn. Ik moest afgelopen zaterdag ook.
Precies een jaar geleden kreeg ik mn ontslag. Had toen niet durven dromen dat het er nu zo voor zou staan en dat het na zo'n k*tperiode toch weer helemaal goed zou komen.
echt wel. Toen was ik nog euforisch dat ik in Den Haag woonde en een echte baan had maar achteraf zit ik nu veel beter op mn plekquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je dit werk leuker dan voor de klas staan?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh nee, ik zou er nog wel wat op kunnen.
@ perruche, ja, kleine koekjes, maar wel evil denk ik..honingkoek (soort ontbijtkoek) in donkere chocolade..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo teruglezen hoor! Maar vast een "Mweh" en een "".
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jammer Maria!!
Ik vind het zo'n stomme reden ook
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo teruglezen hoor! Maar vast een "Mweh" en een "".
MOET IK ZE GAAN SLAAN???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dattes!! Maar ja, als reden is het wel fijner om te horen, dan dat je minder goed in het team zou passen of zo. Misschien hebben ze slechte ervaringen met mensen waarvan zij denken dat ze te hoog zijn opgeleid. Het is ook nooit goed! Dan te weinig, dan te veel, dan geen ervaring........quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
AwwWat jammer Maria!!
.
Ja, op aanraden van Coco ga ik misschien nog wel een mailtje doen, dat ik er wel echt voor had willen gaan en dat ik hoop dat ze me in het achterhoofd houden als er weer iets vrij komt ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
AwwWat jammer Maria!!
.
quote:
Ja, het is wel een van de beste manieren om afgewezen te worden denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Dattes!! Maar ja, als reden is het wel fijner om te horen, dan dat je minder goed in het team zou passen of zo. Misschien hebben ze slechte ervaringen met mensen waarvan zij denken dat ze te hoog zijn opgeleid. Het is ook nooit goed! Dan te weinig, dan te veel, dan geen ervaring........
Jammer, Indiaantje!! Komt vast snel goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |